Spannend vandaag dus weer Ddees, ben heel benieuwd hoe het is gegaan! Haha, we hebben ene priveforum met z'n tweetjes lijkt 't wel! Liefs, Elvi
Ik lees nog steeds mee hoor, maar omdat ik in januari pas weer verder ga heb ik weinig te vertellen. Maar ik ben nog steeds wel benieuwd hoe het gaat bij de rest. Ook de zwangere dames, gaat alles nog goed??? Ddees wel weer spannend hoor. Ik ga weer heel hard voor je duimen.
Vandaag de echo voor het bms gehad en dat was nog niet helemaal goed 6,5, maar ze zei dat het bij mijn vorige pogingen de ene keer 7,5 en de andere keer 8 was, dus heel veel meer gaat het niet worden. Volgende week dinsdag weer terug en als het dan 7 of meer is dan kan de TP gepland worden.
Heey Ddeesie, he wat jammer dan, he! Maar krijg je daar dan nog extra hormonen of iets voor? Liefs, Elvi
Nee gewoon nog een paar dagen doorgaan met progynova en als het dan dinsdag boven de 7 is gaan ze de tp plannen. Maar misschien is dit de reden dat de vorige pogingen net niet gelukt zijn. . . . Als deze Cryo niet lukt gaan we naar DD. Ik lees daar zulke goede verhalen dat ze goed kijken naar de persoon en niet naar een protocol.
Ddees, ik hoop toch zo voor je dat je slijmvlies nog mooi groeit de komendedagen. En dat ze toch een tp kunnen plannen. Misschien heb je deze keer toch nog een beetje geluk.
Vandaag was het bms 7 dus volgende week dinsdagmiddag een tp. Nu allemaal duimen dat onze enige emmy het ontdooien overleefd.
Heey Ddeesie, spannend he Meis, hoor je dan die di.ochtend of het goed is gegaan? Knorrie, hoe is 't met jou Meis? Liefs, Elvi
Ddees, wat spannend zeg! Hoe lang moet je wachten voordat je weet of het is gelukt? Hier alles goed. Heb alleen af en toe echt kermis in mijn buik. Kleintje is dan steeds aan het wringen. Hij is deze week echt heel actief. Elvi, wanneer ben jij uitgerekend eigenlijk? Knorretje, heb jij er eigenlijk bewust voor gekozen om nog even te wachten met een nieuwe behandeling? Ik weet niet meer of ik daar nog iets over heb gelezen.
In de papieren lees ik dat de bloedtest na 3 weken na tp is. Wel erg lang. Niet op de zaken vooruit lopen eerst moet de emmy goed ontdooien. . .
Jelleke, ik heb er idd voor gekozen om een pauze in te lassen. Mijn vorige behandeling was nogal heftig. Ik heb er 8 weken in gezeten met als resultaat... Geen tp door overstimulatie. En mijn cryo-tp is op niets uitgelopen. Ik had echt even rust en tijd nodig. Maar overceen paar weken gaan we er weer vol goede moed tegen aan. @ Ddees, wat gek dat er zo veel verschil zit tussen de procedures in de verschillende ziekenhuizen. Ik had bij mijn cryo-tp een testdatum meegekregen en hoefde niet voor een bloedtest. Vreemd....maar veel succes hoor
Gisteren de tp gehad van een morula 7. Ik weer niet wat die 7 erachter betekend?. We hebben ook een foto gemaakt van de emmy. Nu maar hopen dat hij goed gaat blijven plakken. Dinsdag 20 november voor de bloedtest. Gelukkig gewoon na 2 weken een bloedtest en niet na 3 zoals in de papieren staat.
Ddees, wat spannend zeg! Branden de kaarsjes al? Ik had iedere dag een kaarsje aan staan. Voor mijn gevoel hielp het. Je moet ergens in geloven hè. Ik had ook een tut doekje wat ik steeds op mijn buik legde. Ik geloofde daar echt in dat dat zou helpen. Haha. Ik denk dat de 7 voor het aantal cellen staat. Wel mooi dat je er een foto van hebt. Knorretje, ik kan me voorstellen dat je even rust nodig hebt als het zo stroef is verlopen. Idd, lekker vol goede moed er weer tegenaan. Hoe positiever je er in staat hoe groter de kans dat het goed gaat lijkt me.
Ddees, wat spannend... Ik ga weer keihard voor je duimen. Nu moet het toch een keer lukken zou je denken.
Ddeesie, wat een spanning nu he Meis, kom je de tijd een beetje door Lieverd? Jelleke, jij gaat nu ook rap zeg! Wist je nou eigenlijk al wat 't wordt? En ligt hijz/ij al goed? Babykamer al af en zo? Spannend hoor! Knorrie, gaat 't wachten een beetje Lieverd, hou je het vol? Nog ene paar weekies en dan ga je er weer voor, toch? Liefs, Elvi
Het gaat nu wel weer spannend worden. Ook omdat ik bijna helemaal niks voel. Af en toe wat steekjes en wat ongi gevoel onder in mijn buik, maar of dat goed is. . . . en veel plassen en dromen als ik wakker wordt weet ik precies wat ik gedoomd heb.
Elvi, ja, nog twee weekjes werken en dan mag ik al met verlof. gaat echt snel zo. Merk wel dat het allemaal zwaarder wordt hoor. Het kamertje is al een paar weken af, dus hij kan komen. haha. Bij jou ook alles al klaar? Ddees, Dat je niet veel voelt wil niks zeggen hoor. En dat ongi gevoel had ik ook, dus was bij mij een goed teken.Hopelijk bij jou ook. ik had ook steekjes, en steeds aan dezelfde kant. Altijd rechts. Dat heeft nog lang geduurd. Ik heb toen ook een weekje of zo voor de testdatum een hele scherpe pijn gehad, duurde een minuutje en toen was het weer over. Heel raar, maar misschien was dat wel de innesteling of zo. Ik ga echt voor je duimen dat het raak is deze keer! Ik gun het je zo.
Weet het nog niet of ik zelf ga testen heb het de 2 keer hiervoor ook niet gedaan. Ben vannacht ziek geweest en het gaat nu al iets beter, flinke diarree. Getsie. Ben er helemaal slap van, maar voel me eigenlijk niet echt ziek. Wel een erg rommelige darmen/buik.