Heb de hele dag gewerkt en nog wel even tussendoor diarree gehad........... Voel me behoorlijk lamlendig en slap maar ja, t is niet anders. Nu wel klaar met werken. Alleen nog administratie maar dat is bijna klaar. Daarna even naar de garage om een leenauto op te halen. Mijn eigen auto staat daar al ruim 2 weken!! Heel verhaal dus ik wijd er verder niet over uit (en ik word er alleen maar boos over) maar ik rijd al bijna 1.5 wk rond in mn moeder's autootje. Nu is mn vader naar de garage gegaan en heeft flink stampij gemaakt. Krijg nu een leenauto van hun (met isofix dus handig voro de autostoel ) en hopelijk wordt mn auto ein-de-lijk binnenkort ns gemaakt................
@Zonnetje: Misschien heb ik er wel overheen gelezen, sorry daarvoor. Maar hoe kom je aan zo een gevoelige buik ?
@Timon, hoihoi....deze dagen gaan me inderdaad goed af. Moet wel zeggen dat ik ook rustig aan doe. Het is nu rustig in mn buik en vanochtend had een beetje last van mn onderrug maar dat is ook wel weer weg. Net lekker geshopt met mn schatje! En meid laat je ook maar niet gekmaken dat levert alleen maar stress op!
Susan, jij bent best een bikkel dat je persé vandaag bent gaan werken terwijl je darmen helemaal overhoop liggen. Zo lekker naar huis en rustig aan doen. Niet teveel met de pot gaan afspreken, hoor!
Heros, ik probeer de stress ook echt niet toe te laten. Al lijk mijn lichaam nu meer van zich te laten voelen; vermoeide benen, maag lijkt wat te verkrampen, onderbuik (eierstokken) blijft aanwezig, maar niet lastig. De boodschappen zijn hier ook weer binnen en het is duidelijk wat we deze week dagelijks eten. Handig voor manlief, want hij kookt op mijn werkdagen.
neeee,...gelukkig nie!!! iui valt (ongelimiteerd) binnen de basis verzekering en 3pogingen ivf ook! en elke GESLAAGDE punctie is een poging! NOD is volgens mij N? Ongesteldheid Dag (in mijn hoofd is het altijd nationale ongesteldheid dag haha) en mmm is Malle Medische Molen
@loontje: goede vraag waar die gevoelige buik vandaan komt. Ik vermoed dat ik hem gekregen heb van moeder natuur. Heb buiten de mmm ook meestal al een week voor mijn ongi last van een gevoelige buik. En de 1ste 2 dagen van mijn ongi moet ik toch echt een flinke pijnstiller gebruiken als ik wat wil doen. Is nooit iets gevonden waardoor ik zo last heb. @timon: ik heb er op deze manier ook niet zoveel zin meer in. Maar ja, als we niet gaan hebben we waarschijnlijk ook scheve gezichten. Want ja, dan zijn we er weer niet. Vorig jaar ook al een paar keer niet aanwezig geweest. Veel plezier vrijdag met ballon varen. En doe rustig aan met je stokjes. Ze hebben nog wat rust nodig. Hebben een hoop eitjes gezeten, dus zijn wat opgerekt. @susan; denk inderdaad een virusje helaas. En wel vervelend zeg dat je auto al zolang in de garage staat. Hopelijk is hij snel gemaakt. @heros; gelukkig krijgen we inderdaad ivf/ icsi vergoed. Zit inderdaad in het standaard-pakket. Zolang het duurt tenminste. Achteraf had ik misschien liever meteen icsi gedaan. Fijn dat de dagen je zo makkelijk af gaan.
Zonnetje, je kan het niet iedereen naar de zin maken. Het meest belangrijk is om het jezelf naar de zin te maken, want met jezelf moet je altijd door 1 deur. De anderen zijn eigenlijk bijzaak. Dus als jullie ervoor kiezen om niet te gaan (want dan hadden ze maar moeten overleggen, al is het idee erg leuk), dan heb je jammer dan scheve gezichten. Jij heb een goede reden (werken) en een uur later aankomen is niet leuk. Dat kunnen zij zich nu vast niet bedenken. Trouwens, zij kwamen toch ook 2 weken na de verjaardag? Zij kiezen dus wel voor zichzelf... Denk hier eens aan.
Dat is ook wel zo timon. Maar ik vind het dus vooral zielig voor mijn man. En ach, zolang het niet te vaak is dat ik me moet opofferen doe ik het voor manlief af en toe maar. Gezien ik mijn familie om de hoek heb wonen en hij niet. Denk tegenwoordig al heel vaak aan mezelf hoor. Maar als ik meteen zeg dat ik niet ga vind manlief het ook niet zo heel leuk waarschijnlijk. Omdat we dus vaker niet aanwezig zijn. Maar ga vanavond geen discussie aanslingeren, want vond 2 avonden genoeg. En als het rustig is op mijn werk kan ik waarschijnlijk wel wat regelen. Vind alleen de reactie van mijn man minder fijn. Waarschijnlijk het feit dat er wat bedacht wordt zonder te overleggen inderdaad. En dat er geen rekening gehouden wordt met andere afspraken.
Leg je man dan uit hoe het zit. Jij moet werken en hoef van hem niet eerder vrij te nemen, jij vindt het helemaal niet leuk dat ze niet hebben overlegd en jullie dan een uur later aan kunnen schuiven en dus een groot deel al hebben gemist, jij je hier helemaal niet fijn bij voelt door die wijze, maar ook hem niet wil tegenhouden. Haal dat van de verjaardag aan, mocht het nodig zijn. Zij denken aan zichzelf en jullie mogen je weer schikken, en dit zal niet de 1e keer zijn. Wil je dat? Jullie hebben toch samen besloten om op deze plek te gaan wonen? Hij was het er toch ook mee eens? Hij onderneemt toch niet veel naar zijn familie? Waarom is dit dan ineens enorm belangrijk? Ik probeer je man niet onderuit te halen, maar in jouw verhalen komen nog weleens tegenstrijdigheden voor waardoor jij af en toe in een spagaat lijkt te komen en hij niet duidelijk lijkt te zijn voor jou. Spanning zoals in deze weken doet natuurlijk ook een hoop met iemand.
Mijn man is ook tegenstrijdig. Snap het zelf soms ook niet hoor. Dat is ook zijn mening hoor. Want ik wilde best kijken of er wat te regelen valt. Maar dat wil hij dan weer niet. We hebben er inderdaad voor gekozen om hier te gaan wonen, maar soms vind hij het wel lastig ben achter gekomen. Maar wat ik ook zeg, niks is goed dan. Denk dat hij met zichzelf gewoon in de knoop zit. En ook weer de spanning van de mmm, hoewel hij dat niet zal toegeven. Maar meestal tijdens de wachtweken/ een behandeling krijgt onze relatie een dipje. Weet ook niet of hij dit heel erg belangrijk vind. Want ik krijg weinig hoogte van hem. Als ik probeer te overleggen krijg ik weinig antwoord. Ik denk dat hij de gang van zaken ook niet zo fijn vind.
Ooooo, dat jij het volhoudt dat hij eigenlijk amper praat. Man, zeg de dingen zoals ze zijn! Zoveel makkelijker om als vrouw dan te kunnen handelen. Ik heb bij manlief heel veel eruit getrokken in loop van jaren. Hierdoor is hij wel opener geworden en nu hij het zich is gaan beseffen is hij er erg blij mee. Het zorgt er bij ons voor dat we amper spanningen hebben en de wachtweken niet echt anders zijn. Alleen het woordelijk uiten van zijn onmacht als iets niet lukt of naar zin gaat is nog iets wat niet anders kan. Daar kan ik wel heeeeeel kriegelig van worden of ervoor weglopen.
Maar het zal vast wel weer goed komen bij ons. We zullen weer eens over wat anders gaan babbelen hier ipv mijn problemen. Ik ben ze weer even kwijt, ben blij met jullie reacties en ben gelukkig niet de enigste die het raar vind. Zet mezelf weer op het positieve pad en zie wel hoe het weer verder zal gaan. Probeer mezelf niet te vaak weg te cijferen, maar soms doe ik dat maar. Voor de goede vrede met andere mensen. En dan zet ik me een dag later wel weer op de voorgrond voor mezelf. Jullie horen morgen wel weer hoe mijn werkdag gegaan is. Gezien ik morgen weer wat moet gaan doen. Aan de ene kant wel weer lekker, zodat ik weer wat afleiding heb. Aan de andere kant weet ik nu al dat mijn buikje soms wat minder blij wordt morgen. Gelukkig heb ik een auto die heerlijk zit, dus kan ik daar af en toe lekker even in bijkomen. Of op de bank bij somige mensen. Mensen weten dat ik vakantie had, dus zullen ze wel vragen wat ik gedaan heb. De eerste week heb ik genoeg gedaan, dus kan op de praatstoel gaan zitten.
Ach, ken genoeg mensen die zich niet uiten. Gaat hier wel steeds beter hoor. Maar niet altijd. En soms weet hij zelf ook niet wat hij voelt of denkt lijkt het wel. Of wil het niet zeggen. Gelukkig heeft hij sinds een jaar een collega waar hij het heel goed mee kan vinden en veel mee kan praten. Hoop dan altijd maar dat hij dat dan maar doet. Is al stuk minder dan 2 jaar geleden. Die verhalen ken je vast ook nog wel. En ach, we zijn nogsteeds samen denk ik maar. En hebben ook vele leuke momenten en genieten ook nog van dingen samen.
Je heb gelijk. Best spannend hoe het morgen zal gaan. Ik heb morgen weer 6 uur te gaan. Gisteren ging het laatste deel niet helemaal jofel en ging ik steeds vermoeider worden in mijn benen. Zo blij dat ik thuis was.
Jij werkt nu dus al 6 uurtjes. Ik kan me voorstellen dat het lang kan zijn. En hoeveel dagen werk je nu? Ik moet in ieder geval dus 3 uurtjes volhouden. En evt nog wat op kantoor. Maar dan heb ik iemand die mij kan vervangen. En als het echt moet kan ik het ook vanaf huis doen. Maar op kantoor kan ik tenminste gewoon lekker zitten. In de ochtend wisselt het. Iemand zitten douchen of op bed wassen wordt toch wat lastiger.
Ik werk deze week 3x 6 uur en volgende week 3x 7 uur, mits ik het allemaal trek. We bouwen het per week op tot volledig. Voorlopig wil mijn leidinggevende mij op 3 dagen met ertussen een dag vrij houden. Zo kan ik het werken zeker aan en zogezegd aansterken. Vorige week had ik 2 dagen achter elkaar 5 uur gewerkt en was de 2e dag echt gesloopt. Dat is dus nog niet mogelijk. Veel succes morgen! Hopelijk vallen de 3 uurtjes onderweg je mee en heb je geen lastige cliënten.
Wel vervelend dat je dan zo moe bent als je 2 dagen achter elkaar werkt zeg. Maar hopelijk red je het wel die 6uurtjes en dan volgende week 7uurtjes. Maar je hebt wel een flinke dip gehad wat betreft werken. En wat je schrijft, is een lastige tijd om werk te vinden. Vervelend dat je man nog thuis zit, wat voor werk deed hij hiervoor? Aan de ene kant is er wel werk voor me te vinden hoor, hoewel ik al snel te duur ben. Maar ja, in veel instellingen moet je ook de nachtdienst is. En dat wil ik dus echt niet. Heb het ooit geprobeerd. Alleen ik sliep dus haast niet op de dag en was dagen lang van slag wat betreft ritme. Hier is het afwisselend morgen hoe ze zijn. Bij de een word je bijna de deur uitgekeken en de ander probeert je vast te houden voor de gezelligheid.