@Cm: ziet er goed uit ! Gefeliciteerd !! @ego: ik zal zo een foto plaatsen, dan kunnen jullie het zelf even zien. Xxx
Hier de foto .... Voor me gevoel is het gewoon echt afgelopen en ga daarom ook niet eerder een bloedtest aanvragen, maakt voor mij geen verschil Bekijk bijlage 145441
loontje: maar heb je gister niet later gedronken? dat kan echt een groot verschil maken.. als me meer drinkt word het hcg hormoon ook verdunt.. waarom doe je morgen niet een testje en vanaf 20:00 weinig drinken.. of heb je dat al gedaan??
@cm: ik kan me niet herinneren dat ik veel of later gedronken heb. Ik ga vrijdag nog een testje doen en zal dan donderdag vanaf 20:00 uur niets meer drinken.
ik weet het niet hoor loontje. Enige uitsluitsel zou toch een bloedtest zijn, omdat je dan echt weet of je waarde gestegen is of niet. Maar je moet echt doen waar jij je prettig bij voelt!! En als dat vrijdag nog een thuistestje is, dan doet je dat meid. Either way, zijn we er hier voor je!! Knuf!
Hey meiden! @ST, hoe gaat het nu? Wat een zenuwslopende tijd heb je achter de rug... Wat een fijne man heb je trouwens! @Timon, niet de moed verliezen hoor hoe moeilijk het ook is....hou vol en mijn duimen draaien!! @Loontje, snap dat je je zorgen maakt maar ik zou nog niet teveel conclusies trekken na 1 zo'n test. Hij is ook maar heel iets lichter toch? Of is je voorgevoel ook anders, heb je kwaaltjes? Dikke knuf meid voor al deze onzekerheid! @CM, mooie test!! alvast voorzichtig gefeliciteerd dan maar! @heros, meis, hoe gaat ie? Heb je al testdrang? Ik wel hoor, haha! @hier, ik heb een beetje een voorgevoel dat het wel eens raak kan zijn maar ik test echt pas a.s. vrijdag op goede vrijdag. Ik ben een beetje bijgelovig denk ik... Ik testte bij Bente positief op een vrijdagavond maar ik denk dat het nu 's ochtends gaat worden. Dat is ook beter toch? Mijn voorgevoel is gebaseerd op een paar kleine dingen: ik houd een uur sporten nauwelijks vol terwijl ik in topconditie ben, kan beter ruiken, geen zin in koffie. Voor de rest heb ik nog steeds alle 'utrokwalen' maar die probeer ik te negeren!
cm, ziet er idd goed uit, voorzichtig gefeli! Nou Sportmama,...wie weet Wat goed dat je het volhoudt niet te testen. Hoeveel dagen na tp zit je op vrijdag ook al weer? Moet eigenlijk even het lijstje een opzoeken om te zien hoe ver iedereen is
Loontje, ik weet t ook niet hoor! Hij lijkt wel iets lichter ja maar vind het nou niet echt duidelijk ofzo. Sportmama, klinkt goed bij jou! En vrijdag moet dus een echte goede vrijdag voor jou worden! Hmmm, door al die lichter wordende testjes begin ik al bijna aan mn eigen zwangerschap te twijfelen... Ook omdat ik 0,0 klachten heb... Afspraak met mezelf: me niet gek laten maken en niet nog een keer testen. Nog 9 dgn en dan heb ik de echo. Tijd vliegt toch om! Gelukkig lijkt mn verkoudheid (neus en hoesten) minder te worden.
@tat, vrijdag is het 15 dagen na de tp, hoef je niet meer te zoeken naar het lijstje @Suus, inderdaad testen blijven doen maakt onzeker hè? Ik weet nog dat ik destijds bij Bente 'maar' 2 testjes heb gedaan en toen megalang wachten tot de 1e echo bij 11 weken (!!) Gelukkig voor jou nog 'maar' 9 dagen!
dank je wel meiden,,, :d ik wacht het gewoon af en ga ook niet verder testen. maar loontje blijf positief... @ sportmama, ik hoop een mooie positieve test ook voor jou overmorgen. @ susan, ik wist niet dat je al zo ver was... maar al bijna 9 weken.. geweldig... mijn echo zal ook op 8/9 weken zwangerschap zijn.. ben benieuwd hoe het is gegaan en wat je al ziet.... wel laten weten he...
@sportmama, fijn dat je al bijna mag testen....hoe gaat het bij jou? Hier een beetje stress......heb sinds vanochtend meer last van mijn liezen en heb heeeeeel licht donkerbloedverlies Voor ongi zou het zelfs nog te kort zijn.....25dagen pas! Meestal viel mijn ongi tussen de 30 en 40dgn. Wat zou dit nou weer kunnen zijn? Hoop dat het geen slecht teken is!!! Ik ga maar weer in de relaxstand en buiten in de zon zitten.
Heros, goed zo, niet over nadenken meid! Kan van alles betekenen he: een naderende ongi kan maar ook gewoon wat bloedverlies omdat alles beter doorbloed is tijdens een zwangerschap... Huppakee, op het wachtbankje nog jij en lekker genieten van het zonnetje CM, ik ben geen 9 wkn hoor! Ben bijna 6, zie banner
susan: ow sorry had niet na gekeken.. maar das toch wel lekker optijd de echo.. maar laat me maar weten hoe het gegaan is.. ben erg benieuwd.. heros: net zoals susan zegt terug op het wachtbankje.. kan indd vanalles zijn.. ookal is er nog geen zwangerschap vast te stellen. als er geen helder rood bloed is.. geen rede tot paniek.. toen ik bruin verloor heb ik gelijk de poli gebelt.. ze zeiden dat het 100 en 1 redenen kon hebben. maar zolang geen roodbloed komt geen rede tot paniek.. ik had toen wel een positieve zwangerschaptest en helaas is dat bij mij wel gekomen. maar lees over heel veel vrouwen die dat hebben en waar alles gewoon goed bij is. gewoon afwachten.. en niet te veel zorgen maken. nog 3 daagjes en dan mag je testen.
Meiden, ik bloed sinds 2 uur geleden. Niet helderrood maar wel redelijk wat...en last van mijn liezen... Het is dus over en uit hier! Helaas geen kertskindje voor ons:x
@sportmama, bah wat vervelend joh! Was dit ook zo'n beetje je ongi-tijd?? Veel sterkte meid!! @susan79 en cm89 we hopen er maar het beste van....het is niet meer geworden iig.
Sportmama, nee he! Ga je voor de zekerheid nog wel even een testje doen? Ik denk dat het zkh dat misschien ook wel wil nl?
sportmama bah wat balen meid. hele dikke knuffel meid!!! cm mooi testje hoor!!! gefelicitieerd. ik ben weer terug en heb een goeie 5 cellige emmy on board!!!