Wie ook Maart/ April 2012 voor iui/ivf/icsi of cryo tp?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier is het nog wachten tot ik ongesteld word. Dan kan ik met de pillen beginnen van het cryo-schema. Maar het mag nu wel eens opschieten hoor...

2. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hoi,

vandaag 1e gesprek rondom ivf gehad, bloedonderzoek gehad en in sept een verplichte infoavond.
    Waarsch in okt poging 1, nog ff geduld dus...

Liefs Jan10

3. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Jan10, dat wachten oip die informatieavond is gewoon stom he?!? Moest ik ook, pffffff..... Maar daarna gaat het snel hoor!

Grotebabywens: EEN MEISJE!!!!!!! Gefeliciteerd, zooooo leuk!

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Kaatje, thanx!! Hihi, ben nu ook echt al heel erg benieuwd naar d'r, zo leuk allemaal! Maar nu jij ook, hoor!! Hopsa!

Knorrie, hup, word ongi jij!! Hopelijk helpt dit?

Jan 10: Tja, die info avonden, weinig boeiends eigenlijk!! Maar goed, daarna ben jij ook echt aan de beurt meis!! Zet 'em op!

Liefs, Elvi

5. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    thanks voor jullie reactie, lijkt nog ver weg, maar is vast snel zo ver! ben nu lekker aan het afvallen (was ook nodig) dus extra maandje is daar goed voor...

gr Jan10

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knorrie, al ongi geweest?

Jelleke, hoe is 't nu met jou?

Liefs, Elvi

7. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier nog geen ongi. Wel een blaasontsteking :x . Balen dus.
    Voor de behandeling had ik ook al niet echt een regelmatige cyclus, dus afwachten maar.

Hoe gaat het met de rest hier ???

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knorrie, he jekkes!! Word maar gauw weer beter dan Meis! Gauw ongi zo meteen ook. Moet je nu anti-biotica trouwens? En kan dat wel zo voor een poging? Weet ik nl. eigenlijk helemaal niks van!

Hier een druk geschop van jewelste in m'n buik, heel apart zo tijdens vergaderingen op je werk en zo, hihi!

Liefs, Elvi

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knorrie, ben je ongi?

Liefs, Elvi

10. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Knorretje: Hopelijk is de ongi al doorgekomen en kun je snel een eskimootje warm gaan houden.

@ Elvi: hier alles goed hoor. Wel wat pijntjes zo nu en dan, maar het gaat verder goed. Strakjes eerst vakantie en 16 augustus de 20 weken echo. Ik ben zo benieuwd wat we krijgen! Wat leuk dat je een meisje krijgt! Hebben jullie daar een extra echo voor gehad? Wij hebben een paar weken geleden al lekker geshopt voor babyspullen. Zo leuk! Dat gun ik jullie allemaal! De baby voel ik nog niet bewegen helaas. Lijkt me echt fijn om te voelen, maar dat is misschien nog een beetje vroeg. Vanaf wanneer voelde jij jullie kindje?

@ Jan10: jammer dat je nog zo lang moet wachten. Wij hebben geen info avond gehad. Volgens mij doen ze dat niet in Tilburg. Met de vakantieperiode er tussen is het zo oktober en mag je beginnen! Ik kon meteen na het gesprek met de gyn beginnen omdat ik net die dag ongesteld was geworden, maar dat was gewoon geluk. Was ook wel fijn want dan krijg je ook niet de kans om er tegenop te zien.

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Jelleke, wat leuk dat alles goed met je gaat Meis, fijn! Ik voel de Kleine Meis nu een paar weekjes heel zachtjes en sinds een halve week veel duidelijker ineens. Maar dat is op zich best vroeg hoor!

Liefs, Elvi

12. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elvi, ben jij nog steeds onder controle in het ziekenhuis? Ik ben nu gewoon bij de verloskundige. Bij hoeveel weken wisten jullie het geslacht?

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Jelleke, bij een pretecho met 15 wkn, was 't heel duidelijk te zien! zelfs ik zelf zag 't, haha! Nee, nu bij Vlos, maar gedeeltelijk ook nog in zh vanwege oud hartprobleempje van mij. Heb je al een gevoel wat ''t wordt?

Liefs, Elvi

14. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee, ik heb nog geen idee wat het wordt. Ik neig iets meer naar een meisje, maar dat zegt natuurlijk niets.

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht helemaal in 't begin ook een Meisje, heel eventjes maar en vanaf daarna dacht ik echt een Jochie!! Haha, zo grappig hoe verbaasd we allebei waren dat 't toch anders was!! het had me overigens echt he-le-maal niets uitgemaakt hoor!

Liefs, Elvi

16. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    spannend allemaal meiden, heel veel geluk in jullie zwangerschap!
    veel kwaaltjes gehad???
    Grtx Jan10

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jelleke, ben benieuwd wanneer je 't weet hoor, mogen wij 't ook weten? En wanneer heb jij je 20-wkn. echo, dan? Weet je dat al?

Jan10, alleen de eerste 11 tot 12 weken of zoiets! Nu alleen maar moe, dik en heeeeeeeel gelukkig!! Hoe is 't met jou Meis?

Liefs, Elvi

18. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    16 augustus hebben we de 20 weken echo.

Jan10, ik heb niet veel kwaaltjes gehad. Nu beetje last van maagzuur af en toe, maar valt mee gelukkig. Ik heb nu met dit warme weer wel last van dikke vingers.

19. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    En daar ben ik weer. Ik heb wel meegelezen maar had even geen zin om te reageren. Maar even een update.
    Ik moest wachten op mijn ongi om te kunnen starten met de progynova voor mijn cryo-tp.
    En dan eindelijk kon ik er vandag dan mee beginnen. 6 aug heb ik een echo om te kijken of alles goed zit daarbinnen, en als het een beetje spoedig verloopt allemaal heb ik zo rond de 18e de tp.
    Ik hoop het wel want ik heb dan vakantie en hoef ik geen vrij te nemen van mijn werk.

@ alle zwangere dames, het gaat goed :D:D

Ennnn hoe is het met de rest ?????

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeeeeeeeeej Knorrie, daar ben je weer. Ik dacht dat je op vakantie was, of zo! Klinkt goed Meis, de achttiende al de TP! Spannend, hoor! Hoe kijk je er nu tegenaan dan? Zin in?

Met deze pregnant lady gaat alles goed, hoor!! Heerlijk dat ik haar al zo vaak voel, dat is toch geweldig!!

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina