Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @sportmama: nee hè, wat ontzettend oneerlijk allemaal. Dikke knuffel van mij !

@Girl: super meis, nu goed gaan broeden !!

@ego: heb besloten om toch maar positief te blijven. We zien wel hoe het afloopt. Ik geniet nu gewoon nog lekker van het zwanger zijn .... Streep = Streep toch ?! :)
    Ik heb geen krampen enzo.

2. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook net wat bloed verloren.. maar voelde er helemaal niks van. en heb ook helemaal geen buikpijn.. wat raar.. zou het klaar zijn nu??

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @cm: wat het helderrood ? Het hoeft niets te betekenen hoor. Moet jij geen bloed laten prikken ? Rustig aan !

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    heey bah wat een onzekerheid voor veel meiden hier zeg. hele dikke knuffel voor al die meiden!!!!!

5. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    het was een beetje helder maar nu word het weer donkerder.. voel niet veel verder.. maar hoefde geen bloed te prikken.. alleen over 4 weken echo..

6. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah wat een rotdag vandaag voor sportmama, mij en nu ook cm89 :( Toch verlies ik nog steeds hele kleine beetjes donkerbloed. Meestal begint zo mijn ongi.....dus ben nu wel bang dat het morgen gaat doorbreken. Zo gaat het normaal ook namelijk! Maar, het is sowieso nog te vroeg 25dagen heb ik normaal nooit. Bah, wat een onzekerheid en nog niet eens een test mogen doen. Straks manlief maar vertellen hoe het er voor staat, die zal ook niet happy zijn. We waren zo positief allebei! Hoop zo dat dit morgen gewoon weer over is!!!

7. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    heros:
    het hoeft nog helemaal niks te beteken...
    kijk maar is hier: Bloedverlies - Medic Info

hier zie je onder innesteling.. was toevallig voor mezelf beetje aan het kijken... de hoop nog niet verliezen.. xx

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik spiek hier af en toe nog wel mee. Ben weer beetje uit mijn dipje gekomen.

Maar wat een spanning en onzekerheid hier weer.

@heros; deze cyclus is niet te vergelijken met je eigen cyclus. Je gebruikt allerlei hormonen. En als ik het zo lees zit je wel 2 weken na de punctie (lees eisprong). En de utro kan ook de ongi tegen houden. Maar kan dus ook wat anders zijn.

Voor alle dames succes en een dikke knuffel.

9. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks @cm89 dit geeft weer een beetje moed! Hoe gaat het bij jou?

@zonnetje1980 fijn dat je weer een beetje uit je dipje bent! Het is inderdaad precies nu twee weken na de punctie. Ben nog met de utrobollen bezig....vanavond nog twee, morgenochtend nog twee en dan is het klaar!

10. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja verlies nu weinig tot niets meer..! nu is het gewoon bruin.. en met afvegen (srry hiervoor) lichtbruin.. ik hoop dat alles nog goed is ben denk ik totaal 8 druppels rood bloed verloren en nu ist weer gewoon weg,, echt raar.. maar zal alles nu nog goed zijn??

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Als het een klein beetje bloed is kan het geen kwaad. Zolang het niet meer wordt en helderrood.

12. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was wel even helder rood... Maar dat was een beetje ook... Daarna werd het bruin kan het dan nog geen kwaad??

13. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    CM ik heb ook rood bloedverlies gehad (zelfs toen ik al 9 weken was) en kijk naar mijn banner...die kleine grapjas!

Dus nog niet teveel zorgen maken hoor! Als het minder wordt is het goed!!!!

De rest...wat een spanning zeg! Ik hou jullie in de gaten!

Liefs!

14. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    He meiden,

Ik ben er ook weer wat meer...

Meiden op het wachtbankje succes!!!!!
    Dames die zwanger zijn gefeliciteerd!!!!!
    En voor wie het nodig hebben een dikke knufff!!!!

@ Sportmama wat balen zeg!

@ Susan hoe is het met jou? Al last van kwaaltjes?

@ Zonnetje hoe is het met jou? Beetje uit je dipje gekropen?

@ Bloedverlies is zo lastig omdat het 2 dingen kan betekenen ten eerste zijn er zoveel vrouwen die tijdens de hele zwangerschap bloedverlies hebben,of alleen in het begin. Want als er al een kleine vaatje geraakt is bijv. bij gemeenschap enz enz...kan je al een beetje bloed verliezen,en kan ook innestelingsbloed zijn je lichaam maakt zo veel mee van binnen dus kan van alles zijn. Helaas kan het ook iets anders betekenen wat in mijn geval was een vmk...Maar zoals ik al zeg het kan zoveel zijn!

@ mezelf wij mogen weer verder en dat zal in mei zijn...hebben gelukkig nog 5 emmy's!

15. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    loesie: oh dat is fijn om te horen maar wat voelde je toen je bloedverlies had dan en hoelang bleef het?.. bij mij nu nog niet helemaal weg maar wel veel donkerder..

char: ik heb ook bij mijn eerste terugplaatsing een miskraam gekregen. daarom maak ik me nu een beetje extra zorgen. maar hoe ik mij toen voelde heb ik niet maar dat bleikt ook elke keer anders te voelen. net zoals een zwangerschap.. maakt het er alleen maar moeilijker op.. maar hopen voor het beste..

gewoon op me af laten komen maar.. de natuur doet wat ie moet doen..

16. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier veel te vroeg wakker en rare dromen gehad :(

*zucht* wat een spanning brengt dit toch met zich mee.....probeer me groot te houden en er voor manlief te zijn. Die was na mijn verhaal helemaal van slag. Blijf toch nog steeds het gevoel van ongi te hebben. Ben zo hard aan het duimen dat ik het mis heb! Laatste bollen genomen en nu maar weer afwachten *zucht*

Zag op ons schema van Mck dat ik op dag 16 kan testen en dat is morgen....ben benieuwd!

@cm89 lastig he?! Je zoekt naar een antwoord maar die krijgen we nog niet ;)
    @char1983 fijn dat jullie in mei weer verder gaan en dat je nog een mooie voorraad hebt.....wij hebben niets meer :( Zien jullie het weer een beetje zitten?

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    CM, ik werd s nachts wakker en toen ik naar de wc moest zag ik een donkere vlek in mijn onderbroek, had het licht niet aangedaan, dus ik dacht nog...vast niks...maar drukte het licht aan en zag toen dat het helderrood bloed was. Ook met afvegen best wel veel. Dat was tegen een uur of 4.00..

Had wel buikpijn, maar dan weet je natuurlijk niet of dat van de spanning is of iets anders...dat rood afvegen heeft wel de hele nacht verder geduurd en zo tegen een uur of 7.00 werd het bruin en minder...

Omdat ik al zover was heb ik gebeld en kon ik om 9.30 meteen een echo krijgen. Hartje klopte nog prima.

Ik hoop dat het nu inmiddels af is gezakt!

Loontje, hoe is het bij jou?!!?

Liefs

18. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Lief dat je het vraag Loesie.

Het gaat wel goed, probeer echt positief te blijven en ben vandaag weer lekker op me werk. Was gister thuis gebleven, kon het niet opbrengen om naar me werk te gaan en gelukkig begrepen ze het.
    Nu weer besloten om op zijn vroegst zondag te testen, maar ik twijfel ook heel erg of ik upberhaupt nog wel wil testen.

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Snap ik heel goed.

Denk wel iets anders, maar toen ik 13 weken zwanger was, toen zag ik nog een test liggen ergens. Vond het zo mooi om zo'n streepje te zien verschijnen dat ik nog een keer ging testen voor de lol.

Het streepje was echt veeeeeeeeeeeeel lichter dan de 1e test die ik gehad had! Ik schrok me dood!
    Achteraf blijkt dus dat je dan over je piek heen zit ofzo, maar ik zat toch in de stress...

Ik weet dat jij nog niet zover bent, maar het is misschien verstandig om te wachten. Of doe anders een digitale, zwanger = zwanger...dan hoef je niet naar streepjes te turen en of ze wel of niet donkerder zijn!

Werkse vandaag!

Liefs Loesie

20. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Je hebt helemaal gelijk Loesie, maar met een streepje kan je toch zien of je HCG omhoog gaat ? Ik neem aan hoe donkerder de streep hoe meer HCG. En met een digitale weet je dat natuurlijk niet. Ik heb nog 4 dagen om erover na te denken :) en volgende week dinsdag weer een bloedtest.

Deel Deze Pagina