Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi sportmama, sinds ik de puregon begon te spuiten is het al gaan rommelen in mn buik ;) 12 follikels is het resultaat na de echo van vanmorgen! Net de laatste Deca gezet en zo de Pregnyl en dan is het stomme spuiten al klaar!!

Geniet van je kruikje op je buikje en rust lekker uit, succes!

2. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    oh trouwens spannende tijden, wat een ontzetten gave foto joh!! :D

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Welkom nieuwe meiden!

Diana, jeetje wat heftig zeg van je vader. Nog gecondoleerd.... En dan ook nog de mmm erbij, pffff. Vergt wel veel van je lijkt me zo.

Guppie, 16 eicellen is een mooi resultaat! Op zich zegt de vorige keer niets over deze keer. Bij mijn 1e keer iets minder dan 50% bevruchting en deze keer zelfs iets van 90%!! Terwijl ik de eerste keer minder eicellen had dan deze keer dus ik had verwacht dat de kwaliteit te lijden had onder de kwantiteit maar dat ging dus niet op, gelukkig! Wie weet bij jou ook? Ik hoop het zo voor je.

Hoe zou het met Girl zijn? Die mocht vandaag testen! Heeft nog nix (hier) laten horen dus vrees dan meteen weer het ergste he :( Ik ga haar ff opzoeken op zp hier.

Misschien ga ik morgen toch weer testen... Ik vind het gewoon veel te leuk! Misschien is dit wel de laatste keer dat ik streepjes kan bewonderen dus ja, ik moet het er maar van nemen ;) Ik laat het jullie wel weten.

Nu even wat mailtjes beantwoorden en dan lekker voor de tv gtst kijken en Grey's Anatomy natuurlijk :D Denk dat we maar vroeg ons bed in moeten duiken, tenminste dat neem ik me wel vaker voor maar gebeurt dan alleen nooit... Kennen jullie dat?

4. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi loontje85, ja vonden wij ook! Woensdag om 9 uur heb ik de punctie....heb die dag een ziekte dag en voor de rest van de week kom ik rustige groepen te staan. Zodat ik alles bijna vanuit mn stoel kan regelen! Zaterdag de terugplaatsing dan ben ik al vrij. !

Spannend joh, woensdag de terugplaatsing!! Waarom ga je daarvoor naar de acupunctuur??

5. jackb

jackb Actief lid

30 mrt 2011
    118
    0
    16
    hey meiden,
    vanmiddag om 16.00uur een heeeeele licht bruine afscheiding op mijn wcpapiertje..ik wist genoeg uuir later werd ik gebeld dat de poging is mislukt...

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jackb, blijft altijd k*t om de bevestiging te horen. Knuffel en hopelijk is het de volgende poging meteen raak!

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo meiden,

hier is het niet gelukt:(

wis het gisteren al maar was er echt ziek van.

char sterkte meid!!! lees dat het toch fout is gegaan.
    hele dikke knuffel

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Girl, he wat kl*te zeg!! Wanneer komt het geluk jullie kant nu eens op.........

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wist ik het maar susan. dan was het een stuk makkelijker geweest... maar helaas weten we dat niet :(

heb 15 april weer een echo en dan bloedprikken hoever ik in me cyclus zit en dat dan me cryo tp een beetje ingeschat kan worden.
    kan wel hormonen krijgen om me cyclus korter te krijgen maar dat spul heb ik afgelopen keer 2 tabletten gehad en werd daar erg raar van. dus we gaan nu dus gewoon wachten tot me ei is geweest duurt wel wat langer maar goed dat maakt niet uit. heb ik ook ff lekker een beetje rust. en ik wou dat dus ook niet hormonen want stel dat de cryo niet goed ontdooit dan heb ik alles voor niks gebruikt.

ga nog overleggen of er iets anders is voor de laatste 2 weken om de innesteling te bevorderen.

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl een heeeeeeeeeele dikke knuffel voor je.
    Ik vind het zo oneerlijk voor jullie, je verdient het zo:(
    xxxxxx

11. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    char, sterkte meid, wat ontzettend klote!

jackb,girl, balen meiden, dit komt altijd hard aan hè, hopelijk volgende ronde wel raak.

ik heb denk ik gisterenochtend mijn eisprong gehad, had eigenlijk nog willen klussen van het weekend, maar niet van gekomen.
    vanmorgen wel, maar dat is dan te laat toch? of is er nog een spontaan kansje? ;)

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je elif!!! erg lief van je :)
    doet me erg goed dat er zoveel meiden aan je denken.

13. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ooh nee girl en Jackb :( het was jullie ook zo gegund!! Verdorie zeg!
    Kunnen/mogen/willen jullie meteen door?

Ik heb vrijdag mijn 1e afspraak weer in het ziekenhuis...toch weer spannend.

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @girl en jackb: balen meiden :( sterkte !

@Wies: ik weet niet of je spontaan nog een kans kan maken.

15. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Zooo meiden ik merk wel dat ik nu hier iets minder kom,Zo wat word er toch weer veel gekletst!

Ik heb samen met de bedrijfsarts afgesproken dat ik vrijdag pas 2 uurtjes ga werken en dan rustig aan eerst dit even verwerken...En dan weer verder! We moeten wel we geven niet op!

Susan wat lees ik een licht streepje wow ben aan het duimen hoor!!!!!!

Voor de andere meiden die een punctie/tp krijgen succes!

Voor wie het nodig hebben een hele dikke dikke knufffff...

Ik denk dat we maar weer een nieuwe topic alvast moeten gaan maken april/mei....

Fijne avond lieverdjes...

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    O zie dat er weer nieuwe meiden zijn bijgekomen welkom!

17. Diana1977

Diana1977 Actief lid

29 mrt 2011
    115
    0
    0
    verkoopmedewerkster
    zuid-holland
    Bedankt voor de reacties!
    Nee het is zeker niet makkelijk om na zo'n moeilijke periode aan IVF te beginnen. Aan de andere kant willen we al een jaar of 10 een kindje en we hebben het steeds uitgesteld om te onderzoeken waar het aan lag. Mijn vader wist dat we aan IVF gingen beginnen en hij had het graag nog meegemaakt dat hij opa zou worden maar het ging gewoon niet meer. Hij is helaas maar 59 geworden.
    We hebben de punctie in het maasstad ziekenhuis in Rotterdam en de IVF is in het EMC.
    Weet iemand hier wat ze geven als de poging mislukt en je niet ongesteld mag worden i.v.m. endometriose? Ik ben bang dat de pijn dan weer terug komt en het lijkt me niet dat ze dan weer lucrin geven of wel? Misschien ben ik te voorbarig maar ik kan er ook niet vanuit gaan dat de 1e poging meteen lukt.

18. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Welkom Diana

Jeetje ik verwaarloos jullie een beetje sorry sorry maar kom momenteel bijna niet aan rust toe.
    Dus duizendmaal sorry

Ik lees wel met alle meiden mee. Maar kom er niet aan toe om te schrijven
    Dus vanaf hier duim ik voor alle meiden.
    Op naar veel nieuwe kindjes!

Hier fm gehad en moet zoiezo tot vrijdag spuiten. Had niet zo vriendelijke arts dus weet ook weinig! Er zaten er volgens mij wel er
    Stuk of 7. Dus geen vette hap

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    WOW, ben ik een beetje laat online is het gewoon bladzijden lezen.:$

ST, jouw plaatje maakt je toch ook verliefd! Nu moeten ze wel blijven plakken!! Hou jij je maar lekker bezig deze week.
    Ik ben echt niet ontevreden. De follikels zijn goed bijgetrokken.:D Ik had echt niet verwacht dat mijn bms zo dik zou zijn. Helemaal blij mee.:)

Jackb, ik zag in de lijst dat je woensdag mag testen. Je bent vandaag voor een bloedtest geweest. Nu ongi aan het worden... balen!!!

Susan, een 2e streepje.... zou geweldig zijn!
    Ik krijg sinds begin avond steekjes in mijn beide kanten. Links zijn sterker, daar zitten de meeste follikels.

Heros, we gaan echt gelijk op! :D:D Ik lees dat jij geen Gonal hoeft te spuiten, maar nog wel de deca en pregnyl. Ik moest juist stoppen met de gonal en deca en om 23.00 moet de pregnyl gezet worden.
    Jij mag om 9.00, da's lekker op tijd! Ik om 10.30.

Char, wat vreselijk om jouw berichtje te lezen.:( Een enorm dikke knuffel!

Sportmama, wat heb jij een hoeveelheid op laten pikken! Weet je wel hoeveel eicellen in de follikels zaten?

Welkom Diana. Allereerst gecondoleerd met het grote verlies van je vader. Jullie gaan beginnen met IVF. In welk zh lopen jullie en zijn jullie voorgelicht over de medicijnen? Ik neem aan dat je een prikinstructie heb gehad.
    Combi ICSI en werk is goed te doen. De fm's waren vroeg (vanaf 8.00, ook op zondag *gaap*). Ik ga morgen werken ipv woensdag. Mocht dit niet gelukt zijn had ik me ziek moeten melden.
    Maak je niet druk over de punctie. Iedereen ervaart het anders. Ik heb een heftige punctie gehad, maar nu zie ik er niet tegenop.

Loontje, ben je bij Susan geweest? Kun je tv kijken...:p

Guppie, jij ook welkom bij de club. Ik zie dat wij aardig gelijk op gaan lopen. Jij heb wel een pech gehad met de vorige ICSI. Zoveel eitjes en maar 2 goeie. Da's enorm klote om te horen.
    Heel veel succes deze week!

Je moet rekening houden dat de helft van de follikels een eitje bevat. Deze bevruchten zou waarschijnlijk weer de helft goed overblijven. Als je meer heb dan is dat een feestje. Natuurlijk kan het nog misgaan tijdens ontdooien, maar nu even niet aan denken.

Girl, jij ook al geen goed nieuws.:( Dikke dikke knuffel!!

Char, wat goed dat je heel rustig ga opbouwen met je werk.

Nou, ik heb vanmiddag vernomen dat ik zo om 23.00 de pregnyl moet zetten. Woensdag om 10.30 in de stijgbeugels en prikken maar! Zaterdag is dan de tp. Gek, maar best zin in en ooo... toch spannend.;)

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jessy, heb je nog een fm te gaan? Die 7 stuks klinken best aardig. Nu de rest ook doorgroeien. Jammer dat de fa niet geweldig was.

Deel Deze Pagina