Wies. Ik had ook 3 dagen na me tp innesteling. Ik voelde een enorme steek in me buik. Dacht dat dat foute boel was toen. Maar uiteindelijk bleek het juist niet fout te zijn. Maar groeide daar ons wondertje van. Ik hoop wel dat je deze klachten nog even blijft houden. Positief gezien
nou, zo'n felle steek had ik dus gisterenochtend, ik werd er gewoon wakker van. dat was dus 2 dagen na de tp. hopelijk is het net als bij jou estijds! nogmaals succes morgen!
ST, heerlijk als je zo close bent... en je iets geheim wil houden. Wies, wat een truc moet je uithalen om het geheim te houden. Wel een idee om alcohol vrij in je glas te gieten. Je heb wel gelijk om het nu niet aan de buitenwereld te vertellen. Zeker met de gedachten erachter. Mocht je uiteindelijk toch voor verdere mmm kiezen dan kan het altijd nog gezegd worden. Jullie hebben al zo'n heerlijk mannetje... Ik las dat jij temp. Ik doe dat niet. Als je op 7-4 de tp heb gehad kan je nu ongeveer de innesteling hebben. In het zh zeiden ze dat dat tussen de 3 en 5 dagen zal zijn. Heros, bij ons hebben ze ook geen echo apparaat aanstaan. In het lab maken ze ook geen foto, dus moet ik het nu nog doen met de foto's van de follikels. Leuk dat de musical je is bevallen. Jessy, heeel veel succes morgen. Erg raar dat ze niets erbij willen geven, of zeggen nooit te geven. Dan kan je dus, met pech, altijd gemarteld worden. Neem anders zelf extra pijnstillers als pcm of diclo. Ze kunnen je eierstokken niet verdoven en die kunnen zeer doen als ze aanprikken!! Dit nu uit eigen ervaring. Susan, lekker dagje gehad? Donna, weer terug uit New York. Heb je het leuk gehad? Mijn moeder had gisteren niet goed geslapen van de spanning, ik niet. Ze was erg blij dat we onze 9 cellige emmy konden ophalen. Ik merk niet aan mezelf dat ik een emmy in me heb. Je weet het, maar je bent gewoon met andere dingen bezig. Nu zwemt 'ie nog, zoekt 'ie een mooi plaatsje om te hechten. Tot aan gisteren heb ik last gehad van een gevoelige onderbuik. Vandaag was het weg en heb ik lekker rustig in huis en tuin bezig kunnen zijn.
Wie, wat en waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MCK Leiderdorp Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc Doortje25: ICSI 1, MCK Leiderdorp Nadina32: ICSI 1,LUMC Leiden Donna33: IVF 1, VU Amsterdam Wies31: ICSI,St Elisabeth Tilburg Rhune: Jackb: ICSI 1, Lumc Vriesje ICSI 2, MCK Leiderdorp Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE, 22-03 Pregnyl Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f ST: geschat -> 06/03 start progynova Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus Jessy1983: 25-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: 27-3 start Deca, 29-3 start Puregon, 4-4 Pregnyl Timon: 4-4 pregnyl Sandra1987: 21-4 start puregon Doortje25: laatste week van april Nadina32: Eind mei Echo/fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Susan: 21-03 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm zonnetje1980: 28-03 1ste fm Wies31: 31-3 echo Loontje: 31-3 fm Timon: 01-04 1e fm Wies: 1-4 2e fm Timon: 3-4 2e fm Heros; 4-4 1e Fm Timon: 4-4 3e fm Jessy1983: 4-4 follikelmeting Nadina32: 5-4 echo Girl: 15-4 echo Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Wies31: niet (cryo tp) Donna33: 19-3 Rhune: 20-3 Jackb: 21-3 Susan: 24-03 Vriesje: 28-03 Sportmama: 04-04 Timon: 6-4 Heros; 6-4 Jessy1983: waarschijnlijk 11-4 Sandra1987: 03-05 Terugplaatsing Loontje85: 11-3 Girl86: 21-03 Donna33: 22-3 Snoes: 23-03 Rhune: 23-3 Jackb: 24-3 Susan: 27-03 ST: 28-3 Vriesje: 31-3 Loontje85: 6-4 Guppie: 6-4 Sportmama: 7-4 Zonnetje1980: 7-4 Wies31: 7-4 Timon: 9-4 Heros; 9-4 Tat76: hopelijk april nog Testen Donna: 4-4 Vriesje: 13-04 ST: 14-4 Susan: 15-04 (2e bloedtest) zonnetje1980: 18-4 Loontje85: 18-4 Sportmama: 21-4 Wies: 22-4 Guppie: 22-4 Timon: 23-4 Heros 23-4 Zwanger Susan Niet zwanger Sabine25 Loontje85 Mistery Tat76 Matroosje Butterfly Miskraam Char1983 vm Even omhoog gehaald.
Hoi Meiden, Wij mogen door voor IVF poging 2. Volgende week donderdag allebei weer een Lucrin depot, ongi worden, spuiten... Als alles mee zit hebben we over een maand weer een verse TP. Wij zijn heel blij dat we zo snel weer verder mogen.
Wie, wat en waar[/U][/B] Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MCK Leiderdorp Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc Doortje25: ICSI 1, MCK Leiderdorp Nadina32: ICSI 1,LUMC Leiden Donna33: IVF 1, VU Amsterdam Wies31: ICSI,St Elisabeth Tilburg Rhune: Jackb: ICSI 1, Lumc Vriesje ICSI 2, MCK Leiderdorp Chyblou: IVF 2, Geertgen Elsendorp Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE, 22-03 Pregnyl Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f ST: geschat -> 06/03 start progynova Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus Jessy1983: 25-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: 27-3 start Deca, 29-3 start Puregon, 4-4 Pregnyl Timon: 4-4 pregnyl Sandra1987: 21-4 start puregon Doortje25: laatste week van april Nadina32: Eind mei Chybou: 14-4 Lucrin depot, eind april start Gonal f Echo/fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Susan: 21-03 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm zonnetje1980: 28-03 1ste fm Wies31: 31-3 echo Loontje: 31-3 fm Timon: 01-04 1e fm Wies: 1-4 2e fm Timon: 3-4 2e fm Heros; 4-4 1e Fm Timon: 4-4 3e fm Jessy1983: 4-4 follikelmeting Nadina32: 5-4 echo Girl: 15-4 echo Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Wies31: niet (cryo tp) Donna33: 19-3 Rhune: 20-3 Jackb: 21-3 Susan: 24-03 Vriesje: 28-03 Sportmama: 04-04 Timon: 6-4 Heros; 6-4 Jessy1983: waarschijnlijk 11-4 Sandra1987: 03-05 Terugplaatsing Loontje85: 11-3 Girl86: 21-03 Donna33: 22-3 Snoes: 23-03 Rhune: 23-3 Jackb: 24-3 Susan: 27-03 ST: 28-3 Vriesje: 31-3 Loontje85: 6-4 Guppie: 6-4 Sportmama: 7-4 Zonnetje1980: 7-4 Wies31: 7-4 Timon: 9-4 Heros; 9-4 Tat76: hopelijk april nog Testen Donna: 4-4 Vriesje: 13-04 ST: 14-4 Susan: 15-04 (2e bloedtest) zonnetje1980: 18-4 Loontje85: 18-4 Sportmama: 21-4 Wies: 22-4 Guppie: 22-4 Timon: 23-4 Heros 23-4 Zwanger Susan Niet zwanger Sabine25 Loontje85 Mistery Tat76 Matroosje Butterfly Miskraam Char1983 vm Even omhoog gehaald.
Jessy hoe is het gegaan? Hoop zo voor je dat het niet te pijnlijk was en dat je een mooie opbrengst hebt!! Bij ons krijg je ook amper pijnstilling. Een paracetamol en een valium daar moet je het mee doen! Van die valium krijg je wel een beetje een aangeschoten gevoel, maar bij mij was dat effect direct weg bij de start van de punctie door de adrenaline!! Dus ik heb alleen een beetje dronken in de wachtkamer gezeten Wies je tempkaartje ziet er mooi uit! Ik heb ook getempt. Dit moet hier tot een week na de punctie om in de gaten te houden of je geen koorts krijgt. mijn basis temp ligt op 36.4 en de twee dagen na de punctie was ie 36.7 en daarna tot nu 36.9. Dat gebruik van alcoholvrij bier is hier ook bekend werkt prima! En ach ik heb de smoesjes nooit langer dan twee weken vol hoeven te houden dus valt het allemaal nog wel mee! ST voor jou worden het nu echt spannende tijden!! Nog steeds goede signalen?! Ik duim heel hard voor je! Chybou fijn dat jullie weer mogen beginnen, geeft altijd wel weer energie toch?! Hoe is het met de rest? Lekker op het wachtbankje in de zin!! Ego: sinds zaterdag is er een duidelijke verbetering wat buikklachten betreft!! Gelukkig! En de echo vanmorgen was ook goed. Mijn stokjes zijn nog wel opgezet en er was een heel klein beetje vrij vocht te zien, maar niet zorgwekkend!! Voel me ook echt sinds het weekend veel beter.
timon, fijn dat het weer wat beter gaat, het was ook prachtig weer om lekker in de tuin bezig te zijn! nou, die misselijkheid is weg, en ik weet waarom. gisterenavond voordat ik naar bed ging begon mijn darmen ineens te rommelen, en had ik ineens mega diaree! nou, heel de nacht geduurd, lekker brak nu, en nu is het denk ik ver over. het borrelt nog wel, maar denk dat het wel meevalt.
Wies: idd aan de ene kant wel prettig! Scheelt idd hoop smoesjes ed maar niet iedereen is op de hoogte hor! En vind dat zelfs al lastig hihi maarja, elke keer vragen enzo is ook niet leuk! Ik snap me jullie standpunt heel goed hor! En ik denk dat ik dat ook zo zou doen bij een 2e. En hopelijk hoeft t niet bij smoesies te blijven en kan je straks gewoon zeggen dat je een brusje voor sam in je buik hebt nog ff en dan ga je thuis testen toch?! Zaterdag toch?! Das aan t eind van deze wk hihi Wordt spannende week!!! Girl: ik heb er deze keer eigenlijk erg vrede mee, en heb niet echt test drang moet ik toegeven! Das bij alle andere tps en iuis wel anders geweest! Vorige ronde zelf stiekem getest en pas bij bloed uitslag man verteld! :-$ (schaam) Maar deze keer heb ik echt zoiets van ik test donderdag, en dan ist klaar! vorige ronde vond ik t zoooo erg dat ik al 5dagen voor bloedtest een omowitte test had thuis dat ik me week lang rot heb gevoeld!!! Ronde daarvoor werd ik door de utro en progy heen ongi dus was test ook niet nodig en nu heb ik zoiets van we zullen zien!! (heb overigens nogsteeds alle vertrouwen in een positieve uitslag ) Heros: had je geen volle blaas?!?!?!? T kan namelijk zo zijn, dat als je blaas te leeg is, ze een hoekje om moeten! Ik moet voor tp hoop drinken en zo min mogelijk plassen! En als ie dan te vol is, legen ze hem gewoon! Maar t helpt wel hor!! Alleen t vervelende vind ik dat ik dan zo nodig moet plassen!! En ik wil na tp zo lang mogelijk wachten met plassen haha maarja, das weer bijzaak Wel jammer dat je geen foto kon maken skat! Hoe voel je je verder ?!?!! Goed dat je lekker ontspand! En hebt genoten bij de musical!!! Hihi die gekke man van je Mijn man heeft dat dus helemaal niet he!! En soms vind ik dat best jammer! Hij staat altijd overal bij voorop en naast me! En steunt me door dik en doen en we doen alles echt samen! Heb noooooit het gevoel dat ik er alleen voor sta maar vind het wel jammer dat ik na de tp altijd heeel positief ben ingesteld en echt niet van mn buikkie kan blijven! En hij heeft dat dus helemaal niet! Hij wilt eerst een positieve test zien denk ik!! (zelf bescherming!) Maargoed, je kan niet alles hebben he hihi En vond t rompertje ook zoooo leuk, ik kon het gewoon niet laten!! Maar heb m goed verstopt haha Ego tussendoor (mn tel is nieuwe pagina aant laden) Pff : gelukkig hoef ik nu maar 3 paginas terug !! lees mee op mn mobiel en typ op de pc in word! Dan hoef ik straks (als ik mn bericht plaats) niet zo lang online want zit weer op mn werk!!! Moet tot 5! Blehhh en heb dikke vette hoofdpijn!! Zal wel door de zon en drukte van gister komen! En omdat ik mn voorhoofd max heb verbrand :-s Verder voel ik me super! was gister op verjaardag van ons nichtje en heb t erg naar mn zin gehad!!! Lekker met de kids gerommeld enzo! Heeerlijk!!! Had alleen beetje last van mn onderrug en daar werd ik wel beetje saggo van! En mn misselijkheid viel gelukkig mee! Alleen smiddags ff maar na een paar toastjes ging t stukken beter hihi Verder heb ik nog steeds erg goed gevoel over mn cryotje en ben dus erg benieuwd naar donderdag maar, deze wk hoor ik de uitslag jeeeej!!!! Morgen moet ik ook hele dag werken dus dan is die dag ook zo weer om! En woensdag ben ik lekker hele dag vrij! ga ik beetje in huis rommelen! Administratie doen enzo! En bakkie bij moeders! (woensdag bakkies dag) en lekker ontspannen! Hopelijk wordt t beetje lekker!! Kan ik in de tuin hangen Jessy: SUCCES!!!!!!! Ga voor je duimen meid! Hopelijk valt alles mee!!! Niet elke keer is hetzelfde! We houden plekkie voor je vrij op onze lounge bank Suus: wat heb je een mooie banner wow!!! Hihi hoe gaat t met je ?! hoe voel je je?! Timon: heeft een emmy jeeeeej !!!!! leuk dat je moeder zo met je meeleeft!!!! Heb dr ook zo 1 hihi Chybou: wat een goed nieuws meid!!! Succes!!! Guppy: wat fijn meid! I love good news! Hihi All: fijne dag meiden!!!!!!!
Zo, ik ben ook weer aanwezig. @wies: misselijkheid is dus al over. Maar zwangerschapsklachten komen ook van de pregnyl. Dus helaas zeggen die helemaal niks. Tempkaartje ziet er mooi uit, maar weet niet of die ook klopt in combi met hormonen spuiten. Ik temp zelf namelijk niet. Succes in ieder geval. @timon: ik vind het 12 inzicht wel een mooi boek. Is vooral herkenbaar wat er op dit moment in de wereld gebeurd. Ik had nog een boekenbon liggen, dus dacht ga die halen. Heb de andere boeken ook. Je moet wel het eerste boek gelezen hebben, want het blikt daar veel op terug. Mocht je meer uitleg willen hebben hoor ik het wel, stuur dan wel een pb. En smaken verschillen, dus ja, geen idee of andere het ook een goed boek vinden. Fijn dat je buik stuk minder gevoelig is. @spannendetijden; nog paar dagen geduld voor jou. Hopelijk gaat je dag snel voorbij. Succes in ieder geval deze week. En ja, volgende keer toch insmeren tegen het verbranden @heros: bij het mck maken ze geen echo bij de tp. Dus hier ook geen foto. Zijn volgens mij maar enkele ziekenhuizen waar ze dat wel doen. Heb dit keer ook geen foto van mijn follikels gevraagd (vorige ronde bij de punctie) Waren er zoveel toen, dat ze die er toch niet allemaal netjes op kregen. Bij de iui vroeg ik wel altijd een echo, maar dat waren meestal maar 2 eitjes. Als je te maken hebt met agressie snap ik dat je het verteld hoor. En fijn dat ze zo begripvol zijn terwijl je er pas werkt. @guppie: fijn dat het bij jou ook rustig is in je buikje. @chybou: voor jou weer bijna starten @jessy: hoe is de punctie gegaan. @pijnstilling bij punctie: hier wordt je flink verdoofd bij punctie. Ze vinden het niet nodig dat je pijn hebt. Toen het bij mij pijn ging doen kreeg ik nog wat extra. @all: degene die ik vergeten ben sorry, maar denk aan allen hier. @ego; hier dus ook met vlagen last van misselijkheid. En dat is bij mij niet van de pregnyl. Want die heb ik niet gebruikt. Helaas heb ik het wel vaker gehad in de wachtweken en werd ik gewoon ongi. Dus moet gewoon nog een week uitzitten. Wil van de week wel gaan werken voor een paar uurtjes. Maar zie het niet zitten om de hele dag al op pad te gaan. Voel als ik veel buk en beweeg nog wel wat mijn buikje. En ja, gezien ik voor mijn werk veel moet bukken. Ga denk proberen 3 uurtjes te werken in de wijk. En dan nog wat op kantoor. Maar daar hebben we meestal niet zoveel te doen helaas. Maar vandaag en morgen nog lekker thuis.
Het advies bij het mck is een halfvolle blaas. Heb het bij de iui een keer nagevraagd of ik soms beter een volle blaas kan hebben, omdat het bij mij soms ook moeizaam ging. En volgens die gyn maakt dat niet uit. Had daar altijd een lege blaas. En de ene keer ging het binnen 2 seconden en de andere keer waren ze 5 minuten bezig voor mijn gevoel. Een hele volle blaas vind ik ook niet fijn, dan moet ik daarna zo snel plassen en dat probeer ik ook uit te stellen. Is toch nog een half uur naar huis rijden.
Even gauw ego. Zitten nu in het ez. Net de punctie gehad en viel weer tegen. Jeetje wat kan dat toch zeer doen zeg. Hopen dat het nooit meer hoeft!!! Ik had geen pijnstilling en ze bleef maar bezig. Nu zitten we in het ez. Moet Jessy man produceren. En dan horen we of van alles voldoende is en hoeveel eicellen we hebben. Dus weer afwachten. Laat ik gauw weten. Nu wachten. Zwaai
Het is zo jammer dat ze geen goede pijnstilling geven. Het is al een zwaar traject en dan ook nog zoveel pijn moeten hebben. Succes nog even met wachten jessy.
De opbrengst is 11 eicellen. En voldoende zaad!! Dus nu afwachten to donderdag met de tp hoeveel er goed zijn!
Jessy, wat een mooi elftal zeg! En ook je man dus een prima opbrengst! Dat moet een mooie labmatch worden! Rustig aan doen he, want je punctie klinkt echt barbaars.........
Dat is mooi jessy. Doe vandaag lekker rustig aan en laat je lekker verwennen. Succes met wachten en hopelijk een mooi aantal emmy's voor je donderdag.
jessy: jeetje meid wat een tegenvaller dat t weer zo;n zeer deed! maar,....hele mooie score !!!! well done nu duimen voor mooie tp donderdag!! donderdag spannende dag