Nou Loontje, da's gewoon zwanger hoor!! Hoe ver zou je nu precies zijn dan? Ik had een HCG van 125 bij 4 wkn en 1 dag nl en dat was prima. Jij bent nu toch ook zoiets??
Nou Loontje, dat is dan toch mooi! Mijn waarde was gemiddeld en het scheelt maar 15! Is toch nix?! Lekker van genieten en volg wk dinsdag is jouw waarde ook minstens vertienvoudigd!!
@Susan: Het scheelt inderdaad niets, maar omdat ze zei dat ze het liever hoger zien maakt het je toch weer onzeker *zucht*, maar je hebt gelijkt ik ga ervan genieten en heb gelijk een banner aangemaakt
st wat ontezettend klote voor jullie het was jullie zo gegund loontje mooie banner ik heb 10 mei me eerste echo ben benieuwd
Wie wat waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MCK Leiderdorp Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc Doortje25: ICSI 1, MCK Leiderdorp Nadina32: ICSI 1,LUMC Leiden Donna33: IVF 1, VU Amsterdam Wies31: ICSI,St Elisabeth Tilburg Rhune: Jackb: ICSI 1, Lumc Vriesje ICSI 2, MCK Leiderdorp Chyblou: IVF 2, Geertgen Elsendorp Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE, 22-03 Pregnyl Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f ST: geschat -> 06/03 start progynova Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus Jessy1983: 25-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: 27-3 start Deca, 29-3 start Puregon, 4-4 Pregnyl Timon: 4-4 pregnyl Sandra1987: 21-4 start puregon Doortje25: laatste week van april Nadina32: Eind mei Chybou: 14-4 Lucrin depot, eind april start Gonal f Echo/fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Susan: 21-03 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm zonnetje1980: 28-03 1ste fm Wies31: 31-3 echo Loontje: 31-3 fm Timon: 01-04 1e fm Wies: 1-4 2e fm Timon: 3-4 2e fm Heros; 4-4 1e Fm Timon: 4-4 3e fm Jessy1983: 4-4 follikelmeting Nadina32: 5-4 echo Tat76: 12-04 Girl: 15-4 echo Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Wies31: niet (cryo tp) Donna33: 19-3 Rhune: 20-3 Jackb: 21-3 Susan: 24-03 Vriesje: 28-03 Sportmama: 04-04 Timon: 6-4 Heros; 6-4 Jessy1983: waarschijnlijk 11-4 Sandra1987: 03-05 Terugplaatsing Loontje85: 11-3 Girl86: 21-03 Donna33: 22-3 Snoes: 23-03 Rhune: 23-3 Jackb: 24-3 Susan: 27-03 ST: 28-3 Vriesje: 31-3 Loontje85: 6-4 Guppie: 6-4 Sportmama: 7-4 Zonnetje1980: 7-4 Wies31: 7-4 Timon: 9-4 Heros; 9-4 Girl: 20 of 21-4 Tat76: eind april? Testen ST: 18-4 (2e bloedtest) Sportmama: 21-4 Wies: 22-4 Guppie: 22-4 Timon: 23-4 Heros 23-4 Loontje85 26-4 (2e bloedtest) Zwanger Susan Donna Loontje85 (april) Niet zwanger Sabine25 Loontje85 (maart) Mistery Tat76 Matroosje Butterfly Miskraam Char1983 vm Ik heb mijn 2e bloedtest erbij gezet
Dinnetje, wat lees ik nou?! Een waarde van 110 is super!!!! Gefeliciteerd!!!!! * Spreekt beeb toe om te blijven plakken* Ben echt super blij voor jullie!!! *spring, spring!!*
Spannende tijden, ik vind het echt afschuwelijk voor je. Ik wil je heel veel sterkte wensen... Tsss!! Wat een bangmakerij van je ZH. Jij schreef dat je nu 4 week en 1 dag bent. Ik heb met 4 week en 3 dagen geprikt. Toen was mijn waarde 196. En het verdubbeld zich om de dag. Waarschijnlijk zit jij met 4 week en 3 dagen dus al over de 200 dus een stukje hoger dan die van mij. En mijn waarde was een hele mooie waarde zeiden ze. Ik zeg: chill!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Meiden, niet de moed opgeven hé!Hoewel dit soms erg moeilijk is!Denk aan jullie en duim net zolang door tot iedereen zwanger is en blijft met een prachtig wondertje als resultaat!! Knuffel!!!
Ha lieve meiden, jeeeeeetje wat is er veel gebeurd de afgelopen tijd!!!!! Ik heb mee gelezen zo nu en dan! Voor de zwangere dames: super gefeliciteerd! En ja susan, het is je weer gelukt! Zo gaaf! Ook veel verdrietige dingen heb ik gelezen, alle meiden die hier mee te maken hebben, sterkte!!!! T is ook allemaal zo zwaar.. Ik zit inmiddels op CD 19 na mn eerste mislukte ivf. Mijn cyclus moet eerst weer op orde zijn voor we verder gaan met de cryo's. Ik heb noooooit problemen met mn cyclus gehad maar nu op cd 19 nog steeds geen eisprong! Normaal merk ik dat duidelijk aan de afscheiding en voel ik wat trekkerig iets vanbinnen. Nu voel ik wel zoiets af en toe maar niks van die vruchtbare afscheiding te bekennen!!!! Kan het nu zijn dat ik geen eisprong heb gehad? Of dat ik m wel had maar dan voor t eerst zonder dat slijm? Wie heeft zoiets meegemaakt of weet er wat van? Ik wil de ivf poli hier ook niet mee lastig vallen maar maak me nu toch wel wat zorgen. Normaal had ik ei op cd 13.......... XXXX
Butterfly, lees vaak dat de cyclus na een gestimuleeerde behandeling nogal van slag kan zijn... Miss bij jou ook??
Hoi meiden, Donna, wat ontzettend fijn dat je het hartje hebt zien kloppen!!! Heerlijk, en nu lekker ervan gaan genieten hoor! Zonnetje, wat verdrietig zeg. Ik hoop dat even van de rust kunt genieten en jezelf weer terug vindt. Ik begrijp goed dat je door wilt, maar jijzelf bent nu het allerbelangrijkste en als je niet goed in je vel zit, breekt dat je straks nog eens op. Iets wat ik totaal niet vreemd vind na al zon tijd in de mmm en nog steeds geen positief resultaat! Sterkte en een dikke knuffel! Susan, vervelend dat je zo verkouden bent, hier heerst het ook enorm! Ben je bij de apotheek wat wijzer geworden? Sportmama, nog even volhouden! Wel ontzettend spannend zeg! Ik duim voor je dat de test vrijdag positief is! CM, ook voor jou duim ik voor een positieve test! ST, wat afschuwelijk zeg Zo denk je zwanger te zijn en zo krijg je keihard de deksel op je neus Ik vind het zo erg, had zo op een andere uitslag gehoopt! Sterkte meis, dikke knuffel voor jou! Tat, fijn dat de uitrEIking goed is gegaan! En een ontelbare cellige (blastocyste?) wat goed!!! En nu heeeeeel hard duimen dat ie blijft plakken en dat je helemaal geen volgende keer meer nodig hebt! Sabine, gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!!! Loontje, 110 klinkt goed ondanks dat ze het liever wat hoger zien! De waarde moet volgende week gewoon goed zijn, daar gaan we voor! Ik heb vandaag weer gewerkt, voel me alweer iets beter, maar ben nog wel enorm verkouden... Toch was een beetje afleiding ook wel weer erg lekker! Verder heb ik geen bijzonderheden te vertellen, ben een beetje beduusd van het nieuws van Spannende Tijden. Het is zo oneerlijk als je na al die tijd eindelijk zwanger bent en dat dit geluk dan maar zo kort mag duren...
hoi butterfly, leuk dat je weer even komt gluren!! Gebeurd veel he in zo'n topic! Voor wat betreft je cyclus na een ivf. Die van mij duurde geloof ik 42 dagen al het er niet meer waren. Is natuurlijk niet zo heel gek na al die hormonen en vele eitjes die er zijn gestimuleerd. Enne....als je je erg druk maakt, gewoon bellen hoor met die poli. Ze zitten daar voor jou! (is me ook verteld hoor door de psych vorige week, want ik denk ook altijd, joh laat maar, daar hoef ik ze toch niet meer lastig te vallen. Erg herkenbaar hoor) Ben je aan het ovu testen?
@Sammie: dank je wel meis ! Hopelijk luistert onze beeb goed naar je @Maartje: bedankt, je verhaal stelt me wel gerust. We gaan er gewoon lekker van genieten. We zijn nog nooit zover gekomen !
tat wat super dat je een goeie emmy hebt!! duim voor je!!! loontje gefeliciteerd meid!!! st wat klote dat de waarde gezakt is. hele dikke knuffel!!! ik heb woensdag 20-4 de tp!!!! nu hopen dat hij goed ontdooit. maar daar gaan we gewoon vanuit.