Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Susan, dan wacht ik je officiële testdatum af.;)

Loontje, jij bent inmiddels de gelukkige bezitter van je emmy!

Cally, gefeliciteerd!

Guppie, gefeliciteerd met je 2 emmy's. Hou je wel een plekje over op de wachtbank?

Heros, wat goed dat jouw punctie zo goed is gelopen. Mooie opbrengst. Nu hopen dat die paar zwemmers hun werk doen.
    Zaterdag terug!!!

Wat een dag!:$ Weer een ervaring in mijn rugzak kunnen steken.
    We waren erg op tijd en de punctie begon goed. Ik had geen roesje nodig, want mijn eierstokken lagen niet naast elkaar (vond ik). Nou... had ik 'm maar genomen!:( De verdovingsspuiten gingen. Toen eenmaal de naald in mijn eierstok ging was het zoveel verder voorbij het plafond, het was hel. Dit had ik totaal niet verwacht. Bij elke beweging in mijn eierstok, elke follikel opnieuw, verging ik van de pijn. Blijven puffen terwijl je niet weet hoe je dat moet doen, tranen hebben rijkelijk gevloeid. De fa, vpk en mijn man waren best overdonderd door mijn reactie. Helaas konden ze me tussentijds niets geven. Het resultaat is: 11 follikels/9 eicellen en 15 tot 17 miljoen zwemmers.:D
    Zaterdagochtend krijgen we te horen hoe laat de tp zal zijn.

2. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Balen dat je punctie zoveel pijn heb gedaan timon. Ik weet wel dat het bij mij ook pijn ging doen toen de morfine uitgewerkt was. (had verder nog 2 verdovingen in vaginawand gehad en 2 paracetmol). Heb toen nog wat morfine extra gekregen. Heb dus een idee hoe je je gevoelt moet hebben.
    Maar wel een mooie score wat betreft eitjes en zaadjes.
    Mag ik vragen waarom jullie icsi doen? Mijn man zou jaloers zijn op dat aantal zwemmers.
    Zie je wel dat er nog wat bij zijn gekomen ipv die 3 van eerder deze week. Daar moeten wel een paar mooie emmy's uit komen.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zonnetje, helemaal mee eens. Nu alle 9 een goede emmy worden.:D
    Wij doen ICSI omdat manlief met de IUI 0,3 milj had. De vorige ICSI had had hij 2 milj zwemmers en nu echt zoveel dat we het zelf niet begrijpen hoe het kan. Hij heeft er echt niets bijzonders voor gedaan of gelaten. Maar het is en blijft ICSI.;)

4. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat verschilt nogal dan inderdaad wat betreft zwemmers. Snap dat het icsi dan blijft.

Hopelijk dat het inderdaad 9 goede emmy's worden. Hoewel dat erg optimistisch is hoor.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Oke.. zeker de helft gaat het worden, maar meer is zeker mijn insteek.;)

6. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1266 Heros, 6 apr 2011
    Laatst bewerkt: 6 apr 2011

7. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @heros; Het wordt bij mij inderdaad spannend morgen. Ben wel beniewd naar hoeveel cryo's er ontdooit moeten worden voor er 1 goed genoeg is. Hopelijk maar 1. Kan me voorstellen dat je man even gebeld heeft hoor. Ik heb het destijds ook gevraagd hoeveel zaadjes er waren en wat ze gingen doen. Bij ons zouden ze per keer kijken of het icsi of ivf zou worden ivm wisselend zaad. Er is toen gezegd dat ze het half om half zouden doen. (was na een uurtje na punctie) later is het alleen icsi geworden. Had het niet verwacht, maar vond het prima, gezien de resultaten die eruit zijn gekomen. Voor jou nu ook spannend hoeveel er uiteindelijk bevrucht zijn en welke kwaliteit. Jij wordt vrijdag toch gebeld?
    Niet elk ziekenhuis geeft morfine trouwens, mck doet aan goede pijnbestrijding bij de punctie.

@timon; ik ga voor 7 bevruchtingen bij je:D. Pin me er niet aan vast hoor, maar had ineens zo idee dat het er zoveel gaan worden.
    Weet het niet zeker, maar ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen.
    En niet boos worden als ik het mis heb hoor.

Hier ga ik maar eens koken.

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heros wat fijn dat de punctie goed ging en een mooie score!!!

timon balen dat het zo pijnlijk was:( dikke knuffel.
    wel een mooie score.

guppie gefeliciteerd met je emmy's!!! succes op de wachtbank.

9. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Timon wat ontzettend naar dat de punctie zoveel pijn deed ! Wel een mooie score, duimen dat er veel uit ontstaan.

Heros: jij hebt ook een mooie score, gelukkig is het bij jou meegevallen !

Guppie gezellig samen op het wachtbsnkje en er komen er nog meer bij deze week !

1 van de 2 emmy's was mooi ontdooit (we krijgen er zowiezo maar 1), we hebben een compactie aan boord en we hopen zo ontzettend hard dat dit een blijvertje is. Zal nr. 8 ons geluks getal zijn !?

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ze hebben ze vast per miljoen geteld.:p
    Deze ervaring had ik totaal niet verwacht, anders had ik echt wel voor een roesje gekozen.
    Mijn onderbuik is beurs en erg gevoelig. Ik kan niet echt gewoon opstaan van de bank. De kruik zit zo ongeveer aan me vastgeplakt.:p Ventje verwend me erg en da's fijn.

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga voor meer dan 7. Eens zien wie gelijk zal hebben.:D Nou, laat de emmy's maar lekker groeien en zaterdag weten we het!

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wat lief van de mannen altijd dat ze zo zorgzaam zijn he!!!
    hopelijk gaat het snel beter met je timon.

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Timon: Hoe gaat het nu met je meis ?

@Heros: En hoe is het met jou ? Helemaal geen last/pijn gehad ?

@Susan: Heb je nog getest ? :)

@Zonnetje en Sportmama: Succes vandaag ! Hoe laat horen jullie wat ?

14. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik word tussen 9 en 11 gebeld hoe laat ik er vanmiddag moet zijn. Dus vind het wel fijn dat ik hele dag vrij ben. Man is wel gaan werken, maar kan elk moment naar huis toe.

Ik hoop dat ze vroeg bellen, want vind dat wachten op een telefoontje niks.
    Gelukkig ook nog wat strijkwerk liggen wat ik tussentijds ga doen.

Hoe is het met de dames na de punctie/ tp?

En met alle andere dames?

15. Guppie77

Guppie77 Lid

4 apr 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Timon wat een gruwelijke ervaring! Laten we ervan uitgaan dat dit de laatste keer was;)!! Hoe is het vandaag met je? nog veel last?

Heros bij jou dus een goede ervaring! Zo zie je maar dat het bij iedereen weer anders is! Wel vervelend dat je man "nog een keer" moest! Voel je je vandaag ook nog goed?

Loontje wat fijn dat je nu ook lekker op het wachtbankje zit! Gezellig!!

Zonnetje dat is wel vervelend dat wachten op een telefoontje. Bij ons moet je zelf op een afgesproken tijd bellen. Veel succes en ik duim voor je!

Sportmama jij het ook de TP vandaag! Ik wens jou ook heel veel succes en tot straks op het wachtbankje:)!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Timon, wat klote dat de punctie zo pijnlijk was. Gelukkig wel een mooie score voor zowel jou als manlief! Moet goedkomen dus, heb er iig alle vertrouwen in.

Heros, oh schrikken dat je man nog een x moest maar gelukkig toch nog voldoende gevonden. Ik ken een meisje van Zp, haar man had maar 8 levende zaadcellen maar toch wel mooi zwanger en bevallen van een meisje...

Zonnetje, hoop ook dat je op tijd wordt gebeld! Laat je het ons ook meteen weten dan?

Hier een zeer vermoeiende nacht gehad. Kennelijk was Sophie's eten verkeerd gevallen, die heeft alles gefaseerd eruit gekotst! Pfff, over verschillende pyjama's, dekbedden en slaapzakken heen. En dat dus meerdere malen middenin de nacht.
    Heb nog wel tijdens de laatste kotsbeurt een cb digi gedaan en die gaf zwanger 1-2 wkn aan. Helemaal prima dus!!

Nou we gaan maar ns uit bed...

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Dit is m dan...

18. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Suus: whahahaha :D thanx!!!

Heros: mooie score toch meid?!!! 9 stuks!!! En over het zaad moet je je niet te druk maken hor! Ze kunnen juist met ivf heel veel doen met t zaad ;) komt helemaaaaaal goed!!!!!!! Toi toi toi
    En idd,..heeeerlijk als de mannen ons zo vertroetelen! ;) geniet er maar lekker van!

Zonnetje: gezellig!!! Moet je zeker doen :D we gaan straks allemaal po dezelfde bank zitten!! Allemaal lekker samen uitbuiken!!! Hihi
    Succes vandaag!! Mn duimen draaien!!!!

Timon: jeeetje skat!!! Wat een ellende!!!!! Ik voel gewoon met je mee terwijl ik lees!! Pfffff  maar,…je score is wel super!!!! well done meid!!! ;)
    Nu op naar super tp!!!!!! Dit worden plakkers!!!!!
    (- ook hier hing t erom of we ivf of icsi zouden doen, en ineens hadden we mega goede score :s heeeel apart!)

Loontje: welkom op de wachtbank schat en deze gaat zeker plakker!!!!!!!!!!!!! Go nr 8!!!!! ;)

Girl: hoest met je?!!!

Sportmama: succes vandaag!! Ook voor jou draaien mn duimen!!!

Suus: arme sophie!!!! Zo sneu vind ik dat ,..zo;n klein mensje zo beroerd!!!  hopelijk voelt ze zich alweer wat beter!!!
    En vet goeie digi dus!!!! Gefeliciteerd!!!!! Ben zooooooooo blij voor je!!!!
    (toch gek idee dat we morgen officieel kunnen testen! en ik nog wk moet wachten. Ik bedoel,..normaal gesproken is morgen dus mn nod en had ik vandaag al getest haha maar nu moet ik nog wk uitzitten!!! )

All: hier weinig nieuws!! Voel me net als gister en dagen ervoor! Nog steeds dubbele gevoelens. Maar mn collega heeft zo maar eens het gevoel dat t goed zit deze keer! Mag t hopen!!!! Ben blij dat t alweer donderdag is! Over wk mag ik testen!!! Jeeeeej vandaag nog ff werken tot 5uur en morgen halve dag! En misschien neem ik de ochtend ook wel vrij! Ben ik lekker hele dag vrij! Lang weekend :-D jeej!! Haha zaterdag heb ik weinig plannen en is manlief werken en zondag hebben we feest! Dus lekker ff mn gedachten ergens anders!
    Gister had ik savonds best wat ongi krampen enzo en dacht echt dat ik ongi zou zijn,…mar helemaal 0.00 te bekennen!! Gevoel was overigens ook weer met half uurtje over!
    Nou ladys ik ga ff aan mn werk en (weer) broodje eten (ben beetje dizzy) ! tot strakkies!! ;)

19. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    suus: WOOOWWWW!!!!

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    alleen even ego: helaas hebben ze 3 cryo's moeten ontdooien van de 7. Maar er is er nu dus 1 die ze gaan terugplaatsen. Moet vanmiddag om 13.30uur er zijn.

Was nu een morula, dat vond ze een goede ontwikkeling. Hopelijk is dit een mooi plakkerd, want zo ga ik hard door mijn voorraadje heen. Hoop eigenlijk dat ik nu gewoon zwanger ben en een volgend kindje uit de overige cyro's kan halen.

Zal proberen positief te blijven, maar was toch wel een beetje teleurgesteld dat er zoveel ontdooit moesten worden.

Deel Deze Pagina