Nog even een vraagje, vinden jullie dat je na de punctie alleen thuis kunt zijn? Vorige keer heb ik geslapen en op de bank gelegen. ik denk dat het goed kan maar maak me ook een beetje zorgen als er iets mis gaat..... Wat vinden jullie?? Bij de punctie gaat iemand mee en vervoer is ook geregeld.
@ Kaatje...ik persoonlijk vind van wel, tenzij je nog moet zorgen voor een kindje of huisdieren... Ik voelde me erg goed had alleen veel pijn met lopen enzo...dus dat was niet handig met een peuter van 2,5 jaar!! Succes
@ Kaatje, ik vind ook wel dat je alleen thuis kunt zijn. En als je het toch een beetje eng vindt, kun je ook met iemand afspreken dat die gene je geregeld even belt om te horen hoe het met je gaat. Zo heb je wel iemand die op je let, zonder dat hij/zij de hele dag bij je hoeft te zijn. Ik wens je alvast heel veel sterkte en succes voor morgen, en ik zal duimen voor 5 hele mooie eitjes.
7!!!!! eitjes en veel minder pijn dan de vorige keer! Goeoeoeoeoed! Ik ben tevreden en ga nu lekker op de bank! Woensdagochtend bellen of er bevructingen zijn en dus een terugplaatsing. Bedankt voor het duimen allemaal! Het heeft geholpen!!!
Zo Kaatje dit was boven verwachting. Nu gaan we voor je duimen voor super emmy's. Rust lekker uit, en op naar woensdag.
@kaatje...war goed zeg...en fijn dat het mee viel. Lekker rusten idd en we duimen verder tot woensdag.
@Kaatje: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, heerlijk Meis!! Wat een goede score Lieverd!! En nu lekker gaan uitrusten, he! Is het nog gelukt alleen thuis gister? Dikke knuf, Elvi
Jelleke, jij bent over een weekje ook al weer bijna 12 weekjes, dat gaat hard Meis, gaat alles goed? Liefs, Elvi
Meiden....wat is het hier weer rustig zeg.....zo kom ik die wachtweken nooit door!!!!! Hoe is het met iedereen? Met mij gaat alles goed.....heb helemaal geen last meer van punctie pijnen hahaha dat heeft best nog lang geduurd dit keer. vandaag over 2 weken mag ik pas testen....lang he....ik dacht 14 dagen maar op me briefje staat toch echt 19 dagen....balen maar ja niets aan te doen!! Groetjes
Elvi, ja, gaat hard, maar toch nog niet hard genoeg, haha. Ik wil zo snel mogelijk die eerste periode achter de rug hebben! Daar eindigt de eerste periode later dan hier in de ticket. Vaag allemaal. Vandaag heb ik voor het eerst mijn broek wat losser gedaan met een elastiekje om de knoop. Haha. Romy, ik mocht ook pas na 17 dagen naar het ziekenhuis voor de bloedtest, maar ik had een paar dagen eerder al wel een gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Mijn man had een dag van tevoren al een badjasje, sokjes en een mutsje gekocht, dus die had er ook al vertrouwen in. Haha. Als je het niet kunt laten denk ik dat je na 14 dagen best een testje kunt wagen hoor. Ik heb dat zelf niet gedaan, maar als ik het wel had gedaan denk ik wel dat die positief zou zijn.
Ja dat denk ik ook wel, bij m`n vorige poging moest ik pregnyl spuiten en nu die bolletjes, en volgens mij heeft pregnyl wel invloed op een zwschapstest en die bolletjes niet of begrijp ik het verkeerd?
Volgens mij klopt dat ja. Die bolletjes kunnen alleen je menstruatie een paar dagen uitstellen geloof ik. Hoeveel moet je er gebruiken? Ik had ze 2 keer per dag en 60 in totaal.
Rmoy, ik testte geloof ik 10 of 11 dgn. na mijn tp positief en andere zp'ers op 't andere forum ook. Ik zou zeker niet zo lang wachten hoor!! In 'het echt' test je ook na max. 14 dagen en eigenlijk volgens de apotheken kun je bij een normaal ontstane zw.schap al 10 dagen na de laatste gemeenschap testen. Dus 10 dagen na de tp (dan is de embryo al verder gedeeld) moet zeker kunnen, hoor!! Liefs, Elvi
Jelleke, voor je 't weet is 't alweer zover Meis!! Je gaat echt hard nu, hoor! haha, dat van je broeken herken ik, maar ik draag al weken lang m'n broeken niet meer daardoor. Draag nu jurkjes en soms rokjes die nog niet knellen en zo! Liefs, Elvi
10 dagen na de tp :O.....dat is al snel dan....volgende week al.!!!! Als ik maar zeker weet dat die bolletjes geen invloed hebben op zo`n test. Ik ga vanavond toch is op onderzoek uit....bedankt meiden!!
Romy, de utrogestanbolletjes hebben geen onvloed op de test. Pregnyl is na 14 dagen zeker uit je bloed, dit kun je bij de fabrikant wel vinden hoor. Ik hou 14 dagen na de punctie aan, 11 dagen na de tp. Niet schrikken als je menstruatiepijn krijgt hoor, dat kan namelijk wel van de bolletjes! Hier nog rustig aan, zondag en maandag heel veel geslapen en gedut. Is goed gegaan om alleen te zijn! Gisteravond toch wat meer last dus ik hoop dat het vandaag beter gaat. Morgen bellen voor de tp...spannend weer! Wel lastig dat ik zelf zal moeten rijden naar het AMC. maar voor als het niet gaat heb ik taxivergoeding gekregen, gelukkig. Maar ik rijd liever zelf dus ik hoop dat ik in de loop van de dag minder pijn krijg....Maar ik voel me wel al veeeeeel beter zo zonder die hormonen, heerljk!!