@Jessy: Mooie score meid. Wat ontzettend naar dat je zoveel pijn hebt gehad. Nu op naar donderdag, word inderdaad een spannende dag @ST: ik blijf een super goed gevoel bij je houden ! @Susan: Mooie banner hoor Hoe voel je je ? Ik ga zo ff alles op me gemak terug lezen ....
Ik voel me prima eigenlijk! Moet wel wat meer plassen en af en toe jeukende borsten maar verder nix aan het handje! Wel is het zo dat doordat ik vrijdag nog een keer moet bloedprikken, ik toch wel nerveus ben. Zou eigenlijk niet meer testen, om mezelf niet op te naaien, maar ik heb toch de bevestiging van een donker wordende streep nodig. Verder naast kinderopvang en geslachtsbepalingsecho, ook al een intake geregeld voor de combinatietest. Ook al aan alle opa's en oma's in spe verteld en mn hockeyteam. Bij Sophie heb ik nl een meisje van de tegenpartij geslagen toen ze mij onderuit haalde. Wel handig als mn team alvast voorbereid is, als ik het weer doe Heb helaas wel een bovenkaaksholte ontsteking dus thuis maar even goed stomen want heb er wel last van als ik werk Ook is vandaag de verbouwing gestart aan onze zolderetage dus ik ben errug benieuwd wat ze hebben gedaan vandaag! Er is nu nl niemand thuis..............
@Susan: Ik kan me voorstellen dat je nerveus bent voor a.s. vrijdag, heel logisch hoor. Maar heb je ondertussen alweer getest dan ? Wauw je hebt al een hoop geregeld zeg, geweldig ! Wil ik ook Tot hoeveel weken blijf je door hockey-en ? Idd slim om het dan alvast te vertellen Beterschap, hopelijk ben je gauw weer beter ! De verbouwing is dus begonnen, heerlijk in de troep Hoelang gaat het ongeveer duren ?
@spannendetijden: inderdaad een spannende dag donderdag voor je. Nog 3 nachtjes slapen. En ik vind het knap dat je het volhoud zonder te testen. En dat na het lange wachten bij je. Ik vind die 12 dagen wachten al lang genoeg om eerlijk te zijn. @loontje: voel jij al dingen? @susan; je hebt al een hoop geregeld zo te zien. En ja, is handig als mensen het dan weten als je zo reageerd. En lekker dat ze begonnen zijn met de verbouwing. En succes je ontsteking. Niet zo fijn lijkt me. @all: dikke knuffel.
loontje: thanx!!!!! hoest bij jou?!!?!?!? suus: goed bezig!!!!! hihi en snap best dat je zenuwen hebt voor vrijdag hor! heeeel logisch maar alles is goed skat!! x zonnetje: vind t wachten ook wl lang duren hor! en zoals gister wou ik t echt wel graag weten maar nu is t bijna priktijd en wordt t minder! en blijf gewoon lekker volhouden dat ik gewoon bevestiging krijg van mn goede gevoel hihi
Denk dat hele verbouwing een maand zal duren, maar daarna moeten wij nog verven. Vervolgens moet de vloerenman komen en een kast op maat erin worden gezet (in 2 kamers dan). 1 kamer wordt dan babykamer (daar start Sophie gewoon in) en de ander wordt peuterkamer, waar Sophie in december gaat starten. Aircoman moet ook nog komen tussendoor Inrichten is verder allemaal zo gedaan. Ik blijf hockeyen tot het einde van dit seizoen, dat is eind mei. Ben dan circa 11 weken....... Vorige keer ook gedaan dus kan prima! Moet ff evrder werken!
Sinds vandaag voel ik me onderrug weer, dit heb ik helaas elke keer ... dus ben er bang voor dat het weer niet gelukt is. Ook sinds vandaag gevoelige (.)(.), maar ook dit zegt helaas helemaal niets, dit had ik de vorige keer al 1 dag na de tp en toen was het ook niet gelukt. Dus ja ik voel van alles, maar het zal allemaal wel niets betekenen ...... Vanavond weer ff heerlijk naar de acupuncturist !
loontje, hou vol meid, mss is het nu juist wel een goed teken! maar ik snap je gevoel hoor, een beetje zelfbescherming... st, whaaaaaaah, zo spannend! dit kan toch alleen maar goed zijn!? echt respect hoor, nog steeds niet getest... jessy, jeetje meid, weer zo afgezien met de punctie. gelukkig heb je wel een goede score, dan is het niet voor niets geweest. hopelijk is het niet meer nodig na deze keer. doe lekker rustig aan vandaag! zonnetje, ja, die pregnyl kan ook natuurlijk, maar dat is nu 9 dagen geleden, had ik dat dan niet eerder moeten merken? maar goed, het is echt een virus denk, het is helaas toch nog niet over. ik ben er niet echt ziek van, maar loop een hele dag met een weeeig gevoel, en nog af en toe diaree. verder voel ik trouwens helemaal niks. wel hoge temp vanmorgen, maar die tel ik wel niet mee met mijn griepje. verder moet pregnyl niet uitmaken op je temp. en zonnetje, bij jou die misselijkheid kan dus wel van een eventuele zwangerschap zijn toch? spannend hoor! wanneer wil je zelf testen, op je nod, of later? hoop dat er deze week en volgende week veel positieve testen voorbij komen! ik duim voor jullie allemaal! kus!
Ik denk niet dat Zonnetje's misselijkheid nu al van een zwangerschap kan komen hoor. Tp is pas 4 dgn geleden dus dat is denk ik te kort voor zwangerschapssymptomen... Loontje, wanneer mag je testen?? Ben t vergeten...........
@Susan: Als ik niet ongi word heb ik volgende week maandag 18 april de bloedtest. Is het niet gelukt zal ik naar verwachting zaterdag ongi worden.
@wies en susan; er zijn mensen die zo snel last hebben van misselijkheid. Maar gezien ik er wel vaker last van heb tussen ei en ongi hecht ik er niet zoveel waarde aan. Maar vind het soms wel vervelend. Wat wies zegt een weeeig gevoel. Kan wel gewoon alles eten en drinken, alleen voel me dus niet helemaal fit. Maar we zullen het zien volgende week. @wies: dan is het denk inderdaad gewoon een virusje. Of heb je wat raars gegeten afgelopen dagen? Hier dus net werk gebeld dat ik woensdag en donderdag niet de hele dag kan werken. Volgens mij waren ze er niet superblij mee, maar jammer dan. Ze wisten ook niet dat ik weer een poging had gedaan. En er is deze week ook een collega op vakantie. Maar heb nu een alleen maar clienten waar ik gewoon rustig aan kan doen en niet teveel moet inspannen. En ik ga pas volgende week maandag testen denk ik. Dat is dan 12 dagen na de tp. Evt al zondag, maar manlief is het er nooit mee eens als ik eerder test. En ik mag op zich al best snel testen. Heb zondag mijn nod als ik uit moet gaan van ei. Maar mijn lichaam wil ook weleens 1 of 2 dagen later pas ongi worden helaas. Dus moet het gewoon afwachten.
@Timon en Heros Wow spannend hoor, ook voor jullie begint het weer! Heel veel succes! @char Ik ken je wel niet zo goed, maar heel veel sterkte. @zonnetje Zo 7 in de vriezer is een mooie score. Bij het mck mag je ervoor kiezen om er 2 terug te plaatsen vanaf je 30ste. Maar ze adviseren sterk om het niet te doen. Ik dacht erover om staks met de cryo's er wel 2 terug te plaatsen. Of zou dat niet schelen denk je? @timon zo in het bezit van een 9 cellige, dat klinkt goed! en nog 3 in de vriezer. Maar de heb je natuurlijk niet nodig @st goed zeg dat je nog niet hebt getest! @me denk dat het toch echt over is. Zondag al wat rood/bruine stolseltjes + klein beetje oud bloed gemengd met bollenellende. (sollie!) Vanmorgen laatste bollen gebruikt, dus zal wel gauw snel ongi worden. Wel irri normaal wordt ik het altijd in één keer heel heftig. Maar de bollen zullen het wel tegen houden. Hoe lang na gebruik bollen werden jullie ongi?
@Vriesje: Balen meis ... moet je 13-4 thuis testen of heb je dan een bloedtest ? Ik blijf nog ff duimen voor je hoor !
@loontje. Nou ik heb vanmorgen de papieren er eens bijgepakt en eigenlijk mag ik morgen testen. 15 dagen na tp. Maar doe nu aan struisvogelpolitiek. Zo lang ik niet test weet ik ook niet 100% zeker of het mislukt is. Wat voor auto hebben jullie gekocht?
@vriesje; dan heeft het mck ineens een ander beleid. Want bij mij was het paar maanden geleden toch echt pas vanaf 35jaar dat je er kon kiezen tussen 1 of 2 emmy's. En ik weet dat juulzon met moeite er 2 heeft teruggekregen bij 34 jaar. Die loopt ook in het mck. Zover ik weet heb ik dus geen keus. Hier kies ik er dan nog wel voor 1 tegelijk, want ik weet dan manlief liever geen tweeling heeft. Geen idee of het uitmaakt of je er 1 of 2 terug krijgt. Kans is iets hoger dacht ik. Ik werd de dag na het stoppen van de bollen ongi. Maar je moet ook testen als je wel ongi geworden bent. Dat is mij tenminste verteld. Welke gyn heb je als ik vragen mag. Ik zit bij Dr D. Maar wel balen dat de eerste tekenen er al zijn. Maar kan nog beide kanten op. Zolang het geen rood bloed is tenminste. @loontje; leuk een nieuwe auto. Wat voor auto?
We hebben een Seat Altea gekocht met alle opties .... we rijden nu ook al in een Altea, maar dan niet met alle opties, de huidige is wel sneller, maargoed
Heb even een afbeelding erbij gezocht. Maar mooie auto loontje. Lekker ruim zo te zien. Geniet ervan.
Zonnetje, ons vertelde ze vorige week ook dat ze pas vanaf 35 jaar 2 terugplaatsen. Ze vriezen ze zelfs per 1 in, dat vind ik wel fijn want dan wordt er niets onnodig weggegooid. Onze arts vertelde dat je met 2 embryo's iets meer kans hebt om zwanger te raken, dan met 1 embryo.
Suus: heerlijk joh dat je strakkies lekker aan de kamer van de beeb kan! en sophie ook lekker nieuwe kamer! Zal ze leuk vinden en jullie natuurlijk ook! (toch?!) Wij zijn net klaar met de zolder! En manlief is nog met wat kleine klusjes daar bezig!! Loontje: blijf positief lieverd, t kan nog alle kanten op met je!!! Tis nog zooooo vers!! X Wies: thanx voor je lieve reactie!!! Zonnetje: idd jammer dan!!!!!!!!!! Vooral aan jezelf denken hor!!!! Loontje: jeeeej wat een leuk nieuws zo tussendoor :-D Vriesje: wat een tegenvaller! Hoop t niet voor je meid!!! Houd nog ff goede moed voor je! enuh, ik werd 2dagen na stoppen ongi All: hier geen nieuws fijne avond!!!