Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat issie mooi duidelijk!!!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    ST, hele mooie test hoor!!! Dat zit wel goehoed!!!!!!!!!!

Leuk trouwens, we schelen 1 dag!! Kom je ook meekletsen op het Verlengde Wachtbankje topic trouwens? Zit ik ook ;)
    En hier uiteraard ook :D

3. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He meiden,

Ik schrijf op dit moment dan hier wel niet zoveel mee,Maar kom natuurlijk wel geregeld even kijken hoe het hier is!

En wat zie ik ST je bent ZWANGER! Super leuk voor je meis!
    Gefeliciteerd....Zo word het lijstje met de zwangeren toch al wat langer...Lieverd ben blij voor je! Geniet ervan al zal het nog steeds een raar gevoel zijn...Echt nogmaals Gefeliciteerd!

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Spannendetijden, meid zit de hele dag al met je mee te wiebelen.
    Van harte gefeliciteerd op naar een zorgeloze zwangerschap!!
    Geniet er lekker van meid, ik ben super blij voor je!!

5. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben speciaal nog even komen kijken.....ST gefeliciteerd joh!! Wat gaaf!! Geniet er lekker van!!

Vanavond een workshop Zpagetti gehad. Degene die les gaf zei tegen me; Goh je maakt meerlingen...Waarop mijn antwoord was; Nou 1 is ook al genoeg! :p

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Wat is Zpagetti!

Hier zojuist m'n laatste testje gedaan en teststreep stond er eerder dan controlestreep. ;) Zit dus wel goed, ook al ben ik wel benieuwd naar de waarde :D

Ik ga maar ns douchen en op naar t zkh!

7. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1667 Heros, 15 apr 2011
    Laatst bewerkt: 15 apr 2011
    Zpagetti is gemaakt van restmateriaal uit de mode - en textielindustrie en erg geschikt om mee te haken. Door de dikte van het materiaal zie je snel resultaat en haak je in een avond bijvoorbeeld een hippe tas! Is echt superleuk, zelfs mijn man vind het leuk ;) Nu alleen even uitkijken voor een verslaving en een RSI-arm hahahaha.......maar ik vermaak me nu nog een beetje meer deze vakantie!

@susan79 succes vandaag! Nu ik dit allemaal lees krijg ik steeds meer moeite om te wachten met testen. Moet nog een volle week :(

@timon hou jij het nog een beetje vol? Veel plezier met de ballonvaart vandaag! Het is er mooi weer voor! Heb het mijn ouders eens kado gedaan en zij hebben volop genoten! Ben toen ook wezen kijken en meerijden, dat was ook al een happening!

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Timon: Veel plezier vandaag !!!

@Susan: Succes met bloedprikken. Ik ben ook wel erg benieuwd naar de waarde. Wat super dat de teststreep er eerder stond dan de controlestreep :)

@ST: Hoe gaat het meid ? Kan je het een beetje geloven ?

@ego: Hier niets spannends te melden. Vandaag werken en na het werk onze nieuwe auto ophalen. Morgen is mijn NOD, dus ben heel erg benieuwd. Ik word altijd 10 dagen na tp ongi, maar ik hoop zo dat, dat nu niet het geval is. Aan de ene kant heb ik een goed gevoel, maar aan de andere kant weer niet ... zal ook met zelfbescherming te maken hebben.

Fijne dag allemaal !!!

9. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @loontje85 Werkse vandaag, leuk daarna een nieuwe auto ophalen! En hopen dat het rustig blijft morgen ;)

10. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @timon: veel plezier vandaag inderdaad. En ik hoop voor je dat er een beetje wind in de lucht is. is hier volgens mijn namelijk windstil. Geniet ervan in ieder geval.

@susan: toch succes vandaag, ondanks de knaltest.

@loontje: leuk die nieuwe auto ophalen. En succes voor het weekend. Hopelijk wordt je niet ongi.

@spannendetijden: hoe is het bij jou nu?

@char; hoe is het met jou?

@heros: dat wachten duurt lang inderdaad. Ik vond de verse tp langer duren dan nu. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik al eerst dagen last had door de punctie. En door de utro kan je er helemaal geen peil op trekken vond ik.

@jessy: ik probeer ook aan mezelf te denken hoor, maar is soms zo lastig om weinig te kunnen doen.

@ego: hier dus ook een spannend weekend. Ga lekker proberen te genieten, maar de zenuwen beginnen toch wel te komen nu hoor. Zal voor de zekerheid tampons en maandverband in tas stoppen. Maar hoop het gewoon niet nodig te hebben natuurlijk.
    Bij de iui werd ik altijd dag eerder ongi dan nod. Bij een tp weet ik het niet. Dus is afwachten.
    Verder vandaag weinig op planning staan, dus alle rust en tijd voor mezelf weer.

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zonnetje, ja zeker een spannend weekend voor je en ik hoop van harte dat je die troep (lees: tampons en maandverbanden) niet meer nodig hebt, de komende 8 mnd ;)
    Heerlijk trouwens, een dagje zonder dingen te doen :D

@hier: alweer op het werk en ff snel ontbijten voor ik zo al de aan bak moet met de eerste. Gisteravond voor het eerst weer geklust met mn man. Hij ging er eventjes via de gewone weg naar binnen maar ik vond het doodeng! Hij mocht ook niet verder dan het topje ;) dus het stelde weinig voor. Toen maar op een andere manier afgemaakt :D HIj ook weer blij dus ik ben er weer vanaf de komende paar weken :p:D hahahahaha

Heb nog even na het bloedprikken aangegeven dat ik graag 29 april wil komen voor een echo aangezien dat mn enige vrije dag is rond de termijn dat zij de 1e echo's inplannen. Ze had het opgeschreven en zou kijken wat ze voor me kon doen. :D
    Ik word niet zo laat gebeld als ST, maar tussen half 2 en half 4 :D Ben wel weer aan het werk dus probeer zsm tussendoor te laten weten wat de waarde was.

12. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Goede morgen dames!!!

Loontje: ik kan het totaal niet geloven vind t zooo raar en zo vreemd
    En ik ben zoooo bang!!!! Ik had gister duidelijkere test dan vanmorgen (gister kv vanmorgen cb) en dat maakt me angstig!! Ik kan helaas opt werk geen foto plaatsen dus doe ik vanavond!
    En ik haal ook meteen nieuwe testen van kv voor zondag!!!
    Jij krijgt vandaag je nieuwe auto!!! Leuk!!!!!!! En morgen NOD?! Hopelijk kom je gezellig bij de zwangeren louche zitten hihi

Zonnetje: zie mn ego
    En o o o wat een spannend weekend voor je!!! Maar ook jij sluit je toch gewoon bij ons aan!??!!?

Even een ego!! Sorry
    Heb gister avond dus kv test gedaan en best positief dacht ik zo! :D
    Vanmorgen clearbleu gedaan en die was niet zo duidelijk helaas! en ben dus doodsbenauwd dat het niet goed zit!!! Was zoooo voool spanning en energie gister en zo blij en bang tegelijk
    Dus had vrij slapeloze nacht! Vanmorgen wel beeeeetje misselijk en vooral hoop krampen onder mn buik! Tussen schede en buik zeg maar! (mn collega zegt mn banden maar ik ben bang voor miskraam)
    Ik heb net gyn gebeld en had een HCG van 82 volgens mij is dat heeeeeeeeeeeeeeeel weinig!!! En omdat ik dus zoooo onzeker en bang ben en dat in combi met lage hcg en krampjes,..mag ik maandag weer bloedprikken!!! En ik ga zondag thuis weer kv test doen!
    En dinsdag 3mei hebben we onze eerste echo!!!!

En wat ik vooral ff kwijt wil,….ik vind jullie zooooooooooo geweldig lief!!!!!!! Thanx!!!!!!!
    Heb heeeeeeeeel veel aan jullie gehad de afgelopen dagen!!!!!!!

13. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    suus: heeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag!!!!!!!!!!!!! komt helemaal goed meid !! over jou maak ik me totaal geen zorgen!!! ;)
    hoeveel hcg had jij eerst?!?! ik probeer terug te zoeken maar t zijn zoveel pagina's!

14. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hey dames! Ben ik ook weer eens! Ik zit alleen wel illegali op het werk te zp'en:)
    @ST, van harte gefeliciteerd met je positieve test! Ik lees dat je je zorgen maakt? Mijn duimen draaien voor je dat je beebje blijft plakken!! Het MOET gewoon!!!

@Susan, suc6 vandaag in het ziekenhuis!
    @loontje, wat voor een auto dan? Wij hebben sinds 2 weken ook een nieuwe leasebak, een Peugeot 3008, zo'n nieuw hoog model, een superfijne auto! We gaan er eind juni mee naar Spanje rijden.
    @Heros, inderdaad nog een week wachten...wat is dat toch killing hè? Hoe voel je je verder?

ego: Ik heb werkelijk alle bijwerkingen van de utro die een mens maar kan hebben: misselijk/weeiig, duizelig (vooral dat!), sjaggie, vroeg wakker of midden in de nacht een uur (!!!) wakker liggen, moe moe moe...heb echt zo de neiging om met die krengen te stoppen. Hebben jullie dat nou ook?

15. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Loontje en Zonnetje: spannend meiden. ik blijf gewoon draaien met mn duimen hoor!

ST, meid ik snap je onzekerheid zo!! Wat fijn dat je nog een bloedtest krijgt. Wat zeiden ze verder in het ziekenhuis? Vonden zij de waarde te laag of vind je dat juist zelf?

Suus, succes vandaag met je 2e bloedtest.

Timon, veel plezier met ballonvaren!! Hoe voel je je?
    En de andere meiden op het wachtbankje? Trekken jullie het nog. Hou een plekje voor me vrij :)

Ego: ik heb na het weekend dus mn TP. Heel gek had ik net alleen wel wat rozige afscheiding en maak me nu toch een beetje druk. Is toch raar?! Heb wel geklust deze week...zou het daarmee te maken kunnen hebben? Mn temp was vanmorgen ook netjes gestegen. Ik vind het vreemd...
    Moet sowieso straks in het zkh zijn vanwege mijn gesprekje bij de psychologe, misschien dat ik mn FA zie en even kan vragen.

Fijne dag vandaag, het zonnetje schijnt weer!

16. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    ooh sportmama, dat klinkt niet goed. Ik moet deze keer ook ondersteunen met Utro... Die bijwerkingen klinken niet goed! Ik heb na mn punctie slechts 2 dagen aan die bollen gezeten en toen moest ik stoppen, dus echt ervaring heb ik verder niet...

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @ST: Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar de gyn had toch gezegt dat het genoeg was voor een goeie zwangerschap ? De één maakt minder snel hcg aan dan de andere. Ik blijf voor je duimen meid !!!!

@Sportmama: wij hebben een Seat Altea gekocht, ook een wat hoger model, heerlijk hoor zo een hoge instap :). Jullie hebben ook een mooie auto !!

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @sportmama: ik heb dus ook altijd last van alle bijwerkingen hoor. En ook zonder hormonen heb ik allelei vage klachten. Ik zou er wel mee doorgaan als ik jou was. Omdat je geen eisprong hebt gehad maakt je lichaam niet zelf de hormonen aan die je nodig hebt om je bms in tact te laten. Maar misschien kan je mocht er een volgende keer nodig zijn vragen of je pregnyl mag spuiten ipv die bollen.
    Succes nog even in ieder geval.

@spannendetijden: heb geen verstand van de waardes, maar de gyn zei toch dat het goede waardes waren? Dan moet je daar maar op vertrouwen. En ik denk niet dat je de testen met elkaar kan vergelijken van verschillende merken. Succes in ieder geval.
    Dikke knuffel voor jou.

@susan: ik hoop het zo dat ik volgende week op het bankje van de zwangeren zit. Begin de behandelingen zo af en toe wel zat te worden. Heb het er wel voor over, maar gewoon elke keer het plannen en de onzekerheid.

Mijn gevoel was goed voordat ik de tp kreeg, dus hopelijk klopt deze gewoon. Maar zit dus in twijfelzone nu.

19. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @tat: geen idee wat die roze afscheiding kan zijn. Succes maandag in ieder geval.

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Sportmama: thanx!!!! En ik had die bijwerkingen ook,…maar dat had andere reden :D hihi ik hoop voor je dat je zelfde reden hebt meid!! En niet stoppen hor!!!!! Nog ff volhouden! Je bent er bijna!!! Knuf

Tat: de dokter vond t niet hoog maar voldoende voor een gezonde zwangerschap! Zelf vind ik het wel beetje laag maar las dat alles boven de 25uml goed is! En dat zitten we zeker :D
    Ben wel blij dat ik maandag weer mag prikken en ik ga zondag nog ff kv testje doen!
    Wat spannend meid!!! Bijna tijd voor je tp!!! Ga heeeel hard voor je diumen en hoop dat je me mag volgen!!! Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hor! Kan idd van het klussen komen! Heb ik ook wel eens gehad! ;)

Loontje: dat klopt!!! De gyn maakte zich verder geen zorgen en feliciteerde ons!! En ook de ass. Zei dat het positief was! Heb net lekker met mn 21wk zwangere collega zitten kletsen en mn krampen zijn goed afgenomen! Zij zei ook dat dat mn banden en bm waarschijnlijk zijn! En ben erg gerust nu en ga nu lekker op mn roze wolk zitten :D

Zonnetje: thanx voor je antw! ik denk idd niet dat je die 2 met elkaar kan vergelijken en nu ik weet dat mn HCG 82was, maak ik me niet zo druk om mn cb uitslag,…die heeft nogal wat hcg nodig en kv minder! Dus ga van t weekend nog kv testje doen en ga daar op geloven :D
    En maandag weer bloedprikken! En als die is gestegen ben ik zeeeer tevreden!

Deel Deze Pagina