@Dreamer: Gatver!!! Weer een teleurstelling. Hou je haaks! @Diana: De punctie op zich valt best mee als alles een beetje gemiddeld verloopt. Je krijgt goede verdoving en kalmeringspillen. Leuk is het niet maar wel te doen. De week erna heb ik wel last gehad maar als je het een beetje rustig aan doet gaat het best. ik vind het in het niets vallen bij de emotionele belasting. Gaat het lukken, ben ik zwanger???? het wachten valt me telkens zwaar...Veel succes en op naar een mooi kindje!! @Gabrielle: ben benieuwd!!
@Dreamer: wat balen. Weer en teleurstelling. Dikke knuffel! @Diana: maar 7 eitjes? daar moet je dan super zuinig op zijn. Hoeveel denken ze tijdens de eerste punctie te gaan oosten? heel veel succes. @Ego: net telefoontje gehad en... ik mag vandaag toch met Gonal-F beginnen! Vanmorgen bloedgeprikt, en tijdens de uitgangsecho zei de verloskundige dat als ik het niet verteld had dat ik gisteren pas ongesteld was geworden, dat ze zou denken dat het toch een aantal dagen geleden was. Raar, he. Ik heb gisteren ook heel hevig gebloed, nu is het bijna niets meer. Ze zei dat er een restje van een follikel te zien was die de boel waarschijnlijk heeft opgehouden. Bloedtest wees dat alles goed was, dus ik mag beginnen. Gek gevoel...maar we gaan er weer voor!
Vanochtend echo gehad, alles is mooi rustig. En ik ben nu ook met puregon begonnen. Dus Gabrielle, we gaan nu gelijk op. Nu maar hopen dat het allemaal voorspoedig gaat. @ Diana, misschien wel een beetje een persoonlijke vraag hoor, maar hoe kan het dat je waarschijnlijk geen eitjes meer aanmaakt? Het is dus voor jou erop of eronder. Dat is wel spannend hoor. @ Dreamer, sterkte en een hele dikke knuffel.
@ Gabrielle, wij gaan zoals het nu lijkt gelijk op. Maar weet jij wanneer ik ongeveer de punctie kan verwachten ? Ik weet wel dat het per persoon verschilt maar dan heb ik even een richtlijn. Het is mijn eerste icsi dus alles is nog nieuw.
Ik ben vandaag ongesteld geworden. Drie dagen na het stoppen met de medicijnen voor de cryo-tp dus best wel snel. Mooi, want ik voel me meteen al wat beter. 9 mei kan ik dan beginnen met de decapeptyl. Dus nu eerst een paar weken rust. Lekker sporten, naar de sauna, zaterdag op een verjaardag een lekker biertje....even mezelf weer worden na al die hormonenzooi. Vorige keer heb ik op dag 28 pas de punctie gehad dus dat is dan ongeveer half juni...en dan maart/april bevallen Succes Gabrielle en Knorretje!!! Op naar een duo-zwangerschap!Gaat het een beetje met het spuiten??
Het is weer veel te druk geweest en ik heb niet zoveel op zp kunnen kijken. Morgen is ook de punctie al, wat gaat het snel!
@Nelis: veel succes vandaag! @Kaatje: zo even een paar weekjes helemaal jezelf. Geniet daar ook van, dan kun je fris en fruitig 9 mei weer beginnen. @Knorretje: idd, straks een duozwangerschap . Leuk, wie weet hebben we de pu en tp tegelijkertijd. Als ik me niet vergis zou ik de punctie zo rond 1 mei hebben. Inderdaad, bij iedere vrouw gaat het anders, maar je kan wel rekening houden met die datum. Spuit se
En het zit er al weer op! Wat een verschil met de vorige keer zeg! Toen merkte ik na de punctie al meteen dat het foute boel was en dat ik me niet meer kon ontspannen. Daarna heb ik een week plat gelegen met spierverkrampingen. Als ik ook maar lachte of op wilde staan krampte alles samen en viel ik flauw. Nu was het een wereld van verschil. Ondanks dat er meer follikels zijn aangeprikt, 14 in totaal, voel ik me nu weer vrij prima. Wel wat ongemak in de buik maar ik verwacht morgen weer helemaal de oude te zijn. De uitslag was trouwens ook goed: ze hebben 8 eitjes gevonden. Ook het zaad was in orde dus nu maar hopen dat ze mooie embryo's kunnen maken. Eventuele terugplaatsing is maandag om 11:00 uur. Wat een opluchting, de hele behandeling zit er weer op!
Nelis fijn dat het is meegevallen doe rustig aan als de pijnstilling is uitgewerkt kan het wat meer gevoelig worden. Maar gelukkig niet zo erg als de vorig keer voor je. De kramp onder in je buik kan wel wat langer aanhouden hoor, maar heel veel pijn mag het niet zijn. Mooie score 8 eitjes duimen voor mooie bevruchtingen.
Wat fijn dat het zo meegevallen is. 8 eitjes is een mooie oogst, nu op naar veel prachtige bevruchtingen en veel celdeling . Duimduimduim...
Kom nog even ego doen. Gisteren is gebleken dat het toch een vroege miskraam was Had hele erge rugpijn (leken wel rugweeën) en verloor gisteravond hele grote stolsels. Paar uur na de stolsels nam de pijn af en nu verlies ik alleen nog bloed. Was te verwachten na 2 dagen posi testen en een dag te vroeg 'ongi' worden. Maar hoopte dat het niet zo was. Hoop dat deze ronde blijvend geluk mag brengen! @Nelis: fijn dat het goed is gegaan en mooie opbrengst! @Kaatje: fijn dat je het nu kunt afsluiten en verder kunt! Hoop dat deze ronde meer succes brengt lieverd.
Hey dreamer, wat ontzettend balen! Veel sterkte! Hoop dat jullie volgende ronde beter gaat. Heb je me pb ook gehad? X [QUOTE=Dreamer83;12571015]Kom nog even ego doen. Gisteren is gebleken dat het toch een vroege miskraam was Had hele erge rugpijn (leken wel rugweeën) en verloor gisteravond hele grote stolsels. Paar uur na de stolsels nam de pijn af en nu verlies ik alleen nog bloed. Was te verwachten na 2 dagen posi testen en een dag te vroeg 'ongi' worden. Maar hoopte dat het niet zo was. Hoop dat deze ronde blijvend geluk mag brengen! @Nelis: fijn dat het goed is gegaan en mooie opbrengst! @Kaatje: fijn dat je het nu kunt afsluiten en verder kunt! Hoop dat deze ronde meer succes brengt lieverd.[/QUOTE]
Een vroege miskraam dreamer? Vandaar de positieve testen! Dat moet een extra klap zijn. Hopelijk kun je binnenkort weer de draad oppakken om toch nog voor een kleintje te gaan!
@Mari: tnx lieverd, heb je pb gehad, zal even antwoorden! @Nelis: is idd een extra klap. Mogen gelukkig meteen weer door, dus hopelijk geeft deze ronde blijvend resultaat.