Wat vervelend Noekie, klinkt toch ook als mijn klachten. Sinds de acupunctuur gister is het vele plassen over, bijzonder he. Verder heb ik nog wel last van mijn onderrug en gevoelige buik, maar voel me vandaag verder eindelijk een stuk beter. Mag ook wel na 5 dagen.... Bij mij werd dus gezegd dat door bloed in de buikholte het buikvlies geprikkeld werd. Neem je ook pcm? En warme kruik/heet elektrische matje... Wat betreft die cryo's, ja daar ben ik ook blij mee. De vorige keer hadden we 2 cryo's, maar die zijn allebei niet goed ontdooid, daarom heb ik er nu wat minder vertrouwen in hoor. Wel zijn de 5 die iig in zijn gevroren al wel in een verder stadium als de cryo's van de vorige keer... Dus wie weet. We krijgen binnen 2 weken nog een brief met daarin hoeveel cryo's we nu echt uiteindelijk hebben.
WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 2, Arnhem/Utrecht Ons wondertje: ICSI 2 UZ Brussel Claudia : 8/03 Gesprek + bloedafname Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje Kaajte: IVF, AMC-Gemini Den Helder Marlida: ICSI, VUMC Elize84: 2e ICSI, 1e kindje Wendy86: IUI 1 , MCA Alkmaar 1e kindje 007Poema: Cryo van ICSI 1, Genk, 1e kindje WANNEER STARTEN Zora: 9-2 start Deca Noekie: 15 februari Elize84: 20 februari start Decapeptyl/2 maart start Menopur Ons wondertje: start rond 18 Maart Ddees70: start Decapeptyl 22 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Dreamer: rond eind maart ongi Grotebabywens: Start IVF Maart Marlida: 7 maart Wendy86: april 007Poema: eind maart, begin april ECHO/ FM AFSPRAKEN 24 maart: echo Kaatje 02 april: Uitgangs echo Ddees70 PUNCTIE 16 maart Elize84 19 maart Noekie TP / IUI Elize84: 20 maart 22 mrt: TP Noekie Kaatje: cryo tp waarschijnlijk eind maart Dreamer: IUI rond begin april Wendy86: Rond begin april TESTEN Zora: 21 maart Elize84: 3 april Noekie: 5 april NIET ZWANGER Zora ZWANGER
Nou dat niet zozeer, behaalde resulteaten in het verleden zijn natuurlijk geen garantie voor de toekomst. Gezien onze slechte bevruchtingen en delingen kan het heel goed zijn dat we met onze dochter echt geluk hebben gehad. En of we dat nog een keer zullen hebben, tsja das afwachten. Het is meer dat ik weet hoe het is om zwanger te zijn, te bevallen, moeder te zijn die wens is uitgekomen. En heo graag ik ook een tweede zou willen hiermee prijs ik me al heel gelukkig, er zijn veel meiden die nog neit zo ver zijn. Jij in ieder geval heel veel succes! Ik duim achter de schermen mee voor jullie allemaal!
De wens is anders als je al een kindje hebt. Als je nog geen kinderen hebt, dan heb je niet alleen een kinderwens, maar ook een zwangerschapswens en moederwens. Als je al een kindje hebt, dan heb je niet meer die gevoelens/gedachten van: hoe voelt het om zwanger te zijn, zal ik ooit moeder worden. Je moederwens is al vervult. Het is dan echt nog een kinderwens. Maar deze wens is wel net zo sterk of soms/vaak nóg sterker, omdat je nu weet wat het is en je je kindje graag een broertje of zusje wenst. @Elize: superscore zeg! Nu proberen even rust te houden.
WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 2, Arnhem/Utrecht Ons wondertje: ICSI 2 UZ Brussel Claudia : 8/03 Gesprek + bloedafname Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje Kaajte: IVF, AMC-Gemini Den Helder Marlida: ICSI, VUMC Elize84: 2e ICSI, 1e kindje Wendy86: IUI 1 , MCA Alkmaar 1e kindje 007Poema: Cryo van ICSI 1, Genk, 1e kindje WANNEER STARTEN Zora: 9-2 start Deca Noekie: 15 februari Elize84: 20 februari start Decapeptyl/2 maart start Menopur Ons wondertje: start rond 18 Maart Ddees70: start Decapeptyl 22 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Dreamer: rond eind maart ongi Grotebabywens: Start IVF Maart Marlida: 7 maart Wendy86: april 007Poema: eind maart, begin april ECHO/ FM AFSPRAKEN Grotebabywens: 22 mrt 2de Fm 24 maart: echo Kaatje 02 april: Uitgangs echo Ddees70 PUNCTIE 16 maart Elize84 19 maart Noekie Grotebabywens: 24 / 25 mrt TP / IUI Elize84: 20 maart 22 mrt: TP Noekie Kaatje: cryo tp waarschijnlijk eind maart Dreamer: IUI rond begin april Wendy86: Rond begin april Grotebabywens: 27/28 mrt. TESTEN Zora: 21 maart Elize84: 3 april Noekie: 5 april Grotebabywens: 10 April NIET ZWANGER Zora ZWANGER
Elize: pcm zit ik al aan ja. Kruik mocht niet van de acupunctuur. Ze heeft juist net gister de hitte eruit gehaald. Moet wel zeggen dat de klachten daarna zijn begonnen. Ik zal gewoon rustig aan moeten doen ja.
Noekie Meis, ik hoop dat je pijn snel weg gaat. Zegt tegen buik Noekie: *Heey, doe dat arme Meisje eens niet zo'n pijn, schei uit*. En, helpt 't? Ik deed echt m'n best!! Liefs, Elvi
hihi... Ik praat de hele dag al met mezelf... en tegen mijn 10 kaarsjes die hier op tafel staan. Tis maar goed dat jullie dat niet kunnen horen! Jullie verklaren mij anders voor gek! Ik heb toch even contact opgenomen met het ziekenhuis. Volgens hun kwam het doordat de eierstokken aan het slinken zijn. Dat geeft steken en krampen. Rustig aan doen en weinig bewegen was hun advies. Dus ik lig nu lekker met de beentjes hoog op de bank 'little house on the Prairie' voor de zoveelste keer te kijken. Je moet toch wat he!
Hihi, die serie is idd wel behoorlijk vaak op tv geweest nu!! Heel veel rusten gewoon Noekie, komt 't vanzelf goed, zul je zien!!! Dikke steunknuf, Elvi
@zora: nee weet dat het geen garanties geeft, maar als ik naar mezelf kijk vraag ik me wel eens af of ik wel zwanger kan worden...gewoon omdat ik het nog nooit ben geweest. Jouw baarmoeder accepteert iig wel eem embryo... Nouja misschien druk ik me wat krom uit hoor! @noekie: ik mocht dat sowieso wel voor de tp en ook erna, sowieso voor rug.. Wat apart dat t zo anders is. Warmte hielp iig wel hier....
Nog even 2 uurtjes wachten Noekie en dan krijgen jullie telefoon toch?! Hoop dat ze bellen met goed nieuws!
Ik ben al gebeld! Van de 10 eitjes zijn er 9 bevrucht. 1 x 8 cellig --> deze wordt terug geplaats 3 x 6 cellig 5 x 4 cellig --> deze worden nog een dag in de gaten gehouden en ik hoor morgen of ze nog ingevroren kunnen worden. Die 3 van 6 cellig zijn nog in de race daarvoor. En hopelijk willen die van 4 ook nog even een groeispurt doormaken. Ikke = Happy! 14.10 uur tp
Jaa Noekie! Goed nieuws! Die 8 cellige loopt supermooi op schema dus! Hopelijk doen die andere nog mee voor de vriezer . Nou veel succes en plezier bij de terugplaatsing en daarna lekker rustig aan meis!
Ik lees net in andere topics dat je FM niet zo goed uitviel en je twijfelt... Kan je alleen mij ervaringen vertellen. Poging 1: op de echo 5 grote, toch door laten gaan, uiteindelijk 3 rijpe gevonden, 1 tp en 2 cryo's; toch een goede opbrengst. Poging 2: leken eerst 9 toen 6, laatste fm weer 9, bij punctie 10. Nu 1 tp, sowieso 5 cryo's en misschien wel 8... Wat spuit je precies? Ik dus Menopur en daarbij krijg je meestal minder eitjes maar van goede kwaliteit. Bij mij werd ook steeds gezegd dat ze liever iets minder hadden van goede kwaliteit, dan veel bijv 15-20, die zijn dan vaak minder van minder goede kwaliteit. Heb je nog een keer een FM?
Dreamer: Mooi gezegd, ik weet niet of mijn wens voor een tweede sterker is, maar een tweede is wel heel welkom en ik zou het voor Sara ook gewoon leuk vinden een broertje of zusje. Noekie: Sterkte met de pijn, ik heb ook nog wel een goede week last gehad van mijn buik, doe maar lekker rustig aan, ik duim voor je goede score met je emmy's!. Little house on the prairie, het blijft leuk, ik heb ze op dvd. Elize: Ik begrijp wat je bedoelt hoor, ik heb dat gevoel ook gehad toen ik nog nooit zwanger was geweest, vind niet dat je je krom uitdrukt hoor. Ik duim voor je meid! Elvi: Hoe is het met jou?
Wat is het hier rustig . Nouja dan maar weer een berichtje van mij . Vandaag goed nieuws gekregen van het ziekenhuis: we hebben uiteindelijk 8 cryo's. Dus alle 9 bevruchtingen hebben zich goed doorgedeeld. Supernieuws! Al wil het natuurlijk niet zeggen dat we ook echt 8 kansen hebben (gezien de vorige keer beide cryo's er bijvoorbeeld niet goed uitkwamen ), maar vast wel een paar??? Hopelijk voor een broertje of zusje . Vannacht werd ik wakker van enorme stekende pijn in baarmoeder..duurde ong. 20 min...wat dat nou was? Verder voel ik me goed, heb vrijwel geen last meer v.d. punctie. Wel vermoeider en het blijft wel gevoelig natuurlijk. @Zora: Hoe gaat t nu met jou? Al besloten wanneer jullie verder gaan? Gelukkig begrijp je hoe ik het bedoelde. Hoe is het met de rest?
Hier begonnen met decapeptyl. Nu wachten op mijn menstruatie. Als ik maandag nog steeds geen menstruatie heb moet ik weer bellen. Loopt niet zo lekker zo. Ben nu maar aan het temperaturen om het niet weer te missen. Kon gelukkig wel beginnen ondanks dat ik de vorige menstruatie gemist heb en dus niet aan de pil ben gegaan. Had maar 1 dag een beetje bloed verlies gehad. Veel succes met de wacht weken voor iedereen die daar aan toe is.