dames een uurtje en weer 2 pagina's, hahahah! Ik moet weer even gaan teruglezen hoor. maarre...zonnetje, ja klopt ben een boogschutter
Hi meiden, heb wel bijgelezen voor zover als maar is moeilijk bij te houden om te reageren hahahaha Doe wel mn best hoor en wens jullie allemaal veel succes!! Vanochtend zijn we gebeld; de uitslag is 2 emmy's......weinig maar ja er is in ieder geval iets uitgekomen. Nu maar hopen dat het TOPPERS zijn!! Morgen om 10.45u de TP, spannend! En dan gaan ook mijn 17dagen vakantie in Dus, dan kan de emmy rustig zijn of haar juiste plekje gaan vinden. Wel bizar was: Dat er een cliente van mij gister bij de de Artis een apenknuffel had gekocht en hiervoor had ze vanmiddag een babyborn rompertje mee en een babypoptruitje. Ze vroeg me of ik die bij de aap aan wilde doen, dat vond ze leuk! Dus, ik deed dat aan bij de apenknuffel waarop mijn collega zei: zo ben je al a/h oefenen? Apart dat er dit soort gekke dingen ineens gebeuren. Ben niet heel bijgeloving hoor maar zo'n moment zet je wel even a/h denken
dank je timon zonnetje ja erg lekker ff niet heen en weer reizen. susan gefeliciteerd!!!!! mooie waarde zeg!!! meiden (timon en heros) die morgen allemaal een tp hebben allemaal succes he!!!
Heros en Timon heel Veel succes morgen ik ga duimen draaien voor jullie!!! Heros wie weet is het een voorteken! Vraagje hoeveel dagen van te voren mag je nog klussen. Niet dat ik daar nu zin in heb maar vanwege maandag. De punctie
Susan gefeliciteerd!!!!!! @ ego de bloeduitslag gaf aan dat het netjes gedaald is nu moet we dit echt gaan afsluiten en de vmk een plekje gaan geven, En zo snel mogelijk verder.... Wat bleek nu onze eigen arts had pas 19 mei tijd voor een gesprek hoe/wanneer verder...Ik dacht dat dus echt niet he duurt veelste lang! Nu krijgen we even een andere arts en die kan 19 april al! Gelukkig wil echt niet te lang wachten word gek van het wachten de vmk is al erg genoeg en ik vlieg al tegen de muren op trek het echt allemaal even niet! Lijkt wel of het er nu pas echt uit komt! Volgende week ga ik weer halve dagen werken was er vandaag even en dat viel zo zwaar!!! Dus ben benieuwd of ik het ga volhouden! Mijn vriend is super lief als verrassing gaan we morgen naar een musical...even er samen tussenuit! (extra lief want mijn vriend is normaal niet echt een musical fan) Wij hebben trouwens wel besloten dat we behalve tegen mijn ouders en schoonmoeder verder niemand gaan vertellen wanneer de volgende tp zal zijn. Kan het gelukkig dan wel hier kwijt! maar het is beter zo we krijgen gewoon te veel vragen van bekenden om ons heen.... @ de rest zal even moeten terug lezen hoe het met jullie is...Kom nu iets minder hier.
Char, je moet doen waar jullie je goed bij voelen dus als dat betekent dat je niets tegen de omgeving zegt, is dat dan zo. Kan me ook voorstellen dat je niet wil wachten tot half mei! Jeetje wat een end zeg! Wel fijn dat het hcg mooi en netjes gedaald is maar het blijft natuurlijk k*t. Het had gewon verder moeten stijgen... Heros, nou iig 2 emmy's, is toch nog iets! Morgen hoor je meer denk ik? En die bestemming is iemand hier op het forum, niet dit topic trouwens. Jessy, als de punctie zeker weten maandag is, zou ik je man vanavond laten spuiten voor de laatste keer. Zit er mooi ca 2.5 dag tussen.
Jessy, je man heeft tussen de 3 en 5 dagen onthouding nodig. Dusse... Zonnetje, ik hoor het tussen 10.00 en 12.00. Soms bellen ze al eerder. Ik geloof dat ze in het UMCU vanaf 14.00 de tp's inplannen. Heros, jij bent lekker vlot met je tp. Je andere emmy gaat dus ingevroren worden? Fijn om 2 toppers te hebben. Veel succes morgen!!! Grappig dat juist nu je een knuffel een romper mag aantrekken. Laat het maar het voorteken zijn.
Char, wat lief van je man!!! Je gaat het vanzelf een plekje geven. Mocht het niet gaan op je werk dan ga je naar huis. Voor je omgeving hoef je geen grote meid te zijn. Jij heb je verdriet. Dat had ik dus ook. Iedereen wist ervan en wilde dan ook de uitslag weten. Dat voelde zo raar. Dus de cryo alleen mijn ouders verteld. Deze keer weten ze het bij mij thuis en verder niemand. Ik heb trouwens besloten om wel te gaan ballonvaren. In het zh nog eens erover gehad en als 'ie plakt dan is dat al ervoor. Zou je niet zo bewust met de mmm bezig zijn dan doe je ook gewoon.
Char jeetje wel definitief zo'n bloedtest! Klote meis. Maar laat je inderdaad gewoon lekker verwennen. Lekkere reep chocolade. Mijn man heeft me na de punctie al een chocolade taart beloofd heerlijk Maar wij hebben het nu ook aan niemand verteld. Ook bij de tp van Siem hadden we het aan niemand verteld. Ik had geen zin in de telefoontjes. En en ..... En weer niets verteld niemand weet dat we bezig zijn. Suus ik heb het me man verteld! Haha Timon toch gekozen voor de ballonvlucht. Gelijk heb je en als het deze poging lukt dan voor een brusje weer in de ballon! Haha Nou meid lekker gaan genieten van die vlucht als je er toch voor hebt gekozen dan van genieten! Nou ik lig te chillen op de bank. Met pijnstillers. Iedereen aangestoken. Me man schoonzusje. En me nichtje. Echt erg.
Haha der zal best een stukje over blijven hoor. Ik wil best een stukje voor je bewaren. Met een kopje thee natuurlijk
heros, succes morgen met de tp! 2 mooie emmy's, dat is wel goed, liefst zou je er meer hebben, maar waarschijnlijk heb je die niet eens nodig! timon, succes met de uitslag morgen, hopelijk goede bevruchtingen. en doe lekker rustig aan idd, dit gaat nu even voor je werk! susan, wauw, nu officieel, gefeliciteerd! je hield het wel even spannend hoor! hier dag 1 na tp, pppff, wat duurt dat lang hè meiden. ik heb uitgerekend als het raak is, dan ben ik 24 of 25 december uitgerekend. 24-12 2009 is mijn schoonvader overleden, dus zou wel een rare datum zijn, maar ook wel weer erg mooi. nou ja, eerst eens afwachten wat het gaat doen. over dat "diëten" gesproken, ik heb de vorige keer na de tp en de eerste 2-3 maanden vooral opgelet. alcohol vrij bier gedronken, minder koffie en thee, etcetc. maar ik moet zeggen dat ik daarna idd ook wel eens een glaasje alcohol op heb, eerst in de vakantie iedere dag een glaasje oud bruin bier, (wat juist goed was zeiden ze voor als je borstvoeding ging geven) en daarna toen ik alcoholvrij en oud bruin beu was, soms een waterzakje (spa rood met bier) en tegen het einde van de zwangerschap eens in de week een gewoon biertje. ook koffie heb ik gedronken, alleen wel een stuk minder als anders, 2 kopjes op een dag hooguit. ik hoorde halverwege dat gerookte zalm wel mocht als het niet vacuum verpakt was, dus dat heb ik toen ook wel eens op met het uit eten. als je alle regels na moet gaan mag je helemaal niets meer. juist wat extra genieten van dat ene glaasje in de week, gerookte zalm bij het uiteten, etc. vind ik wel belangrijk. misschien vinden sommigen van jullie het niet kunnen, en dat respecteer ik, maar ik heb een gezonde jongen op de wereld gezet. en vroeger, of zelfs jaren geleden wisten ze niet eens van al die dingen, en de kinderen die daar uit zijn gekomen zijn ook gezond. maar respect hoor voor degenen die al die dingen kunnen en laten staan, misschien ben ik daar wel te zwak in... maar goed, wat ik al zei, de eerste maanden was ik wel erg bang en voorzichtig. nu heb ik gister nog wel een biefstukje op, maar begreep dat dat in de eerste 2 weken niet uitmaakt. ppppff, ik ga er nu wel goed op letten hoor, zo ik alles van jullie lees is het mss wel erg slordig van me geweest....
Gefeliciteerd Susan. Ik hoop dat er hier nog velen jou gaan volgen! Zo alleen op het zwangerlijstje kan natuurlijk niet!
jeetje, was net mijn 9 maanden dagboek terug aan het kijken, en zag dat ik toen 31-1 pregnyl had gekregen, 6-2 de tp en op 14-2 al positief had getest! (8dgn na tp)15-2 al digitaal positief! nu ik dat weer weet is het nog moeilijker te wachten straks met testen.
Hi susan, ok maar dan nog begrijp ik niet helemaal wat je bedoeld??? @Char,naar welke musical ga je vanavond? Wij gaan naar "Zorro" @Timon, heb je al iets gehoord? Spannend he?! Veel succes en vraag ook maar wat extra bisonkit hahahaha.....
@heros: balen dat er uiteindelijk zo weinig emmy's over zijn. Maar hopelijk is het genoeg en heb je er maar 1 nodig. Wat voor werk doe je als ik vragen mag. Maar wie weet een goed voorteken inderdaad. Succes vandaag. @jessy; ik wil ook wel een stukje taart hoor. Hier ook niks lekkers gekregen na de punctie. @timon; succes vandaag. En toch lekker ballon varen. Ga ervan genieten @char; veel plezier bij de musical. Geniet ervan. En fijn dat je eerder een gesprek kan hebben. Half mei is wel erg ver weg inderdaad. Hopelijk kan je de volgende ronde alweer verder. En neem de tijd om het een plekje te geven. Hier wilde ik het ook voor mezelf houden, maar dat is dus niet echt gelukt. Mede omdat ik nogal vrij lang last heb, moet ik al snel afspraken afzeggen. Tot op heden weten alleen een vriendin het (gezien ik het helpen bij een evenement bij haar moest afzeggen) en onze ouders het. En de kans is groot dat dus nu ook broers en zussen het weten. Vooral bij mij, gezien een deel nog thuis woont. @jessy: balen dat je iedereen hebt aangestoken, maar is niks aan te doen. @vriesje: ik had een tp in eigen cyclus inderdaad. En omdat ik onder de 35 ben krijg ik er maar 1 terug. En ik had er 7 in de vriezer en nu nog 4. Gezien 2 het ontdooien niet hebben overleefd. @wies: ik moet nog eens het lijstje zoeken wat je wel en niet mag eten bij zwangerschap. Weet dat het ook regelmatig veranderd. Zo begreep ik pas ook dat je wel filet american mag eten als het op een of andere manier bewerkt is en daardoor langer houdbaar ofzo.