Nelis, zet 'em op vandaag Meis!! 8 Eitjes is een mooie opbrengst!! Vast goede vibes Meis!! Dreamer, Meis, he get, dus toch idd!! Dat leek al heel erg zo!! Wel heftig dat ;t er dan toch nog ook op deze manier uitkomt!! Liefs, Elvi
@Nelis: heel vel succes vandaag! Hoe is het gegaan? heb je mooie emmy's gekregen? @Dreamer: oh, wat balen, zeg. Weer een klap. Dikke knuffel en fijn dat je zo positief doorgaat. Hopelijk deze ronde veeeeel beter!
Zenuwachtig aan het worden, zou het nu wel gelukt zijn? Ben nog steeds erg moe. Heb af en toe wat kramp in mijn buik. Had de zaterdag na de tp (tp was donderdag) heel erge kramp. Heb meer last van maagzuur dan anders. Darm krampen. Maar ja of dat goede tekenen zijn . . . . . Nelis heb je een goede tp gehad? Verder veel geluk voor iedereen.
Hallo allemaal, Vanochtend toch wel zenuwachtig geweest. Ik lag zelfs te dromen dat ik te laat zou komen voor de tp en dat ik niet kon bellen en nog meer van dat soort ellende... Maar om 9 uur werd ik vanochtend gebeld met de uitslag: van de 8 eitjes hebben ze er 6 kunnen bevruchten. Daarvan zijn er maar 2 gaan delen. Die twee zijn vandaag teruggeplaatst. Een 8-cellige en een 5-cellige. Ook al mag ik niet klagen met twee teruggeplaatste embryo's is de uitslag me toch wat tegengevallen. Maar ik ga gewoon super goed zorgen voor die dertien cellen in mijn buik. Dat het maar flink mag groeien, jullie zijn meer dan welkom!!! Als het niet eerder mis gaat mag ik op 9 mei een zwangerschapstest doen. Dan zit ik echter in Engeland voor mijn werk en op de 11e kom ik terug. Dan doen we thuis samen de test..
@ddees: buikpijn kan ook innesteling zijn. Voelt het als menstruatiepijn? Gek he, dat kan dus een goed teken zijn of een slecht teken. Kortom, daar heb je dus ook niks aan.
Ja precies een soort menstruatie pijn. Hoop dat het een goed teken is, want ik heb eigenlijk nooit menstruatie pijn . . . . Nelis gelukkig nog wel 2 mooie bevruchtingen voor je nu begint het wachten "duim duim duim" Bij mij waren het ook elke keer maar weinig rijpe eitjes nu van de 14 ook maar 5 rijp.
Ddeesie, Spannend hoor!! Zet 'em op Meis!! Nelis, maar er zijn wel echt twee goede teruggeplaatst dan hoor!! En dan nu even zo lang wachten....... Spannende tijden hier op 't forum!! Liefs, Elvi
@Nelis: bij mij vallen de resultaten ook altijd tegen, heb geen cryo's, maar ja, het gaat er om dat de emmy's blijven plakken. Ik ga hard voor je duimen. @Ddees: Een trost, ik had de laatste keer ook buik- en darmpijn, en toen was het raak. Dus, wie weet. Succes! Nog maar 3 dagen te gaan
@Ddees: klinkt heel goed, go girl!!!!! @Nelis: kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent dat er geen cryo's zijn. Je hoopt toch op zo veel mogelijk!! Nu maar duimen voor die twee prutskes die je bij je draagt. Kom op jongens, jullie kunnen het!! Er staat een hele leuke moeder op jullie te wachten!!!
Dank jullie allemaal! Dat had ik echt effe nodig. Of het nu gelukt is of niet, ik ben weer iets positiever gestemd. Dat is beter voor iedereen!
Hoi allemaal, Na een tijdje te hebben meegelezen met jullie, lijkt het me toch we fijn om ook mee te schrijven, met jullie mee te leven en mijn eigen ervaringen en spannende tijd met jullie te delen. Mijn eerste ICSI was in februari en ik had een tp van 1 embryo. Deze poging is mislukt. Nu gisteren voor de tweede keer een tp gehad van 2 cryo's, in natuurlijke cyclus. Mij bevalt dit heel goed, want ik heb het gevoel dat mijn lichaam niet beter gaat functioneren van die hormonen (het 'probleem' zit bij mijn geliefde). Ik hoef, omdat ik geen hormonen gebruik, geen bloed te prikken voor de uitslag, maar moet gewoon zelf testen. Ik vind het lastig te bepalen wanneer ik dat zal doen. Ik heb voor mezelf maar besloten dit 15 dagen na mijn eisprong te doen, mits ik nog niet ongesteld ben dan. Dat is op 4 mei. Mocht het negatief zijn en ben ik na een paar dagen nog niet ongesteld, zal ik nog een keer testen. Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie langer wachten? Ik merk dat ik het makkelijker vind toen het zh me gewoon een datum had gegeven. Verder heb ik nog een vraagje; leven jullie na een tp/IUI al helemaal als een zwangere vrouw? Of doen jullie alles en eten jullie alles wat je normaal ook zou doen? Ik hoop van jullie te horen en wens iedereen alles wat je op dit moment nodig hebt. Liefs, Bo
@Dees: ik had ook flinke ongi krampen! Ook bij mn dochter. Dus ik vind ongi pijn op dagen dat het nog lang geen ongi kan zijn goed nieuws! @Nelis: jeej 2 emmies on board! Snap wel dat je baalt dat er maar 2 zijn gaan delen. @Boterbloem: ik doe na de IUI wel rustig aan ja. Voelt fijner.
@Boterbloem: welkom hier. Ik leef idd als een zwangere vrouw na de tp: letten op je eten, niet naar de sauna. Ik doe het verder niet rustiger aan. Ik denk dat 14 dagen na je eisprong prima is om te testen lijkt me. Volgens mij kan het ook al eerder maar dan maak je jezelf ook gek omdat het vals negatief kan zijn. Dus "gewoon" je NOD afwachten en dan testen. Succes met wachten, want dat is zooooo moeilijk!!!
Hier toch vandaag een beetje bloed/roze dus ik denk dat deze ronde over is. Vrijdag de bloedtest en dan weten we het zeker. @ Bo: Vorige ICSI ben ik wel naar de sauna geweest en heb ik alles gedaan wat ik normaal ook zou doen. Deze keer niet naar de sauna geweest met sporten wat rustiger gedaan. Het ziekenhuis pakt voor de bloedtest 18 dagen na de punctie. Dus wat jij denkt zal wel goed zijn en hou dan die 18 dagen ook in gedachten als je na die tijd nog geen ongi en geen positieve test heb dan een bloedtest aan vragen. Volgens mij heb ik je ook al voorbij zien komen in het feb/maart topic ? ? @ Gabrielle & Dreamer kregen jullie ook een beetje bloed zo vlak voor de test dag? ? ?
Welkom hier Boterbloempje! Ik leef toch ook een beetje als zwangere vrouw na een tp: geen alcohol, gezond eten, en rustig aan doen. Maar dat komt vooral ook omdat mijn buik vaak dagen nog gevoelig is. Ddees: ja, ik kreeg vaak al roze, maar bij mij betekende dat geen goed nieuws . Maar, ik ken wel meiden bij wie dat niets te betekenen had en toch zwanger bleken. Dus, hou hoop! Vandaag eerste fm gehad, en we hebben een prima start. Links al 12 folikkels tussen 8 en 12 mm te zien, rechts maar 4 van tussen 9 en 12 (altijd een groot verschil gehad tussen de twee eierstokken). Hoeveel door gaan groeien is even afwachten. Vorige keren was het ook zo dat zo rond de 20 leken te zijn, maar sommige verdwenen/sprongen voor de pu, en anderen waren toch nog te klein voor bevruchting. Mijn baarmoederwand is ook al goed dik, 7,1 mm. Dus, ...geduld. Ik hoor vanmiddag wanneer ik terug mag komen. Knorretje, hoe was je fm vandaag?