Mag ook mee kletsen...? In het kort...01-2010 gestopt met de pil. Sinds 02-2011 in de mmm, kijkoperatie gehad, zwemmers controle en bloedtest...allemaal goed. Ik heb alleen dik slijm. Inmiddels dus 3 x IUI gehad met alleen pregnyl, en vorige week de eerste met puregon 50EH. Maar omdat ik ondraagbare en onverklaarbare pijn heb na de IUI krijgen we donderdag een gesprek met de gyn en ferti arts. Miss dat ik door mag naar IVF....en anders ben ik benieuwd wat ze gaan doen.... Gr Deb
WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 2, Arnhem/Utrecht Ons wondertje: ICSI 2 UZ Brussel Cloudia : 20/02 Gesprek Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen WANNEER STARTEN Zora: 9-2 start Deca Dreamer: 13-2 intake Noekie: 15 februari Ons wondertje: start rond 18 Maart Ddees70: start Decapeptyl 22 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart ECHO/ FM AFSPRAKEN 01 maart: 1e FM Noekie 02 maart: 1e FM Zora 07 maart: echo Knorretje's man 02 april: Uitgangs echo Ddees70 PUNCTIE 07 maart (waarschijnlijk) Zora TP / IUI Hanneke88, TP halverwege/eind maart TESTEN ZWANGER NIET ZWANGER
Ik stond ook in het lijstje, maar omdat ik het niet kan volgen, heb ik mezelf er van tussen gehaald. Dat is meteen wat overzichtelijker voor jullie.
@Mari: hier ben ik! Vakantie gehad, dus niet online geweest. Ik pb je zo even @All: intake hebben we gehad en we mogen starten wanneer we willen! Krijg alleen geen FM's vanwege de bezuinigingen. Maar ik mag wel zelf zeggen wanneer ik de IUI wil. Ovu testen doen wat raar hier bij mij (hele korte LH piek) dus vind het wel eng dat ik geen FM's krijg. Maar ik mag mn uitgangsecho rond dag 10/11 plannen, dan hebben we toch een soort FM haha. Mits er niks raars gevonden wordt natuurlijk! Wij gaan waarschijnlijk met de ongi van eind maart starten, dus begin april IUI-D dan. @Kaatje: ben ik niet de enige die met een donor zwanger probeert te worden! Hoop dat het snel mag lukken! @Alle dames die aan het prikken zijn: hoe gaat het met prikken en de hormoontjes?
@Dreamer: wat leuk!! Heb je een bekende donor of via het ziekenhuis. Mijn donor is bekend. In het AMC vinden ze dat toch wel bijzonder. (ik ook hoor!!) Iedereen begint er altijd over. Echt grappig..... Wat raar en stom ook dat je geen FM krijgt. Is dat in alle ziekenhuizen zo dan?? Kan me voorstellen dat je het eng vind!! Vandaag heb ik echt een rotdag. Volgens mij moeten de hormonen er nog uit ofzo. Het ging best goed afgelopen week maar nu, bleeeer. Ik neem effe een jankdagje, vanmiddag alleen even naar de sportschool en de sauna. Wel lekker! Woensdag ga ik naar de accupuncturist. Heb ik in het verleden veel baat bij gehad voor allergieën. Helpt ook goed om weer in balans te komen. Misschien kan ze wat doen voor de IVF. Ik heb er wel vertrouwen in!!
@Kaatje: nee wij hebben een onbekende donor. Wel een geregistreerde donor, zodat onze kinderen later de donor kunnen opzoeken als ze daar behoefte aan hebben. Bij onze poging voor de 1e mochten we wel FM's, maar die bezuinigingen he... Lekker even een rustig verwendagje voor jezelf dus! Mag ook wel eens toch!
@nientjje: waarom kun je niet meer volgen dan?? Gaat je ivf niet door dan? Misschien heb je het al een keer verteld hoor, ik ben net hier...Ik hoop dat alles goed gaat.....
Zora: Thanx Meis!! Wel heel erg mooi dat je nu al een dochterje hebt uit de MMM, dat geeft altijd goede moed om door te gaan lijkt me! Gaat alles goed met d'r? En ben je in hetzelfde zh weer onder behandeling? Knorretje, ook mijn eerste, zijn we een beetje gelijk! Ben je gelijk doorgegaan voor Icsi? Of eerst nog wel IUI's of IVF? Liefs, Elvi
WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 2, Arnhem/Utrecht Ons wondertje: ICSI 2 UZ Brussel Cloudia : 20/02 Gesprek Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje WANNEER STARTEN Zora: 9-2 start Deca Dreamer: 13-2 intake Noekie: 15 februari Ons wondertje: start rond 18 Maart Ddees70: start Decapeptyl 22 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Grotebabywens: Start IVF Maart ECHO/ FM AFSPRAKEN 01 maart: 1e FM Noekie 02 maart: 1e FM Zora 07 maart: echo Knorretje's man 02 april: Uitgangs echo Ddees70 PUNCTIE 07 maart (waarschijnlijk) Zora TP / IUI Hanneke88, TP halverwege/eind maart TESTEN ZWANGER NIET ZWANGER [/QUOTE]
Mimi: Ook welkom hier. Idd, dat vraag ik me dan ook af: In welke bm doen ze dan de ins.? Debby de Debster, jij ook hier, gezellig! Liefs, Elvi
@Mimi: een forumvriendin van me heeft ook 2 baarmoeders. Zij heeft inmiddels 2 kindjes, uit allebei de baarmoeders 1 haha. Zij moest wel een geplande keizersnede vanwege de bm's. Weet niet of daar bij jou al iets over is gezegd? Maar het kan dus allemaal prima! Het komt vaker voor dan je denkt.
@ Kaatje en GroteBabywens: Tja dat weet ik ook niet hoe ze dat gaan doen in welke baarmoeder ze het in moeten brengen? Hangt denk ik ook af van mijn eisprong aan welke kant die zit? @ Dreamer: ja ze hebben mij al wel verteld dat bevallen op de normale manier hoogwaarschijnlijk niet kan. Dus idd ik krijg een keizersnee althans daar ga ik maar vanuit. Het is wel mooi om te horen dat je formumvriendin wel gewoon zwanger is geworden. Zijn hun ook lang bezig geweest? Mijn gyn vertelde ook dat veel vrouwen het niet eens weten dat ze een dubbele baarmoeder hebben. groetjes Mimi
Elvi...jah hier zijn nog iets meer dames die net begonnen zijn Ik zie dat je in maart gaat beginnen...meis wat super duper fijn voor je!!! Er zijn toch wel wat zenuwen bij mij aanwezig voor het gesprek donderdag. Maar ik hoop stiekem dat ze me door zetten naar IVF, ook door de pijn naturlijk maar ook door mijn vertrouwen in IUI nu. Ik ken het gevoel trouwens van geen fut meer hebben voor wat dan ook. Ik lig dan ook lekker om 10uur in me mandje, maar ik kan dan overdag ook goed slapen. Het doet veel meer met ons als we soms denk ik zelf in de gaten hebben.
Wow, was dat tegelijk (dus dat ze tegelijk zwanger was in beide baarmoeders)? Sjeetje, wat apart zeg, maareh MImi, ik zeg: Dubbele bm, dubbele kans!! Deb, ik hoop ook voor jou dat je lekker snel voor IVF ronde door mag! Ik ben er zelf idd heel erg blij mee! Wel nog een beetje eng en spannend allemaal, maar komt vast goed!! Ik duim voor je voor do. hoor! Zou toch te gezellig zijn als we er ongeveer tegelijk in kunnen springen, toch? Liefs, Elvi
@ Grotebabywens, Voor ons wordt het gelijk icsi. Mijn man heeft niet genoeg zwemmers. Dus we gaan in één keer door naar de icsi. Mijn man moet nog voor een echo om te kijken of alles goed zit daar beneden, en als daar niets uit komt, en de uitslagen van het bloed zijn goed, mogen we hopelijk snel beginnen. We moeten nog even afwachten dus....
@Dreamer: Het spuiten gaat nog steeds goed. Weinig tot geen bijwerkingen nog! Zal volgende week wel anders zijn als de Gonal erbij komt. Ik moet nog even bijlezen hoor...
@Grotebabywens: haha nee niet tegelijk, dat mag en kan niet. @Mimi: ze zijn wel even bezig geweest, maar wel spontaan zwanger geworden. Ze gaan nu voor een 3e! @Noekie: gelukkig nu nog geen bijwerkingen, hopelijk valt het straks met de Gonal erbij ook mee.
Hoi, even snel: Nieuwe meiden: Welkom hier! Leuk dat jullie mee kletsen! @ Grotebabywens: Hopelijk geeft het ook hoop voor jou en alle andere meiden die nog bezig zijn dat ik en anderen hier op het forum al een kindje uit de MMM hebben Lief dat je het vraagt, het gaat super met haar. Ik geniet elke dag en ik hoop dat iedereen met een kinderwens dit mee mag maken. @ hier: Al een paar dagen hoofdpijn van de Deca helaas. Verder gelukkig geen bijwerkingen. Ben weer weg, tot snel!
Ik ben van het lijstje afgevallen....haha....of heb ik iets fout gedaan? Gewoon kopieëren en hier neer zetten toch?? WIE, WAT, WAAR? Hanneke88, Cryo TP, Fertiliteitskliniek twente Noekie: IVF 2, Arnhem/Utrecht Ons wondertje: ICSI 2 UZ Brussel Cloudia : 20/02 Gesprek Hasselt Knorretje 85 : ICSI UMCG Zora: ICSI brusje UMCU Ddees70: ICSI 2 AMC 1e kindje Dreamer83: IUI-D 1, 2e kindje Marjolein1984: ICSI 2 Ede en Nijmegen GroteBabyWens: IVF, 1ste kindje Kaajte: IVF, AMC-Gemini Den Helder WANNEER STARTEN Zora: 9-2 start Deca Dreamer: 13-2 intake Noekie: 15 februari Ons wondertje: start rond 18 Maart Ddees70: start Decapeptyl 22 maart Knorretje: tot nader orde Marjolein1984: waarschijnlijk eind maart Grotebabywens: Start IVF Maart Kaatje: 6 maart afspraak gyn ECHO/ FM AFSPRAKEN 01 maart: 1e FM Noekie 02 maart: 1e FM Zora 07 maart: echo Knorretje's man 02 april: Uitgangs echo Ddees70 PUNCTIE 07 maart (waarschijnlijk) Zora TP / IUI Hanneke88, TP halverwege/eind maart Kaatje: cryo tp waarschijnlijk eind maart TESTEN ZWANGER NIET ZWANGER [/QUOTE]