Wie ook Maart/ April 2012 voor iui/ivf/icsi of cryo tp?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    @Ddees: hopelijk heb je inderdaad een terugplaatsing! Hebben jullie gekozen voor 1 of 2?

@Kaatje: Gaaf, zeehonden in je achtertuin! En succes met die kruidvat-testen...

@Dreamer: maar gewoon afwachten he? Makkelijker gezegd dan gedaan..

@all: ik heb nu in plaats van pregnyl iets anders gekregen, namelijk de Duitse variant. Er zit volgens de omschrijving precies hetzelfde in dus dat zit wel snor denk ik. Brevactid heet het. Iemand ervaring mee?

Daag!

2. MVO

MVO Nieuw lid

12 apr 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik ben nieuw hier,
    en ook wij gaan beginnen aan IUI
    zit nu te wachten op de dag dat ik mag gaan spuiten met Menopur 75IE
    Allemaal heel spannend

3. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja een TP vanmiddag ! ! ! . Wij gaan voor 2 omdat ik al 37 ben.
    En Kaatje je laat ons wel in spanning zitten. Ik hoop op goed nieuws. . .

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje, vet spannend al die signs dan he!!

Ddeesje, spannend zeg vandaag!! Zet 'em op he Meis!! 2 Is altijd meer dan 1, hihi!!

Liefs, Elvi

5. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Negatieve test vanochtend. Nog niet ongesteld maar voel het wel komen denk ik...Krijg er steeds minder vertrouwen in dat ik ooit een kindje ga krijgen. Balen. Morgen ben ik er weer hoor of overmorgen, maar nu even niet...

Ddees: Super!!! Ik duim voor je!!!Joepie!!

6. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Nondeju Kaatje, wat een slecht nieuws! Na 6 IUI's, IVF en Cryo kan ik me je reactie voorstellen. Mocht het echt foute boel zijn dan wens ik je veel sterkte. Hopelijk krijg je toch weer 'zin' in nieuwe behandelingen en krijg je waar je al zo lang op hoopt!

Ddees, prima zeg, in ieder geval een TP. Weer een stapje verder in de goede richting. Heb je er twee gekregen?

Vandaag zelf controle-echo gehad. In totaal 8 blaasjes gezien. Daarvan was er 1 tussen de 12-15 mm en de rest was kleiner. Nog even doorspuiten dus met die Menopur. Ik had de Brevactid meegenomen en het was inderdaad precies hetzelfde als pregnyl. Zondag weer een echo. Aangezien we naar een herdenking gaan van een overleden kindje van vrienden van ons hebben ze speciaal een echo ingepland voordat ze eigenlijk beginnen. Zorg in Catharina ziekenhuis is top!

7. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Oh Kaatje wat een pech ik blijf nog wel even door duimen voor je, misschien was je gewoon te vroeg. . . . "knuf"

Vanmiddag 2 emmy's teruggeplaatst. Een 10 cellige en een 6 cellige.
    Van de 14 eitjes waren er maar 5 rijp, net zo weinig als de vorige keer. En als ze nu al een 6 cellige terugplaatsen heb ik niet veel hoop op iets voor de vriezer.

Nou beginnen de wachtweken. 27 april de bloedtest. Kon ik maar wat doen om de innesteling te bevorderen.

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ddessje, maar een tien-cellige is toch supergoed Meis!! Kom op Lieverd!!

Ach Kaatje toch, lieve Kaatje, nee he!! Wat vind ik dit ongelooflijk naar voor je Meis!! Ik kan me ook heel good voorstellen dat je nu even in een dipje zit. Neem je tijd he Lieverd!! Zit gewoon een klein traantje mee weg te pinken op de bank hier!

Liefs, Elvi

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kaatje: ach nee meis :(
    Had zo'n goede hoop voor je!
    Ik duim nog even door tot het tegendeel bewezen is meis.
    Dikke knuff.

@Dees: jeej 2 emmies binnenboord!
    Maar met een tp van een 6 cellige idd weinig hoop op cryo's.
    Of misschien hebben ze de 8 cellige juist gehouden voor eventueel cryo?
    Nu lekker rustig aandoen!
    Op je linkerzij slapen schijnt de doorbloeding goed te doen, worth trying.

@Nelis: sterkte zondag.
    Lief dat ze zo meedenken!

10. supersylvia

10 apr 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben hier nieuw
    ik ben met me partner samen bezig voor de tweede iui dus das wel spannend de eerste keer was mislukt heel verdrietig maar we proberen ons wel sterk te houden

11. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    @Ddees: Dat is zo moeilijk! Dat je niets kunt doen om de innesteling te bevorderen!! Ik duim voor je en brand mijn kaarsje hoor!! Die 6 cellige is natuurlijk niet zo groot. Bij mijn vriendin waren er ook 6 cellige teruggeplaatst en die kreeg al te horen dat er geen cryo's zouden komen. Uiteindelijk hebben ze er toch 2 ingevroren hoor!!! Dus het kan echt wel. En zo'n 10-cellige...Cool!!!!! Heel veel succes de komende 10 dagen!!!

@all: vanochtend nog maar een keer getest voor de zekerheid, ben tenslotte niet ongesteld, maar de test was maagdelijk wit!! Volgens mij krijg ik hier de komende jaren nog nachtmerries van, enorme witte testen, pfffffff. Eigenlijk wil ik nu een lekkere fles wijn en naar de sauna, maar dat durf ik dan toch niet...Maandag bloed prikken...

Er zit nog een enorme brok in mijn keel en een steen in mijn maag. Er gaan allerlei doemscenario's door mijn hoofd. Toen ik besloot dat ik een kindje wilde had ik nooit gedacht dat ik op dit moment uit zou komen. Dat gebeurt alleen bij anderen toch? Je weet het wel maar er écht rekening mee houden...nee. En nu heb ik nog 2 ivf-pogingen....zo weinig. pffffff.

Ik vind het heel fijn hier te kunnen schrijven want daar buiten gaat het leven gewoon door, de zon schijnt zelfs! Belachelijk!!! Dank jullie wel voor je lieve reacties!!

12. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje, Meis wat heftig wat je allemaal zegt nu, maar ik snap het wel!! Na zoveel behandelingen krijg je soms ineens zo'n domper-moment!! maar Lieverd, blijf er wel in geloven he Meis!! Kom op!!

Sylvia: Welkom hier!!

Liefs, Elvi

13. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Kaatje kop op hoor, ik weet het is niet altijd makkelijk.
    Ik ga zelfs langer wachten 14 dagen, ik denk niet dat ik zelf een test ga doen. . . .

De vorige keer had ik ook pas bloed/ongi na de bloedtest, en al had ik eerder een test gedaan was deze misschien wel positief, omdat er we iets van zwangerschapshormoon was gevonden

Ik blijf toch door duimen voor je ! ! !

14. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Dank jullie wel hoor!
    Ja sorry van dat heftige. Had vanochtend echt zo de balen!! Maar nu gaat het wel weer. Lekker op de dijk gelopen, evne boodschappen met een vriendin en toen mensendieck. Moet weer flink aan de slag met oefeningen!
    Ik wacht gewoon tot maandag de bloedtest en dan zie ik wel. Ik hoorde net weer iemand die bevallen is en een negatieve kv test had. Alleen de clearblue was goed. Dus wie weet. Maar ik denk het niet hoor, ga ik maar vanuit.
    Fijn weekend in ieder geval!!!

15. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kaatje, een dikke knuffel, en ik hoop voor je dat het toch raak is.

16. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    dag meiden,

ik zou het fijn vinden om met jullie mee te praten..
    ik zal me even kort voorstellen.
    Ik ben 31 jaar en woon in Gelderland. Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad en zit nu in de mm.
    Ik heb net mijn 3e mislukte IUI-poging achter de rug.
    Ik heb nog 1 poging en daarna door met IVF.
    Helaas zit er nu een cyste, dus even time-out...
    Ik ga jullie volgen...;)

Groetjes Jan10

17. supersylvia

10 apr 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik moet maandag naar het ziekenhuis voor de tweede iui zaterdag krijg ik me hormoon pregnyl
    dus echt hopen dat het deze keer wel gaat lukken het blijft altijd spannend dus ik ben wel blij dat ik hier ook me verhaal kwijt kan
    liefs supersylvia:)

18. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Hallo Jan10 en Sylvia,
    Welkom hier, het is idd heel fijn om hier te kletsen!! Heel veel succes met alles!! :)

Sylvia: Spannend maandag!!! Ik duim voor je!
    Jan10: Waarom krijg je maar 4 IUI pogingen? IK dacht dat het standaard 6 was? En moet je die cyste weg laten halen of gaat dat met medicijnen??

19. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

tot voor kort waren het hier ook 6 pogingen, maar uit onderzoek is naar voren gekomen, dat wanneer het in de eerste 4 pogingen niet lukt, het in poging 5,6 ook zelden succesvol is.
    Vandaar 4 pogingen en dan IVF.
    Ze hopen dat de cyste vanzelf weggaat. Ik ga eerst op vak en moet daarna meteen terugkomen voor echo.
    Als hij niet vanzelf weggaat zal hij weggehaald moeten worden. Kortom afwachten weer.... en wachten zijn we wel gewend of niet? ha ha

Liefs Jan10

20. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    succes Sylvia,

hoop dat het gaat lukken voor jullie!
    Mag ik vragen in wlek ziekenhuis je loopt?
    Spuit je de pregnyl ook zelf?

gr Jan10

Deel Deze Pagina