@Elize, goed gedaan, dat klinkt goed zeg! Dat zijn er echt heel veel! Daar zal vast een goede tussen zitten. Maar eerst deze...!!! @Ddees; onzekerheid is altijd vervelend. Ik hoop dat je gewoon lekker ongesteld wordt (duh??) en dan een prachtige cyclus met heeeeel veel folikels!!! Succes!! Hier nog steeds hoofdpijn maar vandaag wel lekker naar mijn sauna geweest en de hele middag in de zon gelegen. Heerlijk!!! Morgen echo van het baarmoederslijmvlies. Hopelijk kan ik dan stoppen met de progynova en een afspraak voor de tp maken. Nog één nachtje slapen dus....I hope so!!!
elize: super zeg! Ik ben een beetje jaloers hoor! Van de 9 bevruchtingen bij ons 1 topper terug geplaats en maar 1 cryo ingevroren vandaag. Maar beter iets dan niets toch? De pijn is vandaag al een stuk minder. Ook erg moe maar dat komt natuurlijk door de Utrogestan. Gele sticker he! Kaatje: Heel veel succes morgen! Ik zal voor je duimen dat je eindelijk met die troep mag stoppen.
@Ddees: Wat apart dat je je menstruatie gemist had of heb je dat vaker? Je bent nu dus helemaal niet aan de pil geweest? Ik hoop dat je menstruatie nu wel op tijd komt, zodat alles mooi schoon is etc. voor je start . @Kaatje: Hoe leek je BMS? Al een mooi 'bedje' voor de tp? Ik hoop het voor je! @Noekie: Ja ik had de vorige keer ook veel minder, had dit ook niet verwacht. Maarja, uiteindelijk is er maar 1 goede nodig, dus ik hoop gewoon dat wij allebei 3 en 5 april positief testen! Ga jij wel wachten op de testdatum? Ik heb het me wel voorgenomen deze keer. De vorige keer had ik 4 dagen van tevoren getest en negatief, maar niet ongesteld, dus voelde me slecht, maar had ook nog hoop. Twee dagen later zelfde verhaal. Dus ben er niets mee opgeschoten, behalve dat ik me het hele weekend rot gevoeld heb. Edit: ik ben ook doodmoe van de Lutinus (ook progesteronsoort) en voel me daarnaast een soort rollercoaster van emoties deze keer, echt van blij naar verdrietig naar boos en weer blij...niks aan. Heb meer last van deze bijwerkingen dan van het spuiten lijkt het wel...
Noekie en Elize: Ik duim mee voor jullie, en hopelijk vliegen de wachtweken om. Hier gaat het goed, wat scheelt het veel als de zon schijnt. 4 april hebben we evaluatie en dan is het even afwachten op we voor onze vakantie half juni nog een poging kunnen doen. Dat zal denk ik wel krap worden. We wachten het maar af....
De echo was helemaal goed vandaag, of zoals de gyn zei: "dat ziet er verdomd goed uit!" haha. Voordat ik naar het ziekenhuis ging kwam ik erachter dat ik helemaal niet mag stoppen met de Progynova, duh!! ALs ik zwanger ben moet ik het zelfs doorslikken tot de 12e week. Zal je zien dat ik nu net zwanger word, haha. Daar heb ik dan natuurlijk niks op tegen. Vanaf maandag komt daar Utrogestan bij en dan kan ik ook een afspraak voor de tp maken. Ik vind de pillen ook veel erger dan de spuiten. Meer bijwerkingen lijkt wel. Zou je toch niet verwachten.... Het goede weer helpt wel maar voor vandaag hou ik het voor gezien. Lekker een dutje gedaan en nu voor de tv met een soepie. Morgen weer een dag!! en dames, wachten is echt killing!!! Succes maar weer en allemaal een beebje deze lente!!
Elize: Ik wacht tot 2 april met testen. Dan is het 14 dagen na de punctie. De vorige keer kreeg ik daar bloedingen met een negatieve test. (Bleek toen wel zwanger te zijn later van een bbz. Test werd toen pas later positief) Dus als er die dag niks gebeurd ga ik testen. Geduld...
@Kaatje: fijn dat alles er goed uitziet! Haha nu al zwangerschapsdementie @Noekie: op naar een posi test! Zal toch tegenvallen zoveel bevruchtingen en zo weinig cryo's of valt dat mee? @Elize: hopelijk blijf je voorlopig last houden van de hormonen @All: Ronde 1 is begonnen Gisteren 1 dag te vroeg ongi geworden (LF van 11 dagen..) Morgen een afspraak maken voor de uitgangsecho, die mag ik op dag 11 doen zodat het een stiekeme FM is Maar verder keihard aan de ovu testen om mn ei te vinden! Brrr bibber tril tril. We zijn er klaar voor
Hoi dames, Wil even laten weten dat ik net op de valreep voor mijn eerste iui behandeling spontaan zwanger ben geworden! Yoehoe, kan het nog niet helemaal bevatten. Alle dames succes en ik hoop dat jullie net zo mooi nieuws mogen krijgen als wij! Toy Toy dames ik ga voor jullie duimen!
@Mimi: Proficiat! Wat zou dat een fijn gevoel zijn dat het alsnog spontaanis gebeurd. Geniet ervan! @Dreamer: Super dat je weer kan beginnen. Ik duim op een snelle positieve ovulatietest! Ik zie het niet echt als een tegenvaller. De vorige keer had ik van de 7 bevuchtingen maar 1 embryo van 6 cellig en de rest was allemaal slecht. Dit is in ieder geval al veel beter. @Elize: Hoe voel je je? @Zora: Fijn dat het al weer iets beter met je gaat. Ik hoop voor je dat je nog een poging kan doen voor je vakantie. Waar gaan jullie heen? @Kaatje: Wanneer is nu de tp? Wat een lekker weertje weer vandaag. Ik moet wel even wennen aan dat uurtje verschil. Fijne zondag iedereen! Liefs Noekie
@Zora: Blij te horen dat het goed gaat! Hoop dat jullie toch nog net een poging kunnen doen. @Kaatje: Super dat het er goed uit zag! @Dreamer: Veel succes! Spannend he! @Noekie: De vorige keer begon ik met een klein beetje spotting op dag 16 na punctie. Ik denk nog steeds dat het beter is dat ik gewoon afwacht. In ieder geval tot en met volgende week zondag dan! Heb jij verder adviezen meegekregen na de tp? Tegen mij werd gezegd niet zwaar tillen, niet bukken, geen gemeenschap, even niet sporten komende week... Ik word er een beetje zat van, vooral van dat 'niet bukken'..voor bijna alles moet je toch bukken. Ik heb ook niet meer echt last van mijn buik, ja soms even. Denk dat ik nu toch zo'n beetje wel weer alles kan doen? Hoe voel jij je? @Mimi: Gefeliciteerd, fijn voor jullie! @All: ik voel me vandaag wel okee... De dagen kruipen wel voorbij. Ben iig niet meer zo'n emotionele rollercoaster. Soms verbeeld ik me misselijk te zijn. En ben wel moe. Hele zere borsten. Maarja, dat was de vorige keer ook wel een beetje zo.. dus ja
@elize: Ik voel mij ook wel weer normaal. Geen last meer van mijn buik. Voor de rest vandaag ontzettend moe gewoon. Ik kan mijn ogen gewoon niet open houden en heb het steeds koud. Zelf buiten in de zon kan ik mij niet warm houden. Nog geen symptomen te bekennen hier. Ik heb geen adviezen mee gekregen maar probeer ook ze weinig mogelijk te doen. De vorige keren had ik altijd al last van de Pregnyl maar ook daar merk ik nu weinig van. De dagen gaan hier ook erg langzaam ja. Pff...
Nou nog geen menstruatie hier. Vorige maand was de eerste keer dat ik mijn ongi gemist heb. Nog van slag na de mislukte "zwangerschap". Maar nu nog steeds niet ongi. Mijn temperatuur is nog wel steeds hoog dus nog maar afwachten. En morgen dus maar weer bellen. Nee dus niet aan de pil nu, ze hadden wel goede hoop dat het zo ook wel ging. Hoor morgen hopelijk meer. Heb nu wel veel meer last van de decapeptyl dan de vorige keren. 's avonds veel hoofdpijn. @ All: Spannend hoor al die wachtweken. . .
Wauw Mimi, gefeliciteerd!!! Dat is echt super fijn! Fijn Dreamer dat je weer kunt beginnen! Testen, testen, testen!!! Ik hoor morgen wanneer de tp is!
Heej Elize, Thanx Meis, wat lief dat je ernaar vraagt!! Ik heb bijna 15 goede eitjes, ik hoor deze week welke goed genoeg zijn bevr. en welke evt. teruggeplaatst en/of ingevroren wordt. Ben heeeeeeeeeel erg benieuwd!! Bij jou ook alles goed gegaan lees ik? Spannend wel, he? Liefs, Elvi
Dank je wel allemaal! Zal voor jullie ook duimen dat jullie net zo'n mooie test mogen krijgen als ik!
Hier nog steeds geen menstruatie. Vandaag wel de temperatuur iets gedaald. Vanmorgen het AMC gebeld en ik moet donderdag komen voor een echo en bloedprikken. Dan hoor ik dus meer.
@Elvi: Oh dan is het dus toch nog goed gekomen ondanks de minder goede 1e FM, heb je de punctie al gehad dan?? @Ddees: Had je goed nieuws vandaag? @Noekie: Hoe gaat t bij jou? Ik heb echt precies dezelfde klachten als die jij gister omschreef. Vandaag was ik weer aan het werk, moest ook nog stuk rijden voor een overleg, had collega in de auto dus wat praten en reed 2 keer verkeerd!! Ben er dus niet helemaal bij. Heb nog steeds niet echt een superhumeurtje... Ben soms zo bang dat het straks niet gelukt is...
@Elize: Ik moest vandaag ook werken. Er ook totaal niet bij met mijn hoofd. Ik ben nog steeds zo moe. Ook nog erg slecht geslapen vannacht. Denk de hele tijd krampjes en steekjes te willen voelen... @Kaatje: Spannend!! Duimen maar! @Elvi: Heb je nu al de punctie gehad dan? Heb ik dat dan helemaal gemist?