sabine, doe normaal, wat een gaaf nieuws!! Hoe bijzonder is dat?! Dat geeft een mens hoop!! Je zei het toch al eerder dat je aan het wachten was op je ongi. En dan dit als reden, wow meid, ben erg blij voor je!! Donna, ik duim heel hard voor je!! Goed dat je een afspraak hebt gemaakt hoor. Loontje, groot gelijk meid! Hoop dat je niet al te lang in spanning hoeft te zitten vandaag. ST, ben ook echt zooo benieuwd of ze allebei zijn blijven plakken. hihi, een dubbele misschien?! Ik duim in elk geval!
dank jullie wel loontje ja als het goed is wel ben 16 maart voor het laatst ongie geweest we kunnen het nog steeds niet geloven had het echt niet verwacht ben wel moe maar dacht dat het kwam omdat ik laat ging slapen
tat: t zou kunnen maar ga er niet van uit hor!!!! ik had natuurlijk zeeeeer lage hcg waarde. dus ALS het al goed gaat, ga ik uit van 1 beebje!!! x pfff nog 3uur! wel spannend weer hor! ondanks t goede nieuws van donderdag vind ik het wel spannend!!! en maak ik me wel beetje zorgen maar voel me super!!
meiden sorry voor mn egoverhaal de hele tijd.. ik heb om 12u een echo.. hoop dat er een mooi vruchtje te zien is, mn gevoel is niet zo goed x
Ik nog max 5 uur Owja en me banner maak ik pas als de bloeduitslag goed is eerder durf ik echt niet !
donna geeft niks meid, kan het me heel goed voorstellen dat je je druk maakt. Helaas kun je niet meer dan afwachten tot 12 uur. Ik zit 20 min. later in de stoel ST, ja wie weet toch?! Zou toch wat zijn! In mijn zkh hebben ze daar regels voor en plaatsen ze er maar 1 terug voor je 35 of 36e. Straks toch nog even navragen voor de zekerheid. En misschien heeft het zich pas wat later genesteld en was je waarde daarom nog niet zo hoog? En Sabine, wat gaaf dat het gewoon gelukt is! Wat was de reden dat jullie in het ivf/icsi traject zaten eigenlijk?
ik heb maar een eierstokstok dat werkt en me man heeft weing zaad bij de laaste punctie had hij maar 2,5 miljoen maar het kan toch heb wel last van krampen in me buik maar dat had ik ook bij me zoontje dus daar maak ik me niet zo druk om vind het wel moeilijk om me mond tehouden we houden het geheim tot na de 1ste echo denk of na 3 maanden dat weten we nog niet
loontje: en dan zo'n knaller van een test!!!!!! wow!!!!!!!!!! ben zoooo blij voor je!!!! tat: zou zeker wat zijn!!!! maar ga dr niet vanuit!!! ga wel van goede test uit strakkies!!! jij bijna naar je afspraak! spannend!!!!!! hier is trouwens beleid ook 1 maar om 1 of andere reden heb ik altijd 2 gehad! op de verse tp na! toen mocht 2 wel maar ze waren zo goed en gezien het de eerste poging was, en niet wisten hoe ik zou reageren adviseerde ze 1 en dat hebben we toen gedaan!
nou dat geeft echt hoop hoor sabine, zulk goed nieuws. Kan me heel goed voorstellen dat je het uit wilt schreeuwen, maa rmisschien is het ook wel fijn om er met zn 2tjes nog heel even van te genieten Hou ons op de hoogte ST!! Ik ga het zo toch ook weer vragen hoor met de tp, dat wanneer ze beginnen aan de cryo's die per 2 zijn ingevroren of ze dan ook 2 kunnen tp. Zullen zien... Ik ben er weg van
hallo allemaal.. ook van mij alle mensen die een mooie test in hun handen hebben heel erg gefeliciteerd.. en de mensen waar het nog niet bij gelukt is... ik duim ook voor jullie.. tat79.. ik heb van mijn overstimulatie eigenlijk geen last gehad. alleen de punctie was heftig. maar ervoor en erna geen last gehad. moest wel veel drinken. maar ze hebben toen bloed geprikt en daaruit bleek dat alle waardes goed waren. had mij mijn eerste punctie ook 30 eitjes. en de 2e punctie 33 eitjes (en dit ondanks minder hormonen gespoten.) bij mij kon allebei de keren alles doorgaan. ze hebben mij mij 4 eitjes ingevroren. dat was wel een stuk minder als de vorige keer ( waren er toen 8) maar hoe staat het er bij jou nu voor? heb je al wel een tp gehad? nog 2 daagjes en dan mag ik testen. heb zelf voor gekozen om gewoon te wachten. langste is nu toch voorbij.. die 2 daagjes nog.. sportmama: ik denk zelf omdat ik bij de eerste poging zwanger was en ik 3 dagen na test datum een miskraam heb gehad dat ze daarvoor hebben gekozen nu ook 3 dagen langer te wachten? ik zat er heel de tijd aan te denken maar het komt wel overeen.. toeval?? sabine: echt geweldig goed nieuws.. gefeliciteerd.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit..
Sabine, wow zeg, wat een wonder!! Spontaan zwanger?! Gefeliciteerd meid! Wat heerlijk voor jullie! Loontje en ST, voor jullie worden het nu toch echt spannende uren! Donna, als het goed is, heb jij al in de beugels gelegen en hoop op goed nieuws voor je! Tat, veel plezier met het ophalen van je emmy's! Dan hoor je denk ik ook meer?? Sportmama, klachten kunnen komen en gaan. Ik vind het zelf persoonlijk altijd een goed teken als er geen klachten zijn (toen was ik elke keer zwanger nl) maar ja, het is bij iedereen weer anders natuurlijk. @hier: toch nog drukke dag met veel dingen regelen............
@CM: Spannend zeg, nog 2 daagjes wachten ! Heb je zelf een gevoel ? Of heb ik daar overheen gelezen ?
cm: spannend!!!!!!!!!!!! loontje: hou je het nog beetje vol?!?!?! all: ik wordt gek van het wachten!!!!! zweet breekt me aan alle kanten uit en hou t niet meer!!! hhahaha
hoi, net een echo gehad en een hartje gezien! volgens de echo was ik 6 weken en dat klopt.. pff ben nu zoooo blij! dank je wel iedereen voor alle steun en lieve woorden.. nu op naar volgende week donderdag voor de 2e echo omdat we met ivf zwanger zijn geworden krijg ik extra controles, vandaar.. grt donna