zonnetje, dus ook wel ongeveer op je nod? bij mij is die altijd 13/14 dagen na mijn ei, nooit later, dus mijn ongi is vrij betrouwbaar. gelukkig, mijn darmen zijn gestopt met rommelen. niet normaal zeg, ik voelde me gewoon lopen, dacht dat iedereen ze zouden horen,haha. het avondeten is ook binnen gebleven(tot nu toe )dus eindelijk weer wat voedingsstoffen,haha. werkt dit nadelig voor het eventuele vruchtje? of staat dat lost van je gestel op dit moment? morgen alweer 5dptp raar dat het terugplaatsen overal weer anders is, 1 of 2. zou eigenlijk toch op 1 lijn moeten liggen toch? bij ons mag je zelf kiezen, onze sam is ontstaan uit 2 teruggeplaatste eskimo's
Wies, wat vreselijk balen!!! Beterschap. Guppie, fijn dat het in jouw buik rustiger is. Moet je nog iets doen om sneller van je opgezette eierstokken af te komen? ST, jij kan echt lappen tikken. Nu weet ik wel hoe. Had je geen bescherming tegen die felle zon? Heb je nog last van je hoofdpijn? Zonnetje, ik heb de andere delen hier, maar ben nog niet toe aan dit deel. Jij heb dus een aardige lastige week te gaan. Misselijk... jammer dat het ook weleens heb voor je ongi. Je heb aan jezelf gedacht en minder 'zware' cliënten gepland. Heel goed. Jessy, jij ook al een zeer pijnlijke punctie gehad. Is het de week van de pijnlijke puncties? Whaaa, jullie hebben een erg mooie score!! Nu mooie emmy's en donderdag de tp. Ben je aan het bankhangen met je chocoladetaart? Susan, wat vreselijk om deze ontsteking te hebben. Helpt het stomen dan? Hoe waren de reacties????????? Vrijdag is zeker toch spannend ondanks dat jet het wel weet. Jij heb al veel geregeld! Jeetje, leuke klus bij jullie op zolder. Er gaat een hoop gebeuren. Was het fijn bij de acupuncturist, Loontje? Jouw lichaam zit dus ook raar in elkaar. Dank je, Vriesje. Ik lees dat je ongi eraan lijkt te komen. Antwoord op je vraag: dinsdags laatste bollen, donderdags heftige krampen en vrijdags enorm heftig vloeien. Bleek vmk te zijn. In het UMCU krijg je t/m 36 jaar 1 per tp, erna mag je kiezen voor 1 of 2. Ik mag nog niet kiezen en hoop het ook niet te hoeven. Hebben jullie last van (soms zeer) pijnlijke tepels na gebruik van de pregnyl? Alsof ze de hele dag stijf zijn. Ik heb het nooit eerder gehad en heb het nu bijna elke dag. Vandaag mijn eierstokken amper gevoeld op het werk. Nu ik op de bank zit met de laptop op schoot lijk mijn onderbuik soms even gevoeliger te worden. *Timon, niet over nadenken....*
hoi allemaal vandaag bloed geprikt en zwanger!! na 2,5 jaar de 1e ivf raak ongeloofelijk blij, nu 5 weken zwanger.. laat het lekker blijven zitten, en dat iedereen zich snel mag aansluiten xxx
Wie wat waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MCK Leiderdorp Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc Doortje25: ICSI 1, MCK Leiderdorp Nadina32: ICSI 1,LUMC Leiden Donna33: IVF 1, VU Amsterdam Wies31: ICSI,St Elisabeth Tilburg Rhune: Jackb: ICSI 1, Lumc Vriesje ICSI 2, MCK Leiderdorp Chyblou: IVF 2, Geertgen Elsendorp Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE, 22-03 Pregnyl Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f ST: geschat -> 06/03 start progynova Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus Jessy1983: 25-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: 27-3 start Deca, 29-3 start Puregon, 4-4 Pregnyl Timon: 4-4 pregnyl Sandra1987: 21-4 start puregon Doortje25: laatste week van april Nadina32: Eind mei Chybou: 14-4 Lucrin depot, eind april start Gonal f Echo/fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Susan: 21-03 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm zonnetje1980: 28-03 1ste fm Wies31: 31-3 echo Loontje: 31-3 fm Timon: 01-04 1e fm Wies: 1-4 2e fm Timon: 3-4 2e fm Heros; 4-4 1e Fm Timon: 4-4 3e fm Jessy1983: 4-4 follikelmeting Nadina32: 5-4 echo Tat76: 12-04 Girl: 15-4 echo Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Wies31: niet (cryo tp) Donna33: 19-3 Rhune: 20-3 Jackb: 21-3 Susan: 24-03 Vriesje: 28-03 Sportmama: 04-04 Timon: 6-4 Heros; 6-4 Jessy1983: waarschijnlijk 11-4 Sandra1987: 03-05 Terugplaatsing Loontje85: 11-3 Girl86: 21-03 Donna33: 22-3 Snoes: 23-03 Rhune: 23-3 Jackb: 24-3 Susan: 27-03 ST: 28-3 Vriesje: 31-3 Loontje85: 6-4 Guppie: 6-4 Sportmama: 7-4 Zonnetje1980: 7-4 Wies31: 7-4 Timon: 9-4 Heros; 9-4 Tat76: eind april? Testen Donna: 4-4 Vriesje: 13-04 ST: 14-4 Susan: 15-04 (2e bloedtest) zonnetje1980: 18-4 Loontje85: 18-4 Sportmama: 21-4 Wies: 22-4 Guppie: 22-4 Timon: 23-4 Heros 23-4 Zwanger Susan Niet zwanger Sabine25 Loontje85 Mistery Tat76 Matroosje Butterfly Miskraam Char1983 vm Zo dames, wat is er weer veel gekletst zeg!! Heb alle pagina's teruggelezen en is veel gebeurd weer. Ik heb even de puf niet om op iedereen te reageren, sorry Betekent natuurlijk niet dat ik niet met jullie meeleef. Maar ik ben zo verschrikkelijk moe. Net terug uit London. Even op en neer geweest om m'n zus te zien. Erg leuk gehad, dat wel! Maar was nogal een avontuur om er te komen, aangezien ik mn paspoort was vergeten zo slecht! mERK ECHT DAT IK ER ECHT NIET BIJ BEN met mn hoofd de laatste tijd. Gebeurd me anders nooit Zie wel dat er veel tp's zijn geweest en een paar puncties. Ik hoop dat het goed gaat met jullie dames en ik hoop ook deze maand nog bij te schuiven op het wachtbankje. Morgen weer fm. Geen positieve ovu test nog gekregen dit weekend, dus ben erg nieuwsgierig wat we te zien krijgen morgen. Hoop zo dat het er deze maand nog van kan komen.
Het was zeker fijn bij de acupuncturist, nu moet ik weer ff een weekje zonder . Ik moet alleen volgende week maandag terug komen als ik zwanger ben en anders hebben we ff een maandje rust. Zo zou je het inderdaad kunnen noemen Timon hihi, ik had zelf elke keer het idee dat het door de pregnyl kwam, maar die is nu al zo goed als uit me lichaam. Ik heb zelf geen last van me tepels na de pregnyl ..... Wat fijn dat je amper last gehad hebt van je eierstokken. Doe maar wel lekker rustig aan hoor !
Wie wat waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MCK Leiderdorp Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc Doortje25: ICSI 1, MCK Leiderdorp Nadina32: ICSI 1,LUMC Leiden Donna33: IVF 1, VU Amsterdam Wies31: ICSI,St Elisabeth Tilburg Rhune: Jackb: ICSI 1, Lumc Vriesje ICSI 2, MCK Leiderdorp Chyblou: IVF 2, Geertgen Elsendorp Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE, 22-03 Pregnyl Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f ST: geschat -> 06/03 start progynova Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus Jessy1983: 25-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: 27-3 start Deca, 29-3 start Puregon, 4-4 Pregnyl Timon: 4-4 pregnyl Sandra1987: 21-4 start puregon Doortje25: laatste week van april Nadina32: Eind mei Chybou: 14-4 Lucrin depot, eind april start Gonal f Echo/fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Susan: 21-03 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm zonnetje1980: 28-03 1ste fm Wies31: 31-3 echo Loontje: 31-3 fm Timon: 01-04 1e fm Wies: 1-4 2e fm Timon: 3-4 2e fm Heros; 4-4 1e Fm Timon: 4-4 3e fm Jessy1983: 4-4 follikelmeting Nadina32: 5-4 echo Tat76: 12-04 Girl: 15-4 echo Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Wies31: niet (cryo tp) Donna33: 19-3 Rhune: 20-3 Jackb: 21-3 Susan: 24-03 Vriesje: 28-03 Sportmama: 04-04 Timon: 6-4 Heros; 6-4 Jessy1983: waarschijnlijk 11-4 Sandra1987: 03-05 Terugplaatsing Loontje85: 11-3 Girl86: 21-03 Donna33: 22-3 Snoes: 23-03 Rhune: 23-3 Jackb: 24-3 Susan: 27-03 ST: 28-3 Vriesje: 31-3 Loontje85: 6-4 Guppie: 6-4 Sportmama: 7-4 Zonnetje1980: 7-4 Wies31: 7-4 Timon: 9-4 Heros; 9-4 Tat76: eind april? Testen Vriesje: 13-04 ST: 14-4 Susan: 15-04 (2e bloedtest) zonnetje1980: 18-4 Loontje85: 18-4 Sportmama: 21-4 Wies: 22-4 Guppie: 22-4 Timon: 23-4 Heros 23-4 Zwanger Susan Donna Niet zwanger Sabine25 Loontje85 (maart) Mistery Tat76 Matroosje Butterfly Miskraam Char1983 vm Ik heb je bij zwanger gezet Donna
Gefeliciteerd Donna. Geniet ervan. Staat susan niet meer alleen op het lijstje. @timon: als je er nog niet aan toe bent moet je het boek niet gaan lezen. Is echt een boek waar je zin in moet hebben. Ik heb het meeste moeite gehad met deel 1. Zit even te denken of ik last heb gehad van stijve tepels. Heb altijd zoveel rare klachten dat het ik het wel eens heb gehad volgens mij @tat: doe rustig aan. @loontje: ik hoop voor je dat je naar de acupunctuur mag volgende week. @all: rest weet ik niet meer precies, maar dikke knuffel. Ik ga eens ontbijt maken hier voor manlief en mij.
Goeiemorgen allemaal Hou het wel nog bij hoor....maar ja met het mooie weer en met mn vakantie zit je toch minder achter de computer. Donna gefeliciteerd met je zwangerschap!! Alle andere meiden; ik blijf duimen! Wbt de pregnyl daar heb ik helemaal geen bijwerkingen van gehad. Verder gaat het hier goed; gisterochtend had ik wat kleine steekjes in mn buik (we hopen natuurlijk dat dat de innesteling was ) en vanochtend een beetje last van mn onderrug. Verder voel ik me TOP en mag ik niet klagen! Fijne dag allemaal!
dank je wel meiden.. het is doodeng eerlijk gezegd buikkrampen maar dat hoort erbij schijnt.. na 2,5 jaar voelt het heel onwerkelijk x
Donna, ook hier: gefeliciteerd!! @ego: ik ben ziek Gisteravond al koud/warm/koud etc. 's Nachts aan de diarree geweest en misselijk. Vanmorgen weer diarree, misselijk en die bovenkaaksholte doet nog steeds ontzettende pijn. Heb me wel naar mn werk gesleept en kijk nog even hoe de dag verloopt. Eten gaat er niet echt in en ben ontzettend slap! Oh ja, ook nog wat lichte verhoging vanmorgen... Dinsdagen zijn altijd juist drukke dagen hier dus het komt echt niet goed uit! Verder nog wel even getest vanmorgen/vannacht. Vind het maar nix dat ik vrijdag weer moet bloedprikken nl maar de test knalde letterlijk van het staafje af! Ik maak me dus geen zorgen meer (toch vrijdag nog maar ns testen, heb m tenslotte nog liggen ) Ik ga me maar ns omkleden en dan op mn eigen stoel even liggen..............
Wies: bij ons is het officieel 1 in mijn leeftijd- en kwaliteitsklasse maar wij hebben er toch elke keer 2 gehad! Behalve de eerste keer!! Toen mochten we kiezen! We zouden namelijk 2 krijgen maar de ivf arts twijfelde gezien de kwaliteit en dus werd 2 -> 1 ! Wat fijn dat je je beter voelt! En dat je avond eten binnen is gebleven!!! Hopelijk gaat t nu de goede kant op! en ik denk niet dat het nadelig is voor je frummel hor! Timon: had het idee dat mn kop op barsten stond!!!!! En nee, .was zo dom geweest om wel de kids in te smeren maar mezelf niet! Terwijl ik altijd tegen andere heeeel streng ben op smeren :-s ik ben zelf erg wit en smeer normaal goed!!! Enige wat ook rood is is mn voorhoofd! Rest van mn lichaam heeft nergens last van :-s nu weer dag verder voel ik me al stukken beter! En rode trekt gelukkig lichtjes weg! was al bang dat ik straks de blaren op mn hoofd zou hebben hahaha En idd ik ben erg goed in lappen tekst maken hihi Hoest verder?!?!?! Op je (.)(.) vraagie: ik heb eigenlijk altijd last van mn borsten voor mn ongi en na pregnyl en nu ook alweer aantal dagen. En idd,..net of ze hele dag hard zijn haha En ook mn buik is net een skippybal! Bol en hard! Ik zit nu aan mn bureau met mn knoop los! En gister op de bank moest ik echt met gestrekte benen gaan zitten want anders plette ik mn buik echt en dat voelde niet fijn! (net of ik mn avond maal eruit drukte :-s ) Donna: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Natuurlijk ben je heeeel blij!!!!! Geniet er lekker van!!!! wanneer mag je voor de eerste echo?!!? Tat: vandaag je echo! Ben benieuwd meid!! Ga hard voor je duimen!!! Er moet gewoon goed ei in aantocht zijn!!! Laat maar springen die handel haha! Succes! Enuh, wat leuk dat je ff lekker naar je zus bent geweest!! En idd,..nie zo slim van je paspoort! Dat kost idd hoop meer moeite maar je bent er geweest! lekker toch?! En dat je ff geen puf hebt, dont worry!!!!! Hebben we allemaal wel eens ! knuf Zonnetje: eet smakelijk hihi Ik heb net voor vertrek naar mn werk de koffie klaar gezet voor manlief (zoals elke morgen) en ga nu lekker op mn werk ook aan een bakkie en mn broodje!! Mmmmm Heros: wat fijn dat je je goed voelt meid!! En idd, we gaan hopen dat het de innesteling was!!!!!! You go girl!!! haha Suus: wat vervelend dat je je zo beroerd voelt!!! En dan ook nog op je werk moet zitten :-s Enuh, . Je geen zorgen meer maken hor meid, t zit helemaal goed!!! knuf
Beterschap suus. Hopelijk red je het tot eind van de dag. Hier nog wel last van misselijkheid, maar ook last van spanning. Loopt hier weer niet zo soepeltjes thuis. Oorzaak is zwager/ schoonzus die wat hebben gepland zonder overleg. En ik in de knoop kom met mijn werd en die afspraak. Voel me dan erg schuldig dat ik dus af en toe een weekend werk. Mijn man zegt dat ze wel even hadden mogen overleggen of het ons ook uitkwam. Ben soms al ander werk aan het zoeken, maar zie weinig wat ik leuk vind.
zonnetje, niet gaan stressen in deze dagen hè, denk vooral aan jezelf (en je minibeeb) nu! misselijkheid blijft goed teken toch? donna, gefeliciteerd! geweldig nieuws, geniet ervan. hier geen leuke avond/nacht gehad. Gisterenavond hoorde ik door de babyfoon Sam wat murmelen, maar anders dan anders, dus ben gaan kijken. LAg scheef in bed, met 1 voet door een spijl, schuim op zijn mond, en verder levenloos. Was echt doodeng. Opgepakt, en hij reageerde nergens op, zijn ledematen leken alsof die verlamt waren, echt akelig. Zijn ademhaling was heel kortstotig en onregelmatig. Koorts opgemeten, 39.6. We hebben de 1e hulp gebeld, en moesten gelijk komen. In de auto reageerde ie nog nergens op, dacht echt dat ik hem kwijt zou raken! Bij de 1e hulp had ie 39.9. Hij lag daar op het bedje, en terwijl de arts hem onderzocht kwam ie langzaamaan weer bij kennis. Niets aan de hand verder, alleen lichte oorontsteking en een kies die doorkomt, vandaar de koorts denk. Was het dus een koortsstuip. We hadden een medicijn meegkregen die we toe moesten dienen als het weer zou gebeuren die nacht. hij heeft bij ons geslapen. gelukkig is het niet nodig geweest, en nu is ie weer de oude. maar wat zijn we geschrokken zeg, ppppffff. verder geen gekke dingen,haha, voel me weer goed, temp is nog hoog.
Ik weet dat ik dus juist nu niet mag stressen. Maar op een of andere manier heb ik tijdens de wachtweken dus altijd stress. Ook bij de iui regelmatig. Komt denk deels omdat manlief dus ook last heeft van spanningen die weken. Maar heb ook maanden gehad dat het tussen prima ging. En dan zorg dus iemand anders wel dat er stress tussen ons ontstaat. Vanmorgen bood hij wel zijn excuus aan, maar toch. Hij zit al 2 dagen met een lang gezicht op de bank. Waarschijnlijk dus om het feit dat er een gezellig familie-uitje wordt bedacht, zonder dat er wordt gevraagd of je wel kan die dag. Want sinds de vraag over dat uitje heeft hij zo bui. Antwoord was dat we dan maar lager moesten aanschuiven bij een high tea. (lees uur later). En verschuiven is geen optie, ivm hun drukke planning. Maar ja, dat wij niet echt kunnen maakt niet uit schijnbaar. En ik kan me daar heel druk om maken. Vooral als manlief tegenstrijdige dingen gaat zeggen. Hij vind het niet leuk om later te gaan, maar ik hoef ook niks te regelen met mijn werk. En dan moet ik het nog snappen vind hij. Maar ach, zal het wel zien wat het wordt. En wie weet kan ik wat regelen. Afhankelijk hoe druk het is. Heb mijn buikje gisteravond maar wat rust gegeven met wat reiki. En mezelf rustig gemaakt met bach bloesem druppels. En vandaag gaat het dus wel weer. Maar kan me er soms zo boos om maken dat we altijd naar hun moeten voegen. @wies: dat is ook niet fijn, dus bij jou ook flinke stress. Gelukkig viel het achteraf mee. Maar lijkt me inderdaad doodeng. Succes ermee en hopelijk komt het niet nog een keer voor. Hier laatste dagje lekker thuis. En helaas hoeft misselijkheid niks te betekenen. En af en toe krampjes nog in buikje. Maar zie het ook bij donna staan.