Hoi meiden, Ik ben al een paar dagen flink ziek en heb geen fut gehad om jullie een berichtje terug te sturen. Maar aangezien jullie alweer enorm veel paginas erbij hebben gekletst, ga ik nu toch even mijn best doen anders loop ik straks zo achter haha! Spannende tijden, wat vervelend dat je je zon zorgen maakt! Als ze op het ziekenhuis zouden vinden dat de waarde te laag is, dan hadden ze je dat toch wel verteld? Wel fijn dat je maandag weer mag prikken, hopelijk is het al wat gestegen en ben je dan een beetje gerustgesteld. Sportmama, wat vervelend dat je zon last hebt van de bijwerkingen van de bollen. Kan me voorstellen dat je de neiging hebt om ze niet meer in te brengen, maar nog even volhouden! Het is hopelijk voor een heel goed doel! Susan, nog bedankt voor je reactie op mijn vraag! Wat fijn dat je hcg zo goed gestegen is! Geniet er maar heerlijk van! Zonnetje, wat naar dat je nu in de twijfelzone zit. Misschien is dat ook wel omdat je jezelf onbewust in bescherming neemt tegen de eventuele klap die straks volgt. Ik duim voor je meis! Loontje, knap dat je je nog hebt ingehouden met testen! Laat je het ons morgen wel weten? Ben inmiddels enorm nieuwsgierig, ik hoop het zo voor je! Tat, wat fijn dat het gesprek je een goed gevoel gaf! Slim om 3 weken na tp alvast weer een gesprek in te plannen. Ook al is het raak, het is toch allemaal heel heftig en dan kan je hopelijk misschien wel heel mooi nieuws delen! Alvast heel veel succes maandag! Timon, wat gaaf zeg dat ballonvaren. Ooit wil ik dat ook nog eens doen! En die foto is super! Houd vol deze week meis en probeer je, hoe moeilijk ook, niet gek te laten maken door alles wat je voelt. Vriesje, wat ontzettend rot zeg Heel veel sterkte! Heros, houd je het nog een beetje vol op het wachtbankje? Girl, dat is al lekker snel! Super zeg! Alvast heel veel succes! Wies, heeft het roze-verlies nog doorgezet? Ik hoop echt dat je zwanger bent, maar veel dingen wijzen op het tegengestelde. Maar het kan nog steeds, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he! Ik duim in ieder geval nog even voor je door hoor! Verder heb ik weinig te melden, ik ben hondsberoerd en hoop maandag echt weer aan de slag te kunnen. Ga zo dus maar weer even stomen, bleh... Vind de 2 weken naar de start trouwens wel al lang duren, laat staan als ik straks 2 weken moet wachten na de terugplaatsing... Heb normaal best veel geduld, maar kan deze weken wel vooruit kijken hihi! Fijn weekend meiden!
Ik weet precies hoe je je voelt Timon, ik wil ook heel graag zwanger zijn. Alles kan nog hoor, geef de hoop zeker nog niet op ! Dikke digi knuf van mij !
@Doortje: beterschap, hopelijk knap je snel weer op ! Ik laat het zeker morgen weten. Denk dat ik al vroeg op ben door de zenuwen. We gaan zo wie zo morgen naar de Apenheul, dus wordt zeker weten een leuke dag !
hallo allemaal ik ben ook begonnen met onze 2e ivf poging in maart/april. ben in maart begonnen met hormonen. en heb 1 april een heftige punctie gehad van 33 eicellen. en 4 april een terugplaatsing van 2 embryo's nu zit ik in de wachtweken. maar ik mag pas testen op 20 april. vind dit wel lang weet iemand waarom er gekozen word voor zo laat testen?? morgen zou ik op 14 na tp zitten. (17 dagen na pu) gr. cm89
Cm, denk dat ze je zo laat pas willen laten testen om zeker te zijn van een betrouwbare test. Als je t mij vraagt, kan je morgen al echt wel een testje wagen! Meiden, ik ga nu slapen. Sorry dat ik zo kort reageer en ook maar op 1 iemand
Goeiemorgen Allemaal, Vanmorgen een testje gedaan en dit is het resultaat Bekijk bijlage 144688 Is het streepje niet te licht ? In het echt is hij wel duidelijker hoor ... Normaal word ik altijd 10 dagen na tp ongi, dat zou dus gister zijn. betekent het dan dan ik gister 4 weken was ?
LOONTJE, WAUW!!!!!!!!!!!!!!! Ik had al gelezen dat je vanmorgen ging testen, dus moest even spieken! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik was 4 weken en 1 dag zwanger en had hetzelfde streepje als jij! Dus het is een mooie streep!!!! Je moet van je eisprongdatum uitgaan. En dan 14 dagen terug tellen. Dat is dan je eerste dag van cyclus! (niet echt misschien, maar omdat eisprong 'fake' is, 14 dagen terug tellen vanaf dan!) GENIET ERVAN! Liefs
Loontje, mooi streepje hoor!! Mijn streepje was ook zoiets en dat zit toch echt goed!!! Gefeliciteerd!!!!!! Gaan we dan toch allemaal op roze??
loontje!! wow gefeliciteerd!!! en nee hij is niet te licht meid!! hij is zelfs donkerder dan die van mij!!! hier even een ego want voel me heeeeel k*t ik heb vanmorgen nog een kv test gedaan en die is heeeeeeel licht!!! ik ben dus bang dat mn lage hcg toch slecht nieuws gaat betekenen ben bang dat ik de kleine toch ben verloren! mn man is niet thuis en ben alleen en weet niet zo goed wat ik moet doen!
meiden,..ik heb nog ff wat foto's in mn album gezet! heb de testen van donderdag en vandaag ff naast elkaar gelegd en met ander toestel foto gemaakt! ik ben zelf iets geruster maar heb nog steeds mn twijfels!!! ben erg zenuwachtig voor morgen!!!!!
Wie wat waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MCK Leiderdorp Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc Doortje25: ICSI 1, MCK Leiderdorp Nadina32: ICSI 1,LUMC Leiden Donna33: IVF 1, VU Amsterdam Wies31: ICSI,St Elisabeth Tilburg Rhune: Jackb: ICSI 1, Lumc Vriesje ICSI 2, MCK Leiderdorp Chyblou: IVF 2, Geertgen Elsendorp Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE, 22-03 Pregnyl Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f ST: geschat -> 06/03 start progynova Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus Jessy1983: 25-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: 27-3 start Deca, 29-3 start Puregon, 4-4 Pregnyl Timon: 4-4 pregnyl Sandra1987: 21-4 start puregon Doortje25: laatste week van april Nadina32: Eind mei Chybou: 14-4 Lucrin depot, eind april start Gonal f Echo/fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Susan: 21-03 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm zonnetje1980: 28-03 1ste fm Wies31: 31-3 echo Loontje: 31-3 fm Timon: 01-04 1e fm Wies: 1-4 2e fm Timon: 3-4 2e fm Heros; 4-4 1e Fm Timon: 4-4 3e fm Jessy1983: 4-4 follikelmeting Nadina32: 5-4 echo Tat76: 12-04 Girl: 15-4 echo Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Wies31: niet (cryo tp) Donna33: 19-3 Rhune: 20-3 Jackb: 21-3 Susan: 24-03 Vriesje: 28-03 Sportmama: 04-04 Timon: 6-4 Heros; 6-4 Jessy1983: waarschijnlijk 11-4 Sandra1987: 03-05 Terugplaatsing Loontje85: 11-3 Girl86: 21-03 Donna33: 22-3 Snoes: 23-03 Rhune: 23-3 Jackb: 24-3 Susan: 27-03 ST: 28-3 Vriesje: 31-3 Loontje85: 6-4 Guppie: 6-4 Sportmama: 7-4 Zonnetje1980: 7-4 Wies31: 7-4 Timon: 9-4 Heros; 9-4 Girl: 20 of 21-4 Tat76: eind april? Testen Vriesje: 13-04 Susan: 15-04 (2e bloedtest) zonnetje1980: 18-4 Loontje85: 18-4 ST: 18-04 2e (bloedtest) Sportmama: 21-4 Wies: 22-4 Guppie: 22-4 Timon: 23-4 Heros 23-4 Zwanger Susan Donna Loontje Niet zwanger Sabine25 Loontje85 (maart) Mistery Tat76 Matroosje Butterfly Miskraam Char1983 vm loontje,...ik heb je er bij gezet!!! en mezelf even aangepast van zwanger naar testen! nog niet bij miskraam want blijf positief!!
Doortje, beterschap. Klinkt niet prettig hoe jij je moet voelen! Ga maar fijn flink stomen. Loontje, veel plezier bij de aapjes vandaag! Het zonnetje breekt hier al wat door. CM, welkom bij de club. Je eerste post in dit topic. In welk zh lopen jullie? In het UMCU mag je 14 dagen na tp testen. Veel zh hebben dat. Susan, zo'n kort antwoord zijn we niet van je gewend. Ik zie... een positieve test van Loontje! Een voorzichtige gefeliciteerd, meid! Je uk moet blijven zitten, hoor. Ik wil komend weekend met jullie meedoen. ST, oooooo... ik hoop zo dat het goed blijft. De testjes lijken best hetzelfde. Knuffel!!!! Hier mezelf gaan bezig houden. Dan hoef ik niet aan de twijfel te gaan. Manlief wel van mijn twijfels verteld. Hij vindt dat de emmy moet blijven zitten. Hij heeft nu (voor het eerst) in zijn telefoon gezet wanneer ons uk kan komen.
loontje, gefelliciteerd! wat een goed nieuws! en een mooi streepje hoor! st, houdt moed meid! hopelijk is het allemaal goed, en maak je wat langzamer hcg aan waardoor het streepje niet duidelijker is. maar het is wel echt duidelijk een streep hoor! ik hoop dat je man snel thuis is, dan kune je je hart even kwijt. hier is het echt game over, gisterenavodn bruin verlies, en vandaag de ongi doorgezet. in ieder geval duidelijkheid, al is het helaas niet postief. had het wel zo gehoopt, onze enige cryo, de tweeling van sam,haha, maar helaas... we gaan niet opnieuw met ivf beginnen nu, en het spontaan proberen. hopelijk leidt dat nog wel tot een brusje voor sam. timon, fijn dat je man zo positief is, dat helpt jou ook wat door de twijfels heen. schattig!
timon: thanx voor je positieve reactie!!! ik moet ook zeggen,..hoe later ik kijk hoe meer hij op die van donderdag lijkt en uit mn waarde blijkt wel dat ik niet veel of langzaam hcg aanmaak!!! ben net bij manlief op zn werk geweest ff mn hart gelucht en ben dr erg van opgeknapt en hij maakt zich dus totaal geen zorgen!! hij vond de streep duidelijk genoeg en zei dat als we ons zorgen moesten maken, de dokter dat donderdag wel had verteld!!!! ik moet me niet druk maken das niet goed voor onze frummel! en moet gewoon de test van morgen int zh afwachten!! en gelijk heeft ie!!! ben er goed van opgeknapt en ben nu weer lekker positief!!!! ik vertelde net kaat in een pbtje,..als ik niet thuis had getest en niet om extra bloedtest had gevraagd dan moest ik er ook maar tot 3mei vanuitgaan dat alles goed gaat dus, dan had ik ook niets eerder geweten! dus ben gewoon weer lekker positief!!! en morgen komt er weer een prachtige nieuwe banner!!! enuh,..die van jou gaat er ook komen!!! jou kleine zit ook gewoon lekker bij mama! en wat een super lieve man heb je toch he?!!! wies: ook jij bedankt voor je lieve reactie en zie mn antw. op timon!! wel erg *** dat je ongi is door gebroken meid!!! hele hele hele dikke knuffel en hoop met jullie mee op een spontaan mooi wonder!!! xxx