Jeetje, Kaatje wat een gedoe... en wat een extra stress. Hij hoeft alleen maar even zijn bijdrage af te geven, binnen 5 minuten gepiept en hij kan de rest van de dag wat anders doen. Maar ja.... zo werkt het niet altijd. Ik hoop voor je dat het allemaal op z'n pootjes terecht komt.
Vanmiddag 2 emmy's terug gehad, niet zulke beste een 5 cellige en een 6 cellige van kwaliteit 3. Vorige keren hebben ze de kwaliteit niet geroepen daar heb ik nu wel naar gevraagd en toen was het kwaliteit 2. 1 is super goed en 4 is het minst goed. Nou hopen dat er 1 blijft plakken. Zo vervelend dat je er niks aan kan doen om ze te laten groeien. . . .
Ik zal voor je duimen en hopen op een goede afloop. Misschien zijn het wel echte vechtertjes. Veel sterkte met je wachtweken.
Kaatje, oh nee en nu weet je dus niks tot morgen dan? He get wat een gedoe weer he! Kon je er maar gauw eventjes een van straat plukken, he! Zet 'em op Meis! Ddeesie, net wat Knorrie zegt, 't zijn vast vechtertjes. Wanneer je het 't minste verwacht.. Zet 'em op Lieverd! Dikke knuf, Elvi
De IVF-poging is afgebroken. Ik heb té weinig follikels. Een grote en nog wat klein grut dat niet mee wil groeien. Wel heb ik vrijdag dan IUI. De kans dat ik daar zwanger van word is klein maar er is natuurlijk altijd kans. Toch ben ik vooral teleurgesteld en verdrietig. Nu moet ik dus gaan nadenken of ik nog een keer IVF wil......op het moment denk ik van niet maar daar hoef ik over een paar weken pas definitief iets van te vinden. Ik ben moe....bah.
Och Kaatje ... jeetje wat rot voor je. Niet waarop je had gehoopt. Wel mooi dat je nog wel iui krijgt vrijdag. Verder weet ik even niet goed wat ik moet zeggen. Maar misschien heb je wel heel veel geluk deze ronde. Het is je zo gegund. Een hele dikke knuffel....
Oh Kaatje wat naar ! ! ! Sterkte meid. Toch beter een afgebroken poging dan een poging zonder kans. . . Hoe zwaar dat nu ook is. Succes met de IUI ! ! ! Wij hadden het de 1e keer. 300 IE gonal f dat verhoogd naar 450 IE gonal f en toen toch maar gestopt. Ik helemaal in tranen, maar achteraf wel blij dat we geen poging weggegooid hebben. Nu de 3 pogingen met 450 IE Menopur. Heel veel sterkte ! ! !
Kaatje is alles goed gegaan met de iui. Ik hoop toch wel dat je een heleboel geluk hebt en dit slaagt. Het is je zo gegund. Je bent al zo dapper geweest om de stap alleen te zetten en daarom alleen al verdien je het. Ik ga keihard voor je duimen. Ddees hoe is het bij jou? De eerste wachtdagen zitten er weer op. Ik leef met je mee. Mijn duimen maken overuren voor jullie....
Hier gaat het wel goed. Ben nog wel moe en heb donderdag heel even een steek rechts onder in mijn buik gehad verder nog zere borsten aan de zijkanten. Maar ja hoe verder. . . . afwachten. Ik vind de 2e week altijd erger met wachten. Hoe is verder met jullie allemaal?
Ddees, de wachtweken zijn gewoon killing en de tweede week helemaal!!!! Hoe je haaks meid, voor je het weet is het zover en heb je opeens je eerst echo. Ik duim me rot voor je!!!!!! Hier de IUI gehad maar geen goed gevoel. Ik kreeg meteen buikpijn die gisteren erger werd. Nu gaat het wel weer. het lijkt wel of ze een littekentje van de IVF geraakt heeft, zo heftig was het. Lijkt me niet goed voor de eitjes en zaadjes. Maar misschien was het gewoon de eisprong ofzo???? Nou maar hopen dat niet opeens alle follikels doorgegroeid zijn en ik straks een 6-ling krijg, haha, slik..... Vandaag maar afleiding zoeken want ik geloof dat ik teveel tijd heb om na te denken.....zo lekker naar de film en eten bij een vriendin...
Kaatje, dus toch een IUI, he Meis, kan me goed voorstellen dat je daar heel eventjes aan moest wennen idd! Goed dat je leuke dingen ingepland hebt! Ontspanning is zo belangrijk idd! Ddeesie, zet 'em op Meis, nog heeeeeeeeeeeeel eventjes, vet spannend! Liefs, Elvi
Ik krijg de zenuwen. Nu 9 dagen na de TP en 12 dagen na de Punctie. Ik heb het idee dat vandaag mijn borsten minder zeer doen en dat ze slapper zijn. De vorige ronde (2e ICSI) had ik op dag 13 na punctie roze/rood en op dag 14 ongi. De 1e ICSI ligt zwangerschaps hormoon en de dag na de bloedtest pas ongi.(op dag 19 na de punctie) We kunnen niks anders doen dan wachten . . . . ! ! ! ! ! !
Gisteren de hele dag weg geweest, wat fijn dat jullie allemaal zo meeleven Hier denk ik dat het over is, vandaag een heel klein beetje roze. . . . We wachten het maar af. Ik had mezelf een testje belooft voor morgen, maar nu met het roze wacht ik wel tot woensdag op de bloedtest.