Wat fijn Noekie! Krijg je morgen nog telefoon over bevruchtingen? Fijn dat het ook goed ging tijdens punctie. Bij mij kwam de pijn ook pas s avonds maar hoop dat hij het niet hebt zoals ik want dat is niet fijn!
Elize: Wij worden pas op de dag van de tp gebeld door utrecht. Tussen 10-11 en dan rond 14 uur tp. Het gaat nog steeds goed met de pijn. We wachten morgen wel weer af.
Ja ik heb vandaag de terugplaatsing om 14:00! Daarna bij thuiskomst gelijk door naar acupunctuur. Bij mij gaat het sinds vandaag iets beter, niet meer constante pijn en iets minder vaak plassen. Neem dan ook nog steeds wel pcm... Ben zelf wel blij dat wij al eerder gebeld worden door het ziekenhuis over bevruchtingen, zit je iets minder in spanning. Maarja, t is maar een paar dagen wachten. Jij hebt dan ook een dag eerder de tp dan mij! Gek dat dit zo verschilt he. Heb je nog steeds nergens last van? Ik hoop t voor je!
Noekie: Wat een super resultaat, op naar mooie bevruchtingen. Elize: Succes vandaag met de TP van een mooie emmy. Hier helaas game over. Vanochtend getest en helaas geen mooie tweede streep. Had er stiekem al rekening mee gehouden gezien de slechte kwaliteit van onze emmy. Nu even ongi afwachten en dan ziekenhuis bellen en bedenken of we meteen verder willen of niet. We moeten sowieso een rustcyclus houden en we gaan in juni met vakantie dus weet niet of het nog voor die tijd lukt. Ik probeer nog wel even bij te lezen af en toe hier! Jullie allemaal succes! Liefs!
WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 2, Arnhem/Utrecht Ons wondertje: ICSI 2 UZ Brussel Claudia : 8/03 Gesprek + bloedafname Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje Kaajte: IVF, AMC-Gemini Den Helder Marlida: ICSI, VUMC Elize84: 2e ICSI, 1e kindje Wendy86: IUI 1 , MCA Alkmaar 1e kindje 007Poema: Cryo van ICSI 1, Genk, 1e kindje WANNEER STARTEN Zora: 9-2 start Deca Noekie: 15 februari Elize84: 20 februari start Decapeptyl/2 maart start Menopur Ons wondertje: start rond 18 Maart Ddees70: start Decapeptyl 22 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Dreamer: rond eind maart ongi Grotebabywens: Start IVF Maart Marlida: 7 maart Wendy86: april 007Poema: eind maart, begin april ECHO/ FM AFSPRAKEN 24 maart: echo Kaatje 02 april: Uitgangs echo Ddees70 PUNCTIE 16 maart Elize84 19 maart Noekie TP / IUI 22 mrt: TP Noekie Kaatje: cryo tp waarschijnlijk eind maart Dreamer: IUI rond begin april Wendy86: Rond begin april TESTEN Zora: 21 maart Elize84: rond 3 april Noekie: 5 april NIET ZWANGER Zora ZWANGER
Elize: Nog steeds weinig tot geen pijn. Succes vanmiddag! Hopelijk een mooie tp. Fijn dat je je al weer wat beter voelt. Ik moet vanmiddag al naar de acupunctuur. Volgens haar moet het tussen de punctie en de tp. Ze haalt nu de spanning en hitte eruit zodat de baarmoeder bij de tp rustig is en vol energie. En dan moet ik nog terug komen op dag 12 na de punctie om de innesteling te bevorderen. Zora: Meisie toch! Zo jammer voor jou! Warme knuf!
@Zora: wat ontzettend jammer. Nu even rust dat heb ik als heel prettig ervaren. Hou je haaks! @Noekie: goed om te lezen van de accupunctuur. Ik ben er ook mee bezig maar met de eerst ivf niet. had al zoveel aan mijn hoofd dat het erbij ingeschoten is. Nu ga ik voor de tp en daarna. Hopen dat het helpt!!!
@Zora: ach jeetje meis Je had er al weinig vertrouwen in, maar toch is de klap hard. Dikke knuffel meis! @Elize: succes/veel plezier vandaag! (hmz, na al die jaren mmm heb ik nog niet echt nagedacht welke van de 2 nou van toepassing is bij een tp haha) Krijg je een echo van jullie emmy mee?
hoi meiden, Ik ben normaal gesproken niet zo van de forums en moet nog even wegwijs worden...maar heb me toch maar aangemeld.Sinds ruim 5 jaar een kinderwens, 10 mislukte iui-pogingen en 4 mislukte icsi-pogingen... Binnenkort intakegesprek in Dusseldorf, als het goed is in april icsi. Zijn er mensen ervaring in Dusseldorf? Of moet ik dan naar een andere topic?? Succes iedereen met de behandeling en alles wat er bij komt kijken...
@Zora: Jeetje wat balen zeg...je kunt jezelf nog zo voor houden dat het vast niet gaat lukken, de klap komt even goed hard aan. Vooral omdat bij jullie 1e kindje het eerst ook niet direct een topembryo was... Huil flink uit de komende dagen en hopelijk vind je de moed om verder te gaan. Misschien is het wel lekker om pas na jullie vakantie er weer voor te gaan. Je bent toch wel 2 maand bezig met een poging en als jullie pas weer in mei kunnen starten... Doe rustig aan en verwen jezelf...dikke knuffel!! @Noekie: Oh wat bijzonder haha. Die van mij zei juist dat ik binnen 2 uur na de TP bij haar moest zijn. In het boek van Zita West staat ook zoiets (weet niet of je dat boek kent). En ik ga dan 7 dagen na de tp weer terug. @Kaatje: Ik ben zelf geweest vlak voor de decapetyl, toen ik Menopur aan het spuiten was en nu dus pas weer.. Valt dus best mee hoe vaak. Mijn man is wel 3 keer geweest. De zaadkwaliteit was trouwens wel verbeterd. Van 0,9 miljoen levende zaadcellen bij de 1e poging, nu naar 1,5 miljoen levende. Is het beste wat hij gehad heeft tot nu toe. Zijn op zich kleine verschillen maar toch . @Dreamer: Mij mag je in de eerste plaats wel succes wensen, want heb de vorige keer als naar ervaren vanwege mijn gekantelde baarmoeder... Hopelijk valt het nu toch mee. En plezier natuurlijk ook, want ben wel ontzettend blij dat we weer zover zijn ! Helaas krijgen we geen foto mee...wel een papier met fotootjes van embryo's in verschillende stadia en erbij wat wij hebben.
@Karin: Zag hier ergens wel een topic helemaal over Dusseldorf, dus daar zitten de mensen met ervaring
He Zora Meissie, 't is toch elke keer weer een klap, zoiets!!! Heeeeeeeeeeeeeel veel sterkteknuffels Meissie!! Ik denk aan je!! Ego: Hier vandaag (tijdens eerste meting) 9 grote eitjes en een paar kleinere. Denk dat dat wel een oke score is, toch? Liefs, Elvi
@elvi: ja dat is heel mooi! @all: Gister tp van topembryo die helemaal op schema lag, verder 5 cryo's in hetzelfde stadium en vandaag bekijken ze de 3 andere of die nog gedeeld hebben en worden die misschien ook ingevroren. De tp ging verder goed gelukkig! Moet nu rustig aan doen, o.a niet tillen en niet bukken. Dat laatste is echt lastig.. Voel me verder beter vandaag. Had bij acupunctuur gevraagd of ze ook wilde prikken voor mijn overgeprikkelde blaas en het heeft geholpen! Ik had trouwens bloed in de buikholte wat het buikvlies pijnlijk prikkelt. Idd geen overstimulatie.
Dank voor de lieve berichtjes meiden. Ik moet zeggen dat ik minder verdrieitg ben dan bij de keren dat ik voor een 1e kindje ging. Ik heb nu wel troost aan mijn dochtertje. Ik hoop dat ongi nu snel doorbreekt dan kan ik een gesprek plannen in het ziekenhuis en kijken wanneer verder eventueel.
@Elize: dat klinkt heel goed! Wat een mooie score!! Nu maar even rustig aan, laat je lekker verwennen zou ik zo zeggen!!
Goed te horen Zora. Misschien ook omdat je nu weet dat het wel kan, omdat je al een kind hebt? Maar goed, alsnog sterkte en ik duim voor een volgende poging!
Elize: Wat fijn dat je ook cryo's over hebt gehouden. Dat zal ik toch ook wel graag willen maar ben er bang voor. Vorige keer ook niet gelukt en toen ook maar een 6-cellige terug geplaatst gekregen. Toch meer klachten gekregen gister avond. Een hele slechte nacht gehad. Veel steken en krampen en lopen voelt erg vervelend aan. Ik weet niet zo goed wat te doen... Vaak naar de wc en na het plassen doet het nog meer pijn. Het lijkt niet op een blaasontsteking.