Bedankt voor de lieve woorden meiden, nog even een ego berichtje, ben er later weer. Hier TP gehad. Helaas niet wat we gehoopt hadden. Het embryootje is maar 4 cellig, en de andere twee denk ik ook daarom vriezen ze niet in. We hebben heel weinig hoop meer eigenlijk, maar goed we proberen vertrouwen te houden. Vind het echt rot dat die bevruchtingen en het doordelen bij ons zo slecht gaat. Waar zou dat toch aan liggen vraag je je af? Maar goed wnderen bestaan, ik heb al even gegoogled en er zijn vrouwen die zwanger zijn van 4 cellige emmy's op dag 3.
Hmm dat is wel een domper Zora, maar inderdaad het kan nog.. wie weet maakt het embryo nog een groeispurt, zijn t gewoon trage starters?? Eigenlijk zonde dat ze dan toch niet nog een tweede erbij deden of niet? Ik ga voor je duimen en inderdaad wonderen bestaan . Dat de bevruchtingen & delingen minder goed verlopen, kan aan zowel de kwaliteit van de eicel als van het zaad liggen... Ook al pakken ze er een 'goed' zaadje uit, toch kan het dna schade hebben..dat is wat ik weet. Nou in ieder geval heel veel succes met die lange twee weken wachten!
@Zora: ik ga duimen dat het net zo'n toppertje gaat worden als jullie wondertje! Hoe staat het met de andere dames? @All: hier laatste oefenronde. Gisteravond nog geen 2e streepje te zien op ovu testen. Vanmorgen waren ze positief, ook de digi. 2 uur later was alles weer negatief. En net om 8 uur was alles weer positief. Zou bij een echte ronde dus morgenochtend IUI moeten hebben. Maar pff, heb echt geen vertrouwen in de ovu testen, maar moet het er mee doen. Zie hierdoor wel op tegen de 1e ronde.
Ik dacht dat je ovulatietesten pas na 11 uur s ochtends mocht doen? Voor de betrouwbaarheid? Plas en drink je wel minstens 2 uur niet van tevoren? Misschien waren daarom die 2e testen negatief? Wel irritant als je het hier alleen mee moet doen.. Ik zou liever een echo hebben.
Ik heb nog nooit een positieve ovulatietest gehad, vind het maar ondingen en veel te duur! (En ja, ik ovuleer wel netjes elke maand, dus waarom ik geen fatsoenlijke uitslag krijg.....?)
Ik had ze ook van Sensitest maar ze werkten voor mij gewoon niet zoals het moest. Misschien scheid ik ook wel gewoon heel weinig hormoon uit via mijn urine.
Heey Zora, eigenlijk gek dat je er dan niet twee terug geplaatst krijgt, toch? Dat kan toch in dit geval dan, dacht ik? Ik krijg 150 e.h. en hoop dat 't uberhaupt wat gaat doen, tot nu toe met de IUI's leverde 't niks op... Liefs, Elvi Liefs, Elvi
Ik heb 3 verschillende testen gebruikt deze ronde. Testen via Ebay, sensitest en ClearBlue digitaal. Je mag de hele dag door testen. Ik moet juist voor 10 uur getest hebben voor de IUI (moet voor die tijd gebeld hebben bij een posi test) De ene zegt je mag absoluut niet met ochtendurine, de ander zegt van wel. Ik heb ook liever echo's, maar dat mag nu dus niet ivm die stomme bezuinigingen Maar ik heb mn LH-piek gevonden en daar ging het om. Heb er geen vertrouwen in, maar heb geen keuze. Eitje is vandaag geweest, dus nu op naar mn ongi. Op naar de start voor een broertje of zusje voor ons wondertje
Al even niks meer gepost hier, maar wij hebben een besluit genomen om een tijdje te wachten met de terugplaatsing.
Even weer omhoog gehaald en aangepast... WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 2, Arnhem/Utrecht Ons wondertje: ICSI 2 UZ Brussel Claudia : 8/03 Gesprek + bloedafname Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje Kaajte: IVF, AMC-Gemini Den Helder Marlida: ICSI, VUMC Elize84: 2e ICSI, 1e kindje Wendy86: IUI 1 , MCA Alkmaar 1e kindje 007Poema: Cryo van ICSI 1, Genk, 1e kindje WANNEER STARTEN Zora: 9-2 start Deca Noekie: 15 februari Elize84: 20 februari start Decapeptyl Ons wondertje: start rond 18 Maart Ddees70: start Decapeptyl 22 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Dreamer: rond eind maart ongi Grotebabywens: Start IVF Maart Kaatje: 6 maart afspraak gyn Marlida: 7 maart Wendy86: april 007Poema: eind maart, begin april ECHO/ FM AFSPRAKEN 12 maart: FM 5 Noekie 12 maart: FM 2 Elize84 02 april: Uitgangs echo Ddees70 PUNCTIE 07 maart Zora 12 maart (waarschijnlijk) Noekie 16 maart (waarschijnlijk) Elize84 TP / IUI Hanneke88, TP halverwege/eind maart Kaatje: cryo tp waarschijnlijk eind maart Dreamer: IUI rond begin april Wendy86: Rond begin april TESTEN Elize84: rond 3 april ZWANGER
Hanneke: Knap dat jullie dat samen kunnen beslissen en dat je de tijd neemt om te wachten. Je hebt er gelukkig nog wat in de diepvries liggen. Wat is de reden dat jullie nu nog even wachten met de tp? Zora: Hoe gaat het? Elize: Jij zo dadelijk ook veel succes met de echo! Om half 11 ook weer een echo. Hopelijk zijn ze nu mooi door gegroeid. Het wordt steeds gevoeliger daar beneden dus heb goede hoop.... Gr Noekie
Zora Meis, hoe voel je je nu? Ben je heel erg teleurgesteld of voel je wel weer wat hoop langzaamaan opkomen nu? Ik hoop 't laatste voor jou!! Het kan echt nog alle kanten op, he! Ik duim voor je hoor Meis! Liefs, Elvi
Zora; ik duim voor je hoor!! Wat wordt er een hoop geschreven hier! Heel veel succes allemaal! Mijn hoofd zit even te vol om op iedereen te reageren dus daarom maar even zo.... Afgelopen weekend ongesteld geworden dus nu begonnen met het slikken van de Progynova. Na een maand rust voelt het toch dubbel om weer te beginnen met het circus. Altijd bang voor de volgende teleurstelling. Maar goed....no pain, no gain!?!? Morgen naar de gyn voor een uitgangsecho. Nu eerst eens even genieten van het prachtige weer!
@noekie, er zijn verschillende redenen waarom wij nu even willen wachten.. 1. omdat ik een nieuwe baan heb. 2. omdat mijn schildklier nog steeds te snel werkt en 3. vind het wel even lekker om even rust te hebben.
WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 2, Arnhem/Utrecht Ons wondertje: ICSI 2 UZ Brussel Claudia : 8/03 Gesprek + bloedafname Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje Kaajte: IVF, AMC-Gemini Den Helder Marlida: ICSI, VUMC Elize84: 2e ICSI, 1e kindje Wendy86: IUI 1 , MCA Alkmaar 1e kindje 007Poema: Cryo van ICSI 1, Genk, 1e kindje WANNEER STARTEN Zora: 9-2 start Deca Noekie: 15 februari Elize84: 20 februari start Decapeptyl Ons wondertje: start rond 18 Maart Ddees70: start Decapeptyl 22 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Dreamer: rond eind maart ongi Grotebabywens: Start IVF Maart Kaatje: 6 maart afspraak gyn Marlida: 7 maart Wendy86: april 007Poema: eind maart, begin april ECHO/ FM AFSPRAKEN 12 maart: FM 2 Elize84 14 maart: FM 6 Noekie 02 april: Uitgangs echo Ddees70 PUNCTIE 07 maart Zora 16 maart (waarschijnlijk) Noekie 16 maart (waarschijnlijk) Elize84 TP / IUI Kaatje: cryo tp waarschijnlijk eind maart Dreamer: IUI rond begin april Wendy86: Rond begin april TESTEN Elize84: rond 3 april ZWANGER
WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 2, Arnhem/Utrecht Ons wondertje: ICSI 2 UZ Brussel Claudia : 8/03 Gesprek + bloedafname Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje Kaajte: IVF, AMC-Gemini Den Helder Marlida: ICSI, VUMC Elize84: 2e ICSI, 1e kindje Wendy86: IUI 1 , MCA Alkmaar 1e kindje 007Poema: Cryo van ICSI 1, Genk, 1e kindje WANNEER STARTEN Zora: 9-2 start Deca Noekie: 15 februari Elize84: 20 februari start Decapeptyl/2 maart start Menopur Ons wondertje: start rond 18 Maart Ddees70: start Decapeptyl 22 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Dreamer: rond eind maart ongi Grotebabywens: Start IVF Maart Kaatje: 6 maart afspraak gyn Marlida: 7 maart Wendy86: april 007Poema: eind maart, begin april ECHO/ FM AFSPRAKEN 14 maart: FM 4 Elize84 14 maart: FM 6 Noekie 02 april: Uitgangs echo Ddees70 PUNCTIE 07 maart Zora 16 maart (waarschijnlijk) Noekie 16 maart (waarschijnlijk) Elize84 TP / IUI Kaatje: cryo tp waarschijnlijk eind maart Dreamer: IUI rond begin april Wendy86: Rond begin april TESTEN Elize84: rond 3 april ZWANGER [/QUOTE]
@Hanneke: Knap dat jullie even rust kunnen nemen. Is toch wel heel lekker denk ik . @Noekie: Hoe was jouw FM? We lopen nu toch heel gelijk op, want zie dat jij waarsch ook de 16e punctie hebt. @Grotebabywens: Lief dat je er naar vraagt, zal het zo schrijven. Ik kan me trouwens voorstellen dat jij denkt dat er met 150 EH niet veel meer kan gebeuren. Ga je precies hetzelfde middel spuiten? Misschien dat de werking versterkt wordt doordat je bij IVF ook decapeptyl moet spuiten? @Kaatje: Ik heb zelf altijd dat de hoop steeds groter wordt naarmate we weer verder in de cyclus komen . Misschien werkt dat bij jou ook zo? In ieder geval veel succes! @Zora: Hoe voel je je? @All: Ik had vanmorgen wel een goede echo. Heb nu sowieso 7 grote die zeker weten meedoen. Rechts heb ik 1 grote en 3 kleine, links heb ik 6 grote en ook nog stuk of wat kleine. Hopelijk gaan die kleinere ook nog groeien. De punctie wordt vrijdag of zaterdag. Ik mag woensdag weer terugkomen. Mijn bms was trouwens tweelaags en zag er goed uit. Wordt er bij jullie ook op gelet hoe dat is? Werken jullie ook nog steeds door? Ik heb er wel steeds meer moeite mee. Heb nu ook echt wel veel pijntjes en klachten. Melden jullie je ook ziek na de punctie t/m de terugplaatsing of niet?