Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    aha, duidelijke uitleg, thanks ST! Nu werk ik sinds 1,5 week de ochtende thuis en middagen wel op de zaak. Dat geeft al rust, maa rik ben benieuwd hoe dat dan gaat met deze bollen. We laten het maar weer gebeuren :)
    Jeetje dat ze dan toch weer heel je cyclus gaan controleren. Vond het met de pregnyl al wat, maar logisch ivm moment van tp te controleren (alhoewel dat ook telkens een ander tijdstip is geweest) Succes in elk geval!!!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zo, ben ik ook weer op de dinsdag..............

Timon, wat een ontzettend treurig berichtje van je zeg! Ik vind het zo sneu om te horen dat je met je ziel onder je arm loopt! Ik geef je gewoon vanaf hier een hele dikke knuffel! (en ik blijf natuurlijk duimen voor je)

ST, ja het zou best kunnen dat het al aan het zakken was. De gyn weet dat natuurlijk niet want heeft alleen de waarde op die donderdag bepaalt. Ja hij was niet zo hoog maar je hoort ook genoeg verhalen waarbij het wel goed afloopt. Jij hebt echt enorme pech gehad. Het ligt ook absoluut niet aan jou, nooit aan twijfelen hoor; het embryo'tje was kennelijk toch niet sterk/goed genoeg om uit te groeien tot een beebje. Anders was ie echt wel bij je blijven zitten.
    En ja, je moet wel een goede partner hebben die je steunt in de mmm anders trek je het idd niet (hier zou mijn ex het ook niet hebben getrokken denk ik).

Heros, utro beinvloedt een test niet en je zou best donderdag al een testje kunnen wagen hoor. Je zit dan 12 dgn na tp toch?

@hier: flink beroerd door de verkoudheid! Bah bah bah! Ik baal er ook zo van! Echt mega verkouden ben ik, het loopt overal uit en ik hoest de longen uit mn lijf! Ben dan ergens ook bang dat dit niet goed is voor bib maar goed, ik voel nog steeds niet dus het gaat vast allemaal goed.

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @ST: Jeetje dat is een flinke daling :( Vind het echt zo ontzettend k*t voor je ! Hele dikke digi knuffel van mij.
    Dank je wel meis en het maakt helemaal niet uit dat je gister niet met me mee kwam zenuwen, dat begijp ik helemaal hoor. Mijn HCG is geprik 12 dagen na tp.

De volgende tp gaat zeker gewoon een topper worden, ik begin nu alvast met duimen voor je :)
    Ben je nog steeds zo beroerd ?

@Timon: Wat balen om te lezen dat je je zo verdrietig voelt :(. Ik blijf duimen voor je hoor. Ik begrijp heel goed dat je het allemaal zat bent. Kan je er met iemand over praten ? Misschien helpt dat wel !?

@Heros: Spannend hoor, donderdag kan je zeker al een testje wagen !!!

@Susan: Beterschap voor jou, hopelijk knap je gauw weer op !

4. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    tat: thanx meid,..gaat helemaal goed komen ;)

suus: idd,...die mannen hebben we gewoon nodig!!! (al zeggen we dat natuurlijk niet he?! :p hihi) denk idd dat het embryotje toch niet sterk genoeg is geweest! helaas!! en dat ik donderdag idd al aan het afbouwen was! de gyn kan dat natuurlijk niet zien/voelen/weten! t heeft gewoon niet zo mogen zijn deze keer!!
    hoe moeilijk dat ook te berijpen is!
    en wat vervelend dat je zo verkouden bent meid!!!!! maar maak je geen zorgen om de beeb hor!!! die heeft daar geen last van!! en ziek jij maar ff lekker uit!!! ;) knuf

loontje: zeker flinke daling!!! (vandaar mn vermoeden dat t toen al aant dalen was) en bedankt voor je knuffel!! doet me goed :D
    ik vind je waarde op dag 12 super hor!!!!! geen reden voor paniek!!!! gewoon lekker genieten!!!! ;)
    enuh,...ik ben niet meer zo beroerd en sinds ik op mn werk ben , ben ik niet meer naar t toilet geweest! wel ben ik gewoon niet vrolijk en sip en heb ik nergens zin in! net als manlief! die belde net ff voor peptalk die zit zich helaas thuis in zn eentje op te vreten! en vind dat zoooo erg!! doet me verdriet maar kan helaas niet weg nu! al wil ik gewoon heeeel graag lekker naar hem toe en samen onder de wol kruipen! maar morgen zijn we beide vrij! das wel lekker!!! en ik hoop dat ik t van me af kan zetten zodra ik ongesteld ben! hoop dan weer mezelf op te kunnen pakken voor nieuwe ronde! en dit achter me laten!!

5. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    loontje: sorry voor de late reactie maar had erover heen gelezen denk ik... nee voel mezelf gewoon zoals altijd.. voel wel af en toe wat menstruatie klachtjes. maar die gaan ook weer weg..
    heb wel wat aders op mijn borsten die goed zichtbaar zijn..
    maarja alles zo onzeker door die bolletjes..
    durf niet goed de test te doen... bang voor weer een teleurstelling..
    maarja morgen doe ik de test en hopen voor het beste...

maar dames.. lees allemaal verdrietige verhalen... wat erg zeg... hoop dat iedereen erboven op komt.. iedereen hier weet wel wat jullie meemaken.. het is echt een moeilijk tijd.. maar blijf sterk he... (K)

terechte status: (( dacht je dat bevallen pijn deed, wat dacht je van zwanger worden))

het is allemaal niet makkelijk.. maar allemaal positief blijven.. ookal is dat moeilijk.. we zullen allemaal een keer een mooi kindje in ons armen kunnen nemen.. daarop blijven vertrouwen..

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Loontje; gefeliciteerd meid!

ST; knuffel voor jou (en zometeen stuur ik je een PB)

Tat; geen gele sticker en verwarring wat betreft de bijsluiter kan ook door het verschil in inname zijn. De bijsluiter is geschreven voor inname via de mond. Bij vruchtbaarheidsbehandelingen gebruik je het vaginaal en zijn de bijwerkingen anders.

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @zeehondje: dank je wel. Ik vind het nog steeds erg eng.
    Ga morgen nog maar even testen, kijken of het streepje donkerder word. Hoe gaat het met jou ?

8. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @cm: succes morgen met de test, ik duim voor je !

9. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel.. zodra ik het weet zet ik het op het forum,,

10. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Thanks zeehondje! Heb sowieso nog even gebeld met de apotheek en omdat het een mogelijke bijwerking is zit er ook geen sticker op.

Cm succes morgen met je test!

Jij ook trouwens loontje!

11. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    cm succes morgen met de test hopelijk heel mooi nieuws!!!

st dat is inderdaad veel gezakt jah. bah wat klote zeg. een hele dikke knuffel meid!!!! en bah wat vervelend dat je je zo slecht voelt (helaas ken ik het laatste keer ook misselijk van geweest echt overgeven ook) is allemaal spanning wat er ineen keer uitkomt.
    heel veel sterkte meid!!!

timon hopelijk ben je weer een beetje bijgekomen.
    duim nog heel hard voor je!!

heros hoe is het met jou?? al getest??

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @ego: mijn test ziet er niet best uit :(

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hè loontje, wat dan???

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Hij is iets lichter dan maandag en hij had natuurlijk donkerder moeten worden.

15. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Oh neeeee loontje!! :(
    Kun je bloed laten prikken vandaag? denk aan je en hoop gewoon heeeeel hard dat het goed gaat komen.... Knuffel!

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zou ook vragen of ze anders vrijdag bijv willen bloedprikken?
    Ik vind die kv testen altijd na de afleestijd tegenvallen. Pas na een poos zijn ze pas echt mooi zichtbaar. Is t dat niet gewoon?

17. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    2 uur later is hij nog steeds lichter, dus dat is het niet. Ik weet nog niet of ik eerder wil laten bloedprikken :(

18. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @susan79 en @girl86 nee hoor heb nog niet getest....wacht nog even af ;)
    @loontje nou ook geen gekke dingen doen hoor!! Gewoon zwanger blijven!

19. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden,

ik heb de test gedaan... en erg possietief :p
    heb zkh gebeld en heb een afspraak staan.

Bekijk bijlage 145437

loontje: heb je vanmorgen de test gedaan..?? misschien is hij lichten omdat je gister meer gedronken hebt. waardoor de urine niet meer zo geconsentreert is??

20. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cm89 ziet er goed uit!!

Deel Deze Pagina