@elize: Geen bloed gezien vandaag? Dan ziet het er voor jouw dus wel erg gunstig uit. Je zit nu op dag 14 na punctie/ovulatie. Ik kreeg de vorige keer op die dag de bloedingen. Hier het idee dat het waarschijnlijk weer niet gelukt is. Gewoon zo'n gevoel. Ik kan vandaag erg moeilijk het vertrouwen terug vinden. Het is nu dag 8 na de tp... Pff..
Mja ik heb ook nog niet een superpositief gevoel hoor Noekie, soms wel, maar dan ook weer niet. De vorige keer kreeg ik pas op dag 12 wat spotting, dus voor mij is dat meer dag 10 van jou . Dus zondag is voor ons beide de spannendste dag??? Neemt niet weg dat ik nu al meer op bloed gefocust ben . Dacht net dat ik wat voelde, bleek het weer die prut van de capsules te zijn.... Moeilijk he om positief te blijven. Ben echt zo bang voor weer die enorme teleurstelling.
Vanmorgen wat geschrokken..had ineens hele inlegkruisje vol met caramelkleurige afscheiding, nouja afscheiding, de prut van de capsules, maar dus met een ander kleurtje.... Maak me hier wel zorgen over. Het voelt ook wat weeig in mijn buik. Zucht.... Ok heb geen bloed gezien..maar het klinkt ook minder positief??
@Elize: Dat weeige gevoel heb ik ook al een paar dagen. En ook meer afscheiding hoor. Dat iets donkere kan ook door de innesteling komen denk ik. Maandag is voor mij pas spannend. Dan is het 14 dagen dpo. Gister ook steeds steken in mijn linker lies. Dus de schrik zit er in dat het weer verkeerd zit. Ben zo bang voor weer een bbz. Borsten zijn ook niet meer zo gevoelig. Geef mij maar de 1ste week van de wachtweken. Die tweede week is echt killing! Meid, ik hoop het zo voor ons dat het goed komt! Knuf!
@ Elize, ik sluit me bij Noekie aan. Je hoort het wel vaker dat vrouwen een paar druppels verliezen, en dat dat van de innesteling komt. Ik hoop dat het in jouw geval ook zo is. En zolang je geen bloed gezien hebt moet je hoop houden hoor Ik ga voor je duimen. En ook voor de andere dames trouwens. Ik heb nog even voor ik in die situatie zit, maar ik kan me voorstellen dat de wachtweken slopend zijn. Ik duim ook voor jullie.
@Elize: kan idd 2 dingen betekenen. Hoop dat het innestelingsbloed was! @Noekie: had je veel pijn bij je bbz? Kan me je angst goed voorstellen! Hopelijk waren het goede steken! @All: vanmorgen de eerste ovu test gedaan en zoals verwacht nog helemaal negatief. Heb de bibbers voor maandag. Is de officiele uitgangsecho (maar pas zo laat zodat we hem als fm kunnen gebruiken) Dus hoop dat er geen rare dingen te zien zijn!
@Dreamer: Ik had op het laatst veel pijn ja. Maar vooral de bloedingen waren erg vervelend. We waren er, op aandringen van mij, wel zeer op tijd bij (6 weken). Maar het begon ook met lichte krampjes op links en dat werd steeds erger. Vandaag niet zo veel last van gehad. Wel weer 'gewone' ongi krampen en zere borsten. Maar dat zegt niet veel bij mij. Heb ik alle wachtweken nog gehad. Wel sinds 3 dagen na het avondeten borrelende buik/darmen... Dit komt mij niet bekend voor van eerdere pogingen.
hallo allemaal, Zou graag mee schrijven met jullie!(als dat natuurlijk mag) Zal me even voorstellen,(samenwonend) mama van een dochter 2007(spontane zwangerschap) november 2009 start brusje! december 2010 huisarts/door gestuurt naar gynecoloog maart 2011 kijkoperatie endometriose/verklevingen,cistes,verstopte eileiders!!1e spontane zwangerschap is een wonder! augustus 2011 1e ivf behaneling 8 eitjes 1 bevruchting helaas mislukt! november 2011 1e icsi 9 eitjes 2 bevrucht,1 teruggeplaatst,1 cryo! helaas mislukt!cryo heeft het niet overleeft! februari 2e icsi 14 eitjes (uit 1 kant weggehaald ivm 1 eierstok achter de baarmoeder met ciste,konden ze niet goed bij) 10 bevrucht, 2 8¨cellige teruggeplaatst 25 maart!(2 cryo´s) 8 april testen! spannend voor ons allen,hopend dat 2012 voor ons allen een mooi jaar mag worden!!! groetjes mamai
@ Noekie misschien was het nog te vroeg voor een test. . . @mamaindy welkom en succes met de wacht weken
@MamaIndy: spannend! En wat een wonder is jullie dochter dan toch he. @Noekie: het kan nog te vroeg zijn voor een test toch? Ik heb een LF van 12 dagen. Dag 13 was digi negatief, dag 14 positief. Mijn duimen draaien nog voor je! @All: ovutesten gaven vanmorgen al 2e streepjes. Vergelijkbaar met 2-3 dagen voor mn ei bij de vorige ronde. Zou een vroeg ei zijn, maar zou kunnen. Spannend Ben echt benieuwd wat de uitgangsecho/fm morgen laat zien!
@Noekie: Wat kl*te meid... is nu 10 dagen na tp toch? Lijkt het er verder op alsof je ongesteld wordt? @ all: Hier dus wel...vandaag lijkt het meer op bloed, ik kan het niet ontkennen. Het is nog erg weinig. Nu is me verteld dat zolang de menstruatie niet doorbreekt, ik toch door moet gaan met Lutinus (progesteron) omdat er een minikans is dat je toch nog zwanger bent. Dus dat doe ik dan maar. Heb niet getest verder. Ga dat gewoon braaf op dinsdag nog doen. Heb er maar eentje in huis en geen zin om nieuwe te halen als het toch negatief is. En dinsdag kun je dan zeggen: het is echt niet zo. Heb er vanmorgen al een paar keer flink om gehuild (man liet ook al traantje) en zo zal het verdriet me de komende dagen wel af en toe flink overvallen. Ik denk dan gelijk: straks blijven we kinderloos achter. Dat is echt mijn grootste angst. Dat er nooit een kindje in ons huis rondrent en die me mama noemt... Ik denk ook wel eens dat ik gewoon niet zwanger kan raken ofzo. Gelukkig hebben we nog 8 cryo's, maar doordat de vorige keer twee stuks niet goed ontdooiden, heb ik daar op de een of andere manier ook niet erg hoge verwachtingen van. Lekker negatief he... Zijn ook al voor een 3e poging aan het nadenken. We overwegen dan toch Dusseldorf. Zijn niet erg tevreden over de zorg, ook niet heel negatief hoor, maar er is eigenlijk ook vrij weinig onderzocht enzo. Ook kun je ze niet erg betrokken noemen. Ik woon in Friesland en er schijnt een fertiliteitskliniek (opnieuw) open te gaan die ook samenwerkt met Dusseldorf. Deze kliniek stond heel goed bekend. Ik denk dat we een eventuele 4e poging ook nog zelf zouden betalen. Misschien gaan we daarna wel over naar een donor.... Hopelijk komt het niet zover. @Mamaindy en Dreamer: Veel succes
Lieve elize: Hier ook al wat bruine afscheiding. Dus ben er ook bang voor. Vandaag al meerdere keren in huilen uit gebarsten. We moesten eigenlijk naar een verjaardag maar ook daar kon ik mij niet toe zetten. Wat te doen met die ene cryo? Is het de moeite waard om een cyclus na te gaan bootsen als het dadelijk niet eens goed ontdooid. Dan weer voor niks allemaal hormonen in mijn lijf. Onze 3de poging gaan wij wel naar DD. Het is voor ons 1 uur en 15 minuten rijden. 19 april is daar een informatieavond en daar maar eens heen gaan om kennis te maken. Ik zal ook van de week een afspraak maken voor een intake. Er is een wachtlijst voor intake gesprekken heb ik gehoord. Alleen mijn Duits he.. Ik wil iig assited hatching uit laten voeren op de embryo's dan. Hopelijk willen ze dan wel nestelen. Je merkt al... ik heb er vandaag al goed over nagedacht wat nu en hoe verder. Iig geval beginnen met lijnen weer en kijken of ik dan toch nog eens een eigen eisprong kan krijgen. Vandaag de Utrogestan al verminderd naar 2 x daags 2 capsules. Ik heb genoeg van al die bijwerkingen die lijken op zwangerschap. Meisie...ik heb hier al een wondertje rond lopen maar begrijp je gevoel des te beter. Ik hoop zo voor jouw dat er ook een keer mama tegen jouw gezegd zal gaan worden. Dat verdient echt iedereen! (schrijf ik nu met tranen in mijn ogen...) Sterkte en er brand hier ook een kaarsje voor jouw! Liefs Noekie
Dames wat een verdrietige berichten Ik blijf toch doorduimen voor de kleine kansjes! Ik heb gekkere verhalen gehoord.
Hier de rode duivels vannacht op bezoek gekregen. En ze willen nog niet weg gaan... Dus toch Game Over!
Noekie en Elize, nee toch, he?? Meiden toch, he get wat een gedoe!! Ik wens jullie heeeeeeeeeeeel veel sterkte de komende dagen met dit rottige shitnieuws!! Gaat het een beetje Lieverds?? Dikke kus, Elvi
@Noekie: He bah vind het ook zo erg voor jou . Zoveel voor gedaan, eerst in de stress over aantal eitjes e.d. lijkt het uiteindelijk toch goed..en nu toch niet gelukt... Ik heb ook licht bloedverlies, ik weet niet goed wat ik met de Lutinus aan moet, mijn menstruatie is nog niet doorgebroken zoals anders dus ik gebruik het vandaag nog. Morgenochtend test en dan is het officieel finito.. @Elvi: Ben gister al heel verdrietig geweest, vandaag voel ik me heel mat...ik probeer er maar niet te diep over na te denken want dan doet het zoveel pijn... Maar we geven nog niet op! Hoe voel jij je meis?
Elize Meid, wie weet dan nog morgen, maar 't geeft niet veel hoop nee. Jekkes Meis, wat een gedoe!! Wat lief dat je ernaar vraagt, ondanks je eigen gedoe nu!! Ja, het gaat goed, ben alleen errug moe van de Utro en beetje obstipatie en niesen, waardoor je weer denkt dat je alles eruit hebt geperst he, je kent het waarsch. wel. Maar goed, zie vooral erg op tegen dit weekend als het allemaal duidelijk moet gaan worden!!! Liefs, Elvi