Wauw Nelis!! Een voorzichtige gefeliciteerd meis! Oh ik hoop zó op een mooie echo over twee weken!! Knuf
Spannend Nelis en al je nou eens zo'n zelfde test die positief is nog een keer herhaald over een paar dagen (nu of zo je bent nu al weer 3 dagen verder). Zou dan de streep niet dikker/feller moeten worden? ? ? ( Ik weet het niet heb het helaas nog niet meegemaakt) Kan je via de huisarts niet een bloedtest aanvragen? ? ? Dan kunnen ze ieder geval zeggen of je waardes goed zijn. . . (heb je misschien iets eerder meer zekerheid) Oh wat spannend, ik leef helemaal mee. Ieder geval voorzichtig gefeliciteerd ! ! !
Ik wilde hier even komen melden dat onze 2e IUI-D weer gelukt is en nu hopelijk met blijvend resultaat! Lees dat ik niet de enige zwangere ben, gefeliciteerd Geniet ervan!
dreamer en Nelis gefeliciteerd! Ik ben gister en vandaag naar ziekenh geweest, Het was een vaag verhaal. Gister kwam ik om te horen of de cyste weg was en ja die was weg, maar er zat een mooi eitje van 16 mm en mooi baarm.slijm (op dag 38!). Ze twijfelde of het echt een eitje was of mis restant ve eispr. Advies: bloedonderz en terugkomen (vandaag). hormoongehalte was hoog, dus eispong zat er aan te komen. Vnadaag weer echo gehad, ei was weg... Nu weer 2 weken afwachten... Dit keer geen IUI, maar zelf geklust.Stiekem hoop je dat het een restant was en hoog gehalte ivm een zwangerschap, maar dat zal wel niet! Anders zouden ze het gezegd hebben. Assistent/gyn zeiden wel tegen elkaar; vreemd dat ze dit niet getest hebben en wees op een blaadje??? Prob geen valse hoop te ontwikkelen en rustig afwachten... Gr Jan10
Dreamertje en Nisl, WAUWIE Meiden, geweldig!! Van harte gefeliciteerd en ga er lekker van genieten nu, he!! Nelis, wat een onverwachts cadeautje zo, he!! Liefs, Elvi
@ Dreamer en Nelis.....GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spannende weken de komende tijd maar vergeet vooral niet te genieten!!!!! Ik moet a.s. Woensdag voor een echo en als alles rustig is krijg ik gelijk prik instructies.....hopen dat alles goed is dus!!!! Dat betekend dat het dan eindelijk opschiet!!!!!!! en ik ben zooooooooooooo zenuwachtig......hahahahaha Liefs
JAAAAA!!!! Ddreamer!!!!! ZWANGER!!!!!! JOEPIE!!!!!!! Ik ga me snel bij jullie aansluiten!! Dat gaat GOEOEOEOEOED!!!! Vandaag ongesteld geworden, rijkelijk laat dus al 10 dagen decapeptyl aan het spuiten. Morgen bellen, dinsdag echo en dan maar hopen dat alles goed is. Ik voelde me heel opgeblazen maar dat is nu wel al wat beter. Weet iemand trouwens of je met de hormonen ook een verhoogde kans hebt op een zwangerschapsmasker door de zon??? (bedacht ik me vandaag toen ik het lekkere kleurtje in mijn gezicht zag...???)
Kaatje, ik weet niet welke hormonen het zwangerschapsmasker veroorzaken. Ik zou me voor de zekerheid gewoon goed insmeren, dan loop je in ieder geval minder kans. Ik hoop ook voor je dat je je snel mag aansluiten.
Nelis en Dreamer, hoe gaat 't nu met jullie? Voel je je al echt zwanger? En Jelleke, heb je veel last van kwaaltjes? Kaatje, nu jij op roze hoor!! Liefs, Elvi
Niet zo veel last van kwaaltjes. Soms wat steken, soms misselijk, beetje last van borsten, maar het valt allemaal wel mee. Jij? Vrijdag hebben we de eerste echo. Ik vind het wel heel spannend hoor, maar heb er ook echt zin in om ons kleintje te kunnen zien.
Leuk Jelleke, hoop dat je een fijne zs mag hebben! Voor de andere zwangeren geldt uiteraard hetzelfde!!!!1 en voor de anderen, blijf moed houden, weet dat het niet altijd makkelijk is! Liefs Jan10
Hoe is het met iedereen? Hopelijk trekt iedereen het nog een beetje... wachten, spuiten, slikken, het hele circus. Hopelijk mag het weer het voor iedereen wat fijner maken. Hier ook alles nog steeds ok. Geen bloed is goed, nietwaar? En inderdaad, ik voel me zeker zwanger! Ik heb nog geen last van kwaaltjes. Behalve dan dat ik vaker naar de wc moet en dat ik een zeurend gevoel heb in mijn baarmoeder en gespannen borsten. Toch apart zeg, als ik zo terugkijk in de gegevens die ik heb moeten bijhouden zie ik volgens mij gewoon wanneer de innesteling was. Nog anderhalve week tot de echo! Ddreamer ook van harte zeg! Wanneer heb jij je echo? En Jelleke, jij vrijdag echo? Geniet er van. Hoeveel TP's hadden jullie? Wij twee, het zouden er dus ook nog twee kunnen zijn. Dat zal wel niet aangezien ik 3 negatieve testen gehad heb (2 op de testdag!). Die zouden toch zeker met een tweeling positief zijn uitgeslagen, zou het niet?
Jelleke, wat fijn Meis, dat je a.s. vr. al een echo heb!! Ik was daar ook enorm zenuwachtig voor en nog steeds, hoor!! Nelisje, spannend he!! Nog even en dan kun je je Kleintje voor 't eerste zien! Liefs, Elvi
Hallo allemaal, Ik zou graag met jullie mee willen kletsen en ervaringen uitwisselen, Wij zijn bezig met IUI 1e keer is de behandeling gestopt omdat ik 4 goeie eitjes had en ze dan dus bang waren dat er meerdere bevrucht konden raken. Nu afgelopen zondag hebben wij onze 1e inseminatie gehad, dus we zitten nu in de wachtweken...spannend! wij zijn vanaf juni 2010 bezig met de kinderwens, nadat mijn man zijn sterillisatie ongedaan heeft laten maken, waren er er wel zaadjes maar niet echt voldoende, waardoor de kans op een spontane zwangerschap klein is. Ik gebruik clomid en pregnyl . Ik zie dat er al een aantal dames in verwachting zijn dus ik heb hoop op een goede afloop en dat we allemaal zwanger mogen worden!! Voor de dames die al in verwachting zijn van harte gefeliciteerd, en geniet er van!! groetjes Miffy80
Miffy80 welkom hier. Spannende tijd nu voor jou. Hopelijk gaat het lukken. Die wachtweken duren lang, maar komt helemaal goed. Succes! Nelis, fijn dat je je ook zwanger voelt, dat bevestigt het weer hè. Leuk hoor meis. Wij hebben 1 Emmy teruggeplaatst gekregen, dus het zal ook maar 1 kindje zijn. Het was pas onze eerste poging en ik ben 30 dus er was geen reden om er meer dan 1 terug te plaasten. Vandaag heb ik echt veel last gehad van mijn buik op het werk. De hele tijd steken, vooral rechts, maar soms ook links. Zou dat nu al bandenpijn zijn? Echt vreemd wat er allemaal in je lichaam gebeurt als je zwanger bent. Nu heb ik weer helmaal geen last meer van.
@Nelis, pas maar op hoor, dadelijk is het een drieling!!!!! Wat fijn dat je allemaal kwaaltjes hebt, heerlijk.....zolang het niet te erg wordt natuurlijk!!!
Jelleke, haha, heel herkenbaar. Soms heb ik ineens zo'n anderhalve week veel minder last van m'n borsten en de laatste paar dagen knappen ze zowat, auw auw auw!! Vandaag ook last van onderbuik en rug gehad. Nu is het alweer wat weg getrokken!! Toch schrik je steeds en denk je dus nog steeds: 'Gaat 't allemaal wel goed'? Maar het zijn zulke sterke kindjes die van ons Lieverds!! Miffy, welkom hier Meis, hopelijk gauw mooi op roze, he! Ja die wachtweken, killing zijn ze!! Bij mij hielp volplannen altijd wel goed! Liefs, Elvi