Loontje gefeliciteerd!!! Hoe was het in de apenheul? De streep is prima te zien hoor, ik duim voor je dat de bloedtest ook goed is! CM, welkom! Als het straks zover is, mag ik 17 dagen na de punctie, dus 14 dagen na de terugplaatsing, testen. Waarom jij langer moet wachten weet ik niet, misschien voor de zekerheid? Als je erg ongeduldig bent kun je er natuurlijk altijd alvast een testje op wagen! ST, kan me voorstellen dat je je druk maakt De streep lijkt op de ene foto iets minder duidelijk, maar op die andere foto toch weer niet! Lastig te zeggen vanaf een foto, maar houdt de moed erin meis! Morgen de bloedtest, hopelijk is je hcg voldoende gestegen! Er zijn meiden die minder snel hcg aanmaken en je hebt geen bloedverlies toch? Timon, logisch dat je jezelf zo bezig houdt. Er steeds aan moeten en denken en twijfelen is ook niets! Wat schattig dat je man nu de mogelijke geboortedatum in zijn telefoon heeft gezet, hij heeft er in ieder geval vertrouwen in! Wies wat ontzettend jammer dat de het cryo-brusje van Sam niet is ingenesteld. Lijkt me heel verdrietig Knap dat je het nu spontaan wilt proberen, jullie willen geen behandeling meer? Ik ken iemand die bij de 3e ICSI van haar 1e kindje zwanger raakte en nooit op de normale manier zwanger kon worden. Inmiddels heeft ze nog 2 kindjes erbij, allebei op de spontane manier en nog vlot ook! De wonderen zijn de wereld niet uit, soms kan ik niet tegen dit soort verhalen, maar dit meisje ken ik persoonlijk en dan geeft het mij toch ook wel weer hoop.
hoi hoi dames!!! daar ben ik weer!! heb ff heeeeerlijk liggen ontspannen in de zon en ging net ff bij mn testjes kijken die me vanmorgen zo overstuur maakte! beide zijn nu lekker opgedroogd en zie het resultaat! en de bovenste test is van vanmorgen
ST, ik vind m duidelijk zat!! Blijf natuurlijk voor je duimen! Wies, wat k*t dat t heeft doorgezet! Nu hopen op een spontaan wondertje voor jullie! Timon, ik weet niet waarom je dat gevoel had na afloop vh ballonvaren. Het kan zijn dat je lichaam zelf aangeeft dat t een (te) drukke dag is geweest. Heb ik ook altijd dus no worries!! @hier: net terug van een zware fysieke hockeywedstrijd. Heb dus weinig gespeeld want moet denken aan bib. Werd wel zowat omver gelopen, tot tweemaal toe, maar gelukkig was dat vanaf de zijkant en van achter. Als t van voren was, had ik er eentje gehooked en terecht!
oh meisje meisje meisje,...doe je wel voorzichtig?!?!?!?! kan je geen waterhockey gaan doen?!?! hahaha enuh,...als t van voor was,...was ik persoonlijk ff komen helpen met die hook hihi ben weer terug op mn roze wolk!! en banner mag ook weer geshowed worden vind ik!!
Goed zo! Terug op die roze wolk jij!! En natuurlijk doe ik voorzichtig!! Daarom heb ik toch ook weinig gespeeld Wat staat Ajax te klooien trouwens tegen NEC! Hee ST, ik vroeg me af... Je loopt in t AMC toch?? Woon je vast bij A'dam in de omgeving??
Bedankt voor jullie reacties. Susan: bedankt voor een snelle reactie dacht zelf ook dat het zo een reden zou zijn maar misschien dat er meer mensen waren die pas later mocht testen ook omdat ik bij mijn eerste ivf poging ik wel 2x 14 dagen na tp mocht testen. Misschien dat er een andere reden achter zat. Ik zou wel eerder willen testen maar de vorige keer toen ik eerder deed testen was het negatief en durf nu niet zo goed eerder te testen. hoever zijn jullie in de behandeling? Timon: ik loop in het UMC Nijmegen. Had ook nooit gehoord van later testen en kon ook niks op internet erover vinden. Daarom dat ik de vraag ook hier had geplaatst. Maar het zal wel zijn dat dan de uitslag beter is. maar hoever zijn jullie in de behandeling?? Doortje: oke is dit de eerste poging van jullie en hoever ben je nu in de behandeling? Ja ik vind het moeilijk vorige keer eerder getest en toen was het negatief. Die keer daarvoor wel getest op aangegeven datum. Was toen zwanger maar helaas miskraam. Dus misschien toch maar wachten tot de datum. Zolang de menstruatie uitblijft.. is er nog hoop.
@ST: testje is een stuk duidelijker ! Ik blijf voor je duimen ! Apenheul was leuk, alleen super druk. Gelukkig hebben we een seizoenskaart dus is het niet erg als je de helft niet ziet. Wat is het toch heerlijk weer hè !?
Hier ook alleen even ego: hier vandaag ook flink bruinverlies. Dus verwacht ook gewoon de ongi. Had nog geen test gedaan, manlief wilde wachten tot de testdatum of nog later. Maar is dus niet nodig. @wies; bij jou ook slecht nieuws dus @loontje; voorzichtig gefeliciteerd. @spannendetijden: knuffel voor jou en sterkt. Heb hier tot vanmorgen af en toe wel meegelezen via telefoon. Dus wel het een en ander meegekregen. Vandaag rond 12uur begon het bruinverlies. Dus ik in tranen. Hebben toen maar besloten naar huis te gaan. Hadden toch al niks gepland staan en waren beetje aan het hangen.
zonnetje: ik kan helaas niets anders dan je een hele hele hele dikke knuffel geven!!! xxx loontje: tis zelfde testje als die hele lichtje zeg maar,..alleen paar uur later (dus opgedroogd) (en nu weer 2uur later is ie duidelijk donkerder opgedroogd ) maaruh,...jij komt morgen met een hele hele hele mooie banner skat!!!!!! en ik kom me morgen weer opt lijstje zetten suus: ik loopt idd in het AMC das het dichtste bij!! ik woon in het uiterste puntje van het vaste land! Den Helder!! en het zieknhuis hier werkt samen met het amc! ik krijg hier alle gesprekken en medicatie en onderzoekjes enz enz en ALLEEN de punctie en terugplaatsing doen ze in het AMC!! en het is je geraden ook dat je voorzichtig doet anders krijg je van mij op je kop! hahahahah (ja ja ben weer helemaal happy) en t weer,..tis prachtig!!!!! heb net heeeerlijk 2uur in de hangmat liggen snurken met mn toet in de zon!!! heeeerlijk en ben dus ook flink opgeknapt!!! ten eerste door de peptalk van mjn man, daarna de duidelijk beter opgedroogde test en vooral al jullie lieve berichtjes!!! en ik lag net eens heerlijk te denken,...ik was zoooo bang omdat ik niets voelde!! en dat samen met die lage hcg en stomme testen,..maar ik moet gewoon van geluk spreken dat ik me zo verdomd goed voel!!! ik heb gewoon een voorbeeldige zwangerschap haha (komt allemaal vast nog wel) en ga morgen knalle met mn bloeduitslag!!! ik geloof erin!!
@zonnetje: Hele dikke digi knuffel meid ! Ik had het zo gehoopt voor jullie. liefs @ST: laten we ons daar allebei maar aan houden
Meiden waarbij het waarschijnlijk niet gelukt is.....wens ik heeeeeel veel sterkte!! Meiden waarbij het wel waarschijnlijk gelukt is.....super en geniet!! Hier is het nog steeds rustig! Vandaag wel wat kleine steekjes, nou ja leek meer op een kort spierpijngevoel in de liezen Maar heb ook wel wat gelopen vandaag @amsterdam en in het pikkedonker gaan high-tea-en.....grappig en vreemd om mee te maken!
meiden, wat is er toch weer een hoop gebeurd en geschreven sinds gisteren! ST, meid, wat een heen en weer geslinger tussen hoop en teleurstelling toch he! Morgen krijg je zekerheid met je bloedtest en kan je vol gas genieten Leuke foto's in je album. Wat ben je mooi opgedoft voor de tp...heb ik niet hoor. Zit gewoon altijd in mn eigen kleren alsof ik een echo krijg... hmmmm Wies meid, dikke knuffel. Weet hoe je je voelt jammer genoeg. Verwen jezelf goed en neem vooral even de tijd om het te laten bezinken. Timon, jij ook nog even duimen draaien en maar wachten dus. Hoe voel jij je verder? Loontje, voorzichtig gefeli!! Spannend morgen bloedtest, maar hoop stiekum toch wel op een mooi resultaat als ik je test zo zie. Doortje, beterschap!! Ja, de MMM bestaat vooral uit wachten. Je geduld wordt ernstig op de proef gesteld. Maar straks mag je gelukkig beginnen! CM89 welkom! Jij dus ook een heftige punctie gehad. Had jij geen last van hyperstimulatie? Ik heb nl geen tp gekregen na een punctie van 29 eicellen. Jij hebt nu 2 emmies terug geplaatst gekregen. Hoeveel hebben ze er voor je kunnen invriezen? Tja, idd erg laat om te testen, maar wat susan al zegt, als je eerder wilt testen, dan kan je dat toch doen?
zonnetje, dikke knuff ook vanaf hier, balen dat het bij jou ook niet gelukt is. ik vind het voor degenen die voor een 1e kindje gaan veel erger als voor mijzelf. klinkt mss raar, niet verkeerd bedoeld hoor voor degenen die ook voor een 2e gaan, maar ik heb al een wondertje rondlopen waar we al 3 1/2 jaar op gewacht hadden destijds. dat maakt zoveel goed, ook al is de wens voor een 2e enorm groot. mede omdat we sam al hebben willen we ons weer niet in die mmm storten. zijn bang dat hij daar ook onder gaat lijden, en dat we dan vergeten te genieten van hem. als ik ergens voor ga stort ik me daar namelijk helemaal in. ik ben benieuwd als het niet gaat lukken of ik dan nog niet voor ivf wil gaan, maar daar gaan we gewoon niet van uit. er is toen niets gevonden bij ons, dus in principe hebben we gewoon een kans op een spontane zwangerschap, al was ik al sinds september weer met de pil gestopt, en geen resultaat....nou ja, we zien het allemaal wel! loontje en st, heel veel succes morgen met de bloedtest! komt helemaal goed!
Loontje; gefeliciteerd met je duidelijk positieve test! ST; ik hoop dat je morgen helemaal gerust wordt gesteld, ik gun het je zo meid!!!
Tat: thanx voor je positiviteit!!! doet me goed!!! en mn mooie tenu is sinds kort hoor! Voorheen was dat ook niet zo maar sinds we op nieuwe afdeling zitten wel!! Vind t wel wat bijzonders lijken zo haha thanks wies!!! Zeehondje: dank je skat!! Hoest met jou?!?! Char: thanx!!! Ik voel m hor hihi
zonnetje hele dikke knuffel meid!!! wat balen zeg!! st ik vind je testen erg mooi hoor!!! morgen een super goeie hcg uitslag succes morgen. hier vandaag posi ovutest dus morgen bellen naar dd en dan hoor ik wanneer ik me tp krijg
Zonnetje, wat flink balen zeg (understatement) en logisch dat je naar huis wilde. Dikke knuff! Girl, mooi vd posi ovutest! Komt goed uit nu met de paasdagen zeker?? ST, ah den helder dus! Idd, daar waait t altijd En zijn er soms meer foto's te zien als we vriendjes zijn??