Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Timon heb ik wat gemist ? Tv kijken bij Susan ?! Hihi ik snap hem ff niet, komt vast door het tijdstip :)

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Oeps, ik had het kunnen weten... Susan heeft een tv bij haar behandelstoel om de patiënt bezig te houden terwijl zij in de mond zitten te loeren.:p

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jaja vanmiddag was weer jouw vrouw, mijn vrouw :D Heb er wel iets van meegekregen, altijd leuk! :D En daarvoor alle soaps ook weer gehad, alleen wel veel gemist van atwt. Hopelijk lukt het me morgen om dat ff bij te houden ;)

Meiden, wij gaan slapen hier!

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hahahahaha, jij soapverslaafde!:p Slaap lekker.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, ik kom met goed nieuws...! Zie foto hieronder......... Toch echt een streepje in het 'hartje' te zien toch? Wel vaag maar duidelijker dan die van gisteren... :D Voor dag 9 na tp vind ik m wel mooi eigenlijk want natuurlijk is het te vroeg :)

6. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Wauw Susan, geweldig ... ik zie echt een heel mooi streepje. Alvast voorzichtig gefeliciteerd !

Aaah nu snap ik het tv kijken, grappig dat jullie dat hebben. Dat heeft mijn tandarts niet hoor hihi ! Ik lig altijd met me ogen dicht, dus heb er zowiezo niet zo heel erg veel aan ;)

7. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Scar: dikke knuf skat!!!!! 

Sportmama: well done!!!! Netjes hor!!!!! Flinke score :D en nu allemaal bevruchten hihi’
    Én toch geen ici!! Goed hor!!!! En morgen hoor je de uitslag!! Spannend!!!! En dan donderdag tp?!?! En fijn dat alles na pijnstilling beter ging!! Ik kan me er zoooo weinig van herinneren! Ik was super suf!! Ik kan me nog 1 eitje herinneren, die deed zeer!
    En bedankt voor je leuke reactie op mn pic!! Hoop ook dat t blijvers zijn!!

• over mn pic gesproken ,..de bovenste cryo heeft aan zn zijkant een zwart iets,…weet iemand wat dit is!?!?!?! (pic staat ook in mn album)

Diana: welkom!! En heeeeel veel succes de komende tijd!!
    Ik denk dat de werk/mmm combi afhankelijk is van je werk! Ik kan het makkelijk combineren!! Maar voor een aantal dames is het wel lastig! T prikken deed ik altijd als ik thuis kwam uit mn werk (17.00uur) en ik werk nooit langer dus geen probleem als ik voor een fm moet dan begin ik uurtje later dan normaal en das ook geen probleem bij mijn baas. Ik woon en werk binnen 10 min van t ziekenhuis dus das makkelijk! En Follikel Metingen zijn altijd tussen 8en half9 hier! Ik heb t wat dat betreft erg getroffen!! En de punctie,..das ook per persoon verschillend maar om je beetje op te vrolijken,…ik heb er echt amper wat van gevoeld!!! 1 follikel voelde ik wel die deed zeer maar dat was 2sec. en toen was t over! En ik had 24 follikels!!! Dus heb wel ff gelegen! Ik had goede pijnstilling en ik was super suf en kan me er nu ruim half jaar later niets meer van herinneren,…ja van voor ik mn pilletjes nam! Haha en nog vaag dat ik daar lag en dat ze tegen me aan het praten was! En dat ik nog 2uur heb liggen slapen op de uitslaap kamer en dat ik heeeeeeeeel veel dorst had!!! Maar t was de moeite zeker waard!!! ;)
    En nog gecondoleerd met je vader!

Zonnetje: hoest verder met jou skat!!?? Er gaat er bij jullie echt wel 1 goed ontdooien hor!!!!
    En dan mag je vlak na mij testen!!! Moet je nagaan,..je moet je tp nog krijgen en mag 4dagen na mij testen!!! Ik loop al 9dagen met mn cryo’s in mn buikje en moet nu nog bijna 2wk!!! :-s

Loontje: mooi he?!?!? Ben er ook zooo trots op hihi. De bovenste is een morula en de onderste is 9cellig!! En ik duim hard met je mee!! Hihi vind t zooo spannend weer!!!
    Is dit je eerste acupunctuur ronde?!?! Mn man wil namelijk , als deze poging niet is gelukt , mij een ronde acupunctuur laten proberen en ben zeeeer benieuwd naar ervaringen hier! Wat ze doen, hoevaak je moet enzo.
    En ik ben ook altijd de dag van tp vrij! Vind ik wel zo fijn!!! Succes morgen!!! Ik ga heeeel hard voor je duimen!!!!

Guppie: welkom!! En ook voor jou heeeel veel succes de komende tijd!!!
    En idd,…we hebben hier heeeeel veel support van mekaar!!! Erg fijn!!!!!!
    Dus morgen je tp!?!?! Spannend hor!!! Ik ga voor je duimen!!! Hoeveel follikels had je deze keer?! O,…ik zie t al! 16 stuks!!! Netjes hor!!!! En kan me je terughoudendheid voorstellen maar de ene keer is de ander niet meid!!! Succes iig!!!

• Ik ga vanavond en morgen avond maar weer aan de kaarsjes!! Er zijn morgen zoveel tp’s!!!!
    • En om jou en sportmama ff aan te moedigen,..ik had 24follikels waarvan 20 met een ei en 12 bevrucht!! 1 geplaatst en 9 in de vriezer!!!

Heros: bijna punctie tijd!!!! Spannend weer!!!! Succes meid!!!

Tat: thanx!!!! :-D (biiiiig smile hier!!! Hihi)
    Hoest bij jou?!?!?!

Suus: ik ben heeeeeeeeeeeeeel benieuwd meid!!!!!!
    Zooooo spannend!!!!!!!
    En ja,…ik ken t! neem mezelf elke dag voor om vroeg te slapen maar voor 11 uur lukt nooit :-s maar daar heb ik de bank voor haha val altijd in slaap tegen mijn man aan!! En gister heb ik smiddags van 5tot6 geslapen! En van 3tothaf4 in de zon in de tuin! Ik was zooooo moe, dat ik dus eerst in de tuin ging snurken maar werd wakker omdat mn man thuis kwam! Dus ff samen sappie gedaan en ff zitten kletsen! Toen zou ik eten maken maar was nog erg moe en had hoofdpijn dus manlief had me ingestopt op de bank en ging voor ons koken! De schat!!! Zo lief!!!! Manlief is vandaag werken (die werkt 24uur) dus vanavond ga ik proberen optijd mn bedje in te kruipen! Normaal ben ik woe vrij maar moet morgen extra dienst draaien dus zal t nodig hebben!!!! :-D (hopelijk ben ik moe om een goede reden hihi)

Jackb & girl: jeetje,….wat een *** nieuws meiden!!! Sterkte en een hele hele hele dikke knuffel van mij voor jullie!!!! (ook voor de mannen)

Jessy: geeft toch niets meid!!! Ik heb me ook heeeeel lang niet laten zien! En ben gelukkig nogsteeds even welkom hier :-D hihi soms heb je er gewoon ff geen zin en tijd voor ;)
    Hopelijk wek je er tot vrijdag nog meer op meid! Maar ik vind 7 evengoed best mooie score hor!! Ga voor je duimen!!

Timon: tis hier durk druk druk hahaha ik heb ook al aantal pagina;s terug moeten graven hahaha,…hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! Jep ,…helemaal verliefd op mn jongens hahahahaha en kan me heeeel goed voorstellen dat je zeer tevreden bent skat! Je hebt goed gebroed!!! Hahaha en je bms,..super!!!! nu op naar een pracht punctie en nog betere bevruchting!! En natuurlijk een super plakker!!!!

Suus: DUIDELIJK!!!!!!! Alvast een voorzichtig gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
    (hoop dat ik je mag volgen ;) )

All: hier weinig nieuws!!! Sinds gister/vandaag niet echt meer het gevoel dat het is gelukt! Dus beetje domper weer maar ondanks dat houd ik goede hoop!!
    Ben verder helemaal happy vandaag wordt 1 van mn beste vriendinnen mama!!!
    Zondag is mn nichtje/tante zeggertje 1 en mn nichtje is 8wk zwanger! En mn collegatje kwam gister heeeeerlijk ff bij me kletsen met dr dikke toeter! 19wk alweer!!! Gaat hard!!! Zo leuk allemaal!!!! :-D

8. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Wauw Suus, da's echt wel een streepje zeg!!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd dan maar!! Je positivisme heeft zijn vruchten afgeworpen! Tegen mijn man was gisteren gezegd dat ons kansen nu groter zijn omdat wij ook al een kindje hebben. Ik hoop je snel te zullen volgen!

@Timon, was ook best vreemd want de fa heeft 13 follikels leeggezogen en daarin zaten dus 16 eicellen. Is het gelukt met de pregnyl zetten?

@Jackb en girl, meiden wat een kl...zooi dat het niet gelukt is...dikke digiknuf en ik hoop voor jullie dat de volgende poging bingo is!

@Diana, welkom hier! 10 jaar alweer een kinderwens, pfoe meid, heftig allemaal hoor wat je hebt meegemaakt. Ik heb geen idee meid hoe het zit bij endometriose. Volgens mij is er ook een apart forum waar veel meiden zitten die dit ook hebben, mssn daar eens neuzen?

9. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

wouw suus ik zie hem hoor alvast voorzichtig gefeliciteerd

nieuwe meiden welkom hier

ik denk dat ik naar een andere topic moet voor mei/juni
    word het als het goed is rond 13 april en dan 17 dagen er na de terugplaatsing maar dat valt op 30 april en kan dan echt geen vrij krijgen werk in de horeca dus hoop dat ik dan een dag later kan

10. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Jaaaa Susan ik zie hem hoor! SUPER!

11. butterfly80

butterfly80 Actief lid

21 jun 2010
    112
    0
    0
    Lieve meiden!

Char wat mega verrot dit zeg, wat is t ook oneerlijk! Heel veel sterkte.

Meiden met negatieve testen en ongie: blee ik weet hoe t voelt, flink balen en die onzekerheid, gaat t ooit lukken.........:)

Susan!!! Gelukskind dat je bent! Al voorzichtig gefeliciteerd!!! Zo tof!!! X

Xxxxxx

12. Guppie77

Guppie77 Lid

4 apr 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Susan, wat goed! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop enorm voor je dat die streep de komende dagen diep roze wordt!! (je bent by the way wel een hele stoere meid. Ik durf nooit zo vroeg te testen!)

Dit nieuws konden we hier trouwens wel weer eens gebruiken want er zijn de afgelopen dagen een hoop meiden met kl*te nieuws! Voor jullie allemaal een hele dikke knuffel!

@sportmama: wat typisch, meer eitjes dan follikels!

@Timon en Heros: mooie score al. Ik hoop dat de punctie morgen bij jullie soepel verloopt en er een goede opbrengst is! Zal voor jullie duimen!

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, ik zal jullie sterker vertellen....... Moest nl de planning van de kinderopvang bellen naar welke groep wij ons dochtertje straks willen hebben (van babygroep naar peutergroep) en toen meteen maar aangegeven weer zwanger te zijn en kindje 2 op de wachtlijst gezet! Hahahahaha :D Jaja, ik ben heel positief maar ja, kinderopvang is hier gewoon zo lastig! Het moet op tijd geregeld zijn...dus vandaar nu maar op de lijst. Kan er ook makkelijk zo weer af natuurlijk.

Nou wie volgt?? Ik duim en hoop op iedereen die nog moet testen en in behandelingen zit en natuurlijk iedereen hier op dit forum! :D

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Spannendetijden: Dit is de 2e ronde dat ik acupunctuur doe en ik word er echt rustig van, wat natuurlijk ook de bedoeling is ;) !
    Ik ga 1x in de week daarheen en dan zowiezo 1 dag voor de tp. Daarnaast gebruik ik nog chinese kruiden wat goed zou zijn voor het innestelen. Als de naaldjes ingebracht zijn word ik altijd ff alleen gelaten en na ongeveer 20 minuutjes komt ie terug en masseert dan me hoofd, maar dit is bij iedereen anders hoor. Ik had vorige week en vandaag een ander, omdat die van mij op vakantie is en die masseert weer helemaal niet.

Hoe komt het dat je het gevoel hebt dat het niet meer gelukt is ? Ik duim voor je !!

@Susan: Je bent zeker erg positief, houd dat positieve gevoel vast, want dat is alleen maar goed !

15. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    thanx voor de info loontje!!! als ik nu ongi wordt ga ik ook een ronde acu proberen!! baat t niet schaad t niet! toch?!?!
    maaruh,..t gevoel,...geen idee eigenlijk ik werd vanmorgen wakker en had gewoon niet t idee dat t is gelukt :-s maar,.....ik hou van positief zijn,..dus ik blijf positief!!! tis gewoon gelukt ;) hihi

suus: mallerd dat je er bent!! hahaha maar ik hou wel van zo;n positieve instelling!! ;) ik hoop dat je mn beste vriendin/jouw naamgenoot achterna mag! die is namelijk vanmorgen bevallen van een prachtige dochter !!!

16. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    :$ Suus is niet bang :D
    Wel ontzettend gaaf als het zo is hoor, het 1e stapje is in elk geval in de goede richting!

17. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik zie ook een streepje bij susan. Je bent erg positief ingesteld. Hopelijk klopt je gevoel en wordt de streep steeds donkerder.

@spannendetijden: ik mag een week eerder testen dan dat jij mag. Ik op dag 12 en jij pas op dag 18. Dus ja, vandaar het verschil.

Heb even alles zo half gelezen. Hier beginnen de zenuwen toch wel een beetje te komen voor donderdag.
    En deze poging kunnen we toch niet geheim houden helaas. Ik heb een moeder die steeds maar weer vraagt hoe het gaat en wanneer we weer moeten. En als ik er weinig over zeg, wil ze me niet geloven. Dus toch maar laten vallen dat we binnenkort moeten. En ze komt er toch wel achter, gezien we wekelijks samen wandelen. Wat ik dus dan niet kan.

Heb ook nog het helpen bij een evenement af moeten zeggen, dus ook daar maar eerlijk geweest.

18. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    ST, wanneer ga jij eigenlijk testen?? Je hebt dagje na mij getp't dus misschien dit weekend ergens ofzo?

Loontje, ik heb ook acu gedaan hoor! Bij alle pogingen zelfs. Sophie's poging alles, dus ook al tijdens puregon enzo. De mislukte cryo ook alles. En nu alleen afgelopen donderdag om me relaxed te houden. Merkte nl tijdens de mislukte cryo dat ik mega gestresst was. Toen ik bij haar geweest was, was ik echt stukken kalmer dus het werkt ook echt!!! Of het bijdraagt aan een zwangerschap, weet ik niet............... Heb al wel sinds donderdag een soort punaises in mn oor ;) Ken jij die ook Loontje??

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    lees veel verdrietige verhalen!!! heel veel sterkte voor iedereen.
    hier er weer een beetje rustiger eronder. nu lekker ff 2 weken niks. volgende week vrijdag echo en bloedprikken hoever in me cyclus en dan lekker zonder hormonen want wat ze wouden geven voor me cyclus korter maken krijg ik veel last van. dus lekker met ovutesten werken een maandje en dan wel ff vragen om wat extra's te gebruiken voor de laatste 2 weken en dan dus niet alleen de bollen maar nog wat erbij ofzo?? weet iemand iets waar ook goeie resultaten mee zijn??

susan spannend meid!!! duim voor je.

welkom hier alle nieuwe meiden.

timon bij jou schiet het ook lekker op hoeveel had je erzitten in totaal die meedoen?? heb niet alles meegekregen. duim voor je dat het goed mag gaan morgen.

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heb ff me echo datum erbij gezet

Deel Deze Pagina