Wie ook Maart/ April 2012 voor iui/ivf/icsi of cryo tp?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    #641 Diana75, 2 mei 2012
    Laatst bewerkt: 2 mei 2012
    Nelis, ik ga ook echt even lekker genieten en proberen nergens aan te denken! Idd lekker naar de sauna en een wijntje drinken!
    Enne de puntie voel mij alles mee! Heb gistermiddag veel geslapen, was helemaal onder zeil! Heb geen plaatselijke verdoving gehad alleen een roesje en dat ging goed. Voelde alsof er even geduwd werd ergens binnenin...meer niet. Niet veel napijn ook, maar dat heeft ws ook te maken met de kleine hoeveelheid eitjes dat er aangeprikt zijn? Kan mij voorstellen dat je bij 21 eitjes (mijn kamergenote) veel meer last hebt! Doe het zo weer!

X

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diana, kan het me helemaal voorstellen!! Nu ook lekker aan jezelf denken he Meis!! Even rusten en zo! O ja en vooral veel leuke dingen met vriendinnen doen en zo!!

Liefs Elvi

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, een heel mooi kloppen hartje te zien hier!!

Liefs, Elvi

4. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Elvi.
    Nu kan je nog meer gaan genieten en blij zijn ! ! !

5. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    Zijn jullie ook wat in gewicht gegroeid van alle hormonen en net niet zwangerschappen? ? ?
    Ik ben nu na mijn ongi 1 kg gegroeid terwijl dat er normaal toch voor is en daarna er weer af. Ik voel me helemaal opgeblazen en mijn buik is ook een beetje dikker.

6. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Elvi wat fijn! Gefeliciteerd. Wanneer ben jij uitgerekend?

@Dees
    Ik ben niet aangekomen na de punctie. Heb nu alleen wel iedere avond een opgeblazen gevoel en een opgezette buik. Ze hebben mij verteld dat je nog wel een aantal weken last kunt hebben van de punctie, dus misschien houd je wel wat vocht vast in de eiblaasjes.

7. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Mooi meis, gefeliciteerd!!! Lekker geniet nu!
    X

8. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hoi Dees, ik ben nu na de eerste ronde al 1 kg aangekomen en heb ook een beetje opgezette buik. Nu misschien ook wel van de punctie, weet ik niet. Maar het kan voorkomen liet ik mij vertellen...

X

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Lieverds!! 16 dec. is DE dag!! Haha!! Lieverds, vinden jullie het nog wel oke dat ik op dit forum gezellig mee blijf praten? Als jullie 't kwetsend vinden, moet je het ook zeggen, he!!

Liefs, Elvi

10. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    @Elvi: super, gefeliciteerd. 16 december...wow, bijna een kerstcadeautje :)
    Van mij mag je hier gerust blijven schrijven.

@kilo's: ja, ik ben weer aangekomen, ruim 2 kilo. Ach ja, het is voor een goed doel. Ik heb ook de laatste dagen erg veel trek gehad in chocola, dus, het ligt niet alleen aan de hormonen, mar aan troostvoedsel ;)

@ego: de punctie gisteren ging redelijk. Ik had daarna heel veel buikpijn (hooggeplaatste eierstokke, veel duwen erop, bekend verhaal) en kreeg gelukkig al snel via het infuus ibuprofen om even bij te komen. De rest van de dag geslapen, ik was helemaal kapot. Maar, we hadden 11 eitjes, dus dat isn en super aantal. Vandaag krijg ik te horen hoeveel er bevrucht zijn.

11. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    @ gabrielle: Wow Gabrielle, dat is spannend! Ik steek een kaarsje aan (toevallig komt mijn moeder ook langs, is gezellig). Toch gek dat ze die punctie overal anders aanpakken he? Die pijnstilling bijvoorbeeld. Overmorgen dan een terugplaatsing met een beetje (veel) geluk?

@kilo's: Dikkere buik heb ik ook. Ik zwalk zo rond de 70 kilo. En aangezien ik tijdens al die behandelingen last van mijn darmen krijg, word ik eerder lichter dan zwaarder. Maar dus wel met een dikke buik.

@ Elvi: wat mij betreft ben je welkom! Nu uitkijken naar 16 december. En ondertussen hopen dat je de zomer een beetje doorkomt. Gelukkig ben je in de winter op je zwaarst. Dan blijft dat vocht niet zo zitten! Ik ben bevallen van onze eerste ICSI-baby Lei op 20-6-11. Ik kreeg geen schoen meer aan!

12. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Helaas, maar 4 bevruchtingen. Daar baal ik wel weer van, er zitten vast geen cryo's tussen. Maar hopelijk wel mooie emmy's voor zaterdag.

13. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Gabrielle, ik ga voor je duimen dat er mooi emmy's zijn voor je tp.
    En ook dat ze blijven plakken.

@ Elvi, ik zou het wel raar vinden dat je niets meer van je laat horen. Dus gewoon blijven meepraten wat mij betreft !!!

14. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Gabrielle
    Wij hadden van de 9 eitjes ook maar 3 bevruchtingen, waarvan 1 hele mooie en dat is nu ons kindje aan het worden, dus laat je daardoor niet uit het veld slaan. Wel spannend hoor.

@Elvi
    16 december, net voor kerst. Mooi. Als ik op internet een berekening maakt wordt het 31 december. Klopte dat een beetje bij jou?

Hier nog steeds wat last van de onderbuik aan de zijkanten. Hopelijk allemaal een goed teken. Net wezen zwemmen en kreeg meteen al kramp in mijn tenen. Fijn....

15. Gabriellle

Gabriellle Bekend lid

6 jun 2011
    650
    0
    0
    Delft
    Dank je, Jelleke en Knorretje! Ik begin weer een beetje hoop te krijgen.

16. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Helemaal mee eens, Knorretje en Jelleke! Wij hadden er de vorige keer ook maar 3 en daar hebben we ook 1 kindje van! Succes aan je emmy's en succes alvast voor zaterdag!

17. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    @ Elvi gewoon blijven hoor daar krijgen wij hoop van.
    @ Jelleke 31 december klopt wel hoor wij waren gelijk en ik hoopte op die datum, mijn moeder (ze is al overleden) was op die dag jarig.
    @ Gabrielle Ik ga duimen voor mooie emmy's voor de terugplaatsing

18. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ddees
    Dat was dan wel mooi geweest inderdaad. Ik vind het nu nog erger voor je dat het nog niet is gelukt. Mijn schoonvader is ook overleden. In tijden als deze denk je daar toch wel veel meer aan hoor. Ik ga de volgende ronde een kaarsje voor je branden.

19. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Maar toch 4 bevruchtingen! Hoop voor je op mooie emmy's voor zaterdag! Ik duim voor je!
    X

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Lieverds, blijf hier ook graag meekletsen!! Omdat jullie zo lief zijn en om jullie ook hoop te geven!!

Jelleke, alle berekeningen kloppen hoor!! Wanneer heb je je echo ook alweer? Spannend he!!

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina