@ Tat en Susan...Gister had ik nog zo'n gevoel van ik ga gewoon ongesteld worden omdat ik zo drukkend onderbuik gevoel heb...moet ook steeds plassen...We kunnen het nog niet helemaal geloven hoor!
char: gefeliciteerd. Ga lekker genieten van je zwangerschap. Geen ervaring met bloedneus van de pregnyl, maar spuit ook maar 1x pregnyl.
Gefeliciteerd Char!! Joepie je bent de eerste! Ik wil ook foto zien maar weet niet hoe je vriendjes moet worden.....? Meiden, ik durf gewoon niet te testen! Echt niet. Ben zo bang teleurgesteld te worden en dat m'n hele dag dan is verpest.... Ochtend plas is dus ook al weg.... Bah bah. X
Butterfly, ik snap t maar welke dag je ook test en de test is negatief, je dag is dan verpest... Zou t wel goed uitkienen welke dag je dat doet dan. Ik ga zelf bijv ook voor de bloedtest testen en dan de dag ervoor want dan ben ik samen met m'n man. Ok, hij moet dan wel die hele dag en nacht werken dus zit dan alleen maar anders zit ik in m'n eentje stickie te piesen... Beetje uitkienen dus. Miss morgen een testje wagen??
Hoe groot is de kans dat je ongie weg blijft door de utro? Ik weet dat t kan maar is dat dan ook meestal t geval of kan dat voorkomen?
Butterfly, vorige poging had ik een cryo in natuurlijke cyclus, maar wel met utro ondersteuning. Ik was niet zwanger maar door de utro niet ongi geworden. Ook hoor je verhalen dat er wel meiden door de utro heen ongi worden. Het zegt dus niets...........
He Butterfly,Heb je een vriendschapsverzoek gestuurd staat dan in je mailbox. Ik had ook gehoord dat je door die bolletjes je ongi weg kan blijven maar wat ik ook hoorde dat mensen ook daardoor heen gewoon ongi worden...Heb je al getest?
Bij mij bleef de ongi weg door de utro. Had op woensdagochtend de laatste bollen gebruikt en donderdag begon de ongi. Kan dus allebei.
Wat een kletsers hier, gezellig hoor, en er gebeurt ook zoveel!! @Char, yes een streepje, nog niet gezien maar ik stuur wel ff een vriendschapsverzoek Hoop dat ie blijft plakken!!! @Heros, ja die puregon is een 'verademing' vergeleken met de deca... Ik spuit nu sinds 6 dagen de puregon en voel vanalles, het is ook vochtiger vanonderen inderdaad Meiden, ik denk dat ik eind van de week kromloop als een oud vrouwtje! Man, wat gebeurt er veel in mijn lijf nu! Ik hoop echt dat ik van het weekend de pregnyl al mag zetten. Ik kan niet wachten tot de fm a.s. vrijdag...
haha Sportmama, ik loop ook krom, maar dat is van de ongi nu Het doet pijn weer, man man! Zou dat met de (mislukte) TP te maken kunnen hebben? ZItten doet pijn, staan gaat wat beter, maar dat staat zo raar aan mn bureau Char, echt supernieuws meis. Hoop echt dat jij de 1e bent in een hele mooie reeks!
Hier voor de punctie ook flink last gehad. Hoorde op vrijdag dat ik maandag voor de punctie mocht en heb dat weekend dus heerlijk op de bank gezeten met joggingbroek. De andere dagen ging gelukkig nog wel, maar voelde het toen wel met werken. Je bms moet weer afgebroken worden, dat kan flinke krampen veroorzaken. Ik nam meestal een flinke pijnstiller. Dan ging het wel. Hier ook al hele week last van rug en buik. Hoewel mijn ei dus nog erg klein was. En gebruik geen hormonen. Ben wel blij dat ik lekker vrij ben, kan ik weer even bijkomen. Merk dat ik de laatste weken erg veel van mezelf gevraagd heb.
@Susan, GEFELICITEERD! Heb jij ook een IVF / ICSI behandeling gevolgd? Kan je omschrijven wat je precies voelde vanaf de TP? Ik heb een pick-up gehad op zondag 20 maart. De terugplaatsing heeft plaatsgevonden op woensdag 23 maart. Ze hebben 2 embryo's teruggeplaatst. Vanaf dag 2 na de TP heb ik ongikrampen gehad en zeer pijnlijke borsten. Nu zit ik op dag 6 na de TP en is de menstruatiepijn verdwenen. De borsten zijn nog een beetje gevoelig vandaag. Verder geen andere kwaaltjes denk ik. Ik moet voor een bloedafname op 05/04 Ik maak me zorgen omdat ik eerst ongipijn had en nu niet meer. Is het ondertussen al misgegaan en zouden de krampen geweest zijn van het afstoten van de embryo's? Hoe is het bij jou gegaan?
Helaas zeggen al de klachten helemaal niks rhune De ongi-krampen kan zijn door de tp/ punctie. En de gevoelige borsten kunnen door de hormonen komen. Helaas is het afwachten tot een positieve test.
Ik zou ook pas morgenochtend weer testen. Zeker gezien je ook nog niet 2 weken na de punctie/ eisprong zit. Ochtendurine is dan betrouwbaarder.