Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je loontje!! ja het gaat ineens erg snel terwijl me cyclus vorige keer met bollen uitkwam op 37 dagen en als ik hem nu tel is ie ongeveer een week korter :) en ook bollen erbij dus zal 1 of 2 dagen langer zijn dan maar nog scheelt het veel

wie wil me via pb ff uitleggen hoe ik zo'n lijst invul?? krijg het steeds niet voor elkaar.

2. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    spannend girl! Lopen we op 2 dagen gelijk. Ik ga voor je duimen dat het ontdooien goed gaat. Sorry dat ik het, misschien weer, moet vragen, maar hoeveel cryo's heb je ook al weer?
    @doortje, een morula was...is het!

Lieve ST, hoe gaat het met je lieverd? Moet de hele tijd aan je denken en hoe klote je moet voelen nu :( dikke knuf!

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    tat maakt niet uit dat je het vraagt. je kunt niet alles van iedereen onthouden hoor kan ik ook niet. haha

dit is me laatste cryo als deze niet lukt moet ik opnieuw beginnen met ivf 2.

en jij dan??

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    Loontje85;9723151]Wie wat waar
    Timon: ICSI 2, UMCU
    Sandra1987: IVF 3, UMCU
    Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC
    SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC
    Zonnetje: ICSI 1 cryo mck
    Tat76: ICSI 1, HAGA
    Susan: ICSI 1, VU MC
    Sabine25:cryo tp, erasmus mc
    Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg.
    Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU
    LadyZorra: cryo TP, VU MC
    Mistery: ICSI 1, UMCU
    Heros: ICSI 1, MCK Leiderdorp
    Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC
    Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg
    Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf
    Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen
    Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam
    Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc
    Doortje25: ICSI 1, MCK Leiderdorp
    Nadina32: ICSI 1,LUMC Leiden
    Donna33: IVF 1, VU Amsterdam
    Wies31: ICSI,St Elisabeth Tilburg
    Rhune:
    Jackb: ICSI 1, Lumc
    Vriesje ICSI 2, MCK Leiderdorp
    Chyblou: IVF 2, Geertgen Elsendorp

Wanneer starten
    Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon
    Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f
    Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE, 22-03 Pregnyl
    Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f
    ST: geschat -> 06/03 start progynova
    Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon
    zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus
    Jessy1983: 25-3 start Deca, 29-3 start puregon
    Heros: 27-3 start Deca, 29-3 start Puregon, 4-4 Pregnyl
    Timon: 4-4 pregnyl
    Sandra1987: 21-4 start puregon
    Doortje25: laatste week van april
    Nadina32: Eind mei
    Chybou: 14-4 Lucrin depot, eind april start Gonal f

Echo/fm
    Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho
    Susan: 21-03 1e fm
    Sportmama: 23/03 1e fm
    zonnetje1980: 28-03 1ste fm
    Wies31: 31-3 echo
    Loontje: 31-3 fm
    Timon: 01-04 1e fm
    Wies: 1-4 2e fm
    Timon: 3-4 2e fm
    Heros; 4-4 1e Fm
    Timon: 4-4 3e fm
    Jessy1983: 4-4 follikelmeting
    Nadina32: 5-4 echo
    Tat76: 12-04
    Girl: 15-4 echo

Punctie
    ST: niet (6 cryo's over van punctie aug)
    Snoes: niet (5 cryo's over)
    LadyZorra: niet (12 cryo's over)
    Girl: niet (2 cryo's over)
    Wies31: niet (cryo tp)
    Donna33: 19-3
    Rhune: 20-3
    Jackb: 21-3
    Susan: 24-03
    Vriesje: 28-03
    Sportmama: 04-04
    Timon: 6-4
    Heros; 6-4
    Jessy1983: waarschijnlijk 11-4
    Sandra1987: 03-05

Terugplaatsing
    Loontje85: 11-3
    Girl86: 21-03
    Donna33: 22-3
    Snoes: 23-03
    Rhune: 23-3
    Jackb: 24-3
    Susan: 27-03
    ST: 28-3
    Vriesje: 31-3
    Loontje85: 6-4
    Guppie: 6-4
    Sportmama: 7-4
    Zonnetje1980: 7-4
    Wies31: 7-4
    Timon: 9-4
    Heros; 9-4
    Girl: 20-4
    Tat76: eind april?

Testen
    ST: 18-4 (2e bloedtest)
    Sportmama: 21-4
    Wies: 22-4
    Guppie: 22-4
    Timon: 23-4
    Heros 23-4
    Loontje85 26-4 (2e bloedtest)
    Girl 4-5

Zwanger
    Susan
    Donna
    Loontje85 (april)

Niet zwanger
    Sabine25
    Loontje85 (maart)
    Mistery
    Tat76
    Matroosje
    Butterfly

Miskraam
    Char1983 vm

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je tat het is gelukt :)

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    st, hoopte hier het goede nieuws van jou te zien, maar zie dat het niet zo is. :( wat vreselijk zeg. moet je nog een keer bloedprikken, of moet je afwachten? zouden ze al niet een echo kunnen doen om te kijken hoe of wat, of zeg ik nou iets stoms?
    sorry hoor, vind het gewoon zo erg voor je...veel sterkte meid.

loontje, blij te horen dat jouw bloed goed is. op naar de volgende bloedtest. :)

sabine, ik ken je niet, maar wat een goed nieuws breng jij hier! gefeliciteerd! het geeft mij ook hoop, aangezien wij ook voor het spontane willen gaan.

7. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    jeeej!!! gelukt!! :D
    laatste...nou dan moet het dus gewoon goed gaan!!
    Ik heb er nog schandalig veel in de vriezer. Nu nog 3 dubbel en nog 8 verdeeld over 4 rietjes :) Maar met elke tp denk ik...aiii we gaan ze echt allemaal nodig hebben :( maar met deze aan boord gaan we daar nog even niet van uit!

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ja laten we het hopen he dat het deze moet worden.

ja jullie hebben er gelukkig nog veel over.
    je denkt het inderdaad steeds he als het mislukt. ik denk soms ook al wel is ik zal wel opnieuw weer moeten spuiten enzo maar eerst afwachten wat deze cryo gaat doen. als we wel opnieuw moeten wil ik een gesprek en kijken wat hij ervan zegt en of we meer mogen spuiten voor meet cryo's.

9. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    girl86: ik zal ook voor je duimen zondag.. en natuurlijk voor de komende ww..

tat: zo dat is een goed resultaat.. ondanks de vervelende punctie.. hoop indd voor je dat je ze niet allemaal hoeft te gebruiken. gelijk zwanger van deze keer ;)

even een vraagje het gaat soms over bepaalde hcg waarde. wat is daar goed of niet goed aan?? ben daar niet zo van op de hoogte... ??

10. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    ST; wat vervelend allemaal....hoe voel je je nu? Heel veel sterkte!

Wies31; is bij jou nou de ongi doorgebroken? Omdat je al weet dat het mis is.....je zou toch vrijdag pas gaan testen?

Timon; hoe is t bij jou op het wachtbankje? Trek je het nog een beetje en hoe voel je je? Ga je nog eerder testen dan zaterdag? Wel een heerlijk zonnetje deze week....hopen dat dat een heel goed teken is voor ons beide ;)

Loontje85; fijn dat het goed gaat bij je....geniet!

Hoe is het met Sportmama en Guppie? Houden jullie het nog uit in het zonnetje en het wachten??

11. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    De cyclus na een mislukte IVF kan echt een stuk langer duren.
    Normaal heb ik cyclussen van 19 a 24 dagen en heb na IVF's wel eens cyclussen van om de nabij 50 dagen gehad. Het is dus heel gewoon, maar wel irritant...

12. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Loontje: mn hcg was gezakt van 82 naar 14 
    Zie bij jou een mooie banner!!!! :D jeeeeej gefeliciteerd skat!!! Geniet er maar lekker van!!!!!
    Enuh,…sorry dat ik gister niet met je mee kwam zenuwen!!!!! Je was er zo goed voor mij die laatste uurtjes voor de uitslag!!!!! Maar ik kon ff niets anders dan thuis zitten met mn man! Sorry! Ben wel super blij voor je en die waarde gaat echt wel dik omhoog hoor!!!!! 110 op dag 13 toch?!!? Das best mooi dacht ik zo !! ;)

Suus: thanx skat!!!!!!!

Tat: ik zat nog op mn werk, en ben meteen naar huis gegaan!!! Tranen metuiten natuurlijk!!!! En hebben ff tijd voor onszelf genomen!!!! Maar ik heb zoveeeel steun aan mijn man!!!!! Hij is zooooo lief!!!!!!! Had dit niet zonder hem gekund!!!
    Wat goed dat je een moerbeitje had!!!! Goed hor!!!! Jij hebt die volgende terugplaatsing met 2 helemaal niet nodig!!! Dit is een plakkert!!!!! Hihi
    (wel fijn dat het eventueel zou kunnen als jullie willen ;) )
    Ik ga voor je duimen skat!

Maartje & sammie: thanx meiden!!!

Butterfly”: ik had mn vorige rustmaand ineens een cyclus van 52dagen (ipv 28/31) dus dat kan makkelijk komen door de medicatie ed. succes

Doortje: bedankt meid!!!! Tis niet anders , helaas! 
    Wel lekker dat je je wat beter voelt en hebt gewerkt ;) doet een mens altijd goed :D
    Knuf

Girl: spannend!!!!!!!!!!!! Tuurlijk ontdooit ie goed!!!! En dit wordt vette plakker ;)

Wies: ook jij bedankt skat!!! Helaas was waarde zo erg gezakt dat echo geen zin heeft! Zie mn ego! ;)

Heros: thanx!! Hoe voel jij je?!!??! Bijna testen!!! Spannend hor!!!! Tot nu toe is hoop roze hier (ookal lopen ze niet helemaal goed af) dus vind gewoon dat jij je daarbij aan moet sluiten! ;)

Ego/all: ten eerste wil ik jullie heeeeeeeeeeeeeeel erg bedanken voor jullie medeleven!!!! Erg lief!!!!!!!!!!!!!!!!!! En erg fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Mijn waarde was dus (dik) gezakt van 82 naar 14!!!! Ik moest meteen stoppen met de medicatie ed. en vrijdag moet ik weer prikken en we gaan er dan vanuit dan mn hcg 0 zal zijn. Verder wacht ik nu dus gewoon op mn menstruatie en ga ik dan een rustmaand in! en hopelijk mag ik bij de volgende menstruatie weer straten met de progynova en voor nieuwe terugplaatsing en dat gaat gewoon WEL een topper worden!!!!!!!!
    Wat me wel boos maakt, is dat de dokter donderdag tegen mijn man zei dat 82 een lage waarde is maar voldoende voor gezonde zwangerschap! Hoe kan ie dat nou zeggen denk ik dan!!! Ik zat toen natuurlijk al op 18 na tp!! Waarschijnlijk heeft mn frummel zich genesteld in de dagen dat ik me niet lekker voelde,..toen heb ik dus ook hcg aangemaakt! Toen was ik misselijk , moe, zere borsten en rug en voelde me ook echt zwanger!!! Maar,…bij het prikken was de kleine er waarshcijnlijk al niet meer en was die 82 dus al een afbouwende waarde!!!!! Als ik zelf niet om extra prik had gevraagd,..kwam ik er dus pas achter bij de echo op 3mei!!!
    En dat had me nog veeeel meer pijn en verdriet gedaan!!!! Ik ben blij dat nu het toch mis is gegaan het nu is gebeurd en niet over een aantal weken ofzo! Maar toch ben ik erg verdrietig en teleurgesteld! Gister behoorlijk zitten janken (vandaar dat ik ook niet terug kwam hier) ben meteen naar mn man gegaan die thuis zat. Hebben samen ff geknuffeld en hij heeft mij getroost en daarna zijn we lekker met de honden even wezen wandelen!!! Daarna hebben we ons op de voortuin gestort (ff afleiding) en zijn we samen film gaan kijken! Werd toen wel misselijk en kreeg diaree (sorry!!!) en denk dat toen alle spanning ed. eruit kwam! En ging ook allemaal redenen voor mezelf zoeken en maak mezelf dan helemaal gek!! En spanning en onzekerheid ed reageren bij mij altijd op mn maag en darmen! Ben behoorlijk beroerd geweest vannacht en nu nog steeds maar dat hoort er bij zal ik maar zeggen! Manlief vind dat ik me geen zorgen moet maken en dat ik de schuld al helemaal niet bij mezelf moet zoeken! Het komt vanzelf zegt ie! En das waar!!! We waren weer stukje dichterbij en volgende keer blijven we daar! Zoals hij dat zei!! De lieverd!!! Zou niet weten wat ik zonder hem moest!!! Hij sleept me hier echt door! Ik wacht nu geduldig mn menstruatie af en hoop me daarna volledig op een nieuwe ronde te kunnen storten!!!! En ga daar weer met vol overgave in!!!!
    Thanx girl!!! En sorry voor mn lange ego maar kan zo ff lekker van me afschrijven en dat doet me wel goed!!!!

13. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    lieverd toch!! Ze hebben je ook zo lang laten wachten met testen. Dan hadden ze misschien al kunnen zien dat je waarde misschien al dalende was zoals je zegt :(
    Wat ontzettend fijn dat je ventje zo vreselijk lief voor je is en je er doorheen sleept. Heb je ook nodig hoor!! Maar voel vooral wat je voelt, die spanning en emotie moet er ook uit!

Wat doet progynova? Gaan ze niet terugplaatsen in ene natuurlijke cyclus eerst?

Ik ben gisteren begonnen met die vieze utro bollen. Getverderrie wat een prutzooi is dat he?! ;)

Wat ik wel gek vind, en daar ga ik toch even voor bellen, is dat bij de bijwerkingen staat dat je moet oppassen met autorijden omdat je erg vermoeid kan worden/zijn door de medicatie. Maar nergens op de doos heeft de apotheek zo'n gele sticker geplakt. Dat lijkt me wat tegenstrijdig.
    Iemand misschien ervaring?

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Globaal de vele pagina's gelezen.

ST, enorm *** dat je hcg waarde zo enorm is gezakt. Je heb nu dus een vmk gehad? Dikke knuffel!

Zonnetje, ook jij een enorme knuffel! Jouw gevoel herken ik heeeel erg goed.:(

Sabine, wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!!

Loontje, heerlijk dat het echt is. Geniet ervan.

Heros, hoe voel jij je nu?

Als ik je ben vergeten, sorry.

Ik heb weinig zin in hier te lezen, leuk nieuws te lezen (sorry, lieverds). Sinds zaterdagmiddag zijn alle steekjes, etc en gevoelige borsten weg. Misschien dat de pregnyl was uitgewerkt. Zondag en gister best wel met de ziel onder mijn arm gelopen. Tranen van twijfels hebben rijkelijk gevloeid. Nog zit er een somber en verdrietig gevoel in mijn lijf.
    Sinds gisteravond een druk op de onderbuik alsof de ongi nadert. Ik heb dus geen goed gevoel en baal ervan. Het enige wat ik wil is zwanger zijn. Geen naalden meer, geen gedoe in het zh en wachten wachten wachten. Ja, ik trek het dus eigenlijk niet meer. Na 2,5 jaar mmm gaat het me nu opbreken.:(
    Vanmorgen de laatste mutsenbollen ingebracht en nu is het afwachten, met die druk in de onderbuik. Zo maar met manlief boodschappen doen.

15. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ST, wat lief zijn onze mannen toch he?! Erg fijn dat je man je goed opvangt! Waarom had je eigenlijk voor een bloedtest gevraagd? Voelde je al dat er iets anders was? Goed dat je toch nog wat positiviteit kan vinden en blijf er in geloven!

Hier voel ik me nog steeds goed, geen bijzonderheden alles rustig :) Mijn man krijgt wel al de zenuwen....hij wil donderdag al een test doen. Kan dit al? Dan gebruik ik mijn laatste 2 utro's, lijkt mij dat dit eerst weer uit mijn lichaam moet. Aangezien het nogal wat wittigheid achter laat. Zaterdag als we echt mogen testen dan zal het er denk ik wel uit zijn en lijkt mij beter voor de test. Of beinvloed het elkaar niet?

Ga deze week nog steeds lekker rustig aan doen en genieten van de zon :D

16. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @timon balen joh dat je je zo voelt! Kop op, positief blijven en geniet van je man en het heerlijke weer!!

@tat76 Leuk he bolletjesslikker zijn ;) Ik ben bijna klaar ermee. Heb eigenlijk geen last gehad van bijwerkingen. Dus, denk niet dat de bijwerkingen altijd bij iedereen voorkomen.

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Heros, positief is even ver te zoeken. Ik zit in een dip en laat het maar even over me heen komen. Het zonnetje helpt altijd wel om meer op te laden, maar dit kan niet wegnemen dat ik het gevoel heb op een automatische piloot te draaien.

18. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Tat: ze hebben me idd lang laten wachten maar das het beleid :S ellende!!!! Maarja,..we weten t nu 
    Progynova stopt mn “eigen huishouden” heb dan geen follikels en eisprong en maak alleen bms aan!! Als die dik genoeg is begin je met utrobollen en dan 5dagen later krijg je je terugplaatsing! Hier doen ze geen tp in eigen cyclus! Altijd geregeld!!
    O en een gele sticker is voornamelijk voor duizelingen ed geloof ik. Utro kan je wel wat moeier van worden/zijn maar voor je in de auto stapt denk je dan al bij je zelf ,..zal ik dat wel doen?! Ben nogal moe! En gele sticker is meer voor acuut effect!

Timon: jep,..ik denk dat de kleine weekje in mn buikje heeft gezeten! Dat ie zo’n dag of 12na de tp log heeft gelaten.
    En voor jou een hele hele hele dikke knufffel schat!!!! Tis ook allemaal niet niets mop!
    Xxx

Heros: ja ik zou me geen andere man kunnen wensen!!! Hij is mn alles!!!! (ik denk me wel eens in hoe ik dit had gedaan als ik bijvoorbeeld met mn ex was,..nou dan had ik dit nooooit zo gered!!! Dan was t allang over en uit met de mmm en mn relatie haha) mn man kan me altijd zo goed aanvoelen en opvangen!!!! Geweldig!!!! Als ik ook sip ben ofzo MOET ik gewoon ff naar hem toe!! Net als zondag!! Das zooo fijn!!! Maar goed,..ik had om extra test gevraagd omdat mn thuis testen vrij licht waren en mn hcg maar 82 was, dat vond ik persoonlijk zorgelijk. En ben blij toe!!!! ;)
    Enuh,…vooral doen!!!! Lekker zonnen en chillen!!! Hahaha (helaas zit dat er voor mij niet meer in! was gister dus gewoon weer lekker aan het buffelen in de tuin ;) )

xxxx

19. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    lieve timon, hier een hart onder de riem knuffel! Begrijp zo goed hoe je je voelt! Het mot telkens van steeds dieper komen en toch ga je maar weer door en door en door... goed dat je zegt dat je het maar even laat gebeuren. heb ik vorige maand ook gedaan en 1,5 week later toch weer kracht gevonden en doorgegaan. Nu aan het broeden en wachten op het onbekende. Die horde nemen we wanneer het zich aandoet.
    Neem de tijd voor jezelf! Dat ben je zo waard! En ben juist trots dat je zover bent gekomen al!! Echt hoor! Niemand neemt het je kwalijk dat je je zo voelt en het is juist te begrijpen. Even Tijd-voor-Timon nemen :D
    knuffff

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik zit met tranen in mijn ogen. Dank lieverds.

Deel Deze Pagina