Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    suus er staan er 5 geloof ik ofzo! en hij is openbaar dus denk t niet! (welke foto verwacht je?!?!)

girl: thanx!!! mag t hopen!!! best spannend weer! maar heb gewoon positief gevoel! heb weer lekker krampjes nu ik ontspannen op de bank zit en mn borsten zijn nogsteeds "elastisch" en moe kan ik niet zijn want heb de hele dag geslapen hahaha
    wat goed van je ovu test meid!!!!!! op naar top tp!!!!! :D

2. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Goed nieuws girl! Misschien deze week dus nog tp?

He char, wat fun dat je nog even komt gluren! Hoe gaat het met je? Zit je in een rustcyclus nu of ga je meteen door?

st, jij had trouwens toch 2 cryo's tp gekregen?

3. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

ik ben zwanger maar vermoed dat het mis is.
    vorige week maandag een positieve bloedtest in het ziekenhuis. toen 5 weken zwanger (nu dus 6) had toen een hcg van 10.000. hele week moe, zware borsten, mooie huid, hoofdpijn, duizelig en in een roes. sinds zaterdag is dat over, het hele gevoel met name is weg. ik ben sjacherijnig, kleine borsten, niet moe, geen extreme honger meer.. ben zo bang dat het mis is.. na 2,5 jaar zelf proberen nu na 1 x ivf zwanger... maar blijft het zitten? zal ik morgen de gyn bellen om te vragen om een bloedtest? of een echo? heb pas over 2 weken mn echte echo.. alvast bedankt voor het meedenken.. x donna

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    ST, nou omdat je je zo speciaal had gekleed voor de uitrEIking! Ik zag alleen een ziekenhuispakje en was zelfs daar verbaasd over! Hier nl gewone kleren met een ontblote onderkant ;)

5. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hier een foto'tje van me test van gister en vanmorgen. Hij is een stuk duidelijker he !?

Bekijk bijlage 144950

@Heros: Ik duim voor een heel mooi resultaat :)

@Wies: Thanks ben op van de zenuwen, maar ontzettend blij dat hij wel duidelijker geworden is.

@Zeehondje: Dank je wel. Hoe gaat het met jou ? Alweer ruim 14 weken zwanger, wat gaat dat hard zeg !

@Char: Hoe gaat het met jou meis ??

@Girl: Wat spannend weer. Deze of volgende week dus de tp !!!

@Susan: Hoe gaat het met jou ? Wanneer heb jij die plakkers uit je oor gehaald ?

@Donna: Ik zou zeker even het ziekenhuis bellen, misschien doen ze nog wel een bloedtest. Ik lees wel vaak dat je de ene dag wel last kan hebben van je symptomen en de andere dag weer niet. Ik blijf voor je duimen !

@ST: Heb je nog de digitale cb gedaan ? En ? Succes vandaag he !!

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dank jullie voor de knuffels dames.
    Vanmorgen ook een negatieve test en sinds vannacht ook echt ongi.

Zal hier af en toe wel meelezen, maar ook minder aanwezig zijn.
    We hebben besloten een maand even niks te doen.
    Voor mij heel dubbel, want had graag meteen door gewild. Maar kom in de knoop met een korte vakantie die we gepland hadden.
    Manlief wil dus liever niet. En ook gezien ik er emotioneel doorheen zit vond hij een maandje rust beter.
    Ik sta er nog niet helemaal achter, maar aan de andere kant zie ik het ook niet zitten om nu weer te moeten en dan dus onze korte vakantie af te moeten zeggen.

De hele mmm begint ondertussen toch zijn tol te eisen bij mij en ben soms bang dat het niet gaat lukken. Zijn al zolang bezig (ruim 3,5jaar waarvan 2,5jaar al mmm).

Dus dikke knuffel voor jullie en zal af en toe nog mee komen spieken en verwacht pas half mei weer verder te gaan.
    Ga eens kijken of ik mezelf even kan terug vinden en weer op de rit kan krijgen. Had goede hoop voor deze ronde, maar helaas mocht het niet zo zijn.

7. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

loontje mooie test hij is erg duidelijk

8. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zonnetje, snap dat jullie even een pauze nemen. Neem alle tijd en daarna weer vol frisse moed weer verder. 2,5 jaar mmm gaat je niet in de koude kleren zitten.

Loontje, wow wat een vet duidelijke test zeg! Daar moet een mooie bloedwaarde uit komen rollen!

Donna, ene dag heb je meer last dan de andere dag en zolang je geen krampen of bloed hebt gehad, lijkt het me prima hoor! Maar goed, het is natuurlijk altijd zo, als je je zorgen maakt, moet je bellen!

ST, ook voor jou een spannende dag vandaag! Hoop op een mooie HCG stijging!

@hier: weinig bijzonderheden. Weer op het werk maar verwacht een relaxte dag dus dat is wel fijn. Ben snipverkouden, met veel hoesten erbij, dus net gesproken met de assistente van de huisarts, wat ik allemaal mag hebben nu, maar die verwees me door naar de apotheek. Heb je ook nix aan dus! Strax dus maar even langswippen....................
    Nu eerst wat patienten afhandelen! Om 10.30 uur komen mn zus en haar vriend voor de halfjaarlijkse controle dus dat is wel weer gezellig! :D

9. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Heb het hele weekend niet meegelezen en tjee wat zijn er veel ontwikkelingen hier!!!!

@ST, yeah, je testen zien er echt super uit! Inderdaad, niet meer twijfelen en lekker genieten!
    @Loontje, ook jij bent gewoon HARDSTIKKE zwanger! Gefeliciteerd!! Wat een mooie testen heb jij, ben jaloers....
    Nou, who's next???? Dit begint al een aardig vruchtbaar topic te worden....

@CM, welkom hier!! ik loop ook in het UMC Nijmegen en ik mag 14 dagen na de tp testen!

@lief zonnetje...ook jij had op die roze wolk moeten zitten meis, wat onwijs kl... voor je!!! Ik snap dat je je rust gaat pakken nu. Dikke knuf voor jou!

ego: ik zit in een megatwijfelzone nu.... De bijwerkingen van de utro zijn een stuk minder, 'helaas' doen mijn boobs ook nauwelijks pijn meer, ik weet niet meer wat ik ervan moet denken... Oh ja, ik heb afgelopen vrijdag de hele dag ongikrampen gehad en daarna was het over. Afgesproken met manlief dat we goede vrijdag gaan testen, hij is dan vrij, hopelijk brengt die dag me geluk....

10. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Loontje, nou die knalt echt, super gewoon!! Wanneer moet je voor de bloedtest?

Donna, lieverd,wat susan zegt, als je twijfelt, gewoon bellen! Misschien mag je bloed testen om je gerust te stellen. Gewoon doen hoor!

Sportmama, het is toch ook wat. Eerst bijwerkingen waardoor je je rot voelt en nu geen bijwerkingen meer en dan wordt je weer aan het twijfelen gebracht....aaargh! Wat is het toch een 8-baan van emoties voor ons, bah!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak lees dat iedereen altijd zo'n last van hun (.)(.) hebben, maar dat heb ik vrijwel nooit. Alleen tijdens de stimulatie voor mijn punctie kan ik me vaag herinneren dat ze wat gevoeliger waren, maar verder niet. We gaan er gewoon van uit dat vrijdag een héle goede vrijdag gaat worden ;)

Zonnetje meid, echt k*t!! Laat het bezinken. Ik snap zo goed dat je doorwilt, geen tijd verliezen. Maar zoals je vriend zegt, misschien even goed om een maand er even niet mee bezig te zijn en van je korte vakantie genieten. Ik heb in december en februari ook een pauze maand gehad, mede door vakantie. Ondanks het dubbele gevoel was het ook wel fijn om niet continu bezig te zijn met een fm, eisprong, hormonen, tp en het wachtbankje, maar ook gewoon even lekker van mijn vakantie te genieten :)
    Dikke knuf en doe waar jij je goed bij voelt.

Ego: nog 3 uurtjes en dan heb ik ook weer een uitrEIking :D (hahaha Suus!)
    Weer de zenuwen. Onderbuikje rommelde vanmorgen toch wel weer een beetje. Spannend gewoon...

11. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Ik heb zojuist bloed laten prikken en krijg tussen half 2 en half 4 de uitslag. Aangezien ze bellen op binnenkomst, zal ik als laatste gebeld worden, want ik was nogal aan de late kant :) ......

Allemaal bedankt voor de felicitaties ! Ik hoop zo dat de bloeduitslag goed is, ben er nog steeds erg bang voor. (.)(.) zijn wel minder gevoelig, maar wel een duidelijkere test :(

12. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    Tat: ik heb idd 2 cryo’s terug gekregen!!!!
    Hoest met jou?!?!?! X

Donna: ik ken je gevoel meid!!!!! Als je naar topic zwanger en eerste symptomen gaat, zul je zien dat heeeel veel meiden dit hebben!! Geen reden tot zorgen!!! Maar je kan voor je eigen gemoedstoestant altijd even contact opnemen met je gyn! Sterkte meid!!! Komt vast allemaal goed!! (je waarde was iig om jaloers op te zijn ;) )

Susan: die “speciale kleding” ging om mn groene muts , witte ziekenhuisjurk en blauwe schoenhoezen!! Hahaha hier was t eerst ook zo hor , dat je gewoon eigen kleding aanhad met ontblote onderkant maar sinds de nieuwe vleugel is dat dus over! Nu in pakje en manlief in eigen kleding met zo’n operatie schort, muts en schoenhoes!!

Loontje: die knalt erover meid!!!!! Ben dr jaloers op!!! Gefeliciteerd!!!!! Mrt/april zijn toppers :D
    Nu wel banner maken he?!?!?! Hihi
    Ik durfde de digitale niet te doen :-$ heb vanmorgen wel bloed geprikt en kan om half 2 bellen voor de uitslag!! Als die goed is,…doe ik over paar dagen (denk vrijdag ofzo) de digitale!!!!
    Jij ook succes met prikken!!! Maar dat zit wel goed :D

Zonnetje: lieverd,… ten eerste een hele hele hele dikke knuffel!!!!! Wat een tegenslag meid!!! Ik kan me goed voorstellen dat jullie even rust nemen! Zal je goed doen hor!!!!! ;) sterkte en veeeel succes in de volgende ronde maar eerst ff genieten en ontspannen in je geplande korte vakantie en je rust maand! Soms heb je dat gewoon ff nodig ;) knuf xxx

Suus: ik hoop het ook!!!!!!! Moet eerlijk toegeven dat ik me vandaag toch wel weer zo voel als de afgelopen week,…beetje misselijk bolle buik en rommelende darmen! :D
    Dus ik ga uit van goede stijging!!! Mn goede gevoel is iig terug :D
    Zooooo spannend!!!!!! Half 2 mag ik bellen!!!!
    Nou werkze vandaag!!! Ik heb ook rustig dagje!!! Ga zo naar mn baas,..moet ff 1 en ander melden bij hem ;) (hij weet van de mmm en van mn bloedtesten) en ik denk dat ik om 2uur lekker naar huis ga vandaag!!!

Sportmama: thanx meid!!!! (t zijn wel opgedroogde testen hor!!! Maar manlief vond ze ook super duidelijk!!! En geloof me,…mn man is heeeeel moeilijk daar in!!! en mag me van hem geeeeeen zorgen maken)
    En who’s next,..jij natuurlijk!!!!!!!!!!!! :D hahaha dat je niets voelt zegt niets hor!!! Ik voelde dag van bloedprikken helemaal niets meer en afgelopen dagen ook niet ! ik voel me boobs niet heb geen krampen meer ben niet misselijk helemaal niets!! En volgens de dok was/ben ik wel zwanger! ;) dus meid,…houd de moed erin!!!!!!! :D ik duim voor je!!!!

Tat: succes!!!!!!!!!!!!!!! Spannend hor!!!!!!!!!! ;) ga heeeeeeel hard voor je duimen en aan je denken vandaag!!!! X

All/ego: vanmorgen weer wezen bloed prikken!!! Heb heeeerlijk geslapen vannacht en heb er weer de volste vertrouwen in!! (werd alleen rond 12e drijvend int zweet wakker! En half 7 was ik klaar wakker!!) ik mag deze keer zelf bellen voor de uitslag en wel om half 2 al!!!! Jeej!!!! Ik had verteld van donderdag bij de assistent en die was zooo verbaasd!! Die vond het schandalig!!!!! En wenste me voor vandaag veel succes! Na t bloedprikken ben ik heel even in de kapel/stilleruimte geweest en heb een kaarsje gebrand! En heb ff mn zegje gedaan en mn hart gelucht! Hopen dat t helpt! ;)
    Vandaag stond ik wel weer licht misselijk op (maar kan ook van de zenuwen zijn) en vol me weer lekker opgeblazen dus mn goede gevoel is helemaal terug :D worden spannende uren de komende uren en ik hoop zo snel mogelijk hier terug te komen met het (goede) nieuws!!!!
    xxx

13. welcomehome

hoi meiden ik heb mee geschreven in het begin maar ben nu spontaan zwanger geworden kan het nog steeds niet bevatten had het ook niet verwacht was 5 dagen overtijd en dacht ik test is voor de zekerheid en toen stonden er 2 streepjes

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Tat: Succes vandaag meid, ik ga ook heel hard voor je duimen !

@ST: Wat heerlijk dat je vanmiddag lekker zelf mag bellen !

Ik heb de middag vrij genomen, wil de uitslag niet op me werk horen ....

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Sabine: Wauw meis wat een geweldig nieuws !!! Gefeliciteerd !

16. donna33

donna33 Actief lid

31 jan 2011
    250
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden ik heb om 12u een echo..
    duimen jullie dat alles goed is? x

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @Donna: Ik ga zeker weten voor je duimen, hopelijk is alles gewoon goed !

18. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    loontje: dat komt me heeel bekend voor net of ik mezelf hor!!!
    ik bel om half 2 en ga 2uur naar huis!! dat wordt of zingen of huilen opt fietsie haha

sabine: wow!!!! gefeliciteerd meid!!!!!!! wat een wonder!!!!!

donna: komt vast goed skat!!!! ;) iig succes!!

19. welcomehome

dit is me test

20. spannendetijden

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    bij mn grote liefdes
    wow sabine!!! die is SUPER VET duidelijk!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!

Deel Deze Pagina