spannend Romy, klinkt goed! Heel veel succes... Duim voor je. Liefs Jan10 hier weer afgelopen do gestart met puregon, nu op naar de laatste poging (4) vd IUI, dan op naar IVF..
Wauw Romy, dat is een hoop. En nu op naar de punctie. Goed te doen hoor. Heb je ook van die kalmeringspilletjes gekregen? Diazepam heet het geloof ik...die zijn heerlijk!! In ieder geval heel veel succes!! Hier op de echo vandaag 5 links en allerlei kleintjes rechts. Dinsdag weer terug. Ben benieuwd wat het gaat worden??!!
Hey dames....bedankt!! Ik heb geen diazepam....krijg wel een roesje...heb ik al een keer eerder daar gehad(zie banner) en toen was het goed te doen....hopen dat dat nu weer zo is. Ben wel heel erg zenuwachtig merk ik nu!! maar ja we zien wel...lekker rusten, morgen alleen werken en ben de rest van de week vrij dus dat is lekker!! nou ik hou jullie op de hoogte!!! en bedankt voor het duimen!! Liefs
@Romy Heel veel succes dinsdag. Heel spannend inderdaad, maar ook wel fijn dat er iets gaat gebeuren hè. Krijg je weer lekker hoop van. @Jan10 Hopelijk wordt je laatste iui poging een hele goede en hoef je niet door naar IVF. Ik zal voor je duimen. Wanneer krijg je de inseminatie? Hier alles goed. Morgen weer afspraak bij de gyn. Hopelijk gaat alles nog goed met ons kleintje.
Romy, Wauw, wat een mooie score zeg Meis, gaat helemaal goedkomen met jou, hoor!! Punctie is eng, maar valt achteraf erg mee! Gewoon lekker plat laten spuiten die boel, haha!! Kaatje, goed zo Meis, wat fijn!! In ieder geval al weer een stuk mee nu dus. Hopen dat die kleintjes nu dan ook nog mee gaan groeien, zou toch super zijn!! Zet 'em op eitjes van Kaatje, hupsa!! Jelleke, nou heb zelf alleen nog een praktische kast gekocht, haha!! Maar verder al heeeeeeeeeeel veel spullen gekregen van de aanstaande opa's & oma's, overgrootoma's en vriendinnen e.d.!! Haha! Beepje zal niks te kort komen, hoor! Maar ga over een anderhalve week zoiets lekker een weekendje shoppen met m'n moeder en met vriendinnetjes! Dat wordt dus leuk!! @All, hier vandaag de magische 12-wkn. grens goed gehaald, haha!! Helemaal blij! Vanochtend met de Angels. nog even naar 't hartje geluisterd. Helemaal leuk hoor!! Zeker een echte aanrader! Liefs, Elvi
Jaaaa, thanx Kaatje, wat lief van je!! Het is hier ook echt een feestje hoor. Ben er helemaal blij mee. Is toch zo'n grens, he! Ben je zenuwachtig voor de volgende meting, Meis? En moest je hetze;fde blijven spuiten, of meer? Liefs, Elvi
WAUW 12 weken alweer...super zeg....nu echt gaan genieten he!!! @ jelleke daar krijg ik zeker hoop van haha vind het ook super leuk!! dat is het kromme aan het hele verhaal....ik vindt het doodeng en heb er super veel zin in!!!! Nou de pregnyl zit erin......nu wachten tot Dinsdag!!! Liefs
@ Romy; wat een mooie score meis! Heel veel succes morgen!! Het gaat je lukken! @ Kaatje; hopen dat de kleine blaasjes lekker gaan groeien! @ Elvi; Jippieieieieie!!! 12 weken gehaald, wat fijn! Heerlijk ontspannen genieten nu meis! @ Jellee; Nog twee weken dan mag jij ook heerlijk ontspannen genieten van je zwangerschap meis! Hopelijk is alles goed! Hier; Ben niet veel meer aanwezig, want ben veel aan het werk... Daarnaast zitten we in een (verplichte) pauze periode en gaan we eerst op vakantie zaterdag. Als we terug zijn dan ongeveer 1 juli beginnen met de nieuwe ronde! Hopelijk dan wel meer eitjes én rijp! Zal dan ook weer hier intunen! Heel veel succes meiden en dikke knuffel van mij! Tot eind juni/begin juli! Liefs D.
Vanmorgen de termijn echo gehad. Alles zag er goed uit en beebje is 3,2 cm. Hartje klopte goed. Nog twee weken en dan kan hier ook het feest beginnen. Volgens de echo ben ik nu 10 weken en 1 dag. Ik ben blij dat alles nog goed gaat. Hoe gaat het met jou Romy? Al zenuwachtig? Ik was de avond voor de punctie echt super zenuwachtig en op de dag zelf niet meer. Gek was dat.
Nou vanmorgen had ik er wel zin in maar begin nu wel zenuwachtig te worden!!!! Fijn dat bij jou alles goed was!!! Nig 2 weken en dan vieren we voor jou ook een feestje!!!!! @diana75 bedankt!!!!!
Diana, geniet van je heerlijke zeer welverdiende vakantie Meis!! Lekker even helemaal tot jezelf komen! Jelleke, wat super goed zeg, dat je de Beep weer eventjes hebt gezien!! Wat mooi he!! Nog twee weekjes en dan helemaal, los! Ow, dus je bent een dagje langer zelfs? Haha, dan ga je harder dan je denkt Lieverd!! Liefs, Elvi
@Elvi Hoeveel echo's heb jij tot nu toe gehad? Ik heb er nu twee gehad en mag nu gewoon bij de verloskundige onder controle. Er zijn geen redenen om bij de gyn te blijven. Over 4 weken pas intake. Duurt wel lang hoor, zo lang ons kleintje niet zien....
Hoi Jelleke, fijn dat de echo goed was, lijkt me een prachtig moment! Ik weet nog niet wanneer ik de laatste IUI krijg. Ik moet vrijdg voor de fm... Ik verwacht volgende week di ofzo.. spannend! Jij lekker genieten en voor de anderen die nog bezig zijn in een traject, veel succes! Gr Jan10
Poeh meiden....het is tijd om me bed uit te gaan!! De zenuwen zijn iets rustiger maar zijn wel nog aanwezig. Ik hoop maar dat alles nog goed is....ik heb al een keef eerder een punctie gepland gehad maar op het moment dat ze wilden beginnen was mn eisprong al geweest!!! :O Dat was zo balen toen....dus als dat maar goed zit nog dan maakt het mij niks meer uit!!!! Jullie horen van mij.... Liefs
Romy, zet 'em op Meis, kom op!! Oogsten met die mooie eitjes van je! Jelleke, ik heb er nu 4 gehad. 2 bij het z.h. en 2 bij de vlos. Maar nu voorlopig tot aan de 20-wkn. echo helemaal niets hoor, maar daarom heb ik nu die mooie Angelsound, dan hoor ik 'em tenminste nog vaak goed! Maar over 4 wkn. pas bij de vlos intake? Moet dat niet al met 12 weken dan? Want als je nu nog info wilt over de nekplooimeting bij de Vlos, kan dat straks dus al niet meer (na 14 wkn.). Of wilde je dat sowieso al niet? Ik zou als ik jou was echt even zo'n Angelound ding kopen (kan ook 2de hands)!! Dat stelt je zo onwijs gerust, mij wel in ieder geval hoor! Liefs, Elvi
Zo ik heb het gelukkig achter de rug....had best veel cellen en heb ook best veel last gehad!!! Nu lekker in bed wachten tot mn mannetje terug is!!! Liefs
Hoeveel eitjes had je Meis? En je bent toch niet alleen naar huis gegaan, he? Of was je vent wel mee en nu weer werken of zo? Liefs, Elvi
@ elvi....hoeveel ik er had weet ik niet was erg duizelig van de verdoving en dat is aan me voorbij gegaan....weet nog wel dat hij zei dat het er veel waren. Het sfg in rotterdam waar ik nu lig werkt samen met het erasmus....dus na de punctie moest mijn man met zn kofferje naar het lab van het erasmus en als hij klaar is moet hij me hier ophalen...eerder mag ik niet weg!!! Vandaar ik zit te wachten