Ah, gelukkig maar Knorrie, nu eerst lekker eventjes bij komen dus van de afgelopen tijd! Ga je nog leuke dingen doen of op vak. of zo tussen nu en einde jaar? Liefs, Elvi
Hallo dames. Ik dacht, ik zal ook weer eens wat van me laten horen. Heb het extreem druk gehad de afgelopen tijd, dus is het er een beetje bij ingeschoten. @Dreamer: Van harte gefeliciteerd meid! Geniet er van. @ Kaatje: Wat erg dat het niet is gelukt. Ik wens je veel sterkte met het verwerken van je verdriet! @ Ddees: ik ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag met de bloedtest. Ik leef met je mee meid. Wij hebben de 20 weken echo een week of 5 geleden gehad. Alles zag er goed uit en alles zat er op en aan. En dan bedoel ik ook alles ;-D. We krijgen een jongen, geen twijfel over mogelijk. We vertellen het aan niemand, maar hier kan ik het wel vertellen. haha. Volgende week hebben we een pretecho, ik ben echt benieuwd hoe ons kereltje eruit ziet en hoe hij in mijn buik zit.
Hier definitief niet zwanger, maar ja dat wist ik eigenlijk al. Volgende maand gaan we voor een cryo-tp ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. Hopelijk ontdooit ie goed. Erg leuk dat de zwangeren van dit topic nog steeds meeleven Geniet van jullie zwangerschap het is jullie gegund. . . .
Jelleke, wat superleuk, gefeliciteerd met jullie mannetje he! Spannend he, zo'n 20-wkn. echo! Voel je je verder helemaal goed Meis? Ddeesie: He get, ben je niet erg teleurgesteld nu dan? Het was je zo gegund Meis! Liefs, Elvi
Ja hoor, ik voel me goed. Ik heb wel last van maagzuur en als ik veel doe van mijn onderrug, maar verder alles prima. Hoe gaat het met jou Elvi? Ddees, wat erg voor je dat het niet is gelukt. Inderdaad duimen voor een mooi eskimo'tje. Veel sterkte meid!
Heej Jelleke, hier ook alles goed hoor en met de Kleine Meis ook!! Ze groeit erg goed en ik voel haar zo heel vaak schoppen, helemaal super dus!! Voel je hem veel? Liefs, Elvi
Post van het ziekenhuis gehad. In week 3 zal ik weer beginnen met de stimulatie. Dus begin januari aan de decapeptyl denk ik. Nu nog zien dat ik een paar kilo kan afvallen voor die tijd. Ik ben er ook wel weer klaar voor.
Ja Knorrie, kan het me helemaal voorstellen hoor. Kan je nog wel zo lang wachten dan Meis? Ach, met al die feestdagen en zo, gaat de tijd vast veeeeeeeeeeeel sneller! Jelleke, was 't even kwijt, maar wist je nu al of je een Jongetje of een Meisje krijgt? Liefs, Elvi
Fijn Knorretje dat jullie weer verder kunnen/gaan met de behandeling. Hier zit ik maar op mijn ei te wachten, ben aan het temperaturen, maar de temperatuur blijft laag en ik zit al op dag 21 . . . .
Nou misschien vandaag was mijn temp 36,5 dus eindelijk wat hoger. Hoop dat het niet komt omdat ik het gevoel heb dat ik een oorontsteking heb. . . Zit nu op dag 27. Ik denk nu dat ik als ik mijn ei gehad heb dit op dat 25 gehad heb. Dag 21-- 36,1 22-- 36,1 23-- 36,3 24-- 36,3 25-- 36,1 26-- 36,3 27-- 36,5
En helpen Ovu testen niet om je ei te bepalen? Ik weet dat 't bij sommigen dan alsnog lastig te meten is hoor, maar ik dacht dat dat vaak wel oke werkte! Liefs, Elvi
Nou dat werkt niet zo lekker. Temperaturen ging altijd wel goed. Ook om te bepalen wanneer mijn ongi is. Ik heb namelijk na de eisprong altijd wat bloedverlies en dan wist ik niet dat het nog niet mijn ongi was en nu dus wel.
Aha oke, ik gebruikte die dure ovutesten van Clear Blue, met die smileys erop en dat werkte echt heel goed bij mij terwijl de andere ovutesten (met die streepjes) helemaal niet duidelijk waren! Liefs, Elvi
Ik ben zaterdag toch maar begonnen met de progynova ik had toch wel het idee dat het menstruatie was vrijdag dus . . . De afspraak voor de echo is ook gemaakt donderdag 25 okt. Dan kijken of het baarmoederslijmvlies goed is. Dan een nieuwe afspraak voor de TP en dan maar hopen dat de emmy goed ontdooit
Spannend Ddeesie, was het een Emmy van hele goede kwaliteit? En hoeveel procent kans heeft 't om goed te ontdooien? Of weet je dat niet? Liefs, Elvi
Geen idee eigenlijk. De kwaliteit moet wel goed zijn, hoop ik, want de vorige keren heb ik nooit een cryo gehad. Ik had wel de laatste keer 2 terug van kwaliteit d. (kwaliteit a is het best en d het slechtst)Maar ja dat zegt allemaal niks. En het ontdooien ja, ze zeggen dat niet alle emmy's goed ontdooien en ja ik heb er maar 1 dus een hele grote kans dat het helemaal niet door gaat dus . . . . , maar daar denken we maar niet te veel aan.
Wat fijn dat je nog steeds hier belangstelling toont. Morgen echo voor het Baarmoederslijmvlies. Verder is het afwachten.