Gister de eerste fm weer gehad. Het ziet er deze keer wel goed uit. De hogere dosering doet z'n werk. Er waren ongeveer tien blaasjes te zien die ook nog eens mooi groeien. Vrijdag weer even kijken. @ alle zwangere dames, jullie geven me hoop. Als het bij jullie lukt, dan lukt het bij mij vast ook.
Hey Knorrie, Mooi Meis, je gaat ervoor, heel goed!! Uit tien blaasjes komen vast veel knappe emmies Meis! Liefs, Elvi
Kun je dan nu al de hartslag horen via de angelsound? Ik dacht dat dat pas vanaf 12 weken kon. Fijn hoor Knorretje, dat en zo veel mooie blaasjes groeien. Gaat vast helemaal goedkomen!
Hoi meiden, Wat gezellig om al die zwangeren verhaaltjes te lezen.....ik weet nog precies hoe ik me voelde..... Iemand vroeg hoe dat zat met de zon en hormonen maar daar wil ik ook wel antwoord op weten.....voorlopig heb ik er niet bij nagedacht en gewoon in de zon gezeten..... Gaat verder alles goed met iedereen?? Hier gaat alles heel erg goed...Gister bij de gyn geweest en alles zag er goed en rustig uit.....ik heb net m`n eerste spuit gezet!!!!!!!!!!!! Vond het wel weer even eng om te doen maar dat zal wel weer slijten met de dagen......waar ik heb gespoten blijft wel branden maar ook dat zal een gewenning zijn denk ik. In ieder geval we zijn op de goede weg....volgende week donderdag weer naar de gyn voor een follikel meting en dan afspraak maken voor de punctie!!!!!!!!! poeh ik wordt nu al zenuwachtig hahahaha Lieve meiden succes allemaal met zwanger zijn, wachten, spuiten, snuiven enz enz. Dikke knuffel Romy
Romy Meis, goed zo!! Daar ga je!! Haha ennuh snuiven, hihi, doe dat maar beter niet als je zw. wilt worden Meis !! Jelleke, ja, na heeeeeeeeeeeeel lang zoeken, hoor je 't heel in de verte, naast je eigen hartslag (dat is helemaal bizar). Je moet 't echt lang proberen eerst. Nu ook nog, maar vind ik 't al makkelijker! Liefs, Elvi
Hier gisteren de uitgangsecho en maandag mag ik beginnen met de gonal-F. Ik ben wel mega moe van de decapeptyl en hou vocht vast maar ik doe het lekker rustig aan en 's avonds kom ik weer in actie. (nou ja, gisteren lag ik om 9 uur in bed, heerlijk) @Romy: eerst deed ik het spuiten heel voorzichirg maar nu neem ik een "aanloopje" en prik in een keer door. Ook met het erinspuiten deed ik heel voorzichtig maar als ik nu gewoon doorspuit is de pijn veel minder. Als het brand kunjemisschien eens uitproberen wat beter helpt: de ene dag wrijven en de volgende niet. Wanneer is het sneller weg?!? Het blijft toch raar dat gespuit en ik ben blij dat het niet voor altijd is want ik ben geen held. Maar het gaat steeds beter nu! Ik heb geen antwoord gekregen op de zonnevraag van mij dus ik smeer me nu gewoon mega goed in en ga dadelijk een hoed/pet halen! @Knorretje: goed zo, go girl!!! Wij worden nu gewoon zwanger hoor!!!
Kaatje en Romy, tipje voor jullie wat ik altijd deed was de koelboxijsblokken eerst even 2 min. tegen de prikplek aanleggen. Dan even gauw alcoholdoekje eroverheen! Daarna voel je er niks meer van!! Liefs, Elvi
@Knorrie, is ook precies de bedoeling Lieverd, dat we jullie hoop geven!! Jij bent nu ook aan de beurt meis!! Liefs, Elvi
@Romy, bij mij was het de ene dag gevoeliger met spuiten dan de andere dag. Ik had eigenlijk geen branderig gevoel, eerder jeuk en rode uitslag, maar dat trok snel weer weg gelukkig. Wel een paar blauwe plekken. Haha. Ik moest lucrin en gonal f in een spuit doen. Toen merkte ik wel dat het spuiten moeilijker ging omdat het naaldje wat botter was. Maar goed, met goed resultaat dus dan heb je het er wel voor over hè. @ Elvi Leuk hoor dat je de hartslag kunt horen. Luister je vaak? Ik heb morgen de eerste afspraak voor de echo. Ik hoop echt dat het allemaal hoed is en wij morgen ook een mooi hartslagje te horen krijgen. Spannend!!!! @ Kaatje Goed broeden op die eitjes en lekker rustig aan doen hoor. Het is veel te warm om veel te doen.
Jelleke, nee, soms 's avonds eventjes. Het is nogal een gedoe en iedere dag schijnt dan de baby te irriteren of zo. Sommigen zeggen dat. Maar alle artsen e.d. vinden het prima, die ik het vraag. Zij zeggen dat 't echt niet zo verkocht werd als 't irri voor de Beeb zou zijn! T'is gewoon een soort Doe 't Zelf thuisechokitje. Haha!! Morgen weer echo, zin in!! Liefs, Elvi
Jelleke, superspannend voor morgen!! Is echt zo mooi!! Leuk is om te vragen of je 't mag filmen met je Smartphone. Bij ons mocht dat! Dan kun je thuis altijd 't hartje nog eens bekijken!! Zet 'em op Meis!! Liefs, Elvi
@grote babywens....als ik niet zou snuiven zou ik niet eens zwanger kunnen worden....dat hoort namelijk bij mijn behandelplan....;- met ijs verdoven zal ik is proberen morgen idd...bedankt... Dikke knuff
@Elvi, dat zal ik dan ook eens vragen, lijkt me idd wel mooi om nog een keer naar te kunnen kijken/luisteren. Goede tip! @Romy, wat moet je snuiven als ik vragen mag? Ik heb dat nog niet eerder gehoord.
@ jelleke...ik moet synarel neusspray snuiven....dat is om de cyclys stil te leggen. In veel ziekenhuizen zijn de medicijnen anders... Liefs
Hallo Allemaal, Ik kreeg deze in m'n mail: Via een redacteur van NCRV's Babyboom ontvingen we het verzoek voor de hieronder staande oproep: Wij zijn momenteel bezig met de voorbereidingen voor het derde seizoen van NCRV Babyboom. In dit programma volgen wij een jaar lang stellen met een kinderwens. Gaat alles voorspoedig? En hoe bereiden zij zich voor op het komende ouderschap? Nu zouden wij in dit programma graag eiceldonatie onder de aandacht willen brengen. Wij zijn hiervoor op zoek naar stellen die bijvoorbeeld uitwijken naar Spanje. Op het forum van uw website vond ik verschillende onderwerpen waarin hier over gesproken werd. Weet u misschien stellen die we zouden kunnen benaderen? Een jaar lang volgt Caroline Tensen 100 stellen met een kinderwens. Een kindje krijgen is misschien wel de allermooiste periode van je leven. Zijn jullie bezig met zwanger worden en wil je deze unieke en bijzondere periode met Caroline delen? Of ken je iemand die dat zou willen? Geef je dan op! Ga naar http://babyboom.ncrv.nl Meer informatie vindt je hier: FLYER_BB2013v3-s.pdf. Liefs, Elvi
Ik ken iemand die een kindje heeft gekregen via eiceldonatie en iemand die er mee bezig is. Voor mij ligt hier de grens maar dat heeft denk ik vooral met mijn leeftijd te maken en ook wel met de kosten die het met zich meebrengt. Zouden jullie zover als eiceldonatie in het buitenland gaan?? Hier alles lekker. Het enige is dat ik zo moeilijk inslaap. Vandaag maar eens achter melatonine aan want het is vervelend....Bij de apotheek maar eens vragen of het samenkan met IVF. Straks ga ik weer lekker naar het strand. Maar eerst even een hor halen tegen de buurkatten. Nu kan ik mijn raam niet openzetten en dat is toch wel warm hoor, haha...
De echo zag er goed uit vanochtend. Er zitten nu best veel follikels. De grootste drie zijn nu 17 mm en een aantal van 16 , 15, en 14 mm. Morgen weer een echo....en als het goed is de puctie plannen
@Knorretje Spannend hoor meis. Hopelijk snel punctie, dan ben je daar in ieder geval van af. Fijn dat de eitjes zo gelijkmatig groeien. Hier alles goed. Vanmiddag eerste echo gehad en binnen 2 seconden zagen we een mooi kloppend hartje! Zo fijn! Onze superbaby groeit goed en ik ben echt uitgerekend op 31 december.