Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Suus: ik vond het ook al vreemd! Hahaha ben lekker bij moeders op visite geweest en mn zus was er ook met de kids,…zegt die kleine meid: tante J heeft u een baby in uw buik?! Dat was zooo raar!!! Zo werkelijk ineens!! Maar erg gezellig gehad!!!
    En wat een goed nieuws!!!!!!! Told you so ;) lekker hor!! Nu maar lekker genieten meid!!!!!

Zonnetje: doe je zeker goed!!!!

Girl: wat een fijn nieuws meid!!!!! Nog ff goed door broeden en voor Pasen je tp!!

Timon: geniet van je ballonvaart!!!!! :D probeer maar ff lekker te ontspannen ;)

Vriesje: thanx en dikke knuf meid

Hahaha suus: hier ook geknutseld maar ik heb manlief verwend en hij mocht mij niet aanraken! Vond t eng en alles wat ie deed kriebelde en moest ik lachen hahaha

Heb net nog nieuwe kv testen gehaald voor zondag!! Morgen ff lekker dagje ontspannen en zondag ochtend dan maar weer testen en ook een cb digitaal voor maandag ochtend!! (afhankelijk van de testen van zondag) ik ben nog erg bang en angstig maar wel weer rustig nu!!! En heb besloten tot het tegendeel bewezen is,…lekker te genieten! :D

2. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @spannendetijden en susan: de mannen hebben het maar zwaar met ons dan. Hier tot op heden nog helemaal niks gedaan. Merk wel dat man een beetje behoefte begint te krijgen, maar hij wil zelf ook niet. Vorige keer na de tp geprobeerd, maar hij is veel te bang dat hij "schade" aanricht. Dus zolang het onbekend is moet hij zichzelf redden. En mocht het gelukt zijn dan zien we wel hoe en wat.

@susan; heb vaker ineens dat ik dingen voor me zie, denk soms te snel in beelden. Erg slecht soms, maar is weinig aan te doen.
    Maar kan soms ook wel grappig zijn hoor. Maar soms ook best lastig.

@spannendetijden: zo klinkt het meteen heel erg echt als je die vraag krijgt. Succes het weekend in ieder geval. En je testen worden gewoon heel mooi zondag en maandag.

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    timon wil me wel op de lijst zetten maar wil je mvia pb uitleggen hoe het precies gaat vorige keer ging het ook mis.

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Voor ST hieronder een tabel met hcg waarden, dan zie je zelf dat het echt heeeeeeeel erg veel kan schelen.
    F R E Y A (even zoeken misschien op hcg waarden).

En suus en ST, heel herkenbaar hoor, nauwelijks of in ieder geval geen 'volledige' sex aan het begin. Ik heb er eigenlijk nog steeds niet zo'n behoefte aan, haha. Maar dan voelt het voor hem straks zo van 'je bent zwanger en nu hoeft het dus niet meer'. Gelukkig heb ik er nooit super veel behoefte naar gehad dus is het niet opeens heel raar of anders.

5. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    st, snap het hoor dat je wat ongerust bent, maar is cb ook niet minder gevoelig, en heeft ie niet meer hcg nodig dan kv?

loontje en zonnetje, ik denk ook ongi te worden, hopelijk hebben we het alle drie mis...

susan, goede score weer! op naar de 1e echo!:)

timon, spannend hè, dat je vanalles voelt, en dan ook dat wachten erbij,pppfff

nou, heir is het game over denk ik, ik heb al sinds gisteren ongikrampen op en af, vanmorgen nog hoge temp, toch getest, helaas negatief. het is ook vroeg weet ik, maar vorige keer heb ik positief getest 8dgn na de tp. nog geen ongi, maar morgen is officieel mijn nod. ik heb nog niet alle moed verloren, maar zie het wel somber in...:(

hoop verder wel dat het lijstje zwangeren snel groter wordt! :)

6. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    whahaha suus, als we het beeld er al niet bij hadden, hebben we dat nu dan wel en full on! :D :)
    Timon hoe was je ballonvlucht? Leuk he? Hoop dat je er in elk geval goed van genoten hebt.
    Vriesje, dikke knuf! Je bent al zo verdrietig en dan komt die pijnlijke menstruatie er nog achteraan. Alsof het zonder die pijn niet al erg genoeg is. Sterkte!

ego: vandaag naar de psych geweest in het zkh. Beste wat ik had kunnen doen!! Super lieve vrouw en kon echt mn ei kwijt en je merkte aan alles dat ze verstand van zaken had. 3 WEKEN na mn tp heb ik were een afspraak. Toch wel prettig idee.

Lieverds, geniet van jullie weekend! Ik hoop dat het zonnetje lekker blijft schijnen en dat iedereen even afleiding heeft van de drukke week die wel allemaal beleefd hebben en drukke tijd die er weer aan zit te komen voor sommigen van ons! :)

7. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wies31 ik hoop dat je het mis hebt hoor ;)

Hier wachten we nog rustig (maar eigenlijk ongeduldig) af.....hahaha fijn weekend!

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Wies: ik hoop ook dat je het mis hebt. Ga je vandaag weer testen ?

@Timon: hoe was het gister ? Heb je ervan genoten ? Hoe gaat het met je ?

@ST: hoe gaat het met jou meid ? Morgen ga je pas weer testen toch ?

@ego: ik had vandaag willen testen, maar had geen zin meer om gister naar de winkels te gaan. Ik ga nu maar eens me bed uit :)

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heros, ik wacht met je mee.;)

Loontje, om 9 uur uit bed is toch een mooie tijd op de zaterdag?
    Vandaag wel testjes halen?

Tat, fijn dat de afspraak helemaal goed is geweest. Het kan je zo opluchten om eens met iemand te praten die er meer van weet en daardoor echt begrijpt. Zulk hulp is echt niet erg om om te vragen.

Susan! Nu heb ik echt een enorm duidelijk beeld!:p:p
    Gisteravond met het opruimen van de ballon ook al melig... 'Hou die zak open''Niet ernaast, maar erin.':D
    Gisteren kon ik niet echt op de rem trappen. Voordat we de lucht in gingen was ik al moe in de benen aan het worden en ja, de hele tijd staan hielp ook niet. Dus eigenlijk was ik aan het einde gesloopt. Eenmaal thuis gelijk naar bed.

Wies, mijn duimen blijven nog voor je draaien. Je weet maar nooit!!!

Girl, ik zal de uitleg sturen. Zo de lijst eens voor je opsnorren.

Zonneetje, een fijn weekend! Het weer werkt mee zeggen ze.
    In beelden denken is niets mis mee. Doe ik erg regelmatig en ze zeggen dat het goed voor je creativiteit is.;)

Het ballonvaren was gaaf!:D Heel bijzonder om boven huizen en water te zweven. Helaas niet veel wind, dus best laag over daken gevaren, konden honden horen blaffen en later zelfs mensen roepen. Veel leuke foto's gemaakt en naar mensen gezwaaid. Helaas hebben we net niet over een kermis heen gevaren. Op zich zijn we niet erg ver gekomen en bij landing vonden enkele paarden, tijdens een les in de buitenbak, ons niet leuk. Ze schrokken van de grote, gekleurde ballon. We hebben een zachte landing gemaakt op een lege akker.
    Met helpen opruimen van de ballon kreeg ik wel last van een gespannen onderbuik. Ben gelijk gestopt. Eigenlijk is dat gevoel nog niet helemaal weg. Wat zou dit kunnen zijn? Nooit eerder gehad.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Foto...

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Girl, jezelf toevoegen op de lijst is eigenlijk simpel. Volg het volgende en het gaat je lukken!
    Wil je jezelf toevoegen? Klik op Quote (rechts onderin), haal de Quote aan het begin en einde weg en vul je gegevens in.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wie wat waar
    Timon: ICSI 2, UMCU
    Sandra1987: IVF 3, UMCU
    Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC
    SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC
    Zonnetje: ICSI 1 cryo mck
    Tat76: ICSI 1, HAGA
    Susan: ICSI 1, VU MC
    Sabine25:cryo tp, erasmus mc
    Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg.
    Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU
    LadyZorra: cryo TP, VU MC
    Mistery: ICSI 1, UMCU
    Heros: ICSI 1, MCK Leiderdorp
    Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC
    Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg
    Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf
    Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen
    Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam
    Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc
    Doortje25: ICSI 1, MCK Leiderdorp
    Nadina32: ICSI 1,LUMC Leiden
    Donna33: IVF 1, VU Amsterdam
    Wies31: ICSI,St Elisabeth Tilburg
    Rhune:
    Jackb: ICSI 1, Lumc
    Vriesje ICSI 2, MCK Leiderdorp
    Chyblou: IVF 2, Geertgen Elsendorp

Wanneer starten
    Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon
    Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f
    Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE, 22-03 Pregnyl
    Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f
    ST: geschat -> 06/03 start progynova
    Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon
    zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus
    Jessy1983: 25-3 start Deca, 29-3 start puregon
    Heros: 27-3 start Deca, 29-3 start Puregon, 4-4 Pregnyl
    Timon: 4-4 pregnyl
    Sandra1987: 21-4 start puregon
    Doortje25: laatste week van april
    Nadina32: Eind mei
    Chybou: 14-4 Lucrin depot, eind april start Gonal f

Echo/fm
    Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho
    Susan: 21-03 1e fm
    Sportmama: 23/03 1e fm
    zonnetje1980: 28-03 1ste fm
    Wies31: 31-3 echo
    Loontje: 31-3 fm
    Timon: 01-04 1e fm
    Wies: 1-4 2e fm
    Timon: 3-4 2e fm
    Heros; 4-4 1e Fm
    Timon: 4-4 3e fm
    Jessy1983: 4-4 follikelmeting
    Nadina32: 5-4 echo
    Tat76: 12-04
    Girl: 15-4 echo

Punctie
    ST: niet (6 cryo's over van punctie aug)
    Snoes: niet (5 cryo's over)
    LadyZorra: niet (12 cryo's over)
    Girl: niet (2 cryo's over)
    Wies31: niet (cryo tp)
    Donna33: 19-3
    Rhune: 20-3
    Jackb: 21-3
    Susan: 24-03
    Vriesje: 28-03
    Sportmama: 04-04
    Timon: 6-4
    Heros; 6-4
    Jessy1983: waarschijnlijk 11-4
    Sandra1987: 03-05

Terugplaatsing
    Loontje85: 11-3
    Girl86: 21-03
    Donna33: 22-3
    Snoes: 23-03
    Rhune: 23-3
    Jackb: 24-3
    Susan: 27-03
    ST: 28-3
    Vriesje: 31-3
    Loontje85: 6-4
    Guppie: 6-4
    Sportmama: 7-4
    Zonnetje1980: 7-4
    Wies31: 7-4
    Timon: 9-4
    Heros; 9-4
    Girl: 20 of 21-4
    Tat76: eind april?

Testen
    Vriesje: 13-04
    ST: 14-4
    Susan: 15-04 (2e bloedtest)
    zonnetje1980: 18-4
    Loontje85: 18-4
    Sportmama: 21-4
    Wies: 22-4
    Guppie: 22-4
    Timon: 23-4
    Heros 23-4

Zwanger
    Susan
    Donna
    SpannendeTijden

Niet zwanger
    Sabine25
    Loontje85 (maart)
    Mistery
    Tat76
    Matroosje
    Butterfly

Miskraam
    Char1983 vm

Girl, ik heb je erbij gezet.

13. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    wow, gave foto Timon! en dan ben je nu officieel Barones :) Fijn dat je toch genoten hebt. En wie weet waar dat gevoel op kan duiden....

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Tat, dat klopt. Beetje champie over mijn bol gehad.;)

Sinds begin de middag is het weg en heb ik even het gevoel van een druk als bij ongi gehad. Nu is het stil en mijn tepels zijn ook niet meer gevoelig. Pregnyl uitgewerkt of alles over en uit? Ik wilde me niet gek laten maken...:(

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    timon, vreselijk gevoel hè, je wordt heen en weer gegooid met je gevoelens. hopelijk draait het weer de goede kant op. en gave foto idd!!:)

weet het niet meer hier, dacht vanmorgen gewoon, het is klaar. negatieve test weer, lagere temp (0,3 lager, maar niet zo laag als voor mijn ei) vandaag mijn nod, dus wacht nu al de hele dag op mijn ongi, ben ook altijd op tijd. vanmiddag heb ik al filet americain op, dacht, het is toch over, maar heb nu wel een beetje spijt omdat ik nog geen bloed heb gezien. daarstraks na een grote boodschap,sorry hoor, had ik een heel klein beetje roze bij het afvegen, dacht nu kom het, maar daarna niks meer.
    het kan toch geen late innesteling meer zijn, ook ivm mijn temp?
    hoop eigenlijk gewoon dat mijn ongi zo doorzet dan weet ik waar ikaan toe ben...

zonnetje en (sorry naam kwijt) weten jullie al meer??? hebben jullie nog getest?

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wies, we worden wel heftig getest op geduld. Vreselijk!:$ Ik hoop voor je dat de ongi niet komt, want dan ben je zwanger!!!
    Ik heb nog een week te gaan, joepie...:(

Zonnetje test heel misschien dit weekend terwijl ze weg is.

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    oh ja, da'swaar, die nam haar testen mee! :) hopelijk goed nieuws als ze terug komt.

dit is mijn tempkaartje, ziet er niet gunstig uit toch?
    Uploaded with ImageShack.us

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Voor zover ik dit soort kaartjes kan lezen lijkt het niet goed te gaan. Maar dan nog duim ik nog even voor je door.;)

19. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @wies: kaartje ziet er idd niet heel gunstig uit, maar je weet maar nooit. Ik duim voor je !

Ik heb vandaag niet getest. Wel heb ik testen gekocht voor morgenochtend ..... durf het eigenlijk niet, maar ga het toch doen.

@Timon: wat super dat je het zo leuk hebt gehad. Nu geen last meer van je buik ?

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    In de middag eigenlijk niet. Nu heel af en toe toch een vaag iets. Maar of het iets betekend? Ik hou het op niet. Juist omdat mijn tepels ook helemaal niet meer gevoelig zijn. Lijkt een beetje op de cryo poging in oktober. Toen werd ik ongi. Nu wil ik alleen maar zwanger zijn. *zucht, mag het zo zijn?*

Deel Deze Pagina