Ik loop.in het sfg in samenwerking met erasmus.... Ik heb vanmorgen het sfg toch maar gebeld en die zei dat ik ze gewoon op moest maken en dan stoppen....dat betekend morgen de laatste dag!!!! En dan maar wachten....ik heb vanmiddag nog een test gedaan en ze worden steeds donkerder dus hoop maar dat het goed zit!! Liefs
Jelleke, ook al over de 12 weken, hoeraaaaaaaaaa!! Romy, zit goed hoor Meis, je bent gewoon hartstikke 'knocked up', hihi!! Dikke knuffels, Elvi
ja Romy, GEFELICITEERD Meis!! Hihi, wen d;r maar aan hoor Lieverd, want 't is echt zover! Liefs, Elvi
Oh meiden ik hoop het zo.....ik vind het zo spannend. Heel erg bedankt voor jullie lieve woorden!!!! Liefs
Roomster, lekker feestje vieren hoor Meis, van wat ik zo van je hoor, klinkt 't echt helemaal goed!! Spannend! Liefs, Elvi
Vandaag weer een echo gehad. Ons kleintje was deze keer lekker wakker en bewoog een beetje. Hartje deed het weer mooi. Dus helemaal blij! Weer een leuk foto'tje mee naar huis gekregen. Leuk leuk. Romy, heb je weer een testje gedaan? Elvi, ben jij al op pad geweest voor een babykamer? Nu ik 12 weken ben wil ik binnenkort wel gaan kijken. Leuk! Hoe is het met de andere meiden die met een behandeling bezig zijn?
Leuk Jelleke weer een echo. Wat gaat de tijd al weer hard. Gefeliciteerd Romy! ! ! Kaatje hoe gaat het met jou? Wanneer is je test dag? ? ?
@Jelleke, wat heerlijk, je bent de 12 weken voorbij. Zo fijn lijkt me dat!!! JOEPIE!!! Hier gaat alles zijn gangetje. Officieel mag ik donderdag testen maar dat is pas 15 dagen na de tp dus 18 na de punctie. Ik vind dus dat ik maandag kan testen. Dan voor het eerst dus en als het negatief is gewoon donderdag nog een keer in het ziekenhuis.... Vanmiddag ben ik door mijn rug gegaan, auauauauauauaua. Zoooooo suf, de klusjesman was er, hij deed het werk, ik ruimde op....piepschuim...megazwaar....DUH...en krak, ga er zo doorheen, hahaha. Lollig wel als ht niet zo vervelend zou zijn. Ik doe ook eens wat, krijg je dit....zucht!!! Morgen komt hij weer, hopen dat het dan beter is, maar dat zal vast wel en anders ga ik gewoon liggen kijken hoe hij aan het werk is......ach, je moet wat toch???
@Kaatje Jeetje dat is ook vervelend!!! voor jou ook spannend trouwens...hoe voel je je? Ik voel me erg goed...ben alleen erg moe, en dat was ik bij mijn dochter ook dus dat geeft me goede hoop. Ik heb nog niet getest....ga ik denk morgen ochtend doen...ik kan me nu wel inhouden gek genoeg...maandag ziekenhuis bellen en hopelijk snel een echo(als de test positief blijft) Hoe gaat het verder met jullie meiden? Liefs
Nou dames ik heb weer getest en ik ben gewoon hartstikke zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Langzaam begint het tot me door te dringen.....helemaal geloven doe ik pas na de echo maar het begin is er!! Ik ga gewoon straks bellen naar het zh..eigenlijk is zondag pas mijn testdag maar weet niet of ze moeilijk doen om 2 dagen... In ieder geval doe ik een foto van alle testen erbij...de eerste zijn op foto niet te zien, hier al bijna niet maar het gaat natuurlijk om de laatste!! Jullie allemaal bedankt voor steun en hele lieve woorden!!!!!!! Iedereen succes met eventuele zwangerschap of behandeling. een hele dikke knuffel.....
Ben nu een maand aan de pil (mijn menstruatie weer pas gevonden met temperaturen het is toch elke keer na een tp van slag), gaan straks lekker 2 weken op vakantie en na de vakantie meteen beginnen met prikken begin augustus. Nu ben ik snot verkouden met een oor- en voorhoofdsholte ontsteking, dus blij dat ik nu niet in behandeling ben. @Kaatje Spannend
@Ddees...hmmm lekker op vakantie...waar ga je heen? en voorhoofd en oor ontsteking daar hoef je ook niet blij mee te zijn...hoop dat het voor je vakantie weer over is!!!! Liefs
Ddees, fijn dat je eerst lekker op vakantie gaat. Even lekker ontspannen voordat het allemaal weer gaat beginnen. Zal je vast goed doen. Vervelend dat je een holte ontsteking te pakken hebt. Collega van mij had dat laatst ook, is echt geen feest. Hopelijk ben je er snel vanaf. Veel beterschap!
Romy, duurt lang hè, het wachten op de echo. Ik vond het echt veel te lang duren, maar goed, als je te vroeg bent kunnen ze nog niets zien. Wel speciaal hoor, als je voor het eerst je kindje ziet.