Wie ook Maart/ April 2012 voor iui/ivf/icsi of cryo tp?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jelleke Meis Mooi zo!! Ennuh, dat zeurende gevoel af en toe is ook juist goed. Het zijn je baarmoeder en banden die groeien en dat moet ook hoor!! Zet 'em op Meis, spannend, he!

KleineMeis, je maakt 't wel superspannend voor ons he!! Zet 'em op vandaag met testen Meis!!

Liefs, Elvi

2. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hoi meiden,

Even niet aanwezig geweest...maar lees nu weer even bij!

@Kaatje, hoe is het nu met je meis?
    @Kleinmeissie, spannend meis! Duim voor een positest!

Hier; gesprek gehad vrijdag en de arts gaf aan dat als ik de volgende ronde weer 1 á 2 eitjes heb ze geen derde ronde met mij ingaan! Zo die kwam even aan zeg! Dus nu moet het gaan lukken anders is het de 2e en laatste poging en blijven we dus kinderloos?! Dat is even flink k*t om te horen!! Daar ga je toch niet vanuit als je daar onder behandeling bent en net 1 ronde achter de rug hebt? Ze weten neit eens wat er precies aan de hand is, ja dat ik mogelijk in het voorstadium van de overgang zit en dat er van de 2 follikels (grote en kleine) 1 eitje was die onrijp was en dat het te langzaam groeide.... pfff....we hebben besloten eerst op vakantie te gaan in juni en alles even te laten varen en in juli voor de 2e ronde te gaan!

Moet nu alle moed weer even verzamelen...

Liefs D.

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Diana, wat heftig meis! Geef de moed niet op, he!! Misschien second opinion doen elders? Liefs, Elvi

4. kleinmeissie

3 nov 2011
    10
    0
    0
    horeca/huisvrouw
    groningen
    Jeej heb vanochtend getest en dik positief... Nu test ik morgrn ook nog 1 voor zekerheid ... Iedereen bedankt voor de steun en duimen... Hoop dat iedereen z' n test mag krijgen

liefs x

@ diana... Wat heftig zeg..de moed indd niet opgeven.. Kom goed xx

5. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diana, wat heftig hoor, maar idd, geef de moed niet op hoor!

Kleinmeissie wat ontzettend fijn! Weer een geluksvogel onder ons! Geniet er maar lekker van.

6. kleinmeissie

3 nov 2011
    10
    0
    0
    horeca/huisvrouw
    groningen
    @jelleke81 dank je wel... ga ik zeker proberen.. en hopen dat alles goed gaat nu

x

7. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Zo dat is even geleden. Aangezien ik ruim een week weg ben geweest heeft het wel even geduurd om al jullie verhalen terug te lezen!

@Gabrielle, wat verschrikkelijk zeg dat ze niet zijn gaan delen en dat het nu einde oefening is voor jullie. En hoewel ik denk dat je dit niet meer leest wil ik je heeel veel succes wensen. En ik wens je toe dat je flink mag genieten van je dochter.

@Desiree, poeh, toch wel heftig nieuws. Hopelijk kun je lekker genieten van je vakantie en is 3 maal inderdaad scheepsrecht! Lastig zeg om positief te blijven in dit hele proces. Succes meid!

@Kaatje, heel veel succes deze ronde. Ik weet niet waar je woont maar ik stuur een hoop positiviteit naar je toe!

@Diana, mooi gezegd hoor, van dat visualiseren. Ik zag die eitjes ook echt al voor me toen ik die spuiten zette! Soms zou ik ook zweren dat ik ze voelde groeien. Maar wat een nieuws heb je toch gekregen. Er moet een enorme druk op je rusten! Super veel sterkte en succes!

@kleinmeissie: Hatsikideeeeee! Positief!!! Gefeliciteerd en geniet er maar van. Gisteren stiekem een beetje Moederdag gevierd dan?

Ik ben vanwege mijn werk met 37 pubers naar Engeland geweest. Ik moest daar op woensdag testen, niet echt fijn zo alleen en alleen maar mannelijke collega’s om je heen! Voordat ik vertrok op zondag (wachtdag 14) hebben we al een keertje vroeg getest. De test was negatief:(… Toch heb ik in Engeland nog 2 testen bij gekocht. 2 testen voor 1 pond. Die testen gaven op de officiële testdatum, woensdag, ook een negatief resultaat. Éen test had ik om 3:00 uur ’s nachts gedaan en de andere om 7:00 uur. Een enorme tegenvaller aangezien ik nog steeds niet ongesteld was geworden! Ook was de opa van mijn man overleden in de tijd dat ik in Engeland zat. Extra vervelend dat ik nu ook weer moest bellen met negatief nieuws over de testen. Ik schaamde me regelmatig kapot voor het gedrag van onze leerlingen en de tranen zaten dan ook vaak erg hoog. Maar goed dat het daar zo vaak regende. Dan zag je die tranen ten minste niet. Inmiddels zit ik op 21 dagen na de TP. Aangezien ik nog steeds geen tekenen zie van menstruatie ben ik vanochtend nog maar een keer gaan testen. En wat denk je? Licht streepje! :(Wat te denken van deze test? Nu ben ik toch echt verrast en in de war! Ik heb net even naar het ziekenhuis gebeld. Ze snapten er daar ook geen hout van. Hoe kan dat nu weer? Misschien waren die testen van 1 pond niet goed of zo? In ieder geval word ik over een uur terug gebeld. Dan overleg ik met de verpleegkundige en plannen we misschien een echo in. Het kan raar lopen!

8. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Thanks meiden! Ik geef de moed nog niet op hoor! Wij gaan ondanks het botte nieuws op naar de 2e ronde! En we gaan voor meerdere eitjes! KAn nu toch niet opgeven, dan komt er helemaal niets meer van! En als je iets heel graag wilt is dat geen optie na 1 ronde!
    Een second opinion kan, maar wij hebben te maken met een donor en ik denk niet dat wij het zaad meekrijgen als we daar weg zouden gaan. En daarbij zijn ze verder enorm meelevend en aardig. Het was gewoonweg geen goede timong van deze arts om dit nu al te zeggen (voor mij dan). G=Had ze in mijn geval beter pas ná de 2e ronde kunnen doen als deze zou mislukken. Maar ja het is gezegd en ik wil het eigenliojk proberen los te laten... Daarom eerst lekekr genieten van de vakantie in juni!!

@Kleinmeissie; van harte gefeliciteerd!!!! Wat goed zeg!! :D
    @Nelis; wat vreemd...ik hoop dat je snel een echo krijgt en dat ze daar iets op kunnen zien! Duim voor je!

Fijne dag allemal meiden, Ik ga zo aan het werk.

Liefs D.

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    KleineMeissie, Jaaaaaaaaaaa!! Hartstikke positief!! Wat goed!! En nog wel op Moederdag, haha, dat heeft 't 'em gedaan hoor Meis!! Ga je er nu lekker van genieten Lieverd? Wanneer mag je 'op echo'? En heb je de testen ook op je profiel gezet (in fotoalbum)?

Nelis, oef, wat vreemd dit zeg!! Ik zou wel zeggen, positief is positief, maar ja het kan ook anders he, ik heb zelf al eens een windei gehad, dus je weet nooit!! Maar wanneer mag je kijken in het zh? Kan al wel bijna dan, toch? Heb je ook een soort licht ongi gevoel en pijn in je borsten o.i.d.? Ik bedoel daarmee, voel je je wel anders dan 'normaal'? Maar Meis, ga maar van 't positieve uit hoor, dat sowieso altijd het beste om te doen. En je gevoel zegt vaak ook al iets (maar lang niet alles)!! Hoe voel je je erbij? Zwanger?

Liefs, Elvi

10. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diana, zet 'em op Meis!! Idd, gewoon doordouwen, heel goed!! Het is jouw droom en daarm moet jij/jullie voor gaan Meis!! Heel goed dat je moed houdt en terecht ook trouwens. Er is nog volop kans!! ga ervoor Meis!!

Liefs, Elvi

11. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Wat is dit wereldje toch verwarrend en zoooo uiteenlopend waar we in zitten!
    @Kleinmeissie:Gefeliciteerd!!!!! Super mooi!
    @Nelis: Dat zou toch geweldig zijn?!?!?! Die engelsen zijn gewoon onbetrouwbaar denk ik, haha. Ik hoop het zoooooo voor je!
    @Diana, ik ga weer helemaal duimen voor fantastiche eitjes en nu een geweldig embryo en zwanger natuurlijk. Klote dat je zo'n bericht krijgt zeg. Probeer er voor te gaan en nu maar even lekker op vakantie. De wonderen zijn echt de werled nog niet uit hoor! (pffff)

12. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Nelis, wat onwijs spannend! Hopelijk loopt het goed af voor je en zijn het gewoon onbetrouwbare testen geweest in Engeland. Ik duim voor je.

13. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    hoi meiden.

ivm een heerlijke vak ff tijdje niet online geweest.
    Heb veel gelezen van jullie, goed berichten, spannende tijden en helaas nieuwe kansen...
    Ik zit in afwachting van van NOD. het lijkt allemaal iets ontregeld te zijn mrt de vak zonder hormonen of (heel klein beetje hoop) toch zwanger? Wo terug naar zh, kijken of cyste er nog zit.
    Mocht ik ongesteld worden is het op naar de laatse IUI!
    Succes allemaal!!!!!

Groetjes Jan10

14. kleinmeissie

3 nov 2011
    10
    0
    0
    horeca/huisvrouw
    groningen
    hallo allemaal

Ik heb indd positief getest op moederdag... jah was wel heeel erg blij.. en ga ook zeker genieten..

heb nu toch nog ff stiekem 2 testen gedaan heb net zkhuis gebeld en 5 juni echo + beluisteren van het hartje ..

Ik ga de fotos van de testen plaatsen in fotoalbum,..

Voor alle meiden / dames.. geef de moed niet op.. het komt allemaal goed...

Liefs xxx

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi zo KleineMeissie, volgens mij deed ik ook heel veel testen in 't begin, hoor!!

Jan, lekker dat je even hebt opgeladen op vak.! Wie weet wat de vakantie allemaal voor goeds heeft gedaan voor jullie?

Jelleke, hoe gaat 't met jou? Nog steeds een lekker zwanger gevoel Meis?

Liefs, Elvi

16. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vier testen gedaan buiten de bloedtest in het ziekenhuis hoor kleinmeissie. Is alleen maar leuk!

Nou, Elvi, vanmorgen voor het eerst misselijk geweest. Dat was wel een beetje jammer, maar goed, hoort er bij en dat is weer een extra bevestiging. Jij?

Jan10, fijn dat je lekker ontspannen de vakantie uit bent gekomen, dat doet je vast goed.

17. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

mo afspraak in t ziekenhuis, ben nog niet ongesteld en zijn benieuwd of de cyste weg is!
    Spannend...

Wat een goed nieuws kleinmeissie!

gr Jan10

18. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    èn Jan10???? Hoe ging het??
    en Nelis??? Trek je het wachten nog???

Hier lekker aan de bijwerkingen. Misselijk, darmproblemen, hoofdpijn en ik voel me alsof ik een voetbal heb ingeslikt....Moet vandaag ongesteld worden maar nog niks.....Opschieten maar!!!! Vanmiddag lekker naar de sauna. De zon schijnt dus hopelijk kan ik er effe in als de wind goed staat.....

19. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag de uitgangsecho gehad. Het zag er goed uit, en nu weer aan de puregon. Volgende week dinsdag eerste fm. Hopelijk gaat het met de verhoogde dosis beter.

20. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Mevrouw in het ziekenhuis: 'Nou mevrouw, als die test positief is, bent u toch echt zwanger!' En dus hebben we de eerste zwangerschapsecho gepland over twee weken. En dan te bedenken dat we er echt van uit gingen dat het mislukt was. We waren al aan het plannen wanneer de volgende (de laatste) behandeling zou starten! Ik was ook allang gestopt met de Utrogestan bolletjes vanwege die drie negatieve testen. Nu weer begonnen dus. In het ziekenhuis vonden ze het wel een raar verhaal en hebben de schuld maar aan de Engelse testen gegeven.

Ik denk dus dat ik zwanger ben... Over twee weken zullen we het zeker weten. Als het maar droog blijft tot die tijd.

Deel Deze Pagina