Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat wist ik niet dat CB meer hcg nodig heeft dan die van het kv.
    Ik heb hier die van kv liggen. Wie weet koop ik nog een CB als die van het kv 2 streepjes laat zien.

Nu ik lees dat er verschillende weer zwanger zijn nemen de zenuwen helemaal toe.
    Voel overal steekjes en krampjes. Maar weet dat het helemaal niks hoeft te zeggen. Maar begin toch bang te worden dat het steekjes zijn die op ongi wijzen.

2. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Zonnetje: Ik ben ook bang om morgen ongi te worden, heb ook de hele tijd kramp in me buik ... laten we hopen dat het het iets goed betekent voor ons beide !

3. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik hoop het ook. Lijken soms ook andere krampjes dan normaal. Maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Als het lukt kom ik het weekend hier af en toe even spieken. Moet het dan met mijn iphone doen, gezien ik niet thuis ben. Vind het zelf niet altijd heel makkelijk, vooral niet als er een hoop geschreven is.
    Maar met geduld lukt het meestal wel. Gelukkig is de verbinding met internet wel goed daar. Vorig jaar stonden we ergens waar het bereik heel slecht was. Ook om te bellen was het soms lastig.

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    zonnetje en loontje: ik blijf goede moed voor jullie houden en voor jullie duimen hor!!! en krampjes zegt niets!! kijk naar mij!!! :D
    xxx knuf

en zonnetje: ik weet t niet zeker hor van cb maar dacht van wel.

5. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    ST, snap je onzekerheid maar:
    1. je cryo('s) kan (kunnen) zich later hebben ingenesteld omdat ze eerst echt een goed plekje op moesten zoeken
    2. je maakt wat trager hcg aan
    3. kv is gevoeliger dan cb
    en ja, het kan idd misgaan maar daar kan niemand wat aan veranderen helaas. Ik zeg gewoon dat het door 1 van de bovenste 3 redenen komt!! SO
    Mijn HCG was 125 bij 4 wkn en 1 dag. Stond ook voor een normale gezonde zwangerschap. Maar ja, als je de tabellen erop naslaat, is 85 ook een mooie waarde! Kan me wel voorstellen dat je maandag weer wil bloedprikken hoor! Word je dan weer zo laat gebeld?

Loontje, wat leuk vanmiddag de auto ophalen!!! Word je toch helemaal blij van!

Sportmama, ik had bij mn cryo poging ook last van die stomme utrobollen maar echt, gewoon mee doorgaan hoor! Je moet het maar even op de koop toenemen.

Zonnetje, het wordt lekker weer dit weekend dus wat dat betreft wordt het wel geslaagd voor jullie! Nu maar hopen dat deze poging ook geslaagd is, dan kan het al helemaal niet meer stuk!!

@hier, heb nu lekker pauze op mn werk maar ga al wel alvast opruimen enzo zodat ik na afloop snel weg kan. Ik word pas gebeld tussen half 2 en half 4 hoor dus dat duurt nog wel eventjes, aangezien ik het rond half 3 verwacht, net als vorige keer ;)
    Hoop ook dat de garage belt dat de auto klaar is want die staat daar al sinds 26 maart!!!!

6. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    suus: thanx thanx thanx voor je opbeurende bericht!!!! ik ga ervan uit dat ik idd gewoon wat langzamer hcg aanmaak of dat de kleine iets later is ingenesteld!!
    maandag weer prikken en dan weten we t zeker! en tot die tijd ga ik GENIETEN!!!!! :D oh en het proberen te geloven ahhaha
    als ik nu prik hoor ik het als het goed is veel eerder! mag dan volgens mij zelf bellen want heb dan geen telefonisch consult!! maar test zelf thuis smorgens ook nog ff hor! dit gebeurd me niet weer! haha

ben benieuwd naar je uitslag meid!!!!! spannend hor!!! nog even volhouden en je krijg WEER goed nieuws! ;)

ik ga zo maar lekker naar huis denk ik!! zit hier al vanaf 8uur en heb nog niets gedaan! zit heeel ergens anders met mn hoofd en kan me ff niet op mn werk concentreren! maandag maar weer!!!! :D

xxx

7. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    ST, wat raar dat je je niet op je werk kan concentreren...! ;):p:D

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Meiden ik heb totaal geen zin meer, wil naar huis !!

@ST: Groot gelijk dat je naar huis gaat, lekker hoor !

9. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik doe het vandaag schijnbaar goed. Want ik ben thuis. De was is gedaan alleen nog even uit de droger halen. Verder heb ik alles ingepakt wat ik nodig denk te hebben. Manlief mag straks zijn eigen kleding doen. Verder komt er uit mij vandaag ook niet zo heel veel bijzonders.
    Maar ach, komt volgende week wel weer hoor.
    Leek hier net wel een ontploffing, alles lag overal en nergens. Komt ervan als je 3 dingen door elkaar doet.

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Goed bezig zonnetje!!!

@ego: al om 14.00 uur gebeld door het zkh (maar nu pas tijd om het hier te vertellen, sorry). Mn HCG was heel goed doorgestegen. Moest vertienvoudigd zijn. Had vorige 125 dus moest meer zijn dan 1,0 (ik denk 1000). Het was 2,1 (ik denk 2100) dus helemaal perfect! 1e echo staat gepland voor vrijdag 29 april om 15.00 uur. Helemaal leuk! Heb er ook echt alle vertrouwen dat dit goed gaat. :D

Nu jullie allemaal nog!!!

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Susan: Dat is geweldig nieuws ! En 29 april al de 1e echo, dat is echt super snel zeg !

12. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat is geweldig nieuws susan. En fijn dat ze de echo op de dag dat jou uitkwam konden plannen.

Denk toch onbewust toch een geruststelling voor je. (zou ik tenminste wel hebben)

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    st gefeliciteerd meid!!!!! wat super heey.

susan wat spannend dat de echo gepland staat!!!

hier weer terug van dd. en had nog niet verwacht maar me folly was al 14 mm dus denk maandag posi ovu en dan denk ik halvewege de week denk ik de tp al. had het nog niet zo vroeg verwacht na de laatste cyclus! wel fijn want dacht met pasen in de knup te komen.

14. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @girl: fijn dat je ei al zo mooi is. En hopelijk dus nog voor pasen een tp. Succes in ieder geval

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heros, ik hou het nog wel vol. Jij dan?
    Vandaag een beetje veel gedaan op het werk en ineens ging ik wat rekken in mijn onderbuik merken. Nog nooit gehad.
    Leuk om zo snel resultaat te zien met haken.

Loontje, altijd leuk om een nieuwe auto op te halen. Geniet ervan!
    Morgen je NOD, hoe spannend...

Zonnetje, hopelijk heb je de tampons/maandverbanden niet nodig. Fijn dat de boel al klaar staat voor je weekendje weg. Geniet ervan!

Susan, jouw beschrijving over gisteravond...:D:D:D Tot aan het topje... geeft beelden!!! :p

ST, kan begrijpen dat je graag nogmaals wil bloed prikken. Hopelijk kom je niet zo gestressd het weekend door.

Sportmamam, die bijwerkingen heb ik niet. Maak je wel je schema af?
    Volgens mij heb ik een bijwerking van de pregnyl en dat is dat ik (op het werk vooral) de hele wereld aan kan. Ik heb amper last van vermoeidheid. Zo gek! Toch mijn leidinggevende ingelicht zodat hij straks niet gek op gaat kijken als ik een terugval zou kunnen hebben. Ga ik niet vanuit.;)

Tat, ik heb geen antwoord voor je en hoop dat je de fa treft. even vragen vuren.;)

Sinds dinsdag ongeveer heb ik amper tot geen last meer van steekjes. Krampjes heb ik niet gehad.

Zonnetje en Loontje, mijn duimen draaien!!!

Susan, wat een mooie uitslag! En gelijk de echo gepland. Doe je goed!!!

Girl, een mooie resultaat. De tp komt ineens heel dichtbij, zeg. Vul je het in op de lijst?

Meiden, we gaan zo weg.... richting startplaats van het ballonvaren. Zo spannend!!! Zo'n zin in! :D:D Het is mooi weer en alles gaat door zoals gepland.

16. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Dag Dames,

Kwam even snel spieken naar resultaat bloedtest ST en wat zien ik! Geliciteerd! Wat super gaaf!
    En gelukkig al snel een echo.

Sorry andere dames, wel een beetje ondankbaar, ik werd zo warm verwelkomd maar nu ben ik al een paar dagen niet geweest. Voor mij is het inmiddels game over heel heftig ongi geworden en dinsdag een nega test. gelukkig zag ik het aankomen. Sorry maar nu even niet zoveel zin om bij te lezen, maar houd jullie wel in de gaten hoor!

Iedereen veel sterkte met wachten de komende behandelingen!

Dikke knuffel
    vriesje

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vriesje, wat enorm vervelend dat het zo heftig is losgebarsten.

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @timon: veel plezier. En kleedt je lekker warm aan. Merk dat het al begint af te koelen. Lijkt me heel leuk om te doen. Heb wel ooit gezien hoe ze die ballon opblazen en weg vliegen.

Hier had ik trouwens ook al beelden voor me na de uitleg van susan. Wij zijn te visueel ingesteld denk ik.

@vriesje: balen dat je ongi bent geworden. En ook al zie je het aankomen, leuk is het niet. Gelukkig heb je nog wat cryo's en hopelijk kan je die over een maandje gaan gebruiken. Heel veel succes en sterkte in ieder geval.

Ik heb ook de testjes ingepakt, maar denk niet dat ik ze ga gebruiken het weekend. Manlief heeft liever dat ik test op de dag dat het mag, bang dat als hij negatief is hij niet klopt.
    Maar dacht, je weet het nooit. Dus ook die zitten voor de zekerheid ingepakt.
    En voelde beter aan dan alleen de ongi-spullen om eerlijk te zijn.

19. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Vriesje, he bah wat ontzettend naar en dan ook zo heftig ongi :( Knuffel!!

Girl, nou lekker tempo houdt jouw lijf aan zeg! Fijn dat het nu idd met Pasen goed gaat uitkomen.

Timon, rustig aan jij he! Niet ineens denken de hele wereld aan te kunnen door de Pregnyl maar zelf nadenken dat je ook even preventief op de rem moet trappen. Zo, en wel luisteren he naar dit goed bedoelde advies ;):D
    Veel plezier met je ballonvaart! Het weer ziet er prachtig uit iig!

En ja die 1e echo is niet eens zo heel rap hoor. Ben dan 7 wkn en 1 dag dus dan zou er zeker hartactie te zien moeten zijn. Sommige zkh-en doen het miss zelfs eerder.........
    Nou, ik ga even opruimen hier en dan naar huis. Jammer alleen dat manlief en Sophie er niet zijn want die zitten bij de kapper........

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    En voor degene die het niet zo visueel zijn ingesteld als Zonnetje en Timon, idd alleen zn eikel mocht erin :D hahahaha Dan zou hij zeker niet bij ons embryo'tje komen! Maar ja, echte voldoening gaf dat nou ook weer niet ;)

Zonnetje, goed dat je wel testjes hebt ingepakt! Voelt idd stukken beter aan! Veel plezier he en ga lekker genieten (met zn 3tjes ;))

Deel Deze Pagina