Helaas niet zwanger. Had al zo'n voor gevoel. Die krampen de hele tijd, die had ik de 2e poging ook en toen was het ook niet gelukt. Ik had ook helemaal geen gevoelige borsten zoals de 2 keer dat er wel hormoon gevonden was. Op naar Düsseldorf eind januari.
O, Ddees, wat erg! Gelukkig hoef je niet zo lang meer te wachten op de volgende poging. Hopen dat Dusseldorf je meer geluk brengt. Ik ben wel benieuwd of dat heel anders is dan hier in Nederland.
Eerst maar eens het gesprek in DD kijken wat ze voor ons kunnen doen. Hopelijk snel na het gesprek weer beginnen.
Ddeesie, he wat naar Meis, maar DD heeft zoveel succesverhalen, ik ben heel benieuwd naar al je ervaringen daar straks! Gaat 't een beetje met je nu? Liefs, Elvi
De eerste dagen na het stoppen met de hormonen was ik wel erg van slag. Huilen om niks. Maar nu gaat dat een stuk beter. Als we een tijdje niks schrijven hier zal het topic gesloten worden denk ik. Dan moeten we een andere manier bedenken om elkaar op de hoogte te houden'.
Nou dames, daar ben ik weer. Net de brief voor de volgende poging binnen. 5 januari de eerste spuit decapeptyl. Lekker na de feestdagen. Maar toch wel weer een beetje spanend.
Knorretje, idd spannend! Nog even wachten en dan hopen op het beste. Fijn dat je na de feestdagen mag beginnen, dan kun je nog even genieten en daarna met volle moed er tegenaan. Ddees, fijn dat het weer wat beter met je gaat. Op naar DD. Zet hem op!
Knorrie, spannend, alweer bijna beginnen, ben je er al helemaal klaar voor? Of zie je er ook een klein beetje tegenop? Ddeesie, over DD hoor je zo ontzettend veel goede verhalen! Spannend hoor! Jelleke, hoe is 't nu met jou dan? Al lekker met verlof? Liefs, Elvi
Hier wel een beetje gemengde gevoelens. Aan de ene kant blij dat ik weer mag beginnen, aan de andere kant kijk ik er wel een beetje tegenop. Maar we gaan van het beste uit.
Elvi, met mij alles goed. Idd nu lekker met verlof dus het kindje mag komen hoor! Hoe is het met jou? Alles al klaar voor de geboorte?
Wat gaat het al weer snel bij jullie. Nog even en jullie zijn trotse ouders. Ik moet nog een paar weken wachten op mijn volgende poging. En nu maar hopen dat het gaat lukken.
Knorretje, natuurlijk gaat het lukken! Niet te zenuwachtig zijn, laat het maar gewoon weer over je heen komen, dan komt het helemaal goed. Bij mij hielp het ook om een soort van talisman te hebben gedurende de behandeling. Wij hadden een knuffeldoekje wat ik steeds op mijn buik legde. Dat gaf me een goed gevoel. En een kaarsje iedere dag na de terugplaatsing. Misschien is er voor jou ook een soort van houvast wat je een positief gevoel geeft.
Hey Jelleke, lekker he met verlof, nooit gedacht dat je daar zo aan toe zou zijn!! Hier ook alles klaar, bij ieder beetje gerommel in m'n buikje hoop ik op 't begin van de bevalling, we gaan 't zien, he!! Knorrie, snap je gemixte gevoelens heel goed hoor Meis! Hoe is je partner eronder? Heeft hij ook gemixte gevoelens? Wel veel leuke dingen plannen rond je datum hoor, dan schiet de tijd tenminste een beetje op, dat is altijd fijn, toch! Zet 'em op Meis! Liefs, Elvi
Jelleke en Elvi veel succes met bevallen deze maand. Knorretje het moet bij ons toch ook een keer gaan lukken "duim, duim"
Ik kijk wel weer uit naar de volgende behandeling. Ik heb vandaag de spuiten enzo opgehaald, en over een maand is het weer zover. Eerst lekker onbezorgd de feestdagen en daarna fris beginnen. Ddees, ik hoop dat je ook beetje vlot verder kunt in DD. En het moet toch een keer lukken