Wat moet jij lang wachten spannende tijden na de tp. Ik mag bij een tp van een cryo al na 12 dagen testen. Als ik dat ga redden, want een tp is op dag 4. Dus zit dan op dag 16 na mijn eisprong. Ik weet dat ik niet mag parachute springen en bungy jumpen van de gyn. En paardrijden was ook niet verstandig, de rest mocht ik alles doen. En doe waar je jezelf goed bij voelt.
girl: je mag bijna testen!!!! spannend!!! wat denk je zelf?! hoe voel je je?! heb je al stiekem gestest?!?! vandaag eerste dag van een voor vele van ons spannende maand :-D zonnetje: bij de " verse" tp mocht ik na 16dagen na punctie testen geloof ik (is alweer ff terug) en bij cryo dus 18na tp! heel apart! weet ook niet waarom dat is!! en idd,...je moet doen wat je zelf wil! waar je jezelf goed bij voelt! :-D
Timon, ik zou persoonlijk het risico niet nemen, zeker niet na je 'schuldgevoel' bij de vmk van vorige keer (tijdje terug al over gehad, weet je nog?). Ben benieuwd naar je 1e fm! Er was toch nog iemand met een fm vandaag??
spannende tijden ja mag bijna testen!!! heb nog niet getest. voel me erg slecht laatste dagen maar helaas heb ik dat al zo vaak gehad dat ik daar niks van aan moet trekken. ik kreeg te horen dat ik gewoon 14 dagen later mocht testen en dit is een cryo en bij de verse tp was het ook 14 dagen later.
Ik heb mijn fm gehad! Er waren er 2 van 17 mm, 1 van 16 mm en verschillende kleintjes (net onder de 10 mm). Nu gaat de fa mij in de groep bespreken en krijg ik vanmiddag te horen wanneer ik weer een fm zal hebben. Ze twijfelt namelijk of mijn eitjes van 17 mm (en doorgroeien) de punctie wel halen als de fm over 2 of 3 dagen zal zijn. Aan de andere kant hebben ze de vorige keer (mei) wel gewacht en zijn enkele kleintjes nog groot genoeg geworden om geoogst te worden. Mijn verwachting is zondagochtend weer langs komen. Spannend! Wel of niet ballonvaren... ik ben er al bijna uit.
suus: hoest met jou!?!?! timon: jeetje meid,..spannend!!!!!!! (y) goed gekweekt al hor ! girl86: spannend!!!!!!!! knap hor dat je t zolang volhoud om nie zelf te testen!! toch wel vaag eigenlijk dat ze niet in heeel nl dezelfde richtlijnen aanhouden!! anders mocht ik gewoon al over 1,5wk testen!! volgens de calculator (heb wel beetje gesjoemeld want mn laatste ongi dag klopt natuurlijk niet en aantal cd dagen ook niet) mag ik de 8e al testen!! ik ging uit van de 11e CD1 de 25e EI en 30ste innesteling! denk dat dat ongeveer wel klopt met tp op de 28ste.
ST, 3 groten vallen me wat tegen. Misschien dat er wat kleintjes nog mee gaan doen, maar anders is het minder dan de vorige keer (5). Heeee, helemaal vergeten te tikken dat mijn bms 8 mm is. Helemaal blij!!
He meiden, Bij ons is het erg onzeker nu...heb een paar keer hele kleine beetjes bloed verloren al kan ik het niet echt bloedverlies noemen zo weinig is het en het stopt ook vaak weer een tijdje dus is het niet constant verlies...De testen en ook de bloedtest blijven positief en de hcg waarde is nog steeds hoog,op het ziekenhuis vinden ze het nog geen rede tot paniek maja wij zitten wel in de onrust maar hun blijven erbij omdat ik altijd al last van mijn darmen heb gehad dat het goed daar vandaan kan komen...Maar ik ben bang...heb nog steeds last van mijn kwaaltjes en heb ook niet last van ongi krampen jeetje...mag ook pas volgende week donderdag weer een bloedtest doen. even ego dus sorry....heb de banner ook maar even weggehaald.
Maar Char, de bloedtest was nog steeds goed en tot de volgende kan je toch om de dag een testje doen? Dan hou je het zelf ook in de gaten. Er zijn veel meiden die in het begin bloed verliezen en zwanger blijven. Leuk is anders, dat is zeker. Meid, kon ik maar een arm om je heen slaan!
3 valt misschien tegen mop, maar tis toch netjes hor!! je kan beter 3 met zekerheid hebben dan 10misschien en je bent er nog niet he en 8mm!!! WOW!!!!! ben jaloers!!! ,.ik kreeg t met dubbele progynova niet eens naar 8 deze keer! maarja,...ik lag nu verder natuurlijk helemaal stil trots op je!!!
char: ik snap je angst heel goed lieverd,..maar zoals timon ook zegt: er zijn veel meiden die in het begin bloed verliezen!! das echt geen reden tot zorgen skat, al zal ik t zelf ook hebben hor!!! dikke knuf!!!!
@timon: balen dat er weer zo weinig eitjes zitten bij je. Ben benieuwd wat het gaat worden voor je. Zou een andere combinatie van medicijnen niet beter voor je zijn? Lees hier en daar dat ze dan toch meer eitjes krijgen. Hopelijk groeien er nog een paar kleine mee. Heel veel succes en sterkte. En ik ben benieuwd wat je gaat kiezen. @girl: wordt spannend voor je dus dit weekend. Ga voor je duimen en helaas zeggen die klachten inderdaad niks. @spannendetijden; wel apart dat je nu pas zo laat mag testen. Vooral omdat het na de punctie korter was. Is lastig berekenen als je een afwijkende cyclus had. Als ik even kijk zou je kunnen uitgaan dat je dan rond 24/25 maart inderdaad anders je eisprong had gehad. @susan: voel jij al wat in je bukje? Je moet nog even geduld hebben, pas volgende week de bloedtest toch?
Zonnetje, ik heb gevraagd hoe het kan dat ik zo weinig groten heb terwijl het anders voelt. Toen zei de arts dat je alleen maar de klaar liggende hoeveelheid follikels kan opkweken en niet meer. Dus daarom heeft de een veel follikels en de ander veel minder. Ik ben blijkbaar van de mindere hoeveelheid. Best jammer.
Timon, snap dat je het jammer vindt van die paar groten en wat meer kleintjes. Ben benieuwd wat ze gaan besluiten... Je wordt vanmiddag teruggebeld? (heb er of overheen gelezen, of ben het alweer vergeten ) En je bent er al bijna uit tav ballonvaren! Wat heb je wrs besloten dan?? Zonnetje, ja balen je trage ei... Nu komt het dus niet helemaal lekker uit met je vakantie toch? Nou ja, wie weet word je geduld beloond (en daar gaat het uiteindelijk om, toch?) ST, jij hebt de dag na mij de tp gehad! Zie ff niet zo snel wanneer je mag/kan/gaat testen. Wat had je zelf in gedachten? @hier: alles gaat prima. Zit nu op dag 5 na tp dus er is nog helemaal niets over te zeggen Ben dus lekker aan het werk enzo en schiet mn bolletjes er gewoon in Nix bijzonders dus. Volg wk vrijdag pas de bloedtest maar wrs gaat er de dag ervoor een thuistestje tegenaan. Voel trouwens helemaal nix! hahaha Pregnyl is ook redelijk uitgewerkt dus mn (.)(.) jeuken gelukkig niet meer. Het is nu dus gewoon de tijd uitzitten. Vergeet ik Char gewoon bijna! Pfff, slechte medetopic-er ben ik zeg (schaam schaam). Meid,als je zwanger bent, is je bm sterker doorbloed en bloedt je dus ook sneller. Ik begrijp je zorgen, zou ik ook hebben, maar zolang je testjes nog positief blijven, moet jij dat ook proberen te zijn. Je hebt nog steeds urto toch? Gewoon door blijven schieten... Butterfly, ook al voel je dat het game-over is, ik hoop ergens stiekem toch (tegen beter weten in??) dat je bloedtest van vandaag positief is...
spannende tijden ik zit in dusseldorf he! weet niet hoe hier in nl alles gaat. timon toch al 3 mooie grote en hopelijk komen de kleinere ook nog goed opgang dat die meegaan doen!! duim voor je. char wat een spanning meid. dikke knuffel!!!
Zonnetje: ik snap t ook niet hor! Vorige keer heb ik me er ook zo over verbaast maarja! Wat hun willen ik wacht wel wat langer (wel apart wand bij de eerste keer werd ik 12dagen na tp al ongi dus dan denk ik dat je vanaf dan ook kan testen! Maargoed.) en ik houd idd 24/25 april aan! Dat klopt zo ongeveer wel! Ik geloof dat je dan 4dagen voor je tp moet rekenen (bij tp zit de embryo natuurlijk direct in je bm en bij eisprong moet t nog embryo worden en naar je bm toe en dat duurt 4tot5 dagen!) Susan: wat leuk , lopen we bijna gelijk op!!!! tof! Ik vraag me wel af wie er naast me lachen eigenlijk want manlief en ik hadden zoveel lol om t spelen met het bed (man had denk zenuwen ofzo) dat we zelfs hun aan het lachen maakte hahaha Ik zie dat jij volgende wk vrijdag al mag testen!?!?!? Ik pas 14april!!!!!  en heb besloten dat ik deze keer niet eerder thuis test! Jij zit dus ook lekker op je werk!? (onder het genot van de bollen haha) vind de afleiding van mn werk wel lekker! Gaan de dagen mooi voorbij! En ook ik voel nog helemaal noppes nada hor! Alleen gister avond had ik hoofdpijn en was ik niet zo lekker (beetje misselijk) en heb toen ff tegen vriendlief aan op de bank geslapen en toen knapte ik wel op! Verder rommelende darmen want durfde niet naar de wc tot gister hahahahahah lol (schaam) Jij ook van die jeukers na pregnyl?! Hahah had ik voorheen ook vaak! Irri!!! Girl: oja,..Dusseldorf! maar toch, 1 lijn is stukken prettiger!!!
@char; zolang de testen goed blijven en je maar een klein beetje bloed verliest is er niks aan de hand. Hoor het heel vaak dat er toch een beetje bloed verloren wordt. Komt inderdaad door de goed doorbloede baarmoeder en het kan ook nog duiden op een betere innesteling. Succes, want snap dat je zelf onzeker ervan wordt. Zou ik ook zijn. @susan: ik had bij de iui altijd heel veel last van mijn buik. Met het gevolg dat ik me dus ziek moet melden op mijn werk, want ik werk in de zorg en dat is heel veel bukken, staan en tillen. En dat vind mijn buikje dus echt niet fijn. Als ik geluk had kon ik na een weekje weer 2 uurtjes op pad en dan nog 2 uurtjes op kantoor werken. Heb het verkeerde beroep in combinatie met dit soort behandelingen. Wil deze poging eigenlijk voor onszelf houden, daarom dus lekker vakantie genomen (had nog zoveel dagen staan). Voel me soms ook schuldig dat ik elke 2 maanden dus minimaal 1 of 2 weken ziek ben. Maar moet dus ook al optijd vrij vragen, gezien er bij ons maar 1 of 2 collega's tegelijk vrij kunnen hebben. Maar ja, ongi was dus al 3 dagen later en mijn ei dus ook nog eens. Met het gevolg dus dat ik pas aan het eind van de vakantie mijn tp heb en me dus weer ziek moet melden. Maar wie weet valt het deze keer mee. Voordeel is dat ik dus wel van mijn vrije dagen kan genieten en lekker op pad kan. Ipv op de bank zitten. Jij nog even succes met wachten en gelukkig dat de pregnyl al uitgewerkt is. @spannendetijden: volgens mij kan je ook gewoon 12 dagen na tp testen hoor. Maar kan best dat het ziekenhuis wat langer wacht, zodat de kans groter is dat het goed zit ofzo. @timon: ik heb het ook wel vaker gehoord dat er een bepaald aantal klaar liggen die gaan groeien. Maar weet dat er ook dames zijn die dus wel meer eitjes hadden als ze andere medicatie gebruiken. Maar wel balen dat je er zo weinig hebt zeg.
Hier gaat het verschrikkelijk moeilijk. Voel me zo triest. Zit op dag 9 na de TP. Heb hevige menstruatiekramen, last van winderigheid en van mijn maag. Nog te vroeg om van zwangerschapskwaaltjes te spreken. Dus ik vrees voor het ergste...