Ddees: mooie getallen, hopelijk zijn zijn het op dit moment mooie embryo's aan het worden! En hopelijk voel je je weer wat beter na de punctie! Kaatje: Mag je donderdag je test doen? Ik kon het niet uithouden zo lang en had eerder al een zwangerschapstest gedaan. Die was negatief maar ik was gewoon te snel geweest. Een paar dagen later was ie positief! Heel veel succes met het wachten tot donderdag. Donderdag is wel een grote dag voor ons allemaal! Hopelijk een TP voor Ddees, voor Kaatje de test en voor mezelf nog een echo om te kijken hoe het gaat met die menopur. Toch eens bellen of ze die pregnyl nou eens binnen hebben... En hoe is het met de rest?
@Nelis: Ben je al begonnen zonder dat je de Pregnyl in huis hebt? Dat is wel erg gewaagd. Pregnyl wordt pas weer in week 17 uitgeleverd door de frabikant in kleine hoeveelheden. (laatste keer dat het uitgeven is in kleine hoeveelheden was week 13. Zat jou apotheek daar niet bij?) Ovitrelle moet wel weer leverbaar zijn maar wordt ook vast gehouden door de groothandels. Als het voor spoed is geven ze het pas uit. Ik zal morgen weer eens horen hoe het nu met de Pregnyl staat. Op mijn werk (poli apotheek) hebben wij nog 2 ampullen Pregnyl en 3 spuiten Ovitrelle liggen voor nood. Dit staat dan gereserveerd voor de poli voortplantingsgeneeskunde voor spoed gevallen. De patienten in ons ziekenhuis mogen pas beginnen met de behandeling als ze Pregnyl of Ovitrelle in huis hebben. Lijkt mij inderdaad verstandig om maar eens te bellen met je apotheek... Hopelijk krijgen ze het op tijd binnen.
Ik ben er wel weer, nu nog zeurende pijn maar ja dat hoort erbij. Donderdag moet er toch wel een beetje geluk voor ons allen zijn. . . . Spannend hoor als je nog geen pregnyl hebt, hopelijk krijg je het snel.
Zo, ik meld me hier ook weer eens Ik ben ondertussen midden in een cyclus voor cryo teruplaatsing beland. Vorige week heb ik 5 dagen 2 tabletjes clomid moeten nemen, vanochtend echo en nu zitten er twee follikels en twijfelt de arts om nog door te gaan. Hij is bang voor meerlingen Maar ik dacht dat dat niet geldt bij een terugplaatsing? Of kan de Clomid de groei ook stimuleren na terugplaatsing waardoor er meerlingen kunnen ontstaan uit 1 embryo? Iemand ervaring hiermee? heb nu even geen tijd om van de rest bij te lezen, zal ik straks thuis wel even doen
Zo...vandaag contact gehad met het ziekenhuis en het negatieve nieuws verteld. Nog maar niet verteld dat ik straks naar Dusseldorf ga. Ik mag 1 mei komen voor een echo en dan mag ik hopelijk beginnen met de tp van ons enige cryootje. Spannend! Ik hoop zo dat ie goed ontdooid. 300 tabletten Progynova en 180 capsules Utrogestan!! Moet dat zo lang gebruikt worden voor een tp van een cryo??
WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 3, Dusseldorf Claudia : 8/03 Gesprek + bloedafname Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje Kaajte: IVF, AMC-Gemini Den Helder Marlida: ICSI, VUMC Elize84: 2e ICSI, 1e kindje Wendy86: IUI 1 , MCA Alkmaar 1e kindje 007Poema: Cryo van ICSI 1, Genk, 1e kindje Gabrielle: ICSI 6, Leuven, 3de kindje (2de levend) Nelis: 2e ICSI, Catharina Eindhoven, 2e kindje WANNEER STARTEN Ddees70: start Decapeptyl 18 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Dreamer: 23 maart ongi Grotebabywens: Start IVF Maart Marlida: 7 maart Wendy86: april 007Poema: eind maart, begin april Knorretje85 Start deca 7 april Gabriele: 5 april, suprefact neusspray Nelis: start in maart ECHO/ FM AFSPRAKEN 19 april: Knorretje85 uitgangsecho 01 mei: uitgangsecho Noekie cryo 16 aug: Intake Dusseldorf Noekie PUNCTIE Grotebabywens: 25 mrt. Ddees70: 9 april TP / IUI Kaatje: 2 april cryo tp (2) Dreamer: 5 april IUI-D Wendy86: Rond begin april Grotebabywens: 28 mrt. Ddees70: 12 april TESTEN Grotebabywens: 10 April Kaatje: 12 april (16 april bloedtest) Dreamer: 19 april NIET ZWANGER Zora Noekie Elize84 ZWANGER
WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 3, Dusseldorf Claudia : 8/03 Gesprek + bloedafname Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje Kaajte: IVF, AMC-Gemini Den Helder Marlida: ICSI, VUMC Elize84: 2e ICSI, 1e kindje Wendy86: IUI 1 , MCA Alkmaar 1e kindje 007Poema: Cryo van ICSI 1, Genk, 1e kindje Gabrielle: ICSI 6, Leuven, 3de kindje (2de levend) Nelis: 2e ICSI, Catharina Eindhoven, 2e kindje WANNEER STARTEN Ddees70: start Decapeptyl 18 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Dreamer: 23 maart ongi Grotebabywens: Start IVF Maart Marlida: 7 maart Wendy86: april 007Poema: eind maart, begin april Knorretje85 Start deca 7 april Gabriele: 5 april, suprefact neusspray Nelis: start in maart ECHO/ FM AFSPRAKEN 19 april: Knorretje85 uitgangsecho 01 mei: uitgangsecho Noekie cryo 16 aug: Intake Dusseldorf Noekie PUNCTIE Grotebabywens: 25 mrt. Ddees70: 9 april TP / IUI Kaatje: 2 april cryo tp (2) Dreamer: 5 april IUI-D Wendy86: Rond begin april Grotebabywens: 28 mrt. Ddees70: 12 april TESTEN Grotebabywens: 10 April Kaatje: 12 april (16 april bloedtest) Dreamer: 19 april NIET ZWANGER Zora Noekie Elize84 ZWANGER Elvi
@Poema, Alleen als je sex hebt lijkt me maar daar zijn ze dan bang voor denk ik.... @Elvi: Wat een mooie lijstje!!!! Hier nog 2 dagen.....pffffff. Zo spannend maar ik heb er echt vertrouwen in! Ik wil ook bij Elvi op het lijstje!!!
Kaatje, ik ben ook erg benieuwd naar je resultaat Meis!! Nog heeeeeeeeeeeeeeeeeel eventjes wachten Lieverd!! Wat een spanning, he!! Liefs, Elvi
Nee eigenlijk niet, doet geen zeer of zo. Wel nog in spanning of er mooie emmy's zijn. Kan morgen ochtend pas bellen of er een TP is.
Thanx Lieve Zoraaa!! Ik ben er ook megablij mee!! Ga er helemaal van genieten, nog wel een beetje voorzichtigjes aan, maar geloof er wel echt 100% in dit keer!! Ddees, aah, da's eigenlijk wel heel spannend dus. Lees dat je de vorige keer geen embryo's in de vriezer hebt gehad. Nu moet je er gewoon meer hebben Meis!! Ik ben heeeeel benieuwd!! Liefs, Elvi
@Kaatje: al de bibbers voor morgen? Testen al klaar liggen. Mn duimen draaien @Dees: succes morgen! Killing dat je pas morgen weet of er een tp is. Weet je helemaal nog niet of er bevruchtingen zijn? @All: ik heb sinds gisteren ongi krampjes. En vanmorgen had ik een veegje bloed! In al die jaren nog nooit bloed gehad. En mn temp is gestegen. Whaaaaaaa Nu duren de dagen nóg langer haha.
Spannend Dreamer zo plotseling bloed (zou natuurlijk qua tijd heel goed innestelings bloed kunnen zijn) "duim duim" . Het duurt nog zo lang voordat je kan testen spannnend! ! ! ! De vorige keer hoorde we ook pas op de dag van TP of er bevruchting is en of er TP gaat worden. Of er emmy's ingevroren worden horen we pas bij de uitslag van de bloedtest over 2 weken. Het is wel fijn om hier te schrijven en iedereen is zo lief en meelevend. Heel veel mensen in de omgeving weten dat we er mee bezig zijn, maar snappen dan toch niet hoe het is. En hier nou ja . . . . iedereen zit in het zelfde schuitje We hadden in september bij de intake gezellig zitten kletsen met een ander paar en toen dacht ik nog we moeten mail adressen uitwisselen, maar toen werd het chaotisch want iedereen werd een andere kamer binnengeroepen. Daarna was iedereen weer weg. Nu kwamen we hun maandag weer tegen en hebben we alsnog mail adressen uitgewisseld. Erg leuk! ! Kaatje moet je zelf testen of krijg je een bloedtest in het ziekenhuis????
@Dreamer....zoooooo das spannend!!!!!! @Ddees, zo ging het bij mij ook! Heel spannend of de tp doorgaat. En dan nog twee weken wachten voor je weet of er nog emmys zijn....het is echt een aanslag op je geduld!!! @all......ik vind het weer heel spannend deze keer. Het voelt goed maar je kunt er echt niks van zeggen...pffffff. Ik ga morgen zelf testen, net nog wat extra testen bij het kruidvat gehaald. Maandag moet ik bloed laten prikken maar dan is het al 14 dagen na de tp. Dat is meer voor de zekerheid. Ik hoop lekker te kunnen slapen vanavond. Net op de dijk een half uur naar een zeehond staan kijken!!! Hij had een hele lichte kop en daardoor was hij telkens heel mooi te zien. Ik vond het een heel goed teken!! En toen kwam ik ook nog de meest schatiige tweeling van anderhalf tegen!!
Goeie tekens Kaatje! Spannend hoor. Ik hoop dat je gevoel goed zit en je morgen een hele mooie 2e streep te zien krijgt!! @All: heb nu bruine afscheiding. Vind het toch een beetje eng, ook al zou het geen kwaad kunnen.