@ Romy, je schrijft dat je veel follies hebt. Mijn advies, ga alvast heel veel water drinken. Ik had ook veel follies, en nu geen tp wegens overstimulatie. Om dat te voorkomen kun je maar beter op tijd beginnen met veel te drinken. Veel succes...
@knorretje bedankt voor je advies....ik zal meteen gaan beginnen. Ik heb dit inderdaad wel meer gelezen....heb je ook enig idee hoeveel je moet drinken en waar het nou eigenlijk voor is? Ik bedoel ik weet dat het voor overstimulatie is maar wat doet het? LIefs Romy
@ Romy, waar het waterdrinken precies goed voor is weet ik niet helemaal, maar bij overstimulatie dikt je bloed in. Volgens mij gaat veel drinken dit tegen. Ik moet nu ongeveer tussen de 2,5 en 3 liter drinken. Ik sleep nu de hele dag een flesje water achter me aan, en moet dit tot ongeveer een week na de punctie volhouden. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Goed zo Knorrie, wat fijn dat je er 2 hebt, Meis!! Weet je al wanneer je dan nu verder mag? Liefs, Elvi
@ Elvi, ik moet morgen nog een keer terugkomen en bloedprikken en een echo van de buik laten maken. Er wordt dan gekeken of er nog vocht zit, en mijn bloed alweer normaal is. Ik zal dan vragen wanneer ik verder kan. Ik hoefde geen utrogestan meer te gebruiken dus ik denk dat ik een paar weken moet wachten voor ik verder kan. Ik weet ook niet hoe dat in z'n werk gaat met een tp van een eskimo.
@knorretje: bij mij doen ze cryo's met medicatie. Dan leggen ze je cyclus stil en daarna een medicijn om het baarmoederslijmvlies zo dik mogelijk te maken. Dit is volgens mij vooral om het goed te kunnen plannen in het ziekenhuis. in het AMC doen ze geen tp in het weekend.....Je kunt ook cryo's terugplaatsen in je eigen cyclus terugplaatsen. Volgens mij doen de meeste ziekenhuizen dit. Spannend!! Ik duim voor je eskimootjes!!
Knorretje, ik heb alleen maar gelezen over een cryo terugplaatsing in de eigen cyclus, maar heb er geen ervaring mee, dus weet het niet. Is misschien ook afhankelijk van je eigen cyclus, of ze het goed kunnen plannen in het ziekenhuis. Ik kan me voorstellen dat het niet in de eigen cyclus kan als je wat onregelmatig bent. Ik ben benieuwd naar wat ze in het ziekenhuis tegen je zeggen vandaag, hoe lang je nog moet wachten. Spannend hoor.
Ik heb net weer controle gehad. Mijn bloed ziet er al beter uit, maar er zit nog wel vocht in de buik. Voor de cryo tp moet ik eerst nu mijn menstruatie afwachten en dan die keer daarna dat ik ongesteld wordt, kan ik met een cryoschema beginnen. Hierbij moet ik eerst 2 tatletten per dag slikken. Hoe het er verder uit ziet weet ik nog niet zo goed, maar dat hoor ik tzt nog wel.
@Knorretje: dat is wel lang wachten zeg, wat een tegenvaller!! Fijn dat het wel al beter met je gaat...
He Knorrie, dat duurt nog lang, zeg! Zet 'em op he Meis. Even geduld voor een mooi wondertje!! Kaatje, hoe is 't nu met jou Meis? @All: Hie intake Vlos gehad vandaag, was erg leuk!! 't Wurmpje kon alleen niet opgemeten worden omdat 'ie niet stil wil liggen, haha!! Wat een eigenwijsje, zeg! Alles was helemaal goed!! Helemaal fijn! Liefs, Elvi
Jelleke, hoe voel je je Meis, nu wat geruster nu je het hartje hebt zien kloppen zeker? Dat is een fijn moment, he!! Liefs, Elvi
@Elvi, wat fijn dat je kleintje zo beweeglijk is. Je bent ook al bijna de kritieke periode voorbij hè. Lekker hoor. Ben je al aan het shoppen voor de baby? Wij hebben maandag weer een afspraak met de gyn. Nu lekker in de verloskundigen praktijk hier in het dorp en niet meer in het ziekenhuis. Hopelijk is alles nog steeds goed met ons ukkie. Ik hoop dat we hem ook zullen zien bewegen, lijkt me heel mooi. Ik heb nu 's anonds steeds een opgezette buik, lijkt wel of ik al 5 maanden zwanger ben of zo. Echt last van de darmen. Niet fijn.
Wat heerlijk toch die zwangeren hier, dat geeft een mens moed!!! En zo leuk om mee te lezen. Vervelend Jelleke van je darmen. Misschien iets in je eetpatroon?? Hier ook een 5 maanden buik, haha...maar dan van de hormonen. Ik spuit nu elke 300E Gonal en dat voel ik wel zeg. Dikke buik en pijn. (en ook nog hoofdpijn en misselijk maar dat was al zo, zucht) Morgenochtend weer echo. Nu een beetje rommelen in huis en rustig aan doen. Het zonnetje schijnt weer hier dus dadelijk maar eens met de benen erin, die zijn nog steeds lichtgevend, haha!!
@Kaatje Ik heb een prikkelbare darm, dus denk dat dat nu versterkt wordt. Ik had met spuiten ook veel last van mijn buik. Ook in mijn zij, dan voelde ik dat de eierstokken opgezet waren, broeken te stak, au au, maar goed het is voor een goed doel hè. Mijn benen kunnen ook wel een kleurtje gebruiken, haha. Dat zijn ook echte melkflessen.
Hoi meiden vanmorgen in het zh geweest... Alles was goed!! Ongeveer 18 follikels van gem. 20 mm. Vanavond pregnyl spuiten en dan dinsdag de punctie....brrrr spannend hoor!!! Met iedereen alles goed?? Dikke knuffel....