Ik dacht ook dat die niet meer meededen, dat de kwaliteit dan al achteruit is gegaan? Maarja ik ben geen arts. Bij ons vinden ze het iig te groot, moet onder de 22 zijn geloof ik. Sterkte!
@Noekie: dat vocht klinkt niet best, is dat geen teken van overstimulatie? Alhoewel dat wat raar staat met zo weinig eitjes misschien. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat die 2 grootste meedoen (zeker niet als het pas maandag is) Dan hou je weinig over vrees ik... Sterkte meis!
Noekie, als je er echt totaal geen vertrouwen in hebt, zou ik om een escape IUI vragen hoor!!! Daar heb je dan nog wel prachtige kansen bij met deze aantallen, toch?? Wat naar voor je Meissie!! Hoop toch nog op een mooi wondertje!! Elize, tien, wat ene fantastische score zeg Meissie, WAUW!!! Ik hoop dat ik er ook zoveel zou mogen hebben. a.s. di. eerste FM Meting! Ben benieuwd! Liefs, Elvi
Even ego: we hebben 9 bevruchtingen! Dinsdag tp! Zijn superblij! Al weet ik dat dit alles geen garanties geeft; we hebben wel meer kans! Verder nog wel veel napijn en wat blaasklachten.
WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 2, Arnhem/Utrecht Ons wondertje: ICSI 2 UZ Brussel Claudia : 8/03 Gesprek + bloedafname Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje Kaajte: IVF, AMC-Gemini Den Helder Marlida: ICSI, VUMC Elize84: 2e ICSI, 1e kindje Wendy86: IUI 1 , MCA Alkmaar 1e kindje 007Poema: Cryo van ICSI 1, Genk, 1e kindje WANNEER STARTEN Zora: 9-2 start Deca Noekie: 15 februari Elize84: 20 februari start Decapeptyl/2 maart start Menopur Ons wondertje: start rond 18 Maart Ddees70: start Decapeptyl 22 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Dreamer: rond eind maart ongi Grotebabywens: Start IVF Maart Marlida: 7 maart Wendy86: april 007Poema: eind maart, begin april ECHO/ FM AFSPRAKEN 24 maart: echo Kaatje 02 april: Uitgangs echo Ddees70 PUNCTIE 16 maart Elize84 19 maart Noekie TP / IUI Kaatje: cryo tp waarschijnlijk eind maart Dreamer: IUI rond begin april Wendy86: Rond begin april TESTEN Elize84: rond 3 april Zora: 21 maart Noekie: 5 april ZWANGER
En Noekie wat heb je besloten? Ga je toch voor de punctie? Dan ga ik voor je duimen dat er mooie eitjes uit komen. Succes
Hier alweer hoofdpijn! Volgens mij komt het door de Progynova. Ik ga echt nooit meer aan de pil als dit gedoe voorbij is. Hebben jullie ook medicijnen bij een cryo terugplaatsing??
Ddees70: Ik ga er morgen gewoon heen en wacht eerst de echo af. Ik neem aan als het dan niet goed is dat dat ze zelf ook wel zeggen wat verstandig is. Nu momenteel erge krampen en steken in mijn buik. Er gebeurd in ieder geval wel iets denk ik...
Dank jullie wel allen. Vreemd genoeg krijg ik er wel zin in nu... Ik wil graag weten waar we aan toe zijn. Elize: Ik had je andere topic gelezen: paracetamol mag altijd! 4 x daags 2 tabletten is maximum. Het kan met alle medicijnen samen en ook bij zwangerschap/borstvoeding veilig.
Dankje Noekie, herken je het zelf ook? Kan me voorstellen dat je er wel 'zin' in hebt, ik vind het stukje voor de punctie ook best stressig, ben dan blij dat t zover is! En bij jou nu vooral, door al de tegenstrijdige berichten... Hoop dat er genoeg rijpe eicellen bij zitten!
Vandaag dus punctie gehad. Nou hou je vast! 14 aangeprikt en 10 eitjes gevonden! Ikke = Baarmoeder was weer schoon en zat geen vocht meer in. Dankzij de werking van Pregnyl. Punctie viel echt hartsikke mee. Zoals hun het hadden omschreven op het formulier: 'vlotte punctie' Daarna zelf nog even naar de intratuin geweest om kaarsjes voor onze 10 eitjes te halen. En nu ook nog steeds niet echt veel pijn. Morgen om half 2 een accupunctuur behandeling. Maar zoals jullie bergrijpen zie ik het weer helamaal zitten! Liefs Noekie
Wauw Noekie, zo wil ik m'n punctie ook wel hebben!!! Wat goed dat je ook al zelf naar Intratuin kan en zo! Maar niet alleen, toch? Noekie, had jij in de 'spuitweken' voor de punctie ook last van hoofdpijn en overgeven en zo? Liefs, Elvi
Elvi:Mijn mannetje was gezellig mee. Het gaat gewoon wel lekker nu. Iets narig gevoel maar is niet de moeite waard om mee bezig te zijn. Ik ben gewoon erg blij met het resultaat al weet ik wel dat we er nog niet zijn....donderdag weer een spannende dag. Maar voor nu voelt het even goed. Ik had wel last van hoofdpijn en misselijk 's morgens maar dat was alleen in het begin.
WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 2, Arnhem/Utrecht Ons wondertje: ICSI 2 UZ Brussel Claudia : 8/03 Gesprek + bloedafname Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje Kaajte: IVF, AMC-Gemini Den Helder Marlida: ICSI, VUMC Elize84: 2e ICSI, 1e kindje Wendy86: IUI 1 , MCA Alkmaar 1e kindje 007Poema: Cryo van ICSI 1, Genk, 1e kindje WANNEER STARTEN Zora: 9-2 start Deca Noekie: 15 februari Elize84: 20 februari start Decapeptyl/2 maart start Menopur Ons wondertje: start rond 18 Maart Ddees70: start Decapeptyl 22 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Dreamer: rond eind maart ongi Grotebabywens: Start IVF Maart Marlida: 7 maart Wendy86: april 007Poema: eind maart, begin april ECHO/ FM AFSPRAKEN 24 maart: echo Kaatje 02 april: Uitgangs echo Ddees70 PUNCTIE 16 maart Elize84 19 maart Noekie TP / IUI 22 mrt: TP Noekie Kaatje: cryo tp waarschijnlijk eind maart Dreamer: IUI rond begin april Wendy86: Rond begin april TESTEN Zora: 21 maart Elize84: rond 3 april Noekie: 5 april ZWANGER