Ik zit hier met een half oog naar the sing off te kijken. Daarnaast ben ik ook aan het lezen. Ben bezig in het nieuwste boek van James Redfield. Is erg spirtueel, maar leest heerlijk weg. Blijf erin lezen. Manlief ligt boven heerlijk in bad te dobberen.
Wie, wat en waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MCK Leiderdorp Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc Doortje25: ICSI 1, MCK Leiderdorp Nadina32: ICSI 1,LUMC Leiden Donna33: IVF 1, VU Amsterdam Wies31: ICSI,St Elisabeth Tilburg Rhune: Jackb: ICSI 1, Lumc Vriesje ICSI 2, MCK Leiderdorp Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE, 22-03 Pregnyl Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f ST: geschat -> 06/03 start progynova Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus Jessy1983: 25-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: 27-3 start Deca, 29-3 start Puregon, 4-4 Pregnyl Timon: 4-4 pregnyl Sandra1987: 21-4 start puregon Doortje25: laatste week van april Nadina32: Eind mei Echo/fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Susan: 21-03 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm zonnetje1980: 28-03 1ste fm Wies31: 31-3 echo Loontje: 31-3 fm Timon: 01-04 1e fm Wies: 1-4 2e fm Timon: 3-4 2e fm Heros; 4-4 1e Fm Timon: 4-4 3e fm Jessy1983: 4-4 follikelmeting Nadina32: 5-4 echo Girl: 15-4 echo Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Wies31: niet (cryo tp) Donna33: 19-3 Rhune: 20-3 Jackb: 21-3 Susan: 24-03 Vriesje: 28-03 Sportmama: 04-04 Timon: 6-4 Heros; 6-4 Jessy1983: waarschijnlijk 11-4 Sandra1987: 03-05 Terugplaatsing Loontje85: 11-3 Girl86: 21-03 Donna33: 22-3 Snoes: 23-03 Rhune: 23-3 Jackb: 24-3 Susan: 27-03 ST: 28-3 Vriesje: 31-3 Loontje85: 6-4 Guppie: 6-4 Sportmama: 7-4 Zonnetje1980: 7-4 Wies31: 7-4 Timon: 9-4 Heros; 9-4 Tat76: hopelijk april nog Testen Vriesje: 13-04 ST: 14-4 Susan: 15-04 (2e bloedtest) zonnetje1980: 18-4 Loontje85: 18-4 Sportmama: 21-4 Wies: 22-4 Guppie: 22-4 Timon: 23-4 Heros 23-4 Zwanger Susan Niet zwanger Sabine25 Loontje85 Mistery Tat76 Matroosje Butterfly Miskraam Char1983 vm Even omhoog gehaald. Jeetje, wat een hoeveelheid dames op de wachtbank!!!
timon en heros, welkom op het wachtbankje! fijn dat het goed gegaan is. en een 9-cellige, wat goed timon! nu maar afwachten... hier werd ik vanmorgen wakker om 6 uur door een megasteek van een paar seconden. daarna weer geslapen, en getempt (kan het niet laten dat erbij te doen) toen ik wakker werd, en die was ineens mega hoog geschoten! ben benieuwd naar morgen. bij ons is het ook lastig met onze omgeving. mijn ouders weten het en mijn beste vriendin, verder niemand. wij hebben bedacht op feestjes en terrasjes pakken, gewoon bier te bestellen net als anders, en dan drinkt mijn man en mijn vriendin het op,haha. werkte destijds bij haar zwangerschap ook goed, af en toe even net alsof ervan drinken, en gaat prima. alleen de anderen zijn dan wrs goed aangeschoten eind van de dag,haha. volgend week op een feestje neem ik wat alcohol vrij bier mee, die ik dan op de gang ofzo in kan schenken, lijkt het gewoon bier. Tja, moet wat verzinnen. mocht het raak zijn kan ik het ook niet lang voor me houden, mensen gaan dat door hebben op een gegeven moment. st, jee, wat wat knap dat je nog niet getest hebt. heb er wel een goed gevoel over! en jij ook denk hè
zonnetje: lekker hor,..ff ontspannen lezen! ik kom net onder mn douche vandaan en had gister x-facot opgenomen en ben die aant kijken! geniet van je quallity time hihi timon: goed bezig!!! en de zwangeren lijst gaat net zo lang worden als de test lijst jeeeej!!! thanks wies: doe mn best om t vol te houden! maar ga t gewoon niet doen! en ja,...mn gevoel is nogsteeds goed en hoop zooo dat t klopt! ik hoop zo niet teleur gesteld te worden! maar we zullen zien!! wel slimme actie van die biertjes! ik heb t voordeel dat ik zowiezo nooit drink dus valt eigenlijk nooit op! hihi maar t is en blijft lastig idd als je t geheim probeert te houden! ik heb t deze ronde ook geprobeerd maar t lukt gewoon niet! onze vriendengroep is zo close! iedereen weet t! en mn ouders, zus en beste vriend en vriendin ook! en mn naaste collega's (3) maar rest van familie ed. niet! en gelukkig andere opt werk ook niet!
st, wel fijn dat iedereen het eigenlijk weet, dan hoef je ook geen smoesjes ed te verzinnen. Zeker als de band zo sterk is, dan wil je zoiets ook delen. Geef je groot gelijk. Toen wij er voor de 1e voor gingen hebben wij het ook iedereen verteld. ook op het werk enzo. nu voor de 2e willen we dat niet omdat we naast deze tp geen verdere behandelingen willen ondergaan. dan proberen we het gewoon op de natuurlijke manier, er is daartijds niets gevonden waarom het niet lukte, en lukt dat niet dan kiezen we voor ons enig kind. dus mocht het niet lukken, en iedereen zou het weten, dan blijven we constant dat medelijden/leven om ons heen hebben. goed bedoeld, maar niet nodig. Sam is al een wondertje voor ons! maar goed, hopelijk lukt het allemaal wel, ik ben bang dat ik me er straks toch niet bij neer kan leggen als het niet lukt...
st knap hoor dat je nog niet getest hebt!!! wanneer mag je testen of heb je bloedtest?? timon fijn dat de tp goed is gegaan alleen jammer dat je nog last van je buik hebt. zonnetje lekker ff relaxen met een boek!! lekker hoor. lekker van de zon genieten enzo.. nou weltrusten allemaal!!!!
Grappig ik had precies hetzelfde Hebben ze bij jou een echo laten zien? Bij mij niet namelijk want, mijn man zat ook in de aanslag om een foto te maken maar helaas
Dank je wel...ik doe niets anders dan ontspannen denk ik deze twee weken (vakantie ) Gister al naar Zorro de musical geweest met manlief....was helemaal top en hij heeft nu al moeite om niet steeds aan mn buik te zitten. Wel stoer zo'n rompertje en ik hoop echt dat je m snel kan geven!!
Mooi dat ie erin zit!! Wel vervelend dat je nog steeds dat ongi gevoel hebt! Tuurlijk is er ruimte voor je op ons mooie V.I.P. wachtbankje....lekker in het zonnetje! Neem je zonnebrand mee? Inderdaad jammer van die kleine eskimo maar, aan de andere kant hou ik toch niet van de kou @wies31 dank je wel! Jij ook succes he! Wij hebben het wel verteld aan onze naaste famile, vrienden en collega's. Tsja op mijn werk moest ik wel wat zeggen aangezien er ook agressie voor kan komen. Dan kan ik natuurlijk niet helpen, maar ze duimen allemaal mee en zijn erg meelevend. Ook al werk ik er pas 2,5maand. Moet zeggen vind het ook wel erg fijn om er gewoon over te kunnen praten. Je hoeft geen smoesjes te bedenken en ze leven mee, krijg veel steun van ze ook!
Potver. Als ik aan morgen denk word ik toch wel nerveus. Gisteren pregnyl gezet en morgen om 9:30 uur punctie. Vorige keer deed zo zeer We hadden aan de arts om extra
Dat is het nader van iPhone. Ik niet klaar maar toch staat het er al Op Nou we hadden dus de arts om extra pijnstilling gevraagd. Maar krijg alleen verdoving in de wand waar ze door heen prikken Ja dat ging ook wel. Het aanprikken van de eicellen deed zeer. Dus ben nog geen steek verder. Nu maar hopen dt t mee valt
jessy, succes morgen, hopelijk valt het deze keer mee.raar dat je geen extra pijnstilling krijgt, ik kreeg vooraf nog een prik in mijn bil, die hielp heel goed. wel werd je er suf en wat duizelig van, alsof je een drug had gebruikt. zou het gewoon nog aankaarten als ik jou was. mijn temp was weer hoog vanmorgen, en ik ben al sinds gisteravond met vlagen misselijk, en heb vandaag bijna niets kunnen eten. dat kan toch nog niet van de tp zijn? mijn darmen zijn ook van slag, loop een hele dag te winden.... vanmiddag naar de speeltuin geweest met vrienden. nou, overleefd,haha, bij het eerste drankje, een sinas, vroegen ze gelijk al wat er was,haha, een kater? heb maar gezegd dat ik niet heel lekker ben. heb daarna maar een pilsje besteld, die voornamelijk mijn man op had gedronken...volgende week weer feestjes, dan zien we wel weer. tempen jullie wel eens trouwens? ik zet mijn kaartje erbij, willen jullie eens kijken of dit iets (goeds) kan betekenen? Uploaded with ImageShack.us
Wies: je tempkaartje ziet er mooi uit ! Ik temp zelf nu niet, maar in het begin wel gedaan. Denk alleen dat je nu nog niets kan merken van een eventuele zwangerschap, alhoewel ik natuurlijk hoop dat je misselijkheid enz een goed teken is ! Timon en Heros: beide goed gaan broeden,zo op het wachtbankje in het zonnetje gaat dat zeker wel lukken
@Jessy: heel veel succes morgen, hopelijk valt het dit keer mee. Ik zou het zeker morgen nog eens aankaarten, wie weet lukt het om meer pijnstilling te krijgen.
We hadden het vrijdag aan gekaard maar dus geen morfine alleen naproxen. In ons ziekenhuis deden ze dit niet. En er ook niet echt mee. Maar ik probeer het ove me heen te laten komen. Al die meiden op het wachtbankje. Zo spannend. Die lijst met zwangeren moet langer worden hoor! Wies. Ik heb niet zoveel verstand van temp kaartjes. Let er ook niet op. Maar je symptomen klinken erg goed!
ja, blijf het houden, maar het lijkt me sterk idd dat het van een zw schap kan zijn. de innesteling kan wel vanaf dag 1 tot 4 na de tp zijn las ik, maar dan nog, om al gelijk symptomen na een innesteling te krijgen lijkt me raar. maar je hoopt toch hè.... en jessy, mss valt het deze keer mee hè, iedere keer kan het weer anders zijn. probeer er vanaccht niet teveel aan te denken, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan, dan ben je morgen in ieder geval goed uitgerust.