Wie ook Maart/ April 2012 voor iui/ivf/icsi of cryo tp?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door one of kind, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knorretje 85

Knorretje 85 Fanatiek lid

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Elvi, ja ik heb er wel zin in, maar verwacht er niet al te veel van. De kansen zijn natuurlijk maar klein dat het ook echt gaat lukken. Maar we houden hoop.
    En leuk te horen dat alles bij je zo goed gaat. Het lijkt me zo geweldig...

2. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Knorretje,
    Wat fijn dat je nu weer bent begonnen! Valt het spuiten een beetje mee? Of was het moeilijk er mee te beginnen? Iedere kans is een kans hè. Komt voor jou ook helemaal goed. Lekker rustig aan doen als je de terugplaatsing hebt gehad. Veel rust nemen en niet te veel inspannende dingen doen, dat heeft bij mij gewerkt.

@ Elvi, wat super dat jij je meisje al voelt bewegen. Ik voel het nog niet jammer genoeg. Ik kan niet wachten!

3. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    @Knorretje, spannend weer zeg!! Ik hoop op weinig klachten van de Progynova (ik vind het rotzooi,, bah) en een goede terugplaatsing!!!!

4. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Jelleke, ik hoef niet te spuiten hoor ;) ik zit nu aan progynova. Dit zijn pilletjes.
    Dit is voor de tp van mijn eskimo's.

5. Jelleke81

Jelleke81 Actief lid

25 apr 2012
    113
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Knorretje, dat wist ik niet. Sorry. Ik heb geen eskimo'tje gehad, dus weet niet echt hoe dat gaat. Wat doen die tabletjes?

6. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Knorrie, hoe groot is je kans, dan? En maakt't dan verschil met een eskimo'tje en een 'verse' tp?

Kaatje, hoe gaat 't met jou Meis?

Jellie, je gaat 't vast snel voelen hoor Meis, ik ben heel erg benieuwd wat je gaat krijgen. Vertel je het ons wel, of liever niet?

Liefs, Elvi

7. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Jelleke, ik weet niet wat de progynova doet, als het maar werkt vind ik het best.

@ Elvi, de kans van een tp van een cryo is ongeveer 10 tot 15 % en bij een verse ongeveer 25 tot 30 % vandaar dat ik mijn kansen niet echt hoog inschat.

8. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    @Knorretje, maar miosschien ben jij net die 10- 15%...dat moet toch iemand zijn dus waarom jij dan niet??!! Ik begrijp je terughoudendheid wel hoor. Ik voel dat ook zo. Een soort indekken tegen de teleurstelling die zo moeilijk te dragen is. ik hoop zo dat het deze keer voor jou niet nodig is die te verwerken!!! Ik duim en duim en duim!!

Hier alles rustig, niet heel fijn allemaal. Zie erg op tegen de laatste IVF-poging maar ga gewoon door met leven zo goed als het gaat...Mag een dezer dagen beginnen met de decapeptyl...

9. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kaatje, het moet jou gewoon gaan lukken hoor, Meis!! Stel in het allernaarste geval, waarvan ik nu zeker niet uit ga, dat 't niet lukt. Hoe gaan jullie dan verder? Bijv. nog second opinion in Dtsl. of Adoptie o.i.d.? Maar goed, daar moet je nu helemaal niet bezig zijn hoor Meis, je gaat 't gewoon doen nu, hupsa!

Knorrie, Idd, wat Kaatje zegt, jij bent gewoon die 15% hoor Meis! En gezonde hoop is altijd goed! Toch?

Liefs, Elvi

10. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
  11. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Toch maar eens uitgerekend wanneer ik ga beginnen...11 augustus begin ik met de decapeptyl...Dus een paar dagen later dan jij Ddees!

Mocht het bij mij niet lukken dan is het helemaal einde verhaal. Ik ben namelijk 42 en ga dan niet verder in het buitenland ofzo. Heb me wel verdiept maar dat leverde al zoveel stress op dat ik daarvan afgezien heb. Mijn situatie is namelijk een beetje ingewikkeld daarvoor. Ik ben lesbisch en sinds twee jaar ook alleenstaand. Ik heb een bevriende donor. Hij staat enorm voor mij klaar maar om naar het buitenland te gaan vind ik te ver gaan.
    Voor adoptie kom ik totaal niet in aanmerking, te oud, lesbisch, alleenstaand....dus niet.... Ik weet dus dat dit de laatste poging gaat worden en dat maakt het heel spannend. Probeer me heel rustig te houden en veel afleiding te zoeken en dat lukt wel redelijk vind ik zelf...
    Ik heb ook wel ideeën hoe ik verder ga als ik geen kindje ga krijgen een soort troostlijstje gemaakt, en ik weet dat dat ook goed gaat komen, maar veeeeeel liever wil ik dat het wel lukt. Moeilijk vind ik het wel...

12. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    O, lieve Kaatje, ikn wil ook dat 't je lukt Meis! Je gaat er gewoon voor en meer dan je best, kun je toch niet doen! Hoeveel cryo-pogingen heb je tot nu toe per punctie nog over gehad?

O ja, dat vroeg ik me nog af, en hoe zit 't met de optie embryo-donatie? O is dat ook niet echt een optie voor je? Nou Meis, gewoon er vanuit gaan dat dit 'm gaat worden hoor Lieverd!

Dikke kus, Elvi

13. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    De eerste keer had ik 4 emmys in de vriezer waarvan er twee goed ontdooit zijn en teruggeplaatst in een poging. De tweede keer geen emmys......
    Embryodonatie heb ik nooit over nagedacht.....Ik denk niet dat ik het aankan om nog iets verder te doen. Ik ben gewoon helemaal op merk ik en ben denk ik ook blij als het voorbij is, met of zonder kind....Het kost emotioneel gewoon enorm veel en ik vind het ook prettig dat er een grens aan zit.
    Misschien is het voor mij ook anders omdat ik er, voor ik, twee jaar geleden, hiermee begon al helemaal vanuit ging nooit kinderen te krijgen. Ik heb al een hele tijd in het rouwproces gezeten en door een opmerking van iemand ging bij mij de knop om dat ik er gewoon voor moest gaan als dat mijn wens was, wat mijn partner of wie dan ook ervan zou vinden. Dat heb ik toen dus gedaan, ik woonde al niet meer samen, nog een lat relatie maar heb toen definitief voor mezelf gekozen. Dat heeft me al enorm veel opgeleverd.....
    En mijn leeftijd speelt ook mee. Ik vind 42 gewoon echt al oud, ben 43 als ik zou bevallen en dat terwijl 40 toch altijd mijn grens was. Het is dus allemaal goed zo...het leven loopt zoals het loopt en als het niet mocht lukken zal ik dat ook een plek moeten geven en dat gaat lukken.
    Voorlopig ga ik voor de laatste poging. Ik heb er helemaal geen zin in maar ik ga er nog één keer voor. Iedereen in mijn omgeving is gewaarschuwd en ik regel een hoop opvang enzo bij vrienden want ik reageer niet heel lekker op de hormonen. Mega emo. Gelukkig een aantal goede vrienden die er voor me zijn. Ik moet ook een hele hoge dosering....ook ivm mijn leeftijd en de opbrengst....

Pffff, weer een heel verhaal, zo hoor je er niks van en zo kalkt ze het forum vol.....sorry hoor dames, hahaha
    Ik hoop zo dat het voor ons ook gaat lukken maar met al die zwangerschapshormonen hier moet het toch gaan lukken!!!

14. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    heb het opgezocht...voor embryodonatie gelden dezelfde leeftijdsgrenzen en er wordt gesproken over paren en niet over alleenstaanden.

15. jan10

jan10 Actief lid

4 aug 2011
    192
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    tjonge Kaatje, wat een verhaal zeg!
    Ik hoop heel erg met je mee!!!!!

voor de anderen succes met behandleingen, zs etc.
    tot gauw!

grtx Jan10

16. Ddees70

Ddees70 Fanatiek lid

14 okt 2007
    1.247
    0
    36
    Noord-Holland
    @ Kaatje
    We gaan er voor de 3e keer
    "knuf"

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Lieve Kaatje, pfoe Meis, het klinkt en is ook allemaal wel heel zwaar voor je Lieverd! Gaan ze nu nog een hogere dosis hormonen geven dan de vorige keren? Ja, ik zou er als ik jou was, ook volledig voor gaan! De laatste keer platspuiten/snuiven/ en slikken en gaan met die banaan Meis!
    Heeeeeeeeeeele dikke steunknuffel voor jou!

Liefs, Elvi

18. Kaatje1970

Kaatje1970 Actief lid

16 feb 2012
    340
    0
    0
    Noord Holland
    Deze keer dezelfde dosis als de vorige keer maar die is al vrij hoor. We beginnen met hetzelfde maar hij verwacht sneller omhoog te gaan. Ik zie het wel....nog een keer....

19. Knorretje 85

21 nov 2010
    1.268
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kaatje, moed houden en zet 'm op.
    Ik vind het al heel knap van je dat je als alleenstaande en lesbische, je droom probeerd waar te maken. Velen zouden het niet hebben gedaan. En mocht het niet lukken( niet dat we daar vanuit gaan hoor) kun je wel tegen jezelf zeggen dat je er echt je best voor hebt gedaan. Ondanks alles heb je wel doorgezet.
    Ik zal echt keihard voor je duimen.....

En kladder je verhalen maar lekker hier neer... het lucht op. ;)

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Kaat, nog een keer alles eruit halen wat erin zit! Zet 'em op Meis! En idd, wij zijn er altijd voor je, he! Hier kun je altijd alles kwijt!

Knorrie, hoe gaat 't nu met jou dan? 6 aug. komt nl. al weer eng dichtbij he Meis! Zenuwachtig?

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina