Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zonnetje1980 dank je wel....ik werk als activiteitenbegeleidster met mensen die i.i.g. epileptie hebben. We gaan ervoor vandaag!! :D

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Char, jij heb je tp bijna.

Nieuws!!!:D Ik ben net gebeld door het lab. We hebben 8 bevruchtingen, maar niet allemaal waren naar wens. Sommige waren gefragmenteerd en niet door de keuring heen gekomen. Dus 3 8 celligen worden eskimo's en ik krijg de enige 9 cellige vanmiddag om 13.30 terug. :D:D:D Helemaal blij!

3. Guppie77

Guppie77 Lid

4 apr 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat wordt er veel af gekletst hier!! Kan het amper bijhouden.

Heros jij hebt nu zo'n beetje de TP!! Jammer dat het er niet zo heel veel waren, maar je moet maar zo denken je hebt er maar 1 nodig en dat is deze die nu in je buikje zit!!

Timon, mooie score, maar ook jij hebt natuurlijk alleen deze nodig! Succes vanmiddag en dan zien we je op het wachtbankje!

Jessy wat mega vervelend dat je zo ziek bent. Ik hoop voor je dat het maandag als je de punctie hebt wat beter met je gaat! Succes alvast, ik zal voor een mooie opbrengst duimen!!

Wat het dieet betreft gedraag ik me vanaf de TP alsof ik mega zwanger ben:D Geen alcohol, koffie, rauw vlees, drop e.d. En dat is soms wel lastig gezien wij het behalve aan mijn zus ook aan helemaal niemand hebben verteld dat we met IVF bezig zijn. Ik moet soms echt flauwe smoesjes bedenken om mijn gedrag te verklaren!

Het is me trouwens opgevallen dat er zoveel verschil zit tussen wie wanneer mag testen. Bijvoorbeeld Timon heeft vandaag de TP en mag de 23e testen ik had woensdag al de TP en mag de 22e pas testen:(

Nou dames geniet van het lekkere weer en ik probeer het dit weekend wat bij te houden, maar ben erg druk!!

4. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @heros: leuk werk, zat me af te vragen wat je deed ivm het aankleden van een aap.
    Je hebt nu je emmy in je buikje, dus kom gezellig op het wachtbankje.

@timon: voor jouw ook goed nieuws en vanmiddag ook erbij op het wachtbankje.

@guppie: het verschilt inderdaad erg per ziekenhuis. En in het mck zit er ook nog verschil in of het een verse tp is of een cryo.
    Als je nu ineens veel dingen niet neemt, valt het wel op. Maar ach, voor het goede doel.

5. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Lady’s!!! ik moet vet veel pagina’s terug lezen !!! (vanaf 135) stelletje kletskousen! Haha

Zonnetje: die krampies na tp zijn heeeeel normaal!! En heel herkenbaar ;) lekker rustig aan doen!!!

Suus: ik heb je test van vrijdag morgen gezien en die knalt erover meid!!!! Vet goed!!!! En zag stiekem ook al je bloed uitslag!!! GEFELICITEERD!! Tijd voor nieuwe prachtige brusje voor sophie banner ;) hihi

Ps: bij ons mag je voor bloed voor zwangerschap, zelfde kaartje/nummertje trekken als dat je zaad moet inleveren dus hoef je niet te wachten :D ontdekte ik vorige keer!!

Jessy: wat zei de dokter?! En hoe voel je je nu!?! Flinke smak gemaakt dus?! Beterschap!!

Sportmama: je moet idd veel drinken!!(wat je zowiezo moet doen he!) en ik drink wel koffie max 4kopjes per dag! En 2bekers thee ! vooral water en sap is goed!! Wat heb je ook een grappenmaker van een man he!! Haha
    op andere vraag: wij mogen t wel! (op de eerste 5dagen na) maar door die utrobollen gebeurd het niet! Mn man vind t dan niet lekker! T schijnt voor hem heel vies/raar aan te voelen! dus bij ons geen geklus tijdens de utrobollen! Al verzinnen we daar wel andere oplossingen voor! Alleen mnlief pest me steeds dat ik nog wel ander gaatje heb,..nou mooi niet mannetje!! Haha maar,…gister hebben we trouwens WEL gemeenschap gehad! Denk dat 3wk toch te lang voor hem werd haha lol (en voor mij!) maar het kan dus geen kwaad!
    En ben benieuwd naar je foto!!!

Loontje: jullie emmy is ook mooi!!!!! En nie jaloers zijn op de mijne hor!!!! (wel lief) Wie weet is jouwe wel een vette dikke plakkerd en de onze niet ;) t is een prachtig!!!!! Wees dr maar trots op!!!! Xxx knuf

Wat wel wat niet: ik drink nooit geen fris! Geen prik! Alleen dus soms koffie (senseo thuis en “echte”opt werk) en 2koppen thee! (fruit smaakjes of camille) En soms drink ik smiddags op werk ook thee ipv koffie en thuis soms om extra te drinken (ik drink namelijk veeeel te weinig) limonade! Of jus’de orange
    Dat veranderd dus niet na tp!! (let wel op dat ik op een “zware dag” mn koffie niet overtreed na 4
    Verder geen sex in de eerste 6dagen en dankzij de utrobollen dus tot test niet!
    Geen sauna , kruik , hete douche, zwembad , bad of zonnenbank
    Geen roodvlees, rauw eigeel, “vage kazen”, rauw vis, vacuumvis, leverworst en paté
    Niet tuinieren, tillen, sjouwen en niet klussen (wel lastig want zijn onze dagelijkse bezigheden)
    Maar wel mn rust nemen en blijven bewegen , gezond eten met veel afwisseling en vlees vis kip vegatarisch en groente!! En verder neem ik netjes elke dag mn bollen, progynova en foliumzuur en eet ik 2stukken fruit! :D
    Oh en ik drink geen alcohol, rook niet en gebruik geen verboden middelen!
    (dat doe ik zowiezo nooit trouwens! Rook al 2jr niet, heb nog nooit drugs gebruikt buiten expirimentje om toen ik nog stuk jonger was en drink normaal hooguit 2a3glazen wijn in een wk! En ook niet met uitgaan of verjaardagen meer ofzo! Want Als ik geen verjaardag heb ofzo drink ik eigenlijk helemaal niet)

Tat: neeee ik heb nogsteeds niet gestest!!! Wil wel hor maar hou mezelf goed in bedwang! Mede doordat manlief er nog geen voorstander van is en we hebben besloten te wachten tot de bloedtest van donderdag de 14e!! en ik wou vandaag wel testen maar ben alleen thuis tot morgen vroeg en dan zie ik dat niet zo zitten morgen is ons nichtje jarig en wordt ze 1 en wil ik niet verdrietig zijn of de “aandacht” naar mij trekken dus doen we t ook niet!!! Maandag moet ik alweer werken en dan is t toch al bijna donderdag dus kan dan net zogoed wachten! ;) ben wel heeeeel benieuwd!!!
    Jij dus mooi bms!!! Netjes hor!!!! Nu maar duimen op top ei dinsdag!!! En gauw je eisprong en dan nog sneller je tp!!!! ;) succes meis!!!

Suus: 15dec is heel mooi!!! :D als ik zwanger ben gokken we op 16dec :D en zelf ben ik 13dec jarig!!
    Loop je niet te bol in de zomer en is het niet te heet als je licht te puffen haha en je kan mooi heleboel spulletjes voor de feestdagen vragen ;) goed uitgemikt! Hahaha geniet maar lekker meid!

Vriesje: tuurlijk is er plek op de wachtbank meid! Welkom!!! Gebruik je stimulerende middelen?! Ik werd bij “verse” tp na 12dagen ongi! (16dagen na punctie dus) en bij de 2e poging werd ik pas ongi na t stoppen met stimulerende middelen.
    Succes iig!!! En 7dagen is idd vrij vroeg hor

Timon: fijn dat t herstellen goed gaat meid!!! Hoest verder!?! Vandaag je tp!!!!!? Spannend!!!!!!! Ik ga heeeel hard duimen voor een topper skat!!!!

Pffff dames: jullie houden me bezig zeg!! Ik zou uur terug al naar de winkel om schoonmaakmiddel te kopen!!! Tis maar goed dat vriendlief er niet is,….die had me achter de laptop vandaan geschopt hahahaha gelukkig heb ik alllllle tijd van de wereld vandaag om te soppen en heb ik geen haast :D mooi dat ie werken is hahahah
    O,..ik ben trouwens ook boogschutter en man is schorpioen! (zijn wel iets lastiger maar klikt goed met mij :D maar ik ken ook verschillende maagden die nog vervelender zijn haha)

Heros: je bent net klaar met je tp!!! Spannend hor!!! Ook voor jou ga ik heel hard duimen!! En fijne vakantie meid!!

Char: wat fijn dat je bij een andere dok. Terecht kan!! 19april duurt niet lang meer ;) en ik kan me best voorstellen dat alles nog zwaar valt skat! Neem de tijd voor jezelf en elkaar!!! En wat heb je toch een topper van een man!! Erg lief hor!!! Geniet maar lekker van je musical en probeer lekker te ontspannen ;) dikke knuf meid!!

Zeehondje :D hoest met jou skat?!!??!

Timon: wat een goed nieuws!!!!! Succes vandaag meid!!!!! En die 3 zijn voor over een jaar of 2 ofzo :D hihi

All/ego: hier weinig te vertellen eigenlijk! Manlief is te werk vandaag en ik heb cleaningday! Lekker uitgebreid dweilen enzo! En omdat ik van mn mannetje nie mag tillen,..heeft hij gister alle meubels van de vloer gezet! En zet morgen alles weer terug! En kreeg voor we gingen slapen nog ff te horen dat ik echt neits mag gaan zitten verplaatsen enzo!! Dus ik ga zo ff naar t centrum schoonmaak middel halen (Tot mn verbazing was die op) en ff kaartje voor ons nichtje die morgen 1 wordt! En daarna ga ik lekker aan de slag! En ga mn kraamcadeu afmaken voor mn vriendin die dinsdag is bevallen!!! Lekker feubelen!! Heb beetje last van mn (onder)rug dus wil eigenlijk niet teveel doen! verder heb ik nogsteeds soms ongi krampen en heb ik nog steeds geeeen idee wat mn bloedtest zal uitwijzen!!! Aan de ene kant geloof ik heilig dat t is gelukt maar aan de andere kant heb ik nog zo mn twijfels!!! We zullen zien! ;)
    Lieverds,…ik kom aan t eind van de middag/avond wel weer gluren maar moet nu echt ff wat gaan doen :D
    xxx

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #1426 Timon, 9 apr 2011
    Laatst bewerkt: 9 apr 2011
    Zo ST, dat was een lap tekst! :p Je mag hier ook wel komen poetsen. Ik heb er niet echt zin in. Zo eerst maar eens douchen.;)

De 3 eskimo's voor over 2 jaar is een zeer goed plan. Zo heb ik het ook met de fa afgesproken.:) Deze topper met bisonkit gaan plakken en blijven toespreken.

Guppie, wat ga jij het lastig krijgen met al die omzeilingen van vragen over je gedrag. Succes ermee!!

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    timon wat een mooie score meid!!! dat moet een goeie zijn die 9 cellige:)

jullie kletsen echt veel zeg!!! krijg niet eens alles mee zoveel wordt er geschreven.haha

8. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Mijn man had het pasgeleden ook al over bisonkit. Of ze dat er niet bij konden geven. Hij wilde het eerst niet op die manier zeggen, dus had hij maar suikerwater bedacht voor in mijn buikje. Was wat vriendelijker. Dat was na een evaluatie met de gyn die net had verteld dat we prima emmy's hadden. En nu zie ik het hier dus vaker voorkomen.

@spannendetijden: knap dat je nog niet getest heb. En het kan beide kanten op inderdaad.
    Lekker poetsen dus, hier heb ik alles begin van de week al gedaan. Dus hoef weinig te doen. Alleen de was. Die moet ik zo ophangen.
    En kan me voorstellen dat je man niet zo gek is op die bollen, merk het al met inbrengen dat het van binnen anders aanvoelt. En inderdaad minder prettig, lijkt net of er een plakkerig laagje binnenin zit.
    Veel plezier vanmiddag.

@girl: gezien ik veel tijd heb op dit moment is het wel bij te houden voor me en kan ik ook veel typen. Weet wel dat ik 2 weken geleden minder tijd had ik het ook niet bij kon houden.

Ego: Hier nogsteeds een gevoelige buik en rug. Is niet echt pijnlijk, maar voelt wel vervelend aan. Dus gewoon weer een rustige dag voor mij. Ga verder met puzzel maken en boek lezen. En nog beetje in zon zitten.
    Manlief is er niet, zouden helpen bij een evenement, dus hij is daar wel heen en ik heb afgezegd. Zag het niet zitten om 4,5uur te staan. Evenement verder is niet echt boeiend om heen te gaan. Dus lekker thuis zitten voor mij.

9. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor al het duimen alvast! We hebben het hard nodig want, de topper die in mn buik zit is onze enige topper!! De andere heeft het toch niet overleefd.....maar, 1 is inderdaad al genoeg! Hij/zij wilde er niet in 1x in, dat is mooi dan kan hij/zij er ook niet zo makkelijk uit ;) Geniet allemaal lekker van het mooie weer! Dat maakt het wachten wel wat aangenamer voor ons!

Succes Timon!! Bijna aan de beurt!

10. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Balen dat de ander het ook niet overleeft heeft heros. Kan dit komen omdat je man zo weinig zaad had?

Hier had ik dat probleem dus ook donderdag. Succes dan met de wachtweken.

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heros succes met de wachtweken!! balen dat je maar 1 emmy hebt over kunnen houden dan moet hij nu gewoon goed blijven zitten. verder alles goed gegaan??

timon jij ook he!!!
    ook alles goed gegaan bij jou ??

zonnetje hier niet super veel tijd veel verjaardagen en wil liever niet de hele tijd hierop kijken ff aan andere dingen denken als ik ff nergens heen hoef wat met behandelingen te maken heeft.

char hoe gaat het met jou??

jessy wat balen dat je zo ziek bent hopelijk knap je snel op meid!!

12. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zou inderdaad daardoor kunnen komen.....maar, we blijven positief hoor! Wat was er bij jou donderdag? Denk dat ik dat gemist heb. Dank je wel!

@girl86 verder is alles goed gegaan, voelde er vrijwel niets van! Maar, de embryo zit er toch echt in :D hoop snel meer te gaan voelen in de positieve zin dan!

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heros nou spannend maar weer!!! :)
    ja logisch dat je dingen wilt voelen....
    nou goed de wachtweken doorkomen en een mooie test hebben over 2 weken!! duim voor je!!

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    ST; het wordt nu wel spannend voor jou hoor!
    Hier alles goed. Voel me heerlijk. Alleen al drie dagen lang hele lichte hoofdpijn.

Timon; succes vanmiddag bij de tp! En mooi aantal cryo's hoor!

15. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @heros: bij mij wilde donderdag mijn emmy ook niet makkelijk mijn baarmoeder in. Uiteindelijk heeft de gyn het rietje beetje gebogen en lukte het wel.

@girl: ik kan me voorstellen dat je hier minder komt als je niet bezig bent. Heb ik ook hoor in de rustmaanden.

@zeehondje: balen dat je hoofdpijn hebt. Hopelijk zakt het een beetje af.

16. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Heros: wat jammer dat de een het niet heeft overleefd, maar,…je hebt een dikke vette plakkerd in je buikie hor!!! ;) geniet maar lekker van t mooie weer en ontspan!! :D knuf

He bah zeehondje: wat vervelend dat je hoofdpijn hebt skat! Maar fijn dat je je verder helemaal goed voelt!! Lekker hor!!
    Word idd spannend voor ons ;) nog 5 nachtjes :D

All: ik ben vandaag zoooo slecht geweest!!! Ik heb iets gedaan wat ik nog nooit eerder heb gedaan,….ik heb voor manlief een rompertje gekocht met papa is de beste! :-$ ik heb m natuurlijk verstopt en zeg niets tegen hem maar hoop hem deze donderdag te kunnen geven! :D
    (heb t wel ff tegen mams opgebiecht! Hihi) verder heb ik lekker t huis schoon en kan ik niet wachten tot morgen ochtend , dan kan manlief alles terug zetten! En heb lekker t kraamcadeau voor mn vriendin gemaakt!! (als jullie t leuk vinden kan ik er wel foto van plaatsen :D ) verder heb ik eigenlijk weinig nieuws.

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Joepie!!! Onze emmy zit erin! :D:D:D Is er nog plek op het wachtbankje?

Heros, jij bent ook de trotse bezitter van een mooie emmy. :D Jammer dat je toch geen eskimo heb.

ST, wat een slechte koop.;) Ik hoop erg voor je dat je de romper snel kan geven.

Zeehondje, heb je enig idee waar de hoofdpijn vandaan komt?

Zonnetje, jij heb je zon wel gepakt. Slim plan!;)

Hier vanaf de punctie nog steeds een gevoelige onderbuik. Elke dag voel ik 'm. Soms zelfs alsof er een zware ongi aankomt.

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    timon: TUUUURLIJK is er een plekkie voor je!!!! kom er maar lekker bij zitten :D
    en i know!!! heeeel slecht maar voor ik t wist stond ik bij de kassa :-$ hihi

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hahahahaha, wel een goeie actie. :p

*Timon wringt zich ertussen op de bank*

Ik zit The Sing Off te kijken en Intermezzo is er gewoon uit gestemd door de jury!!!:$:$:$

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @spannendetijden: schijnbaar toch onbewust voorgevoelens? Hopelijk kan je hem snel geven.

@timon: er is nog plek hoor op het bankje. Hadden hem van de week al wat groter gemaakt. Dus kom er lekker bij zitten. Morgen zet ik hem weer in de zon hoor. Vind het heerlijk om af en toe even heerlijk in de zon te zitten. Je bent nu niet meteen gekookt als je erin zit.
    Vervelend dat je nogsteeds last van de punctie hebt, doe rustig aan. Hier heb ik er ook wel flink wat dagen last van gehad.

Deel Deze Pagina