Wie ook Maart/ April 2012 voor iui/ivf/icsi of cryo tp?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Diana, Een hele dikke knuffel.....

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diaan, een heeeeele dikke knuffel, ook van mij hoor!!

Ik zou zeggen: Volg compleet je gevoel in deze. En het is straks niet op he. Stel, in het meest ongunstige geval, dat 't bij MCK niet lukt, dan heb je ook daarnma nog kansen hoor, zoals in D'dorf. Die zijn zo goed hoor ik altijd van iedereen!! Echt Schat, probeer de kansen nog te zien. Maar eerst even rustig al je verdriet eruit laten, he! Zet 'em op he, Meis!!

Liefs, Elvi

3. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diana, niet opgeven hoor. Mijn collega heeft 5 behandelingen gehad en ze heeft nu een hele gezonde dochter van 6! Ze is in Gent geweest. Ook daar kunnen ze meer dan bij ons.

Knorretje, hoe gaat het nu? Echt goed blijven drinken hoor, ook na de tp want dan kun je juist nog meer kans op overstimulatie hebben als je zwanger wordt.

Elvi, blijf jij onder controle in het ziekenhuis, of mag je naar de verloskundige? Wij hebben maandag een echo afspraak bij de gynaecoloog waar we als eerste zijn geweest. Ik ben benieuwd of ik daar onder controle moet blijven. Dat is ons nog niet helemaal duidelijk. In ieder geval hoef ik nu niet meer terug naar de fertiliteitsafdeling, daar is mijn behandeling nu afgerond.

4. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    @Diana, ik snap het helemaal, het is ook doodeng!!! hele dikke knuffel van mij!! xxx

5. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    @diana....ook een dikke knuffel van mij.....
    Liefs

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jelleke, ja, ben nu bij de Vlos, a.s. vr. de echte officiele Intake, maar afgelopen vrijdag dus ook al geweest! Bij de Vlos gaan ze bepalen of ik ook naar Gyn. moet en over de bevalling e.d., want ben ook bij Cardioloog. Helemaal leuk en spannend hoe en wat nu verder!! Hoe gaat het met je Jelleke? Veel last van kwaaltjes, of valt het wel mee? Hier lijken de ergste kotsbuien over!

Liefs, Elvi

7. Diana75

Diana75 Bekend lid

6 apr 2011
    611
    0
    0
    In de gehandicaptenzorg
    Noord Holland
    Hi lieve meiden,

Thanks voor jullie lieve berichtjes en knuffels! Doet een mens goed!
    Ik moet jullie eerlijk zeggen dat het buitenland voor ons geen optie is, tenzij ze ingevroren zaad van een bekende donor aannemen...en dat doen ze niet, althans niet in Gent! Heb daar Prof. De Sutter gesproken en zij gaf aan dat het in mijn geval niet veel uitmaakt waar ik behandeld wordt, als ik maar behandeld wordt. Het gaat erom dat ik rijpe eitjes heb en als dat niet het geval is, kunnen ze in het buitenland ook niet meer doen dan er nu wordt gedaan.
    Vandaar onze laatste poging in juli... :(

Maar heel lief dat jullie met meedenken!

Hoe is het met jou Knorrie?

Liefs D.

8. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elvi, het gaat goed hoor. ik heb eigenlijk bijna nergens last van. Niet misselijk of zo, dat heb ik maar een paar dagen gehad. Nu wat last van mijn onderbuik en beetje van mijn borsten. Alleen gisteren avond bij afvegen een klein sliertje rose. Meteen goed de schrik te pakken natuurlijk. Hopelijk blijft het goed gaan. Toch wel stressvol zo'n zwangerschap. pfff.

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Jelleke, heb ik ook al een paar keertjes gehad. Ik schrok er toen ook van. Maar het is helemaal niks. Pas als je enorm erge buikkrampen krijgt, is het alarm. Zo'n klein sliertje komt vaak door een aantal dingen: seks, drukken bij ontlasting, groeien banden, etc. Sowieso is de hele bende daar zo goed doorbloed Meis nu, dat daardoor zoiets heel snel gebeuren kan!

Onderbuim en borstjes horen erbij, is alleen maar goed. De boel groeit, haha!!

Diaan en heb je Ddorf al gebeld? Zij hebben altijd de nieuwste technieken!! Misschien weten zij wel iets op de rijping van je eicellen te vinden?

Liefs, Elvi

10. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb geen tp gehad. Er zijn verschijnselen van overstimulatie dus durven ze het niet aan. Van de11 eicellen zijn er maar 3 die goed genoeg zijn voor een tp, morgen bellen of ze goed genoeg zijn om in te vriezen. Ik ben erg verdrietig nu.
    Kan het bij mij nou nooit een keertje meevallen?

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knorrie, maar drie kunnen er al zeker genoeg zijn hoor, Meis!! De beste gaat de winnaar worden en zal een mooie embryo vormen, echt waar!! Zet 'em op Meis!! Weet je hoe lang je nu moet wachten dan? Hoop dat de tijd gauw opschiet voor je Meis!!

Liefs, Elvi

12. Nelis

Nelis Actief lid

28 mrt 2012
    116
    0
    0
    Brabant
    Hoi allemaal, ik heb een tijdje niets laten weten omdat ik de zwangerschap zo spannend vond. Vannacht gebeurde waar ik zo bang voor was. De avond voorafgaand aan de eerste zwangerschapsecho begon het te bloeden. Vanochtend drupte het er gewoon uit. In het ziekenhuis aangekomen kon ik niets zeggen, alleen maar huilen. De verpleegkundige heeft toch een echo gemaakt. De baarmoeder was leeg. Bij het verwijderen van het echoapparaat kwam er een flinke hoeveelheid bloed en stolsels naar buiten. Misschien wel de baby waar ik al zoveel van hield. Het is dus voorbij. Nu ontzwangeren en over een aantal weken de laatste poging inschakelen. Iedereen heel veel succes en wellicht tot ziens over enkele maanden. Groetjes van Neeltje.

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooooooooooooooooohh nee Neel, he getver Meis, wat afschuwelijk!! Lieverd, heeeeeeeeeeel veel sterkte he! Een heeeeele dikke digiknuf voor jou, vind 't erg verdrietig!! Maar nu moet 't geluk echt jouw kant op hoor Neel!!

Liefs, Elvi

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op 't andere forum ook al een Meisje bij wie er een bbz was geconstateerd na heftige buikpijnen. Wat een oneerlijk gedoe!! Denk aan je, Neel!

Liefs, Elvi

15. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    @nelis.....jeetje meid wat erg!!!!!! Heel veel sterkte mey het verwerken hiervan....dikke knuffel voor jou!!!

Ik moet me morgen weer in het zh melden....een tussen echo...ff kijken of alles goed groeit daarbinnen en waarschijnlijk al de punctie datum plannen.....brrr krijg al de zenuwen als ik eraan denk.....

Dikke knuffel iedereen!!!!

16. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neeltje wat erg! Heel veel sterkte meisje.

Knorretje, wat jammer dat je nu geen tp krijgt. Maar idd 3 kan genoeg zijn. Wij hadden er ook maar 3 waarvan er een een toppertje was en die heeft het ook goed gedaan, dus houdt moed.

Romy, heel begrijpelijk dat je het spannend vindt. Vond ik ook. Ik wilde zo snel mogelijk een punctie, dan was ik er maar vanaf. Op de dag van de punctie was ik helemaal niet meer zo nerveus als vantevoren. Gelukkig.

17. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Gatverdamme Knorretje, niks aan!!! Ik denk aan je en ik moedig je 3 emmys aan!!! Nu maar even bijkomen, verdrietig zijn en je laten verwennen. Bah....

Ook gatverdamme Neeltje. Verschrikkelijk erg. Hou je haaks en ik hoop je ooit nog terug te lezen hier. ik denk aan je en een hele dikke knuffel van mij.

@Romy, succes vandaag!

@allen: Hoe gaat het met de zwangeren onder ons??? Groeit alles goed?? Ik heb behoefte aan succesverhalen!!!

Hier alles nog rustig. Vandaag de eerste echo. Links 4 folikels, rechts nog niks. Dat had ik vorige keer ook. Nu spuit ik veel meer en zijn ze dus al groter. Of het wat gaat worden vraag ik me sterk af....maar ik wacht het gewoon af. Wel heb ik me laten doorverwijzen naar de psycholoog in het ziekenhuis. Ik ken haar al omdat ik na een ongeluk moest revalideren en ik hoop bij haar terecht te kunnen. Ik vind het zwaar en voel me steeds slechter dus trek aan de bel...Want ik wil wel door (vroeg de gyn meteen, duh!!) In je eentje is het gewoon soms erg alleen....dus ik ben blij dat ik hier van me af kan schrijven!!!

18. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Meiden bedankt!!

Ik kom net thuis en alles zag er goed uit....veel follikels rechts en links waren ze wat kleiner....zondag nieuwe echo en dinsdag of woensdag punctie!!!!

Spannend!!!!

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Romy, super Meis, wordt spannend, he!! Zet 'em op Meis!!

Kaatje, Meis, wat ellendig dat je je zo voelt, maar idd heel knap dat je met een psycholoog nu praat, Meis!! Bij ons kun je alles kwijt, he!! Zet 'em op Lieverd!

Liefs, Elvi

20. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nelis, wat erg voor je. Ik weet even niet wat ik moet zeggen.

@ Kaatje, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Schrijf alles maar lekker van je af.

Ik heb net te horen gekregen dat er 2 emmy's in de vriezer zitten.
    Twee eskimo's is beter dan niets....:)

Deel Deze Pagina